Anuncios

Mor un segon germà de María del Monte

La família de María del Monte acaba de rebre de nou un duríssim colp, ja que acaba de perdre a un altre dels seus membres per Covid. Es tracta de Juan Carlos Tejado, germà de la folklòrica i pare del televisiu Antonio Tejado, que ha mort després de dos setmanes ingressat per Covid en un hospital sevillà.

Esta duríssima pèrdua s’uneix a la d’Antonio, un altre dels germans de María, que va morir l’abril de 2020 a causa de la mateixa malaltia, destrossant a tota la família i, especialment, a l’artista, molt unida al seu germà. La seua mort ha sigut definida en alguna ocasió com el colp més dur que li ha donat la vida.

Anuncios

Una defunció del qual no van informar Bibiana, mare de María, pel delicat del seu estat de salut i la seua avançada edat – 95 anys – i que ara, un any després, perd a un altre dels seus fills, Juan Carlos, també per Covid. El germà de l’artista ha lluitat amb totes les seues forces contra el letal virus però, desgraciadament, ha perdut la batalla el matí del dilluns en un hospital sevillà, deixant desolada a tota la seua família.

De moment ni la folklòrica ni el seu nebot Antonio Tejado – conegut per ser exparella i pare del fill major de Chayo Mohedano i per haver participat en nombrosos realities – s’han pronunciat després d’esta dolorosíssima pèrdua del seu germà i el seu pare, respectivament, però nombrosos amics de la família com Kiko Rivera o Anabel Pantoja han transmés el seu condol i el seu afecte a través de les seues xarxes socials.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les escoles infantils valencianes es mobilitzen per menys alumnes per aula i salaris dignes

Les escoles infantils 0-3 de la Comunitat Valenciana es concentren enfront de Les Corts en una jornada de vaga per a exigir menys alumnes per aula, més recursos i salaris dignes.

Educació proposa als docents una pujada salarial de 1.050 euros anuals abans de la vaga

La Conselleria d'Educació planteja una pujada lineal de 1.050 euros bruts anuals per a tot el professorat no universitari, equivalent a uns 75 euros al mes, oferta que els sindicats consideren insuficient i poc ambiciosa.

Corberán firma el pitjor balanç golejador entre els 20 tècnics amb més partits del València en Primera

Carlos Corberán presenta la pitjor diferència de gols entre els vint entrenadors amb més partits dirigits al València en Primera, amb un balanç de -13 punts en 55 partits.

Buitrago fixa en un terç dels punts la salvació de l’Elx

El president de l'Elx, Joaquin Buitrago, considera que a l'equip li n'hi ha prou amb sumar un terç dels punts en joc en les quatre ultimes jornades per a assegurar la permanència en Primera Division.

Josep Puerto força les seues opcions de jugar l’habitació partida a Atenes malgrat el seu esquinç

El capità del València Basket, Josep Puerto, tracta d'arribar al quart partit de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos malgrat un esquinç de turmell que complica la seua presència.

La manifestació de l’Orgull LGTBI+ tornarà a València el 20 de juny i trenca amb els Gai Games

Lambda convoca per al 20 de juny la manifestació de l'Orgull LGTBI+ a València amb el lema 'Pels teus drets: Actua!' i es desmarca dels Gai Games pel conflicte amb la llei trans i la falta de conveni social amb l'Ajuntament.

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.
Anuncios