Mor, el periodista rosa, Jesús Mariñas als 79 anys


Mor Jesús Mariñas als 79 anys. El periodista espanyol de La Corunya, va ser un dels grans rostres de la premsa del cor espanyola.

El periodista romania ingressat des de fa setmanes a causa de complicacions derivades del tractament al qual s’està sotmetent per a fer front al càncer de bufeta que patia.

En els últims dies, Elio Valderrama, marit de Jesús, havia compartit en les seues xarxes socials una preocupant imatge al costat del periodista durant la celebració del seu aniversari des de l’hospital.

El seu major suport en aquest complicat moment estava sent el seu espòs, qui es mantenia prop d’ell dia i nit durant tota la seua estada a l’hospital Ramón y Cajal de Madrid.

Encara que no era la manera en la qual a Elio li hauria agradat celebrar el seu aniversari, finalment va poder estar al costat de dos persones importants en la seua vida. “Apague la meua vela en companyia de Jesús Mariñas i Ana Parrilla“, va escriure.

Jesús Mariñas estava casat amb el fotògraf Elio Valderrama, l’amor de la seua vida i amb qui portava més de 32 anys de relació i sis de matrimoni.

Trajectòria

Jesús Mariñas va ser considerat el pare de la crònica rosa a Espanya, va saltar a la televisió en ‘La máquina de la verdad’.



Va ser protagonista indiscutible dels anys daurats dels programes de cor en televisió. La seua presència en ‘Tómbola’ li va col·locar en l’imaginari col·lectiu i frases com “¡Que te calles, Karmele!“, ressonen en la memòria de tot el país.

L’octubre de 2021, el periodista va fer públic que patia càncer de bufeta. Ja en aquell moment, va asseverar que no tenia por a la mort. “No, no tinc por, i pense molt en la mort. Però no li tinc por perquè mai l’he passada”.

Retirat del mitjà per la seua malaltia, Mariñas entrava el dilluns en l’etapa de sedació a conseqüència del tractament agressiu al qual s’estava sotmetent per a combatre el càncer.

María Teresa Campos el fitxa per a ‘Pasa la vida‘ i comença una relació d’amistat que li acompanyarà al llarg de la seua carrera. No obstant això, va ser el programa ‘Tómbola’ qui li va confirmar com el rei de la premsa del cor.

Últimes notícies

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.