El jove que va passar una nit amb Isa Pantoja mentres estava eixint amb Asraf Beno

 

Esta ha sigut l’última gala de ‘La casa fuerte‘ en la que s’ha permès l’entrada d’un nou concursant. A partir de la setmana que ve, la parella menys secundada eixirà del programa -una norma que canvia perquè fins ara solament eixia un dels seus membres i el que se salvava passava a formar una nova parella amb els nous concursants que han anat entrant.

 

D’esta manera, es tanca l’aixeta a l’entrada de nous participants i a partir d’ara només hi haurà baixes, acostant-nos cada vegada més a la gran final del ‘reality‘.

 

La gran final haurà de celebrar-se abans que comencen les festes nadalenques, perquè en tots els contractes dels concursants s’especifica que la participació d’estos dins del format haurà d’acabar abans d’arribar a estes dades tan assenyalades.

 

A partir d’este moment, Mediaset haurà de plantejar-se un nou ‘reality’ per a l’inici del pròxim any i que després s’encadenarà amb una nova edició de ‘Supervivientes‘.

 

Efrén entra per trastocar Isa P i Asraf

Efrén Reyero ha sigut l’últim a fer-se amb una plaça dins de ‘La casa fuerte‘ i encara que només tindrà dos setmanes per a defensar el seu lloc, té una trama molt interessant de la que poder tirar i que podria fins i tot convertir-se en la major de les ruptures dins de la casa.

 

L’exfutbolista ha afirmat que va tindre una nit de molta complicitat amb Isa Pantoja i que va acabar més enllà de les vuit del matí. L’extronista abans d’entrar va afirmar que va haver-hi besos i que a demés, Isa ja estava eixint amb Asraf Beno i per tant, es convertiria en una nova infidelitat que podria fer trencar a la parella abans de la gran final.

 

José Antonio Avilés, qui ahir es trobava en el plató de ‘La casa fuerte’, ha afirmat que entre Efrén i Isa van passar moltes coses, però que ell no anava a revelar-les. El programa i amb molt d’encert, ha organitzat un primer cara a cara amb Isa i Efrén en el que s’han pogut vore unes mirades molt reveladores.

 

Isa Pantoja es queda en blanc davant la presència d’Efrén

Isa Pantoja estava esperant en un banc perquè Jorge Javier Vázquez li ha anunciat que anava a rebre una visita molt especial. Esta visita ha deixat a la concursant totalment en blanc i sense saber molt bé com reaccionar. 

 

Efrén ha entrat i molt educadament ha saludat a Isa, mentres que esta ha excusat el seu nerviosisme en un presumpte lapsus que hauria patit. La filla d’Isabel Pantoja ha assegurat que havia vist al seu examic Sema, confonent-ho així amb el nou concursant de ‘La casa fuerte’.

Una vegada estava ja situada, el presentador ha preguntat si es coneixien i ha sigut quan Efrén ha recordat la nit que van passar junts amb molta complicitat. Isa ha actuat com si no recordarà molt bé este dia, però després quan ell li ha recordat la resta de persones que estaven presents ha recordat la festa a la que es referia.

 

Efrén, per la seua banda, tenia molt clar que esta nit van passar coses i encara que no ha volgut detallar-les, ha deixat una bretxa oberta que oculta moltes preguntes i que de confirmar-se alguna d’elles, es podria consumar una infidelitat d’Isa Pantoja al seu promès Asraf Beno

 

Finalment, Rafa Mora ha parlat també del tema, fent un gir més i afirmant que amb qui va tindre una relació Isa Pantoja no va ser amb Efrén Reyero, sinó que l’afortunat va ser Kiko Jiménez, actual parella de Sofia Suescun i abans de Gloria Camila Ortega.

 

Siga com siga, esta seria una nova infidelitat d’Isa cap a Asraf, el mateix amb el que té intenció de casar-se quan isquen del programa i el coronavirus li ho permeta.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.