18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Miranda Mckeon anuncia que pateix càncer de mama

 

Miranda McKeon, que ha participat en la sèrie de Netflix ‘Anne With an E’, una adaptació dels llibres infantils ‘Ana de las Tejas Verdes’, ha anunciat una trista notícia en el seu Instagram, i és que la jove de 19 anys ha publicat una foto en la qual confirma que pateix càncer de mama.

En esta publicació, en la qual apareix ella l’hospital, amb una màscara i una bata rosa, dona les gràcies pel suport de la seua família, amics i seguidors en un moment tan complicat com este.

Encara així, el pessimisme no és, per a res, el missatge que vol transmetre, sinó que es veu a una Miranda amb optimisme

 

“El rosa és el meu nou color! Amb dolor però esperançada, compartisc la notícia que recentment em van diagnosticar càncer de mama. Tinc 19 anys i, segons les estadístiques, les possibilitats de tindre càncer de mama a esta edat són d’una entre un milió! (literalment, busca-ho en Google). 

Soc tan especial, però ho sabíem! En estes fotos he compartit informació sobre com han sigut estos últims 4 dies, per què he decidit compartir això en les xarxes socials? Informació sobre el meu càncer, és una nota per a no tindre por i un missatge per a la meua família i amics”, escrivia McKeon en el seu compte d’Instagram.

El suport que ha rebut ha sigut incondicional, i és que els comentaris de la publicació s’han omplit de missatges mostrant afecte a la jove Miranda. I, evidentment, els seus companys no han sigut menys. 

Dalmar Abuzeid, Bash en la sèrie que protagonitza Miranda, i Amy Beth, Anne Shirley en la mateixa sèrie, li han volgut donar força amb estos missatges: “Et desitge el millor, Miranda. Eres valent!” Li escrivia Dalmar. I així abrigallava a la seua companya Amy: “Sempre estarem per a donar-te suport. Sempre”.

 

A l’actriu se li va descobrir un embalum en el pit dret fa uns dies, alguna cosa que no els va preocupar massa per la curta edat de Miranda. Per desgràcia, l’estadística que ella mateixa comparteix en xarxes, s’ha confirmat. Encara així, el missatge és esperançador i sembla que el càncer es podrà tractar i curar.

Últimes notícies

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.