El jove que va passar una nit amb Isa Pantoja mentres estava eixint amb Asraf Beno

 

Esta ha sigut l’última gala de ‘La casa fuerte‘ en la que s’ha permès l’entrada d’un nou concursant. A partir de la setmana que ve, la parella menys secundada eixirà del programa -una norma que canvia perquè fins ara solament eixia un dels seus membres i el que se salvava passava a formar una nova parella amb els nous concursants que han anat entrant.

 

D’esta manera, es tanca l’aixeta a l’entrada de nous participants i a partir d’ara només hi haurà baixes, acostant-nos cada vegada més a la gran final del ‘reality‘.

 

La gran final haurà de celebrar-se abans que comencen les festes nadalenques, perquè en tots els contractes dels concursants s’especifica que la participació d’estos dins del format haurà d’acabar abans d’arribar a estes dades tan assenyalades.

 

A partir d’este moment, Mediaset haurà de plantejar-se un nou ‘reality’ per a l’inici del pròxim any i que després s’encadenarà amb una nova edició de ‘Supervivientes‘.

 

Efrén entra per trastocar Isa P i Asraf

Efrén Reyero ha sigut l’últim a fer-se amb una plaça dins de ‘La casa fuerte‘ i encara que només tindrà dos setmanes per a defensar el seu lloc, té una trama molt interessant de la que poder tirar i que podria fins i tot convertir-se en la major de les ruptures dins de la casa.

 

L’exfutbolista ha afirmat que va tindre una nit de molta complicitat amb Isa Pantoja i que va acabar més enllà de les vuit del matí. L’extronista abans d’entrar va afirmar que va haver-hi besos i que a demés, Isa ja estava eixint amb Asraf Beno i per tant, es convertiria en una nova infidelitat que podria fer trencar a la parella abans de la gran final.

 

José Antonio Avilés, qui ahir es trobava en el plató de ‘La casa fuerte’, ha afirmat que entre Efrén i Isa van passar moltes coses, però que ell no anava a revelar-les. El programa i amb molt d’encert, ha organitzat un primer cara a cara amb Isa i Efrén en el que s’han pogut vore unes mirades molt reveladores.

 

Isa Pantoja es queda en blanc davant la presència d’Efrén

Isa Pantoja estava esperant en un banc perquè Jorge Javier Vázquez li ha anunciat que anava a rebre una visita molt especial. Esta visita ha deixat a la concursant totalment en blanc i sense saber molt bé com reaccionar. 

 

Efrén ha entrat i molt educadament ha saludat a Isa, mentres que esta ha excusat el seu nerviosisme en un presumpte lapsus que hauria patit. La filla d’Isabel Pantoja ha assegurat que havia vist al seu examic Sema, confonent-ho així amb el nou concursant de ‘La casa fuerte’.

Una vegada estava ja situada, el presentador ha preguntat si es coneixien i ha sigut quan Efrén ha recordat la nit que van passar junts amb molta complicitat. Isa ha actuat com si no recordarà molt bé este dia, però després quan ell li ha recordat la resta de persones que estaven presents ha recordat la festa a la que es referia.

 

Efrén, per la seua banda, tenia molt clar que esta nit van passar coses i encara que no ha volgut detallar-les, ha deixat una bretxa oberta que oculta moltes preguntes i que de confirmar-se alguna d’elles, es podria consumar una infidelitat d’Isa Pantoja al seu promès Asraf Beno

 

Finalment, Rafa Mora ha parlat també del tema, fent un gir més i afirmant que amb qui va tindre una relació Isa Pantoja no va ser amb Efrén Reyero, sinó que l’afortunat va ser Kiko Jiménez, actual parella de Sofia Suescun i abans de Gloria Camila Ortega.

 

Siga com siga, esta seria una nova infidelitat d’Isa cap a Asraf, el mateix amb el que té intenció de casar-se quan isquen del programa i el coronavirus li ho permeta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.