L’estat de Mila Ximénez, ingressada: ‘Confiem a arribar al final prompte’

Mila Ximénez ha tornat a ingressar a l’hospital. Fa un any que lluita contra el càncer de pulmó i la batalla s’està sent més dura del que pensava, ja que va ser ella mateixa qui va comunicar que el tumor s’havia estés quan semblava controlat.

El tractament li provoca uns efectes secundaris terribles. Porta molt temps allunyada dels mitjans de comunicació.

La revista ‘Hola!’ ha fet saltar totes les alarmes. Segons ha publicat, la col·laboradora ha visitat el seu centre mèdic per una raó de pes.

Doncs bé, per a dissipar dubtes, des d’ABC es van posar en contacte amb Manolo, el germà de Mila que no se separa d’ella ni a sol ni a ombra. Idèntic comportament s’observen en altres familiars i amics.

Amable i pròxim, Manolo va explicar: «Mila està ingressada realitzant unes proves de control del procés. És un camí que cal recórrer i confiem a arribar al final prompte».

L’última visita de la col·laboradora de ‘Sálvame’ a l’hospital no estava motivada per res greu. Únicament havia de sotmetre’s una revisió rutinària.

 

L’última etapa de la malaltia

 

Els amics de Ximénez estan molt preocupats per ella. Són conscients de la situació: la seua malaltia és complicada i part de la seua família fora de Madrid.

No és exagerat dir que el millor que té Mila és la seua família. Els seus germans i la seua filla s’han convertit en la seua roca. Li insuflen forces quan ella manifesta sentir-se esgotada d’un camí llarg i, a vegades, tortuós.

En el cas d’Alba Santana, ha de fer malabars atés que viu a Holanda i té dos fills. Les baixades solen ser habituals en els pacients oncològics. El tractament provoca molèsties i a vegades és necessari interrompre’l. Els dolors són forts i les articulacions no responen.

Mai s’ha sentit sola, infinitat de rostres coneguts li han donat la mà. Un dels suports que més ha cridat l’atenció ha sigut el de Terelu Campos.

La filla de Teresa ha tingut molts problemes amb la seua antiga companya. Però les seues vides estaran unides per sempre per una mateixa desgràcia: el càncer.

Ambdues han patit la malaltia. L’ex presentadora va aconseguir eixir airosa de la mateixa i farà tot el possible perquè la seua amiga puga dir el mateix.

 

Els metges són bastant optimistes. Manolo garanteix que el tractament està funcionant.

 

Les mostres d’afecte que Mila ha rebut són la seua millor medicina. Ha decidit tractar-se en La Clínica de la Llum, un dels millors centres de Madrid.

Fa un temps, Mila va expressar que estava farta de patir i va comunicar que no se sentia amb forces per a iniciar una nova fase del tractament. Per a llavors, el tumor s’havia estés i el full de ruta depenia del resultat d’unes proves mèdiques. Estava baixa, molt baixa, va passar un mes que a penes va poder eixir del llit.

I ací van estar els seus germans, la seua filla i els seus íntims per a donar-li l’espenta que necessitava.

Sembla que esta segona fase de la malaltia marxa per bon camí. Ja van avisar els metges que hi hauria pedres en el camí, com la que ha fet que siga ingressada en La Clínica de la Llum, a Madrid.

Mentrestant, l’única cosa que poden fer els mitjans és esperar amb paciència. Ella mateixa donarà la notícia.

Últimes notícies

L’esquerra d’Alacant exigix reprovar Barcala pel cas de les vivendes de Les Naus

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem demanaran en el pròxim ple la reprovació i dimissió de l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, per no comparéixer en la comissió del cas Les Naus.

El calor extrema ja deixa 253 morts este estiu a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 253 defuncions a la Comunitat Valenciana des del 21 de juny fins al 23 de juliol, segons el sistema MoMo, amb especial impacte a Alacant.

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.