El museu de Rocío Jurado obrirà les seues portes l’1 de juliol

El museu de Rocío Jurado en la seua Chipiona natal porta onze anys gestant-se. La seua filla Rocío Carrasco ha estat darrere d’aqueix projecte durant molt de temps, que per diferents motius mai s’ha pogut materialitzar fins ara.

Allí estarà també la seua filla, Rocío Carrasco, encarregada de vetlar per la integritat de tot el relacionat amb el llegat de la seua mare i que va confirmar la notícia, donada en exclusiva per ‘Lecturas’ y més tarde en una intervenció en ‘Sálvame’.

Ací l’única que havia de veure era jo i l’ajuntament. Gràcies a Déu està tot solucionat, hem decidit que el dia 1 de juliol s’obri el museu“, va dir la filla de ‘la más grande’ en el programa.

Una de les incògnites entorn d’aquest esdeveniment és saber com serà i tot apunta al fet que s’està preparant una cosa especial. “Serà una inauguració com Déu mana, en condicions“, ha assegurat Carrasco en directe. “La inauguració que es mereix“, aclaria.

Però tu saps que aquestes coses les carrega el diable no?“, li deia Jorge Javier davant les possibles adversitats que puga tindre pel camí. No obstant això, Rocío no semblava estar molt preocupada perquè confia en les persones que s’encarreguen.

Jorge Javier també assegurava que això és una cosa molt sucosa per al contingut del programa. Sobretot, pel que fa a la llista de convidats. El presentat ha intentat traure-li un avançament de qui anirà a la inauguració, a pesar que encara és massa prompte.

Una pregunta que Carrasco ha esquivat fent broma. “Jo vull que algú em convide a una boda“, ha respost. El que li ha donat peu a Jorge a preguntar-li si Carmen Borrego anirà a la inauguració, al que ha contestat que totes les Campos estan convidades perquè són “la seua família“.

Alguna cosa que ha fet gràcia als presents, ja que la setmana passada es va especular en diversos programes de l’absència de Rocío Carrasco en la boda del fill de la filla xicoteta de María Teresa Campos. Alguna cosa que cap de les dos ha aclarit, però els motius semblen no haver afectat la seua bona relació.

Què es podrà veure en el museu de Rocío Jurado?

El projecte ha tardat molt de temps a veure la llum per motius administratius i per l’ambició d’aquest. Hi haurà més de 400 vestits en condicions òptimes per a la seua conservació. Rocío Carrasco cobrarà 30.000 euros anuals per la cessió del patrimoni, segons va declarar el consistori.

Però no sols serà una gran exposició sobre “la más grande”, també contindrà un centre d’estudis de la copla i la cançó espanyola.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.