El jove que va passar una nit amb Isa Pantoja mentres estava eixint amb Asraf Beno

 

Esta ha sigut l’última gala de ‘La casa fuerte‘ en la que s’ha permès l’entrada d’un nou concursant. A partir de la setmana que ve, la parella menys secundada eixirà del programa -una norma que canvia perquè fins ara solament eixia un dels seus membres i el que se salvava passava a formar una nova parella amb els nous concursants que han anat entrant.

 

D’esta manera, es tanca l’aixeta a l’entrada de nous participants i a partir d’ara només hi haurà baixes, acostant-nos cada vegada més a la gran final del ‘reality‘.

 

La gran final haurà de celebrar-se abans que comencen les festes nadalenques, perquè en tots els contractes dels concursants s’especifica que la participació d’estos dins del format haurà d’acabar abans d’arribar a estes dades tan assenyalades.

 

A partir d’este moment, Mediaset haurà de plantejar-se un nou ‘reality’ per a l’inici del pròxim any i que després s’encadenarà amb una nova edició de ‘Supervivientes‘.

 

Efrén entra per trastocar Isa P i Asraf

Efrén Reyero ha sigut l’últim a fer-se amb una plaça dins de ‘La casa fuerte‘ i encara que només tindrà dos setmanes per a defensar el seu lloc, té una trama molt interessant de la que poder tirar i que podria fins i tot convertir-se en la major de les ruptures dins de la casa.

 

L’exfutbolista ha afirmat que va tindre una nit de molta complicitat amb Isa Pantoja i que va acabar més enllà de les vuit del matí. L’extronista abans d’entrar va afirmar que va haver-hi besos i que a demés, Isa ja estava eixint amb Asraf Beno i per tant, es convertiria en una nova infidelitat que podria fer trencar a la parella abans de la gran final.

 

José Antonio Avilés, qui ahir es trobava en el plató de ‘La casa fuerte’, ha afirmat que entre Efrén i Isa van passar moltes coses, però que ell no anava a revelar-les. El programa i amb molt d’encert, ha organitzat un primer cara a cara amb Isa i Efrén en el que s’han pogut vore unes mirades molt reveladores.

 

Isa Pantoja es queda en blanc davant la presència d’Efrén

Isa Pantoja estava esperant en un banc perquè Jorge Javier Vázquez li ha anunciat que anava a rebre una visita molt especial. Esta visita ha deixat a la concursant totalment en blanc i sense saber molt bé com reaccionar. 

 

Efrén ha entrat i molt educadament ha saludat a Isa, mentres que esta ha excusat el seu nerviosisme en un presumpte lapsus que hauria patit. La filla d’Isabel Pantoja ha assegurat que havia vist al seu examic Sema, confonent-ho així amb el nou concursant de ‘La casa fuerte’.

Una vegada estava ja situada, el presentador ha preguntat si es coneixien i ha sigut quan Efrén ha recordat la nit que van passar junts amb molta complicitat. Isa ha actuat com si no recordarà molt bé este dia, però després quan ell li ha recordat la resta de persones que estaven presents ha recordat la festa a la que es referia.

 

Efrén, per la seua banda, tenia molt clar que esta nit van passar coses i encara que no ha volgut detallar-les, ha deixat una bretxa oberta que oculta moltes preguntes i que de confirmar-se alguna d’elles, es podria consumar una infidelitat d’Isa Pantoja al seu promès Asraf Beno

 

Finalment, Rafa Mora ha parlat també del tema, fent un gir més i afirmant que amb qui va tindre una relació Isa Pantoja no va ser amb Efrén Reyero, sinó que l’afortunat va ser Kiko Jiménez, actual parella de Sofia Suescun i abans de Gloria Camila Ortega.

 

Siga com siga, esta seria una nova infidelitat d’Isa cap a Asraf, el mateix amb el que té intenció de casar-se quan isquen del programa i el coronavirus li ho permeta.

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.