Mila Ximénez, ingressada a l’hospital

 

L’estat de salut de Mila Ximénez continua sent motiu de preocupació després de conèixer-se que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a ser ingressada a l’hospital, tal com avança este dimecres, 31 de març, la revista ‘Semana’. 

 

La col·laboradora havia tornat al programa després de mesos absent, però en les últimes setmanes havia tornat a absentar-se i ara preocupa que el seu estat de salut s’haja deteriorat amb el pas dels dies. 

 

Segons ha explicat la citada revista, la germana de Mila i el seu cunyat no se separen d’ella perquè no estiga sola a l’hospital, ja que la seua filla Alba ha hagut de tornar a Amsterdam per a complir amb les seues obligacions professionals.

 

Una lluita contra el càncer

L’entorn de la col·laboradora està preocupat per com pot afectar això al seu estat de salut, ja que cal recordar que fa mesos que està lluitant contra el càncer, la qual cosa l’ha obligat a allunyar-se dels platons de televisió una temporada, encara que va tornar de manera temporal i ara ha hagut de tornar a absentar-se. 

 

Va ser el dilluns quan Mila Ximénez va haver de ser ingressada de nou a l’hospital després de la recomanació de l’equip mèdic que està tractant la seua malaltia. Segons pareix, van ser la seua germana i el seu cunyat els qui la van portar a l’hospital després d’un any de lluita contra el càncer de pulmó.

 

La notícia pilla per sorpresa als teleespectadors i seguidors de la periodista, però alguns dels seus companys de ‘Sálvame’ ja ho sabien i havien preferit guardar silenci. 

 

‘Sálvame’, el seu gran suport

És el cas de Belén Esteban, que fa a penes unes hores va voler manar tot el seu suport a la col·laboradora a través del seu compte d’Instagram, a on va publicar una imatge d’ella mateixa al costat de Mila i al periodista Raúl Prieto, acompanyant la imatge amb quatre cors. En este moment els seus seguidors no van entendre a què venia este missatge, però després de conèixer-se el seu ingrés hospitalari, té molt més sentit.

 

De fet, ‘Sálvame‘ s’ha convertit en un entorn familiar per a la periodista i la resta de presentadors i col·laboradors estan en tot moment pendents d’ella, especialment davant l’absència de la seua filla per motius laborals. 

 

La bona relació que manté amb tots ells ha fet que, fins i tot estant malalta i lluitant contra el càncer, la col·laboradora haja tornat al plató en més d’una ocasió durant els últims mesos.

 

Mila va tornar a Sálvame fa un mes

Fa unes setmanes va decidir reincorporar-se al seu lloc de treball mentres esperava què fer amb el seu tractament. Mila estava pendent d’uns resultats que l’ajudarien a decidir si seguia endavant amb el tractament o el deixava, i la seua filla Alba, sabent l’important d’estos resultats, va decidir tornar a Espanya de manera temporal per a estar al costat d’ella. 

 

En tota esta situació, Mila va tornar al treball, potser per a deixar de pensar en la seua malaltia i en els resultats que podien canviar-li la vida i dedicar-se una altra volta al que més li agrada. Cal recordar que la col·laboradora ha passat uns mesos molt complicats.

 

«He passat un mes horrible, que no li ho desitjo a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però ara no puc», va dir la col·laboradora en una de les seues últimes declaracions sobre la seua malaltia.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.