El museu de Rocío Jurado obrirà les seues portes l’1 de juliol

El museu de Rocío Jurado en la seua Chipiona natal porta onze anys gestant-se. La seua filla Rocío Carrasco ha estat darrere d’aqueix projecte durant molt de temps, que per diferents motius mai s’ha pogut materialitzar fins ara.

Allí estarà també la seua filla, Rocío Carrasco, encarregada de vetlar per la integritat de tot el relacionat amb el llegat de la seua mare i que va confirmar la notícia, donada en exclusiva per ‘Lecturas’ y més tarde en una intervenció en ‘Sálvame’.

Ací l’única que havia de veure era jo i l’ajuntament. Gràcies a Déu està tot solucionat, hem decidit que el dia 1 de juliol s’obri el museu“, va dir la filla de ‘la más grande’ en el programa.

Una de les incògnites entorn d’aquest esdeveniment és saber com serà i tot apunta al fet que s’està preparant una cosa especial. “Serà una inauguració com Déu mana, en condicions“, ha assegurat Carrasco en directe. “La inauguració que es mereix“, aclaria.

Però tu saps que aquestes coses les carrega el diable no?“, li deia Jorge Javier davant les possibles adversitats que puga tindre pel camí. No obstant això, Rocío no semblava estar molt preocupada perquè confia en les persones que s’encarreguen.

Jorge Javier també assegurava que això és una cosa molt sucosa per al contingut del programa. Sobretot, pel que fa a la llista de convidats. El presentat ha intentat traure-li un avançament de qui anirà a la inauguració, a pesar que encara és massa prompte.

Una pregunta que Carrasco ha esquivat fent broma. “Jo vull que algú em convide a una boda“, ha respost. El que li ha donat peu a Jorge a preguntar-li si Carmen Borrego anirà a la inauguració, al que ha contestat que totes les Campos estan convidades perquè són “la seua família“.

Alguna cosa que ha fet gràcia als presents, ja que la setmana passada es va especular en diversos programes de l’absència de Rocío Carrasco en la boda del fill de la filla xicoteta de María Teresa Campos. Alguna cosa que cap de les dos ha aclarit, però els motius semblen no haver afectat la seua bona relació.

Què es podrà veure en el museu de Rocío Jurado?

El projecte ha tardat molt de temps a veure la llum per motius administratius i per l’ambició d’aquest. Hi haurà més de 400 vestits en condicions òptimes per a la seua conservació. Rocío Carrasco cobrarà 30.000 euros anuals per la cessió del patrimoni, segons va declarar el consistori.

Però no sols serà una gran exposició sobre “la más grande”, també contindrà un centre d’estudis de la copla i la cançó espanyola.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.