L’estat de Mila Ximénez, ingressada: ‘Confiem a arribar al final prompte’

Mila Ximénez ha tornat a ingressar a l’hospital. Fa un any que lluita contra el càncer de pulmó i la batalla s’està sent més dura del que pensava, ja que va ser ella mateixa qui va comunicar que el tumor s’havia estés quan semblava controlat.

El tractament li provoca uns efectes secundaris terribles. Porta molt temps allunyada dels mitjans de comunicació.

La revista ‘Hola!’ ha fet saltar totes les alarmes. Segons ha publicat, la col·laboradora ha visitat el seu centre mèdic per una raó de pes.

Doncs bé, per a dissipar dubtes, des d’ABC es van posar en contacte amb Manolo, el germà de Mila que no se separa d’ella ni a sol ni a ombra. Idèntic comportament s’observen en altres familiars i amics.

Amable i pròxim, Manolo va explicar: «Mila està ingressada realitzant unes proves de control del procés. És un camí que cal recórrer i confiem a arribar al final prompte».

L’última visita de la col·laboradora de ‘Sálvame’ a l’hospital no estava motivada per res greu. Únicament havia de sotmetre’s una revisió rutinària.

 

L’última etapa de la malaltia

 

Els amics de Ximénez estan molt preocupats per ella. Són conscients de la situació: la seua malaltia és complicada i part de la seua família fora de Madrid.

No és exagerat dir que el millor que té Mila és la seua família. Els seus germans i la seua filla s’han convertit en la seua roca. Li insuflen forces quan ella manifesta sentir-se esgotada d’un camí llarg i, a vegades, tortuós.

En el cas d’Alba Santana, ha de fer malabars atés que viu a Holanda i té dos fills. Les baixades solen ser habituals en els pacients oncològics. El tractament provoca molèsties i a vegades és necessari interrompre’l. Els dolors són forts i les articulacions no responen.

Mai s’ha sentit sola, infinitat de rostres coneguts li han donat la mà. Un dels suports que més ha cridat l’atenció ha sigut el de Terelu Campos.

La filla de Teresa ha tingut molts problemes amb la seua antiga companya. Però les seues vides estaran unides per sempre per una mateixa desgràcia: el càncer.

Ambdues han patit la malaltia. L’ex presentadora va aconseguir eixir airosa de la mateixa i farà tot el possible perquè la seua amiga puga dir el mateix.

 

Els metges són bastant optimistes. Manolo garanteix que el tractament està funcionant.

 

Les mostres d’afecte que Mila ha rebut són la seua millor medicina. Ha decidit tractar-se en La Clínica de la Llum, un dels millors centres de Madrid.

Fa un temps, Mila va expressar que estava farta de patir i va comunicar que no se sentia amb forces per a iniciar una nova fase del tractament. Per a llavors, el tumor s’havia estés i el full de ruta depenia del resultat d’unes proves mèdiques. Estava baixa, molt baixa, va passar un mes que a penes va poder eixir del llit.

I ací van estar els seus germans, la seua filla i els seus íntims per a donar-li l’espenta que necessitava.

Sembla que esta segona fase de la malaltia marxa per bon camí. Ja van avisar els metges que hi hauria pedres en el camí, com la que ha fet que siga ingressada en La Clínica de la Llum, a Madrid.

Mentrestant, l’única cosa que poden fer els mitjans és esperar amb paciència. Ella mateixa donarà la notícia.

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.