Mila Ximénez, ingressada a l’hospital

 

L’estat de salut de Mila Ximénez continua sent motiu de preocupació després de conèixer-se que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a ser ingressada a l’hospital, tal com avança este dimecres, 31 de març, la revista ‘Semana’. 

 

La col·laboradora havia tornat al programa després de mesos absent, però en les últimes setmanes havia tornat a absentar-se i ara preocupa que el seu estat de salut s’haja deteriorat amb el pas dels dies. 

 

Segons ha explicat la citada revista, la germana de Mila i el seu cunyat no se separen d’ella perquè no estiga sola a l’hospital, ja que la seua filla Alba ha hagut de tornar a Amsterdam per a complir amb les seues obligacions professionals.

 

Una lluita contra el càncer

L’entorn de la col·laboradora està preocupat per com pot afectar això al seu estat de salut, ja que cal recordar que fa mesos que està lluitant contra el càncer, la qual cosa l’ha obligat a allunyar-se dels platons de televisió una temporada, encara que va tornar de manera temporal i ara ha hagut de tornar a absentar-se. 

 

Va ser el dilluns quan Mila Ximénez va haver de ser ingressada de nou a l’hospital després de la recomanació de l’equip mèdic que està tractant la seua malaltia. Segons pareix, van ser la seua germana i el seu cunyat els qui la van portar a l’hospital després d’un any de lluita contra el càncer de pulmó.

 

La notícia pilla per sorpresa als teleespectadors i seguidors de la periodista, però alguns dels seus companys de ‘Sálvame’ ja ho sabien i havien preferit guardar silenci. 

 

‘Sálvame’, el seu gran suport

És el cas de Belén Esteban, que fa a penes unes hores va voler manar tot el seu suport a la col·laboradora a través del seu compte d’Instagram, a on va publicar una imatge d’ella mateixa al costat de Mila i al periodista Raúl Prieto, acompanyant la imatge amb quatre cors. En este moment els seus seguidors no van entendre a què venia este missatge, però després de conèixer-se el seu ingrés hospitalari, té molt més sentit.

 

De fet, ‘Sálvame‘ s’ha convertit en un entorn familiar per a la periodista i la resta de presentadors i col·laboradors estan en tot moment pendents d’ella, especialment davant l’absència de la seua filla per motius laborals. 

 

La bona relació que manté amb tots ells ha fet que, fins i tot estant malalta i lluitant contra el càncer, la col·laboradora haja tornat al plató en més d’una ocasió durant els últims mesos.

 

Mila va tornar a Sálvame fa un mes

Fa unes setmanes va decidir reincorporar-se al seu lloc de treball mentres esperava què fer amb el seu tractament. Mila estava pendent d’uns resultats que l’ajudarien a decidir si seguia endavant amb el tractament o el deixava, i la seua filla Alba, sabent l’important d’estos resultats, va decidir tornar a Espanya de manera temporal per a estar al costat d’ella. 

 

En tota esta situació, Mila va tornar al treball, potser per a deixar de pensar en la seua malaltia i en els resultats que podien canviar-li la vida i dedicar-se una altra volta al que més li agrada. Cal recordar que la col·laboradora ha passat uns mesos molt complicats.

 

«He passat un mes horrible, que no li ho desitjo a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però ara no puc», va dir la col·laboradora en una de les seues últimes declaracions sobre la seua malaltia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.