Olga Moreno culpa a Rocío Carrasco de la seua separació ‘Antonio David estava destruït’

La revista ‘Semana’ ha publicat hui la segona part de l’entrevista a Olga Moreno. En aquesta nova edició se centra en la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco, que segons ella “va acabar amb l’estabilitat familiar”.

Olga assegura que va haver-hi un abans i després en el seu matrimoni després de concursar en ‘Supervivientes. «Res més arribar, ja em vaig adonar que Antonio David era un home destruït«, narra. «L’últim que li vaig dir al meu marit abans d’anar-me a l’illa era que li estimava, i, quan vaig tornar, em vaig trobar amb una separació«.

«A la meua família l’han destrossada«, és el titular de la revista. «La gent no pot fer-se una idea del que s’ha viscut a la meua casa«, relata la sevillana. . I, afig: “No em crec res del que es compta en la docuserie. No em fique en si Rocío Carrasco és o no una dona maltractada. No tinc ni idea, jo sé el que tinc a la meua casa”.

Les paraules d’Olga Moreno arriben el mateix dia en què Jorge Javier Vázquez dona una entrevista i càrrega durament contra els Flores. Sobre Olga Moreno, el presentador de ‘Sálvame’ és molt categòric: “Ha sigut còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Olga Moreno càrrega durament contra Rocío Carrasco

La sevillana assegura que Antonio David, “no és un maltractador. No mataria ni a una mosca«, i hui mateix ha anunciat que portarà als tribunals a tot aquell que li ho haja anomenat.

«He viscut 22 anys amb ell i he tingut un marit exemplar en aqueix aspecte» manté dolguda per tot el mal que s’ha fet en els últims temps a Antonio David.

Olga, en definitiva i com Antonio David, també demandarà: «Estem en això. Tot el que siga  demandable serà demandat. Tant per ell., com per Rocío i per mi. Tot el que s’ha dit serà demandat si així ens ho aconsella el nostre advocat. A mi no m’agrada res jugar amb la Justícia«.

A més assegura que, «Quan vaig tornar de ‘Supervivientes’ el que em trobe és a un marit que no vol eixir de casa, que està afonat, que plora per tots els racons i que està destrossat (esclafeix a plorar). A una Rocío que psicològicament no està bé, que ho està passant mal perquè és la seua mare. A un xiquet que sé que no es troba bé perquè porte 22 anys amb ell; I a una Lola que, amb 9 anys, ha d’anar a un psicòleg. Tot això és molt dur«, diu a més sobre les dramàtiques conseqüències del testimoniatge televisiu de Rocío Carrasco.

Olga parla del seu divorci

Així mateix, la guanyadora de ‘Supervivientes’, aclareix que si no ha formalitzat la seua separació, és “perquè no ens hem assegut a parlar-ho”.

Reaccions a les xarxes socials 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.