Els 120 segons del documental de Rocío Carrasco que canvien tot el que es pensava

El tercer lliurament d’esta sèrie documental sobre les vivències de Rocío Carrasco va posar de manifest les nombroses mentides que va haver de sofrir la filla de Rocío Jurado per part d’Antonio David. A més, en l’últim episodi es va poder comprovar la nul·la relació que hi havia entre la cantant i l’exguàrdia civil, encara que este va estar anys anant pels platós i parlant en les revistes sobre la bona relació que mantenia amb la seua sogra. «És mentida. Li temia com al dimoni», confessava Rocío Carrasco.

«Es va morir pensant que li anava a haver de pagar mil milions de pessetes per haver defensat a la seua filla i haver dit una veritat com un temple de gran. Que em maltractava, que em volia robar als meus fills i que era nefast. I es va quedar curta», confessava la mare de Rocío i David Flores.

L’episodi 5 de la docuserie sobre la vida de Rocío Carrasco finalitzava amb les citades paraules de la filla de ‘la més gran’ sobre la por que tenia la chipionera al seu en aquells dies gendre. Quan semblava que res més podia sorprendre’ns, Carlota Corredera, presentadora del programa d’ahir, va anunciar l’emissió d’un avanç de l’episodi 6 de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que ens va deixar a tots gelats.

Els terrors nocturns de Rocío Flores per culpa d’Antonio David

En este avanç s’anava a veure la veritable cara d’Antonio David Flores en relació amb la seua labor com a pare de Rocío i David Flores. Esta por que, segons ella, el col·laborador de televisió ficava en el cos a les persones del seu entorn, no es va parar açì. A l’avanç previ del nou episodi de la docusèrie, la filla de Rocío Jurado confessa com la seua exparella atemoria a la seua filla Rocío Flores, en aquella època de 5 anys, assegurant que la seua mare i la nova parella d’ella, Fidel Albiac, els deixaven sols a la seua casa quan entrava la nit.

 

«Esta xiqueta eixia al passadís i començava a cridar. L’agafava i m’havia de ficar amb ella en el llit», revela amb absoluta por Rocío Carrasco a l’avançament del nou episodi de la sèrie documental de Telecinco. La filla de Rocío Jurado explica com la seua filla sentia pànic quan la seua mare li deia que apagués la llum de la seua habitació i tanqués la porta del dormitori abans d’anar-se’n a dormir.

 

«En este moment em va saltar l’alarma i em vaig asseure amb ella als peus del llit i li vaig dir que què passava. Es va quedar mirant-me i em va dir: ‘És que papà m’ha dit que quan tu ens fiques al llit Fidel i tu us aneu de casa i ens deixeu a soles’», confessava Rocío Carrasco plena de ràbia i plorant a llàgrima viva.

La docusèrie de Rocío Carrasco canvia dia d’emissió

El sobrecollidor relat de Rocío Carrasco podrà veure’s en dos dies. La cadena de Fuencarral ha decidit canviar els plans inicials d’emissió de la docuserie i mourà els següents capítols als dimecres en ‘prime time’, en coincidir en diumenge amb el debat de ‘Supervivientes’, reality que es posa en marxa este dijous 8 d’abril.

 

Per tant, este dimecres a les 22.00 hores podrem veure un nou episodi de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, «el més esperat» segons anunciaven en les xarxes socials del propi documental. Segons van passant els episodis, l’expectació és major pel que està per emetre’s, malgrat tot el que ja ha relatat Rocío Carrasco, que sens dubte, marcarà un abans i un després en la societat espanyola i especialment en la premsa del cor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.