Mor un segon germà de María del Monte

Ejemplo de shortcode con estilo
La família de María del Monte acaba de rebre de nou un duríssim colp, ja que acaba de perdre a un altre dels seus membres per Covid. Es tracta de Juan Carlos Tejado, germà de la folklòrica i pare del televisiu Antonio Tejado, que ha mort després de dos setmanes ingressat per Covid en un hospital sevillà. Esta duríssima pèrdua s’uneix a la d’Antonio, un altre dels germans de María, […]

La família de María del Monte acaba de rebre de nou un duríssim colp, ja que acaba de perdre a un altre dels seus membres per Covid. Es tracta de Juan Carlos Tejado, germà de la folklòrica i pare del televisiu Antonio Tejado, que ha mort després de dos setmanes ingressat per Covid en un hospital sevillà.

Esta duríssima pèrdua s’uneix a la d’Antonio, un altre dels germans de María, que va morir l’abril de 2020 a causa de la mateixa malaltia, destrossant a tota la família i, especialment, a l’artista, molt unida al seu germà. La seua mort ha sigut definida en alguna ocasió com el colp més dur que li ha donat la vida.

Una defunció del qual no van informar Bibiana, mare de María, pel delicat del seu estat de salut i la seua avançada edat – 95 anys – i que ara, un any després, perd a un altre dels seus fills, Juan Carlos, també per Covid. El germà de l’artista ha lluitat amb totes les seues forces contra el letal virus però, desgraciadament, ha perdut la batalla el matí del dilluns en un hospital sevillà, deixant desolada a tota la seua família.

De moment ni la folklòrica ni el seu nebot Antonio Tejado – conegut per ser exparella i pare del fill major de Chayo Mohedano i per haver participat en nombrosos realities – s’han pronunciat després d’esta dolorosíssima pèrdua del seu germà i el seu pare, respectivament, però nombrosos amics de la família com Kiko Rivera o Anabel Pantoja han transmés el seu condol i el seu afecte a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

Paiporta recorda les víctimes de la dana dos anys després

Paiporta ha commemorat el segon aniversari de la dana de 2024 amb un minut de silenci i un homenatge a les víctimes. L’alcalde ha reivindicat el suport a les famílies i la recuperació del municipi.

Catarroja homenatja les víctimes de la dana amb tres minuts de silenci i una ofrena floral

Catarroja ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 amb tres minuts de silenci, una ofrena floral i la Muixeranga.

Paterna conservarà la senyera de Paiporta en record de les víctimes de la dana

Paterna ha preservat la senyera tacada de fang de Paiporta i convoca cinc minuts de silenci pel segon aniversari de la dana de 2024.

El TSJCV dona suport a la jutgessa Biedma davant el possible assetjament

El TSJCV ha expressat preocupació per les informacions sobre possibles actes d’assetjament contra Beatriz Biedma i ha aprovat una declaració institucional de suport.

Compromís porta a Antifrau possibles irregularitats de Pérez Llorca

Isaura Navarro ha denunciat davant l’Agència de Prevención y Lucha contra el Fraude possibles irregularitats urbanístiques, patrimonials i de transparència atribuïdes a Juanfran Pérez Llorca.

Pradas assenyala Argüeso com a responsable de l’emergència fins a les 19 hores

La defensa de Salomé Pradas sosté que Emilio Argüeso va tindre responsabilitats en la gestió de l’emergència fins a l’elevació al nivell 2, cap a les 19 hores del 29 d’octubre de 2024. També rebutja que Pradas tinguera el control exclusiu de l’Es_Alert.

Sergio García tornarà al circuit europeu i aspira a la Ryder Cup

El golfista jugarà el DP World Tour en 2027, manté oberta la possibilitat de tornar al PGA Tour i vol formar part de l’equip europeu de la Ryder Cup.

El TSJCV ordena repetir el juí per l’homicidi d’Alacant

El TSJCV ha anul·lat la condemna a una parella acusada de matar, esquarterar i cremar un home a Alacant. Un jurat popular haurà de jutjar-los de nou.