Mor un segon germà de María del Monte

La família de María del Monte acaba de rebre de nou un duríssim colp, ja que acaba de perdre a un altre dels seus membres per Covid. Es tracta de Juan Carlos Tejado, germà de la folklòrica i pare del televisiu Antonio Tejado, que ha mort després de dos setmanes ingressat per Covid en un hospital sevillà.

Esta duríssima pèrdua s’uneix a la d’Antonio, un altre dels germans de María, que va morir l’abril de 2020 a causa de la mateixa malaltia, destrossant a tota la família i, especialment, a l’artista, molt unida al seu germà. La seua mort ha sigut definida en alguna ocasió com el colp més dur que li ha donat la vida.

Una defunció del qual no van informar Bibiana, mare de María, pel delicat del seu estat de salut i la seua avançada edat – 95 anys – i que ara, un any després, perd a un altre dels seus fills, Juan Carlos, també per Covid. El germà de l’artista ha lluitat amb totes les seues forces contra el letal virus però, desgraciadament, ha perdut la batalla el matí del dilluns en un hospital sevillà, deixant desolada a tota la seua família.

De moment ni la folklòrica ni el seu nebot Antonio Tejado – conegut per ser exparella i pare del fill major de Chayo Mohedano i per haver participat en nombrosos realities – s’han pronunciat després d’esta dolorosíssima pèrdua del seu germà i el seu pare, respectivament, però nombrosos amics de la família com Kiko Rivera o Anabel Pantoja han transmés el seu condol i el seu afecte a través de les seues xarxes socials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.

Lucas Cepeda es reivindica amb un gol clau en el moment més delicat de l’Elx

El xilé Lucas Cepeda va firmar el seu primer gol en LaLiga amb l'Elx en un moment crític per a l'equip i es guanya pes en els plans de Eder Sarabia.

La Renda 2025 confirma que les ajudes per la dana queden exemptes d’IRPF

Les ajudes per la dana d'octubre de 2024 concedides pel Govern, la Generalitat i els ajuntaments no tributen en l'IRPF de la Renda 2025, segons l'Agència Tributària.