11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Mor, el periodista rosa, Jesús Mariñas als 79 anys


Mor Jesús Mariñas als 79 anys. El periodista espanyol de La Corunya, va ser un dels grans rostres de la premsa del cor espanyola.

El periodista romania ingressat des de fa setmanes a causa de complicacions derivades del tractament al qual s’està sotmetent per a fer front al càncer de bufeta que patia.

En els últims dies, Elio Valderrama, marit de Jesús, havia compartit en les seues xarxes socials una preocupant imatge al costat del periodista durant la celebració del seu aniversari des de l’hospital.

El seu major suport en aquest complicat moment estava sent el seu espòs, qui es mantenia prop d’ell dia i nit durant tota la seua estada a l’hospital Ramón y Cajal de Madrid.

Encara que no era la manera en la qual a Elio li hauria agradat celebrar el seu aniversari, finalment va poder estar al costat de dos persones importants en la seua vida. “Apague la meua vela en companyia de Jesús Mariñas i Ana Parrilla“, va escriure.

Jesús Mariñas estava casat amb el fotògraf Elio Valderrama, l’amor de la seua vida i amb qui portava més de 32 anys de relació i sis de matrimoni.

Trajectòria

Jesús Mariñas va ser considerat el pare de la crònica rosa a Espanya, va saltar a la televisió en ‘La máquina de la verdad’.



Va ser protagonista indiscutible dels anys daurats dels programes de cor en televisió. La seua presència en ‘Tómbola’ li va col·locar en l’imaginari col·lectiu i frases com “¡Que te calles, Karmele!“, ressonen en la memòria de tot el país.

L’octubre de 2021, el periodista va fer públic que patia càncer de bufeta. Ja en aquell moment, va asseverar que no tenia por a la mort. “No, no tinc por, i pense molt en la mort. Però no li tinc por perquè mai l’he passada”.

Retirat del mitjà per la seua malaltia, Mariñas entrava el dilluns en l’etapa de sedació a conseqüència del tractament agressiu al qual s’estava sotmetent per a combatre el càncer.

María Teresa Campos el fitxa per a ‘Pasa la vida‘ i comença una relació d’amistat que li acompanyarà al llarg de la seua carrera. No obstant això, va ser el programa ‘Tómbola’ qui li va confirmar com el rei de la premsa del cor.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.