Anuncios

Mor, el periodista rosa, Jesús Mariñas als 79 anys


Mor Jesús Mariñas als 79 anys. El periodista espanyol de La Corunya, va ser un dels grans rostres de la premsa del cor espanyola.

El periodista romania ingressat des de fa setmanes a causa de complicacions derivades del tractament al qual s’està sotmetent per a fer front al càncer de bufeta que patia.

Anuncios

En els últims dies, Elio Valderrama, marit de Jesús, havia compartit en les seues xarxes socials una preocupant imatge al costat del periodista durant la celebració del seu aniversari des de l’hospital.

El seu major suport en aquest complicat moment estava sent el seu espòs, qui es mantenia prop d’ell dia i nit durant tota la seua estada a l’hospital Ramón y Cajal de Madrid.

Encara que no era la manera en la qual a Elio li hauria agradat celebrar el seu aniversari, finalment va poder estar al costat de dos persones importants en la seua vida. “Apague la meua vela en companyia de Jesús Mariñas i Ana Parrilla“, va escriure.

Jesús Mariñas estava casat amb el fotògraf Elio Valderrama, l’amor de la seua vida i amb qui portava més de 32 anys de relació i sis de matrimoni.

Trajectòria

Jesús Mariñas va ser considerat el pare de la crònica rosa a Espanya, va saltar a la televisió en ‘La máquina de la verdad’.



Va ser protagonista indiscutible dels anys daurats dels programes de cor en televisió. La seua presència en ‘Tómbola’ li va col·locar en l’imaginari col·lectiu i frases com “¡Que te calles, Karmele!“, ressonen en la memòria de tot el país.

L’octubre de 2021, el periodista va fer públic que patia càncer de bufeta. Ja en aquell moment, va asseverar que no tenia por a la mort. “No, no tinc por, i pense molt en la mort. Però no li tinc por perquè mai l’he passada”.

Retirat del mitjà per la seua malaltia, Mariñas entrava el dilluns en l’etapa de sedació a conseqüència del tractament agressiu al qual s’estava sotmetent per a combatre el càncer.

María Teresa Campos el fitxa per a ‘Pasa la vida‘ i comença una relació d’amistat que li acompanyarà al llarg de la seua carrera. No obstant això, va ser el programa ‘Tómbola’ qui li va confirmar com el rei de la premsa del cor.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios