Mila Ximénez, ingressada a l’hospital

 

L’estat de salut de Mila Ximénez continua sent motiu de preocupació després de conèixer-se que la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a ser ingressada a l’hospital, tal com avança este dimecres, 31 de març, la revista ‘Semana’. 

 

La col·laboradora havia tornat al programa després de mesos absent, però en les últimes setmanes havia tornat a absentar-se i ara preocupa que el seu estat de salut s’haja deteriorat amb el pas dels dies. 

 

Segons ha explicat la citada revista, la germana de Mila i el seu cunyat no se separen d’ella perquè no estiga sola a l’hospital, ja que la seua filla Alba ha hagut de tornar a Amsterdam per a complir amb les seues obligacions professionals.

 

Una lluita contra el càncer

L’entorn de la col·laboradora està preocupat per com pot afectar això al seu estat de salut, ja que cal recordar que fa mesos que està lluitant contra el càncer, la qual cosa l’ha obligat a allunyar-se dels platons de televisió una temporada, encara que va tornar de manera temporal i ara ha hagut de tornar a absentar-se. 

 

Va ser el dilluns quan Mila Ximénez va haver de ser ingressada de nou a l’hospital després de la recomanació de l’equip mèdic que està tractant la seua malaltia. Segons pareix, van ser la seua germana i el seu cunyat els qui la van portar a l’hospital després d’un any de lluita contra el càncer de pulmó.

 

La notícia pilla per sorpresa als teleespectadors i seguidors de la periodista, però alguns dels seus companys de ‘Sálvame’ ja ho sabien i havien preferit guardar silenci. 

 

‘Sálvame’, el seu gran suport

És el cas de Belén Esteban, que fa a penes unes hores va voler manar tot el seu suport a la col·laboradora a través del seu compte d’Instagram, a on va publicar una imatge d’ella mateixa al costat de Mila i al periodista Raúl Prieto, acompanyant la imatge amb quatre cors. En este moment els seus seguidors no van entendre a què venia este missatge, però després de conèixer-se el seu ingrés hospitalari, té molt més sentit.

 

De fet, ‘Sálvame‘ s’ha convertit en un entorn familiar per a la periodista i la resta de presentadors i col·laboradors estan en tot moment pendents d’ella, especialment davant l’absència de la seua filla per motius laborals. 

 

La bona relació que manté amb tots ells ha fet que, fins i tot estant malalta i lluitant contra el càncer, la col·laboradora haja tornat al plató en més d’una ocasió durant els últims mesos.

 

Mila va tornar a Sálvame fa un mes

Fa unes setmanes va decidir reincorporar-se al seu lloc de treball mentres esperava què fer amb el seu tractament. Mila estava pendent d’uns resultats que l’ajudarien a decidir si seguia endavant amb el tractament o el deixava, i la seua filla Alba, sabent l’important d’estos resultats, va decidir tornar a Espanya de manera temporal per a estar al costat d’ella. 

 

En tota esta situació, Mila va tornar al treball, potser per a deixar de pensar en la seua malaltia i en els resultats que podien canviar-li la vida i dedicar-se una altra volta al que més li agrada. Cal recordar que la col·laboradora ha passat uns mesos molt complicats.

 

«He passat un mes horrible, que no li ho desitjo a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però ara no puc», va dir la col·laboradora en una de les seues últimes declaracions sobre la seua malaltia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.