13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

El jove que va passar una nit amb Isa Pantoja mentres estava eixint amb Asraf Beno

 

Esta ha sigut l’última gala de ‘La casa fuerte‘ en la que s’ha permès l’entrada d’un nou concursant. A partir de la setmana que ve, la parella menys secundada eixirà del programa -una norma que canvia perquè fins ara solament eixia un dels seus membres i el que se salvava passava a formar una nova parella amb els nous concursants que han anat entrant.

 

D’esta manera, es tanca l’aixeta a l’entrada de nous participants i a partir d’ara només hi haurà baixes, acostant-nos cada vegada més a la gran final del ‘reality‘.

 

La gran final haurà de celebrar-se abans que comencen les festes nadalenques, perquè en tots els contractes dels concursants s’especifica que la participació d’estos dins del format haurà d’acabar abans d’arribar a estes dades tan assenyalades.

 

A partir d’este moment, Mediaset haurà de plantejar-se un nou ‘reality’ per a l’inici del pròxim any i que després s’encadenarà amb una nova edició de ‘Supervivientes‘.

 

Efrén entra per trastocar Isa P i Asraf

Efrén Reyero ha sigut l’últim a fer-se amb una plaça dins de ‘La casa fuerte‘ i encara que només tindrà dos setmanes per a defensar el seu lloc, té una trama molt interessant de la que poder tirar i que podria fins i tot convertir-se en la major de les ruptures dins de la casa.

 

L’exfutbolista ha afirmat que va tindre una nit de molta complicitat amb Isa Pantoja i que va acabar més enllà de les vuit del matí. L’extronista abans d’entrar va afirmar que va haver-hi besos i que a demés, Isa ja estava eixint amb Asraf Beno i per tant, es convertiria en una nova infidelitat que podria fer trencar a la parella abans de la gran final.

 

José Antonio Avilés, qui ahir es trobava en el plató de ‘La casa fuerte’, ha afirmat que entre Efrén i Isa van passar moltes coses, però que ell no anava a revelar-les. El programa i amb molt d’encert, ha organitzat un primer cara a cara amb Isa i Efrén en el que s’han pogut vore unes mirades molt reveladores.

 

Isa Pantoja es queda en blanc davant la presència d’Efrén

Isa Pantoja estava esperant en un banc perquè Jorge Javier Vázquez li ha anunciat que anava a rebre una visita molt especial. Esta visita ha deixat a la concursant totalment en blanc i sense saber molt bé com reaccionar. 

 

Efrén ha entrat i molt educadament ha saludat a Isa, mentres que esta ha excusat el seu nerviosisme en un presumpte lapsus que hauria patit. La filla d’Isabel Pantoja ha assegurat que havia vist al seu examic Sema, confonent-ho així amb el nou concursant de ‘La casa fuerte’.

Una vegada estava ja situada, el presentador ha preguntat si es coneixien i ha sigut quan Efrén ha recordat la nit que van passar junts amb molta complicitat. Isa ha actuat com si no recordarà molt bé este dia, però després quan ell li ha recordat la resta de persones que estaven presents ha recordat la festa a la que es referia.

 

Efrén, per la seua banda, tenia molt clar que esta nit van passar coses i encara que no ha volgut detallar-les, ha deixat una bretxa oberta que oculta moltes preguntes i que de confirmar-se alguna d’elles, es podria consumar una infidelitat d’Isa Pantoja al seu promès Asraf Beno

 

Finalment, Rafa Mora ha parlat també del tema, fent un gir més i afirmant que amb qui va tindre una relació Isa Pantoja no va ser amb Efrén Reyero, sinó que l’afortunat va ser Kiko Jiménez, actual parella de Sofia Suescun i abans de Gloria Camila Ortega.

 

Siga com siga, esta seria una nova infidelitat d’Isa cap a Asraf, el mateix amb el que té intenció de casar-se quan isquen del programa i el coronavirus li ho permeta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.