13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Miranda Mckeon anuncia que pateix càncer de mama

 

Miranda McKeon, que ha participat en la sèrie de Netflix ‘Anne With an E’, una adaptació dels llibres infantils ‘Ana de las Tejas Verdes’, ha anunciat una trista notícia en el seu Instagram, i és que la jove de 19 anys ha publicat una foto en la qual confirma que pateix càncer de mama.

En esta publicació, en la qual apareix ella l’hospital, amb una màscara i una bata rosa, dona les gràcies pel suport de la seua família, amics i seguidors en un moment tan complicat com este.

Encara així, el pessimisme no és, per a res, el missatge que vol transmetre, sinó que es veu a una Miranda amb optimisme

 

“El rosa és el meu nou color! Amb dolor però esperançada, compartisc la notícia que recentment em van diagnosticar càncer de mama. Tinc 19 anys i, segons les estadístiques, les possibilitats de tindre càncer de mama a esta edat són d’una entre un milió! (literalment, busca-ho en Google). 

Soc tan especial, però ho sabíem! En estes fotos he compartit informació sobre com han sigut estos últims 4 dies, per què he decidit compartir això en les xarxes socials? Informació sobre el meu càncer, és una nota per a no tindre por i un missatge per a la meua família i amics”, escrivia McKeon en el seu compte d’Instagram.

El suport que ha rebut ha sigut incondicional, i és que els comentaris de la publicació s’han omplit de missatges mostrant afecte a la jove Miranda. I, evidentment, els seus companys no han sigut menys. 

Dalmar Abuzeid, Bash en la sèrie que protagonitza Miranda, i Amy Beth, Anne Shirley en la mateixa sèrie, li han volgut donar força amb estos missatges: “Et desitge el millor, Miranda. Eres valent!” Li escrivia Dalmar. I així abrigallava a la seua companya Amy: “Sempre estarem per a donar-te suport. Sempre”.

 

A l’actriu se li va descobrir un embalum en el pit dret fa uns dies, alguna cosa que no els va preocupar massa per la curta edat de Miranda. Per desgràcia, l’estadística que ella mateixa comparteix en xarxes, s’ha confirmat. Encara així, el missatge és esperançador i sembla que el càncer es podrà tractar i curar.

Últimes notícies

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.

El València encadena 5 anys sense perdre fora en Copa i més de 20 sense caure davant rivals de menor categoria

El València es va ficar en quarts després d'imposar-se al Burgos en El Cultivable i enllaça cinc anys invicte a domicili en la Copa del Rei. A més, acumula més de dos dècades sense caure davant equips de menor categoria.

Brabec assesta un colp definitiu i recupera el lideratge; Schareina s’aferma tercer

Ricky Brabec es va imposar en l'etapa 12 i va recuperar el lideratge del Dakar mancant una jornada. Tosha Schareina va ser tercer en l'etapa i va amarrar la tercera plaça general.