13.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Mor un segon germà de María del Monte

La família de María del Monte acaba de rebre de nou un duríssim colp, ja que acaba de perdre a un altre dels seus membres per Covid. Es tracta de Juan Carlos Tejado, germà de la folklòrica i pare del televisiu Antonio Tejado, que ha mort després de dos setmanes ingressat per Covid en un hospital sevillà.

Esta duríssima pèrdua s’uneix a la d’Antonio, un altre dels germans de María, que va morir l’abril de 2020 a causa de la mateixa malaltia, destrossant a tota la família i, especialment, a l’artista, molt unida al seu germà. La seua mort ha sigut definida en alguna ocasió com el colp més dur que li ha donat la vida.

Una defunció del qual no van informar Bibiana, mare de María, pel delicat del seu estat de salut i la seua avançada edat – 95 anys – i que ara, un any després, perd a un altre dels seus fills, Juan Carlos, també per Covid. El germà de l’artista ha lluitat amb totes les seues forces contra el letal virus però, desgraciadament, ha perdut la batalla el matí del dilluns en un hospital sevillà, deixant desolada a tota la seua família.

De moment ni la folklòrica ni el seu nebot Antonio Tejado – conegut per ser exparella i pare del fill major de Chayo Mohedano i per haver participat en nombrosos realities – s’han pronunciat després d’esta dolorosíssima pèrdua del seu germà i el seu pare, respectivament, però nombrosos amics de la família com Kiko Rivera o Anabel Pantoja han transmés el seu condol i el seu afecte a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

València Basket es posa a prova a Jerusalem davant el Maccabi, primera visita ACB a Israel des de 2023

El València Basket visita al Maccabi a Jerusalem, primer partit d'un equip ACB a Israel des de 2023, amb seguretat reforçada i una ratxa de cinc triomfs.

Alcoi estudia denunciar a una productora per usar imatges de la tomba de Camilo Sesto en un rodatge pornogràfic

L'Ajuntament d'Alcoi estudia accions legals després de comprovar que recursos gravats en el cementeri de sant Antoni Abat van acabar en una pel·lícula per a adults. El consistori nega haver autoritzat contingut sexual i anuncia que reforçarà la seua normativa de rodatges.

Els accionistes reprenen a Kiat Lim per la deriva esportiva i el silenci sobre el futur de Mestalla

Els accionistes van criticar a Kiat Lim i al consell per la direcció esportiva de l'equip i per l'absència d'un debat clar sobre seguir a Mestalla o mudar-se al Nou Mestalla. La sessió va estar marcada per tensió, retrets i l'anunci de respostes per escrit en una setmana.

Quatre empreses creixen a Castelló impulsades per la incubadora de l’Agència Espacial Europea

Les startups del programa han augmentat un 56% la facturació, han sextuplicado la inversió captada i han ampliat un 50% l'ocupació. L'aeroport de Castelló actua com a seu principal del programa.

Ferrero lamenta l’adeu a Alcaraz: ‘M’hauria agradat seguir’

Després de set anys i 24 títols junts, Juan Carlos Ferrero es va acomiadar de Carlos Alcaraz amb un missatge de gratitud i la confessió que li haguera agradat seguir. Samu López assumirà el relleu a un mes de l'Obert d'Austràlia.

Gourlay demana paciència i fitxatges intel·ligents per a elevar la qualitat del València

Gourlay va reconéixer que el València necessita qualitat i temps per a créixer i va defendre ser intel·ligents en el mercat, amb un pla recolzat en pedrera i en el Nou Mestalla.

Llorca aconseguix una comissió mixta per la DANA però es queda sense fons de compensació

Sánchez ha acceptat crear una comissió mixta amb Govern, Generalitat, Diputació i 75 municipis per a coordinar la reconstrucció després de la DANA, però ha rebutjat un fons transitori per a la Comunitat. El finançament autonòmic i el transvasament Tajo-Segura han centrat una trobada amb retrets creuats.

Suárez insistix que l’amenaça de col·lapse de la presa de Forata va impedir centrar-se en el barranc de Poio

El subdirector d'Emergències ha declarat que la prioritat va ser la presa de Forata, la qual cosa va desviar recursos i atenció del Pedrís i de l'Horta Sud. Ha detallat fallades de connexió d'incidents, debats sobre evacuació o confinament i un inici del Cecopi sense fase d'anàlisi.