El museu de Rocío Jurado obrirà les seues portes l’1 de juliol

El museu de Rocío Jurado en la seua Chipiona natal porta onze anys gestant-se. La seua filla Rocío Carrasco ha estat darrere d’aqueix projecte durant molt de temps, que per diferents motius mai s’ha pogut materialitzar fins ara.

Allí estarà també la seua filla, Rocío Carrasco, encarregada de vetlar per la integritat de tot el relacionat amb el llegat de la seua mare i que va confirmar la notícia, donada en exclusiva per ‘Lecturas’ y més tarde en una intervenció en ‘Sálvame’.

«Ací l’única que havia de veure era jo i l’ajuntament. Gràcies a Déu està tot solucionat, hem decidit que el dia 1 de juliol s’obri el museu«, va dir la filla de ‘la más grande’ en el programa.

Una de les incògnites entorn d’aquest esdeveniment és saber com serà i tot apunta al fet que s’està preparant una cosa especial. «Serà una inauguració com Déu mana, en condicions«, ha assegurat Carrasco en directe. «La inauguració que es mereix«, aclaria.

«Però tu saps que aquestes coses les carrega el diable no?«, li deia Jorge Javier davant les possibles adversitats que puga tindre pel camí. No obstant això, Rocío no semblava estar molt preocupada perquè confia en les persones que s’encarreguen.

Jorge Javier també assegurava que això és una cosa molt sucosa per al contingut del programa. Sobretot, pel que fa a la llista de convidats. El presentat ha intentat traure-li un avançament de qui anirà a la inauguració, a pesar que encara és massa prompte.

Una pregunta que Carrasco ha esquivat fent broma. «Jo vull que algú em convide a una boda«, ha respost. El que li ha donat peu a Jorge a preguntar-li si Carmen Borrego anirà a la inauguració, al que ha contestat que totes les Campos estan convidades perquè són «la seua família«.

Alguna cosa que ha fet gràcia als presents, ja que la setmana passada es va especular en diversos programes de l’absència de Rocío Carrasco en la boda del fill de la filla xicoteta de María Teresa Campos. Alguna cosa que cap de les dos ha aclarit, però els motius semblen no haver afectat la seua bona relació.

Què es podrà veure en el museu de Rocío Jurado?

El projecte ha tardat molt de temps a veure la llum per motius administratius i per l’ambició d’aquest. Hi haurà més de 400 vestits en condicions òptimes per a la seua conservació. Rocío Carrasco cobrarà 30.000 euros anuals per la cessió del patrimoni, segons va declarar el consistori.

Però no sols serà una gran exposició sobre «la más grande», també contindrà un centre d’estudis de la copla i la cançó espanyola.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.