8.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Miranda Mckeon anuncia que pateix càncer de mama

 

Miranda McKeon, que ha participat en la sèrie de Netflix ‘Anne With an E’, una adaptació dels llibres infantils ‘Ana de las Tejas Verdes’, ha anunciat una trista notícia en el seu Instagram, i és que la jove de 19 anys ha publicat una foto en la qual confirma que pateix càncer de mama.

En esta publicació, en la qual apareix ella l’hospital, amb una màscara i una bata rosa, dona les gràcies pel suport de la seua família, amics i seguidors en un moment tan complicat com este.

Encara així, el pessimisme no és, per a res, el missatge que vol transmetre, sinó que es veu a una Miranda amb optimisme

 

“El rosa és el meu nou color! Amb dolor però esperançada, compartisc la notícia que recentment em van diagnosticar càncer de mama. Tinc 19 anys i, segons les estadístiques, les possibilitats de tindre càncer de mama a esta edat són d’una entre un milió! (literalment, busca-ho en Google). 

Soc tan especial, però ho sabíem! En estes fotos he compartit informació sobre com han sigut estos últims 4 dies, per què he decidit compartir això en les xarxes socials? Informació sobre el meu càncer, és una nota per a no tindre por i un missatge per a la meua família i amics”, escrivia McKeon en el seu compte d’Instagram.

El suport que ha rebut ha sigut incondicional, i és que els comentaris de la publicació s’han omplit de missatges mostrant afecte a la jove Miranda. I, evidentment, els seus companys no han sigut menys. 

Dalmar Abuzeid, Bash en la sèrie que protagonitza Miranda, i Amy Beth, Anne Shirley en la mateixa sèrie, li han volgut donar força amb estos missatges: “Et desitge el millor, Miranda. Eres valent!” Li escrivia Dalmar. I així abrigallava a la seua companya Amy: “Sempre estarem per a donar-te suport. Sempre”.

 

A l’actriu se li va descobrir un embalum en el pit dret fa uns dies, alguna cosa que no els va preocupar massa per la curta edat de Miranda. Per desgràcia, l’estadística que ella mateixa comparteix en xarxes, s’ha confirmat. Encara així, el missatge és esperançador i sembla que el càncer es podrà tractar i curar.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.