Anuncios

L’estat de Mila Ximénez, ingressada: ‘Confiem a arribar al final prompte’

Mila Ximénez ha tornat a ingressar a l’hospital. Fa un any que lluita contra el càncer de pulmó i la batalla s’està sent més dura del que pensava, ja que va ser ella mateixa qui va comunicar que el tumor s’havia estés quan semblava controlat.

El tractament li provoca uns efectes secundaris terribles. Porta molt temps allunyada dels mitjans de comunicació.

Anuncios

La revista ‘Hola!’ ha fet saltar totes les alarmes. Segons ha publicat, la col·laboradora ha visitat el seu centre mèdic per una raó de pes.

Doncs bé, per a dissipar dubtes, des d’ABC es van posar en contacte amb Manolo, el germà de Mila que no se separa d’ella ni a sol ni a ombra. Idèntic comportament s’observen en altres familiars i amics.

Amable i pròxim, Manolo va explicar: «Mila està ingressada realitzant unes proves de control del procés. És un camí que cal recórrer i confiem a arribar al final prompte».

L’última visita de la col·laboradora de ‘Sálvame’ a l’hospital no estava motivada per res greu. Únicament havia de sotmetre’s una revisió rutinària.

 

L’última etapa de la malaltia

 

Els amics de Ximénez estan molt preocupats per ella. Són conscients de la situació: la seua malaltia és complicada i part de la seua família fora de Madrid.

No és exagerat dir que el millor que té Mila és la seua família. Els seus germans i la seua filla s’han convertit en la seua roca. Li insuflen forces quan ella manifesta sentir-se esgotada d’un camí llarg i, a vegades, tortuós.

En el cas d’Alba Santana, ha de fer malabars atés que viu a Holanda i té dos fills. Les baixades solen ser habituals en els pacients oncològics. El tractament provoca molèsties i a vegades és necessari interrompre’l. Els dolors són forts i les articulacions no responen.

Mai s’ha sentit sola, infinitat de rostres coneguts li han donat la mà. Un dels suports que més ha cridat l’atenció ha sigut el de Terelu Campos.

La filla de Teresa ha tingut molts problemes amb la seua antiga companya. Però les seues vides estaran unides per sempre per una mateixa desgràcia: el càncer.

Ambdues han patit la malaltia. L’ex presentadora va aconseguir eixir airosa de la mateixa i farà tot el possible perquè la seua amiga puga dir el mateix.

 

Els metges són bastant optimistes. Manolo garanteix que el tractament està funcionant.

 

Les mostres d’afecte que Mila ha rebut són la seua millor medicina. Ha decidit tractar-se en La Clínica de la Llum, un dels millors centres de Madrid.

Fa un temps, Mila va expressar que estava farta de patir i va comunicar que no se sentia amb forces per a iniciar una nova fase del tractament. Per a llavors, el tumor s’havia estés i el full de ruta depenia del resultat d’unes proves mèdiques. Estava baixa, molt baixa, va passar un mes que a penes va poder eixir del llit.

I ací van estar els seus germans, la seua filla i els seus íntims per a donar-li l’espenta que necessitava.

Sembla que esta segona fase de la malaltia marxa per bon camí. Ja van avisar els metges que hi hauria pedres en el camí, com la que ha fet que siga ingressada en La Clínica de la Llum, a Madrid.

Mentrestant, l’única cosa que poden fer els mitjans és esperar amb paciència. Ella mateixa donarà la notícia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios