L’estat de Mila Ximénez, ingressada: ‘Confiem a arribar al final prompte’

Mila Ximénez ha tornat a ingressar a l’hospital. Fa un any que lluita contra el càncer de pulmó i la batalla s’està sent més dura del que pensava, ja que va ser ella mateixa qui va comunicar que el tumor s’havia estés quan semblava controlat.

El tractament li provoca uns efectes secundaris terribles. Porta molt temps allunyada dels mitjans de comunicació.

La revista ‘Hola!’ ha fet saltar totes les alarmes. Segons ha publicat, la col·laboradora ha visitat el seu centre mèdic per una raó de pes.

Doncs bé, per a dissipar dubtes, des d’ABC es van posar en contacte amb Manolo, el germà de Mila que no se separa d’ella ni a sol ni a ombra. Idèntic comportament s’observen en altres familiars i amics.

Amable i pròxim, Manolo va explicar: «Mila està ingressada realitzant unes proves de control del procés. És un camí que cal recórrer i confiem a arribar al final prompte».

L’última visita de la col·laboradora de ‘Sálvame’ a l’hospital no estava motivada per res greu. Únicament havia de sotmetre’s una revisió rutinària.

 

L’última etapa de la malaltia

 

Els amics de Ximénez estan molt preocupats per ella. Són conscients de la situació: la seua malaltia és complicada i part de la seua família fora de Madrid.

No és exagerat dir que el millor que té Mila és la seua família. Els seus germans i la seua filla s’han convertit en la seua roca. Li insuflen forces quan ella manifesta sentir-se esgotada d’un camí llarg i, a vegades, tortuós.

En el cas d’Alba Santana, ha de fer malabars atés que viu a Holanda i té dos fills. Les baixades solen ser habituals en els pacients oncològics. El tractament provoca molèsties i a vegades és necessari interrompre’l. Els dolors són forts i les articulacions no responen.

Mai s’ha sentit sola, infinitat de rostres coneguts li han donat la mà. Un dels suports que més ha cridat l’atenció ha sigut el de Terelu Campos.

La filla de Teresa ha tingut molts problemes amb la seua antiga companya. Però les seues vides estaran unides per sempre per una mateixa desgràcia: el càncer.

Ambdues han patit la malaltia. L’ex presentadora va aconseguir eixir airosa de la mateixa i farà tot el possible perquè la seua amiga puga dir el mateix.

 

Els metges són bastant optimistes. Manolo garanteix que el tractament està funcionant.

 

Les mostres d’afecte que Mila ha rebut són la seua millor medicina. Ha decidit tractar-se en La Clínica de la Llum, un dels millors centres de Madrid.

Fa un temps, Mila va expressar que estava farta de patir i va comunicar que no se sentia amb forces per a iniciar una nova fase del tractament. Per a llavors, el tumor s’havia estés i el full de ruta depenia del resultat d’unes proves mèdiques. Estava baixa, molt baixa, va passar un mes que a penes va poder eixir del llit.

I ací van estar els seus germans, la seua filla i els seus íntims per a donar-li l’espenta que necessitava.

Sembla que esta segona fase de la malaltia marxa per bon camí. Ja van avisar els metges que hi hauria pedres en el camí, com la que ha fet que siga ingressada en La Clínica de la Llum, a Madrid.

Mentrestant, l’única cosa que poden fer els mitjans és esperar amb paciència. Ella mateixa donarà la notícia.

Últimes notícies

Paiporta tanca l’últim punt d’apilament d’enderrocs de la dana després de retirar 58.400 tones

El tancament de l'últim punt d'apilament a Paiporta posa fi a la segona fase del dispositiu extraordinari de retirada de residus de la dana, amb un fort esforç inversor de la Generalitat.

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.

La Generalitat sospesa recórrer el nou Pla Estatal de Vivenda per invasió de competències i falta de finançament

La Generalitat Valenciana analitza presentar un recurs contra el nou Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, que considera tardà, desequilibrat en el finançament i lesiu per a les competències autonòmiques.

Ferrero veu a Alcaraz com una mescla entre Nadal i Federer per la seua creativitat i caràcter

Juan Carlos Ferrero descriu a Carlos Alcaraz com una combinació de Rafa Nadal i Roger Federer per la seua varietat de colps, creativitat i fort caràcter competitiu, i detalla els reptes que va afrontar com el seu entrenador.

Jasikevicius aparca els rècords abans de la Final Four de l’Eurolliga

Sarunas Jasikevicius afronta la Final Four amb Fenerbahce sense pensar en el possible rècord de dos Eurolligues seguides com a jugador i tècnic, centrat només en el treball immediat.