Mila Ximénez, ingressada a l’hospital

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’estat de salut de Mila Ximénez continua sent motiu de preocupació després de conèixer-se que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a ser ingressada a l’hospital, tal com avança este dimecres, 31 de març, la revista ‘Semana’.    La col·laboradora havia tornat al programa després de mesos absent, però en les últimes setmanes havia tornat a absentar-se […]

 

L’estat de salut de Mila Ximénez continua sent motiu de preocupació després de conèixer-se que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a ser ingressada a l’hospital, tal com avança este dimecres, 31 de març, la revista ‘Semana’. 

 

La col·laboradora havia tornat al programa després de mesos absent, però en les últimes setmanes havia tornat a absentar-se i ara preocupa que el seu estat de salut s’haja deteriorat amb el pas dels dies. 

 

Segons ha explicat la citada revista, la germana de Mila i el seu cunyat no se separen d’ella perquè no estiga sola a l’hospital, ja que la seua filla Alba ha hagut de tornar a Amsterdam per a complir amb les seues obligacions professionals.

 

Una lluita contra el càncer

L’entorn de la col·laboradora està preocupat per com pot afectar això al seu estat de salut, ja que cal recordar que fa mesos que està lluitant contra el càncer, la qual cosa l’ha obligat a allunyar-se dels platons de televisió una temporada, encara que va tornar de manera temporal i ara ha hagut de tornar a absentar-se. 

 

Va ser el dilluns quan Mila Ximénez va haver de ser ingressada de nou a l’hospital després de la recomanació de l’equip mèdic que està tractant la seua malaltia. Segons pareix, van ser la seua germana i el seu cunyat els qui la van portar a l’hospital després d’un any de lluita contra el càncer de pulmó.

 

La notícia pilla per sorpresa als teleespectadors i seguidors de la periodista, però alguns dels seus companys de ‘Sálvame’ ja ho sabien i havien preferit guardar silenci. 

 

‘Sálvame’, el seu gran suport

És el cas de Belén Esteban, que fa a penes unes hores va voler manar tot el seu suport a la col·laboradora a través del seu compte d’Instagram, a on va publicar una imatge d’ella mateixa al costat de Mila i al periodista Raúl Prieto, acompanyant la imatge amb quatre cors. En este moment els seus seguidors no van entendre a què venia este missatge, però després de conèixer-se el seu ingrés hospitalari, té molt més sentit.

 

De fet, ‘Sálvame‘ s’ha convertit en un entorn familiar per a la periodista i la resta de presentadors i col·laboradors estan en tot moment pendents d’ella, especialment davant l’absència de la seua filla per motius laborals. 

 

La bona relació que manté amb tots ells ha fet que, fins i tot estant malalta i lluitant contra el càncer, la col·laboradora haja tornat al plató en més d’una ocasió durant els últims mesos.

 

Mila va tornar a Sálvame fa un mes

Fa unes setmanes va decidir reincorporar-se al seu lloc de treball mentres esperava què fer amb el seu tractament. Mila estava pendent d’uns resultats que l’ajudarien a decidir si seguia endavant amb el tractament o el deixava, i la seua filla Alba, sabent l’important d’estos resultats, va decidir tornar a Espanya de manera temporal per a estar al costat d’ella. 

 

En tota esta situació, Mila va tornar al treball, potser per a deixar de pensar en la seua malaltia i en els resultats que podien canviar-li la vida i dedicar-se una altra volta al que més li agrada. Cal recordar que la col·laboradora ha passat uns mesos molt complicats.

 

«He passat un mes horrible, que no li ho desitjo a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però ara no puc», va dir la col·laboradora en una de les seues últimes declaracions sobre la seua malaltia.

Últimes notícies

Aficionats del Tenerife acomiaden Jesús de Miguel amb flors i espelmes

Els aficionats del Tenerife han homenatjat el davanter Jesús de Miguel a la porta 8 de l’estadi, després de conéixer la seua mort.

El PPCV vol arribar a cada mòbil amb IA i xarxes socials

El PPCV combinarà intel·ligència artificial i xarxes socials en la campanya de les eleccions generals del 29 de novembre. La formació vol arribar a cada votant i defensar un canvi polític.

Compromís no acudirà al ple de Les Corts durant la vaga

El plenari de l’11 i 12 de novembre coincidirà amb la vaga general del dimecres. Compromís no assistirà a la sessió eixe dia.

L’acampada per l’habitatge de València arriba al mes

El campament de la plaça de l’Ajuntament complix un mes i continuarà fins que l’assemblea decidisca alçar-lo. El desallotjament a Madrid no canvia la seua situació.

Catalá demana coordinar la resposta a l’acampada de València

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha demanat una reunió tècnica amb la Delegación del Gobierno per abordar l’acampada per la vivenda. Roger Llanes ha destacat el to conciliador de la carta.

El futbol s’uneix al condol per Jesús de Miguel

Jesús de Miguel, davanter del CD Tenerife, ha mort als 30 anys després de rebre un fort colp durant un partit. Clubs i institucions han expressat el seu condol.

Un home de 81 anys, ferit en un robatori violent a Alacant

Un home de 21 anys ha sigut detingut a Alacant després d’assaltar una persona de 81 anys, furtar-li la bossa i causar-li una ferida de cinc centímetres.

El 87 % dels consumidors estaria disposat a pagar un 10 % més per una marca amb la qual manté una connexió emocional

Les marques que mantenen una connexió emocional amb els consumidors poden accelerar el seu creixement un 36 % en contextos favorables i esmorteir les caigudes un 53 %