12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Miranda Mckeon anuncia que pateix càncer de mama

 

Miranda McKeon, que ha participat en la sèrie de Netflix ‘Anne With an E’, una adaptació dels llibres infantils ‘Ana de las Tejas Verdes’, ha anunciat una trista notícia en el seu Instagram, i és que la jove de 19 anys ha publicat una foto en la qual confirma que pateix càncer de mama.

En esta publicació, en la qual apareix ella l’hospital, amb una màscara i una bata rosa, dona les gràcies pel suport de la seua família, amics i seguidors en un moment tan complicat com este.

Encara així, el pessimisme no és, per a res, el missatge que vol transmetre, sinó que es veu a una Miranda amb optimisme

 

“El rosa és el meu nou color! Amb dolor però esperançada, compartisc la notícia que recentment em van diagnosticar càncer de mama. Tinc 19 anys i, segons les estadístiques, les possibilitats de tindre càncer de mama a esta edat són d’una entre un milió! (literalment, busca-ho en Google). 

Soc tan especial, però ho sabíem! En estes fotos he compartit informació sobre com han sigut estos últims 4 dies, per què he decidit compartir això en les xarxes socials? Informació sobre el meu càncer, és una nota per a no tindre por i un missatge per a la meua família i amics”, escrivia McKeon en el seu compte d’Instagram.

El suport que ha rebut ha sigut incondicional, i és que els comentaris de la publicació s’han omplit de missatges mostrant afecte a la jove Miranda. I, evidentment, els seus companys no han sigut menys. 

Dalmar Abuzeid, Bash en la sèrie que protagonitza Miranda, i Amy Beth, Anne Shirley en la mateixa sèrie, li han volgut donar força amb estos missatges: “Et desitge el millor, Miranda. Eres valent!” Li escrivia Dalmar. I així abrigallava a la seua companya Amy: “Sempre estarem per a donar-te suport. Sempre”.

 

A l’actriu se li va descobrir un embalum en el pit dret fa uns dies, alguna cosa que no els va preocupar massa per la curta edat de Miranda. Per desgràcia, l’estadística que ella mateixa comparteix en xarxes, s’ha confirmat. Encara així, el missatge és esperançador i sembla que el càncer es podrà tractar i curar.

Últimes notícies

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.

Copete, absent per molèsties; Cömert i Raba van completar només part de l’entrenament

El València va completar el segon entrenament de la setmana amb Copete absent per molèsties. Cömert i Raba van treballar amb el grup però no van acabar la sessió.

Martínez demana al València Basket recuperar-se en poques hores abans de visitar al Bayern

Pedro Martínez admet que l'equip arriba amb poc marge i quasi sense entrenar pels viatges abans del Bayern. Pradilla destaca la millora del rival a casa.

El temporal derroca tres terrasses d’un edifici a la platja de Tavernes de la Valldigna

Tres terrasses van col·lapsar este dimarts pel fort onatge en un bloc de la platja de Tavernes de la Valldigna. Dos famílies van ser desallotjades i es perimetró la zona a l'espera d'informes tècnics.

El València vol enllaçar triomfs en la pista del Bayern de Pesic

El València visita al Bayern de Munic, ara dirigit per Svetislav Pesic, amb la intenció de donar continuïtat al triomf davant Paris Basketball i afermar-se en la zona alta.

El Port d’Alacant obri el concurs per a la seua primera planta d’hidrogen renovable

L'Autoritat Portuària ha aprovat el concurs per a construir i explotar una planta d'hidrogen renovable en el moll 19. El projecte, amb 30 anys de concessió, preveu 1 MW de electrolizadores i energia pròpia per a reduir la petjada de carboni del port.

Tres partits de sanció per a Cristian Rivero per llançar una pilota al camp

Cristian Rivero ha sigut sancionat amb tres partits per llançar una pilota al camp des de la banqueta davant el Getafe. El València queda amb una sola opció en la porteria si Agirrezabala no es recupera.