14.5 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Els 120 segons del documental de Rocío Carrasco que canvien tot el que es pensava

El tercer lliurament d’esta sèrie documental sobre les vivències de Rocío Carrasco va posar de manifest les nombroses mentides que va haver de sofrir la filla de Rocío Jurado per part d’Antonio David. A més, en l’últim episodi es va poder comprovar la nul·la relació que hi havia entre la cantant i l’exguàrdia civil, encara que este va estar anys anant pels platós i parlant en les revistes sobre la bona relació que mantenia amb la seua sogra. «És mentida. Li temia com al dimoni», confessava Rocío Carrasco.

«Es va morir pensant que li anava a haver de pagar mil milions de pessetes per haver defensat a la seua filla i haver dit una veritat com un temple de gran. Que em maltractava, que em volia robar als meus fills i que era nefast. I es va quedar curta», confessava la mare de Rocío i David Flores.

L’episodi 5 de la docuserie sobre la vida de Rocío Carrasco finalitzava amb les citades paraules de la filla de ‘la més gran’ sobre la por que tenia la chipionera al seu en aquells dies gendre. Quan semblava que res més podia sorprendre’ns, Carlota Corredera, presentadora del programa d’ahir, va anunciar l’emissió d’un avanç de l’episodi 6 de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que ens va deixar a tots gelats.

Els terrors nocturns de Rocío Flores per culpa d’Antonio David

En este avanç s’anava a veure la veritable cara d’Antonio David Flores en relació amb la seua labor com a pare de Rocío i David Flores. Esta por que, segons ella, el col·laborador de televisió ficava en el cos a les persones del seu entorn, no es va parar açì. A l’avanç previ del nou episodi de la docusèrie, la filla de Rocío Jurado confessa com la seua exparella atemoria a la seua filla Rocío Flores, en aquella època de 5 anys, assegurant que la seua mare i la nova parella d’ella, Fidel Albiac, els deixaven sols a la seua casa quan entrava la nit.

 

«Esta xiqueta eixia al passadís i començava a cridar. L’agafava i m’havia de ficar amb ella en el llit», revela amb absoluta por Rocío Carrasco a l’avançament del nou episodi de la sèrie documental de Telecinco. La filla de Rocío Jurado explica com la seua filla sentia pànic quan la seua mare li deia que apagués la llum de la seua habitació i tanqués la porta del dormitori abans d’anar-se’n a dormir.

 

«En este moment em va saltar l’alarma i em vaig asseure amb ella als peus del llit i li vaig dir que què passava. Es va quedar mirant-me i em va dir: ‘És que papà m’ha dit que quan tu ens fiques al llit Fidel i tu us aneu de casa i ens deixeu a soles’», confessava Rocío Carrasco plena de ràbia i plorant a llàgrima viva.

La docusèrie de Rocío Carrasco canvia dia d’emissió

El sobrecollidor relat de Rocío Carrasco podrà veure’s en dos dies. La cadena de Fuencarral ha decidit canviar els plans inicials d’emissió de la docuserie i mourà els següents capítols als dimecres en ‘prime time’, en coincidir en diumenge amb el debat de ‘Supervivientes’, reality que es posa en marxa este dijous 8 d’abril.

 

Per tant, este dimecres a les 22.00 hores podrem veure un nou episodi de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, «el més esperat» segons anunciaven en les xarxes socials del propi documental. Segons van passant els episodis, l’expectació és major pel que està per emetre’s, malgrat tot el que ja ha relatat Rocío Carrasco, que sens dubte, marcarà un abans i un després en la societat espanyola i especialment en la premsa del cor.

Últimes notícies

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.

Omar Mascarell lidera el 3-1 i saca al Mallorca del descens

El Mallorca va véncer 3-1 a l'Elx amb una actuació decisiva d'Omar Mascarell, autor d'un gol i una assistència. El triomf el va traure de la zona de descens