20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Mor, el periodista rosa, Jesús Mariñas als 79 anys


Mor Jesús Mariñas als 79 anys. El periodista espanyol de La Corunya, va ser un dels grans rostres de la premsa del cor espanyola.

El periodista romania ingressat des de fa setmanes a causa de complicacions derivades del tractament al qual s’està sotmetent per a fer front al càncer de bufeta que patia.

En els últims dies, Elio Valderrama, marit de Jesús, havia compartit en les seues xarxes socials una preocupant imatge al costat del periodista durant la celebració del seu aniversari des de l’hospital.

El seu major suport en aquest complicat moment estava sent el seu espòs, qui es mantenia prop d’ell dia i nit durant tota la seua estada a l’hospital Ramón y Cajal de Madrid.

Encara que no era la manera en la qual a Elio li hauria agradat celebrar el seu aniversari, finalment va poder estar al costat de dos persones importants en la seua vida. “Apague la meua vela en companyia de Jesús Mariñas i Ana Parrilla“, va escriure.

Jesús Mariñas estava casat amb el fotògraf Elio Valderrama, l’amor de la seua vida i amb qui portava més de 32 anys de relació i sis de matrimoni.

Trajectòria

Jesús Mariñas va ser considerat el pare de la crònica rosa a Espanya, va saltar a la televisió en ‘La máquina de la verdad’.



Va ser protagonista indiscutible dels anys daurats dels programes de cor en televisió. La seua presència en ‘Tómbola’ li va col·locar en l’imaginari col·lectiu i frases com “¡Que te calles, Karmele!“, ressonen en la memòria de tot el país.

L’octubre de 2021, el periodista va fer públic que patia càncer de bufeta. Ja en aquell moment, va asseverar que no tenia por a la mort. “No, no tinc por, i pense molt en la mort. Però no li tinc por perquè mai l’he passada”.

Retirat del mitjà per la seua malaltia, Mariñas entrava el dilluns en l’etapa de sedació a conseqüència del tractament agressiu al qual s’estava sotmetent per a combatre el càncer.

María Teresa Campos el fitxa per a ‘Pasa la vida‘ i comença una relació d’amistat que li acompanyarà al llarg de la seua carrera. No obstant això, va ser el programa ‘Tómbola’ qui li va confirmar com el rei de la premsa del cor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.

La Fundació Broseta rebutja la semillibertat per a Txeroki per falta de penediment

La Fundació Professor Manuel Broseta ha condemnat la concessió de semillibertat a Garikoiz Aspiazu, Txeroki, en considerar que no ha mostrat penediment. Reclama decisions transparents i ajustades als requisits reforçats per a delictes de terrorisme.

Mor una infermera apunyalada en un centre de salut de Benicàssim per la seua exparella, ja detingut

Una sanitària de 64 anys ha sigut atacada amb una arma blanca en el seu lloc de treball i ha mort després de ser traslladada a l'Hospital General de Castelló. La Guàrdia Civil ha detingut a la seua exparella, de 70 anys, i manté oberta la investigació.

Mor una infermera apunyalada per la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Una dona de 64 anys ha mort després de ser apunyalada en el seu lloc de treball a Benicàssim. La seua exparella, de 70 anys, ha sigut detingut i la Guàrdia Civil investiga.

La jutgessa demana a Telegram i WhatsApp els missatges de l’excap de gabinet de Mazón del 29-O

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha demanat a Telegram i WhatsApp els missatges del 29-O de l'excap de Gabinet de Mazón i amplia les diligències. A més, cita a testimonis i rebutja investigar la presa de Forata per falta de relació amb les defuncions.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h a Alacant i l’interior nord de Castelló fins a la matinada del dimarts

Aemet ha activat l'avís groc per vent a Alacant i l'interior nord de Castelló fins a les 6.00 del dimarts, amb ratxes de fins a 80 km/h. També hi ha avisos a València per vent i fenòmens costaners.

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.

La jutgessa de la DANA demana a Telegram i WhatsApp els missatges de Conca del 29-O

La magistrada demana per via internacional a Telegram i a WhatsApp els missatges de José Manuel Cuenca del 29-O. La mesura seguix a un informe de la Guàrdia Civil sobre les dificultats per a recuperar-los.