L’estat de Mila Ximénez, ingressada: ‘Confiem a arribar al final prompte’

Mila Ximénez ha tornat a ingressar a l’hospital. Fa un any que lluita contra el càncer de pulmó i la batalla s’està sent més dura del que pensava, ja que va ser ella mateixa qui va comunicar que el tumor s’havia estés quan semblava controlat.

El tractament li provoca uns efectes secundaris terribles. Porta molt temps allunyada dels mitjans de comunicació.

La revista ‘Hola!’ ha fet saltar totes les alarmes. Segons ha publicat, la col·laboradora ha visitat el seu centre mèdic per una raó de pes.

Doncs bé, per a dissipar dubtes, des d’ABC es van posar en contacte amb Manolo, el germà de Mila que no se separa d’ella ni a sol ni a ombra. Idèntic comportament s’observen en altres familiars i amics.

Amable i pròxim, Manolo va explicar: «Mila està ingressada realitzant unes proves de control del procés. És un camí que cal recórrer i confiem a arribar al final prompte».

L’última visita de la col·laboradora de ‘Sálvame’ a l’hospital no estava motivada per res greu. Únicament havia de sotmetre’s una revisió rutinària.

 

L’última etapa de la malaltia

 

Els amics de Ximénez estan molt preocupats per ella. Són conscients de la situació: la seua malaltia és complicada i part de la seua família fora de Madrid.

No és exagerat dir que el millor que té Mila és la seua família. Els seus germans i la seua filla s’han convertit en la seua roca. Li insuflen forces quan ella manifesta sentir-se esgotada d’un camí llarg i, a vegades, tortuós.

En el cas d’Alba Santana, ha de fer malabars atés que viu a Holanda i té dos fills. Les baixades solen ser habituals en els pacients oncològics. El tractament provoca molèsties i a vegades és necessari interrompre’l. Els dolors són forts i les articulacions no responen.

Mai s’ha sentit sola, infinitat de rostres coneguts li han donat la mà. Un dels suports que més ha cridat l’atenció ha sigut el de Terelu Campos.

La filla de Teresa ha tingut molts problemes amb la seua antiga companya. Però les seues vides estaran unides per sempre per una mateixa desgràcia: el càncer.

Ambdues han patit la malaltia. L’ex presentadora va aconseguir eixir airosa de la mateixa i farà tot el possible perquè la seua amiga puga dir el mateix.

 

Els metges són bastant optimistes. Manolo garanteix que el tractament està funcionant.

 

Les mostres d’afecte que Mila ha rebut són la seua millor medicina. Ha decidit tractar-se en La Clínica de la Llum, un dels millors centres de Madrid.

Fa un temps, Mila va expressar que estava farta de patir i va comunicar que no se sentia amb forces per a iniciar una nova fase del tractament. Per a llavors, el tumor s’havia estés i el full de ruta depenia del resultat d’unes proves mèdiques. Estava baixa, molt baixa, va passar un mes que a penes va poder eixir del llit.

I ací van estar els seus germans, la seua filla i els seus íntims per a donar-li l’espenta que necessitava.

Sembla que esta segona fase de la malaltia marxa per bon camí. Ja van avisar els metges que hi hauria pedres en el camí, com la que ha fet que siga ingressada en La Clínica de la Llum, a Madrid.

Mentrestant, l’única cosa que poden fer els mitjans és esperar amb paciència. Ella mateixa donarà la notícia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.