Els 120 segons del documental de Rocío Carrasco que canvien tot el que es pensava

El tercer lliurament d’esta sèrie documental sobre les vivències de Rocío Carrasco va posar de manifest les nombroses mentides que va haver de sofrir la filla de Rocío Jurado per part d’Antonio David. A més, en l’últim episodi es va poder comprovar la nul·la relació que hi havia entre la cantant i l’exguàrdia civil, encara que este va estar anys anant pels platós i parlant en les revistes sobre la bona relació que mantenia amb la seua sogra. «És mentida. Li temia com al dimoni», confessava Rocío Carrasco.

«Es va morir pensant que li anava a haver de pagar mil milions de pessetes per haver defensat a la seua filla i haver dit una veritat com un temple de gran. Que em maltractava, que em volia robar als meus fills i que era nefast. I es va quedar curta», confessava la mare de Rocío i David Flores.

L’episodi 5 de la docuserie sobre la vida de Rocío Carrasco finalitzava amb les citades paraules de la filla de ‘la més gran’ sobre la por que tenia la chipionera al seu en aquells dies gendre. Quan semblava que res més podia sorprendre’ns, Carlota Corredera, presentadora del programa d’ahir, va anunciar l’emissió d’un avanç de l’episodi 6 de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que ens va deixar a tots gelats.

Els terrors nocturns de Rocío Flores per culpa d’Antonio David

En este avanç s’anava a veure la veritable cara d’Antonio David Flores en relació amb la seua labor com a pare de Rocío i David Flores. Esta por que, segons ella, el col·laborador de televisió ficava en el cos a les persones del seu entorn, no es va parar açì. A l’avanç previ del nou episodi de la docusèrie, la filla de Rocío Jurado confessa com la seua exparella atemoria a la seua filla Rocío Flores, en aquella època de 5 anys, assegurant que la seua mare i la nova parella d’ella, Fidel Albiac, els deixaven sols a la seua casa quan entrava la nit.

 

«Esta xiqueta eixia al passadís i començava a cridar. L’agafava i m’havia de ficar amb ella en el llit», revela amb absoluta por Rocío Carrasco a l’avançament del nou episodi de la sèrie documental de Telecinco. La filla de Rocío Jurado explica com la seua filla sentia pànic quan la seua mare li deia que apagués la llum de la seua habitació i tanqués la porta del dormitori abans d’anar-se’n a dormir.

 

«En este moment em va saltar l’alarma i em vaig asseure amb ella als peus del llit i li vaig dir que què passava. Es va quedar mirant-me i em va dir: ‘És que papà m’ha dit que quan tu ens fiques al llit Fidel i tu us aneu de casa i ens deixeu a soles’», confessava Rocío Carrasco plena de ràbia i plorant a llàgrima viva.

La docusèrie de Rocío Carrasco canvia dia d’emissió

El sobrecollidor relat de Rocío Carrasco podrà veure’s en dos dies. La cadena de Fuencarral ha decidit canviar els plans inicials d’emissió de la docuserie i mourà els següents capítols als dimecres en ‘prime time’, en coincidir en diumenge amb el debat de ‘Supervivientes’, reality que es posa en marxa este dijous 8 d’abril.

 

Per tant, este dimecres a les 22.00 hores podrem veure un nou episodi de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, «el més esperat» segons anunciaven en les xarxes socials del propi documental. Segons van passant els episodis, l’expectació és major pel que està per emetre’s, malgrat tot el que ja ha relatat Rocío Carrasco, que sens dubte, marcarà un abans i un després en la societat espanyola i especialment en la premsa del cor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.