El museu de Rocío Jurado obrirà les seues portes l’1 de juliol

Ejemplo de shortcode con estilo
Així ho ha confirmat la seua filla, Rocío Carrasco, "després de molta faena i molts inconvenients"

El museu de Rocío Jurado en la seua Chipiona natal porta onze anys gestant-se. La seua filla Rocío Carrasco ha estat darrere d’aqueix projecte durant molt de temps, que per diferents motius mai s’ha pogut materialitzar fins ara.

Allí estarà també la seua filla, Rocío Carrasco, encarregada de vetlar per la integritat de tot el relacionat amb el llegat de la seua mare i que va confirmar la notícia, donada en exclusiva per ‘Lecturas’ y més tarde en una intervenció en ‘Sálvame’.

«Ací l’única que havia de veure era jo i l’ajuntament. Gràcies a Déu està tot solucionat, hem decidit que el dia 1 de juliol s’obri el museu«, va dir la filla de ‘la más grande’ en el programa.

Una de les incògnites entorn d’aquest esdeveniment és saber com serà i tot apunta al fet que s’està preparant una cosa especial. «Serà una inauguració com Déu mana, en condicions«, ha assegurat Carrasco en directe. «La inauguració que es mereix«, aclaria.

«Però tu saps que aquestes coses les carrega el diable no?«, li deia Jorge Javier davant les possibles adversitats que puga tindre pel camí. No obstant això, Rocío no semblava estar molt preocupada perquè confia en les persones que s’encarreguen.

Jorge Javier també assegurava que això és una cosa molt sucosa per al contingut del programa. Sobretot, pel que fa a la llista de convidats. El presentat ha intentat traure-li un avançament de qui anirà a la inauguració, a pesar que encara és massa prompte.

Una pregunta que Carrasco ha esquivat fent broma. «Jo vull que algú em convide a una boda«, ha respost. El que li ha donat peu a Jorge a preguntar-li si Carmen Borrego anirà a la inauguració, al que ha contestat que totes les Campos estan convidades perquè són «la seua família«.

Alguna cosa que ha fet gràcia als presents, ja que la setmana passada es va especular en diversos programes de l’absència de Rocío Carrasco en la boda del fill de la filla xicoteta de María Teresa Campos. Alguna cosa que cap de les dos ha aclarit, però els motius semblen no haver afectat la seua bona relació.

Què es podrà veure en el museu de Rocío Jurado?

El projecte ha tardat molt de temps a veure la llum per motius administratius i per l’ambició d’aquest. Hi haurà més de 400 vestits en condicions òptimes per a la seua conservació. Rocío Carrasco cobrarà 30.000 euros anuals per la cessió del patrimoni, segons va declarar el consistori.

Però no sols serà una gran exposició sobre «la más grande», també contindrà un centre d’estudis de la copla i la cançó espanyola.

Últimes notícies

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d’euros en el sorteig de la Lotería de Navidad

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d'euros en el sorteig del 22 de desembre. La província de València concentra 242 milions.

Aguirre avisa: cal jugar perfecte per a véncer el Real Madrid

Aguirre considera que el Valencia haurà de jugar a la perfecció per a guanyar el Real Madrid. L’equip busca la primera victòria com a local este dissabte, a Mestalla.

El Valencia busca estrenar-se a casa davant un Madrid en ratxa

El Valencia rep dissabte el Real Madrid a les 21.00 hores, amb l’objectiu de sumar la primera victòria de la temporada a casa en LaLiga. Els visitants arriben amb set triomfs seguits i aspiren al lideratge.

Hugo Sotelo tornarà a Balaídos amb una samarreta diferent

El migcampista del Levante jugarà este diumenge a Balaídos davant del Celta de Vigo, el club al qual pertany. Sotelo també ha parlat de la seua recuperació i de la mort de Jesús de Miguel.

Pérez Llorca i Catalá qüestionen l’interés de Sánchez per València

Pérez Llorca ha criticat l’acte del PSOE amb Sánchez a València. María José Catalá ha qüestionat els temes que abordarà el president.

El DNI digital serà vàlid per a identificar-se i votar en les eleccions generals del 29N

Els electors podran utilitzar l'aplicació MiDNI davant de la mesa electoral mitjançant un codi QR temporal, mentre Interior repartirà més de 60.000 terminals per a verificar-lo

Sánchez, instat a arribar a València en alta velocitat

Miguel Barrachina ha demanat que Pedro Sánchez arribe a València en alta velocitat. Ha denunciat 18 cancel·lacions en un dia, tres línies de Rodalia tancades i inversions pendents.