Mila Ximénez, ingressada a l’hospital

 

L’estat de salut de Mila Ximénez continua sent motiu de preocupació després de conèixer-se que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a ser ingressada a l’hospital, tal com avança este dimecres, 31 de març, la revista ‘Semana’. 

 

La col·laboradora havia tornat al programa després de mesos absent, però en les últimes setmanes havia tornat a absentar-se i ara preocupa que el seu estat de salut s’haja deteriorat amb el pas dels dies. 

 

Segons ha explicat la citada revista, la germana de Mila i el seu cunyat no se separen d’ella perquè no estiga sola a l’hospital, ja que la seua filla Alba ha hagut de tornar a Amsterdam per a complir amb les seues obligacions professionals.

 

Una lluita contra el càncer

L’entorn de la col·laboradora està preocupat per com pot afectar això al seu estat de salut, ja que cal recordar que fa mesos que està lluitant contra el càncer, la qual cosa l’ha obligat a allunyar-se dels platons de televisió una temporada, encara que va tornar de manera temporal i ara ha hagut de tornar a absentar-se. 

 

Va ser el dilluns quan Mila Ximénez va haver de ser ingressada de nou a l’hospital després de la recomanació de l’equip mèdic que està tractant la seua malaltia. Segons pareix, van ser la seua germana i el seu cunyat els qui la van portar a l’hospital després d’un any de lluita contra el càncer de pulmó.

 

La notícia pilla per sorpresa als teleespectadors i seguidors de la periodista, però alguns dels seus companys de ‘Sálvame’ ja ho sabien i havien preferit guardar silenci. 

 

‘Sálvame’, el seu gran suport

És el cas de Belén Esteban, que fa a penes unes hores va voler manar tot el seu suport a la col·laboradora a través del seu compte d’Instagram, a on va publicar una imatge d’ella mateixa al costat de Mila i al periodista Raúl Prieto, acompanyant la imatge amb quatre cors. En este moment els seus seguidors no van entendre a què venia este missatge, però després de conèixer-se el seu ingrés hospitalari, té molt més sentit.

 

De fet, ‘Sálvame‘ s’ha convertit en un entorn familiar per a la periodista i la resta de presentadors i col·laboradors estan en tot moment pendents d’ella, especialment davant l’absència de la seua filla per motius laborals. 

 

La bona relació que manté amb tots ells ha fet que, fins i tot estant malalta i lluitant contra el càncer, la col·laboradora haja tornat al plató en més d’una ocasió durant els últims mesos.

 

Mila va tornar a Sálvame fa un mes

Fa unes setmanes va decidir reincorporar-se al seu lloc de treball mentres esperava què fer amb el seu tractament. Mila estava pendent d’uns resultats que l’ajudarien a decidir si seguia endavant amb el tractament o el deixava, i la seua filla Alba, sabent l’important d’estos resultats, va decidir tornar a Espanya de manera temporal per a estar al costat d’ella. 

 

En tota esta situació, Mila va tornar al treball, potser per a deixar de pensar en la seua malaltia i en els resultats que podien canviar-li la vida i dedicar-se una altra volta al que més li agrada. Cal recordar que la col·laboradora ha passat uns mesos molt complicats.

 

«He passat un mes horrible, que no li ho desitjo a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però ara no puc», va dir la col·laboradora en una de les seues últimes declaracions sobre la seua malaltia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.