11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Miranda Mckeon anuncia que pateix càncer de mama

 

Miranda McKeon, que ha participat en la sèrie de Netflix ‘Anne With an E’, una adaptació dels llibres infantils ‘Ana de las Tejas Verdes’, ha anunciat una trista notícia en el seu Instagram, i és que la jove de 19 anys ha publicat una foto en la qual confirma que pateix càncer de mama.

En esta publicació, en la qual apareix ella l’hospital, amb una màscara i una bata rosa, dona les gràcies pel suport de la seua família, amics i seguidors en un moment tan complicat com este.

Encara així, el pessimisme no és, per a res, el missatge que vol transmetre, sinó que es veu a una Miranda amb optimisme

 

“El rosa és el meu nou color! Amb dolor però esperançada, compartisc la notícia que recentment em van diagnosticar càncer de mama. Tinc 19 anys i, segons les estadístiques, les possibilitats de tindre càncer de mama a esta edat són d’una entre un milió! (literalment, busca-ho en Google). 

Soc tan especial, però ho sabíem! En estes fotos he compartit informació sobre com han sigut estos últims 4 dies, per què he decidit compartir això en les xarxes socials? Informació sobre el meu càncer, és una nota per a no tindre por i un missatge per a la meua família i amics”, escrivia McKeon en el seu compte d’Instagram.

El suport que ha rebut ha sigut incondicional, i és que els comentaris de la publicació s’han omplit de missatges mostrant afecte a la jove Miranda. I, evidentment, els seus companys no han sigut menys. 

Dalmar Abuzeid, Bash en la sèrie que protagonitza Miranda, i Amy Beth, Anne Shirley en la mateixa sèrie, li han volgut donar força amb estos missatges: “Et desitge el millor, Miranda. Eres valent!” Li escrivia Dalmar. I així abrigallava a la seua companya Amy: “Sempre estarem per a donar-te suport. Sempre”.

 

A l’actriu se li va descobrir un embalum en el pit dret fa uns dies, alguna cosa que no els va preocupar massa per la curta edat de Miranda. Per desgràcia, l’estadística que ella mateixa comparteix en xarxes, s’ha confirmat. Encara així, el missatge és esperançador i sembla que el càncer es podrà tractar i curar.

Últimes notícies

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.