El museu de Rocío Jurado obrirà les seues portes l’1 de juliol

Ejemplo de shortcode con estilo
Així ho ha confirmat la seua filla, Rocío Carrasco, "després de molta faena i molts inconvenients"

El museu de Rocío Jurado en la seua Chipiona natal porta onze anys gestant-se. La seua filla Rocío Carrasco ha estat darrere d’aqueix projecte durant molt de temps, que per diferents motius mai s’ha pogut materialitzar fins ara.

Allí estarà també la seua filla, Rocío Carrasco, encarregada de vetlar per la integritat de tot el relacionat amb el llegat de la seua mare i que va confirmar la notícia, donada en exclusiva per ‘Lecturas’ y més tarde en una intervenció en ‘Sálvame’.

«Ací l’única que havia de veure era jo i l’ajuntament. Gràcies a Déu està tot solucionat, hem decidit que el dia 1 de juliol s’obri el museu«, va dir la filla de ‘la más grande’ en el programa.

Una de les incògnites entorn d’aquest esdeveniment és saber com serà i tot apunta al fet que s’està preparant una cosa especial. «Serà una inauguració com Déu mana, en condicions«, ha assegurat Carrasco en directe. «La inauguració que es mereix«, aclaria.

«Però tu saps que aquestes coses les carrega el diable no?«, li deia Jorge Javier davant les possibles adversitats que puga tindre pel camí. No obstant això, Rocío no semblava estar molt preocupada perquè confia en les persones que s’encarreguen.

Jorge Javier també assegurava que això és una cosa molt sucosa per al contingut del programa. Sobretot, pel que fa a la llista de convidats. El presentat ha intentat traure-li un avançament de qui anirà a la inauguració, a pesar que encara és massa prompte.

Una pregunta que Carrasco ha esquivat fent broma. «Jo vull que algú em convide a una boda«, ha respost. El que li ha donat peu a Jorge a preguntar-li si Carmen Borrego anirà a la inauguració, al que ha contestat que totes les Campos estan convidades perquè són «la seua família«.

Alguna cosa que ha fet gràcia als presents, ja que la setmana passada es va especular en diversos programes de l’absència de Rocío Carrasco en la boda del fill de la filla xicoteta de María Teresa Campos. Alguna cosa que cap de les dos ha aclarit, però els motius semblen no haver afectat la seua bona relació.

Què es podrà veure en el museu de Rocío Jurado?

El projecte ha tardat molt de temps a veure la llum per motius administratius i per l’ambició d’aquest. Hi haurà més de 400 vestits en condicions òptimes per a la seua conservació. Rocío Carrasco cobrarà 30.000 euros anuals per la cessió del patrimoni, segons va declarar el consistori.

Però no sols serà una gran exposició sobre «la más grande», també contindrà un centre d’estudis de la copla i la cançó espanyola.

Últimes notícies

Fer Niño afronta un Villarreal-Elx especial per al seu passat groguet

Fer Niño, màxim golejador de l’Elx amb cinc gols, assegura que deu gran part de la seua carrera al Villarreal i qualifica d’especial el duel de dissabte a La Cerámica, on es va formar com a futbolista professional.

La negativa de Vox a una esmena del PP tomba la seua proposta sobre immigració a Les Corts

Les Corts Valencianes han rebutjat una iniciativa de Vox sobre immigració per l’abstenció del PP, que havia proposat una esmena que Vox no ha acceptat. El ple sí que ha aprovat una proposta del PP sobre vivenda amb una esmena de Vox que introdueix el principi de prioritat nacional en l’accés a vivenda pública.

Mercadona oferix treball per a preparar comandes tres dies a la setmana

La jornada de 22,5 hores inclou un salari inicial de 975 euros bruts mensuals, amb progressió fins als 1.319 euros i complements quan pertoquen

Només la mitat dels joves amb discapacitat se sent integrat en l’oci municipal

Un estudi de la Fundació ONCE revela que, encara que la mitat dels xiquets i adolescents amb discapacitat participa en activitats d’oci municipals, només el 46 % se sent realment integrat amb el grup. L’informe alerta de situacions d’exclusió i recomana reforçar adaptacions i suports.

La Renda Valenciana d’Inclusió exigirà arrelament i veïnatge per a accedir a les ajudes

La nova regulació de la Renda Valenciana d’Inclusió, que entrarà en vigor dilluns, i la futura llei d’habitatge social incorporaran criteris d’arrelament i veïnatge per a accedir a estes prestacions i vivendes públiques.

Un nou dispositiu usarà el sudor per a detectar obesitat i diabetis

La UPV col·labora en UltraSense, un dispositiu portable que analitza el sudor per a detectar de manera precoç malalties metabòliques com l’obesitat, la diabetis o el fetge gras. El sistema, basat en biosensors de grafé, permetrà una monitorització contínua i remota de l’estat de salut.

Pérez Llorca es retrata tranquil davant el suposat dosier i insta el PSPV a portar-lo al jutjat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està completament tranquil pel suposat dosier sobre ell i membres del seu Consell i anima el PSPV a portar-lo als jutjats si veu alguna infracció. PSPV i Compromís qüestionen la seua continuïtat i el fet que el PP encara no l’haja confirmat com a candidat a la Generalitat.

La grip es dispara un 71 % mentre la incidència de covid cau a la meitat

La grip ha augmentat un 71,4 % en una setmana a la Comunitat Valenciana fins als 6 casos per cada cent mil persones, mentres la covid-19 ha baixat un 54,3 % i el conjunt d’infeccions respiratòries agudes també retrocedix.