Olga Moreno culpa a Rocío Carrasco de la seua separació ‘Antonio David estava destruït’

La revista ‘Semana’ ha publicat hui la segona part de l’entrevista a Olga Moreno. En aquesta nova edició se centra en la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco, que segons ella “va acabar amb l’estabilitat familiar”.

Olga assegura que va haver-hi un abans i després en el seu matrimoni després de concursar en ‘Supervivientes. “Res més arribar, ja em vaig adonar que Antonio David era un home destruït“, narra. “L’últim que li vaig dir al meu marit abans d’anar-me a l’illa era que li estimava, i, quan vaig tornar, em vaig trobar amb una separació“.

A la meua família l’han destrossada“, és el titular de la revista. “La gent no pot fer-se una idea del que s’ha viscut a la meua casa“, relata la sevillana. . I, afig: “No em crec res del que es compta en la docuserie. No em fique en si Rocío Carrasco és o no una dona maltractada. No tinc ni idea, jo sé el que tinc a la meua casa”.

Les paraules d’Olga Moreno arriben el mateix dia en què Jorge Javier Vázquez dona una entrevista i càrrega durament contra els Flores. Sobre Olga Moreno, el presentador de ‘Sálvame’ és molt categòric: “Ha sigut còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Olga Moreno càrrega durament contra Rocío Carrasco

La sevillana assegura que Antonio David, “no és un maltractador. No mataria ni a una mosca“, i hui mateix ha anunciat que portarà als tribunals a tot aquell que li ho haja anomenat.

“He viscut 22 anys amb ell i he tingut un marit exemplar en aqueix aspecte” manté dolguda per tot el mal que s’ha fet en els últims temps a Antonio David.

Olga, en definitiva i com Antonio David, també demandarà: “Estem en això. Tot el que siga  demandable serà demandat. Tant per ell., com per Rocío i per mi. Tot el que s’ha dit serà demandat si així ens ho aconsella el nostre advocat. A mi no m’agrada res jugar amb la Justícia“.

A més assegura que, “Quan vaig tornar de ‘Supervivientes’ el que em trobe és a un marit que no vol eixir de casa, que està afonat, que plora per tots els racons i que està destrossat (esclafeix a plorar). A una Rocío que psicològicament no està bé, que ho està passant mal perquè és la seua mare. A un xiquet que sé que no es troba bé perquè porte 22 anys amb ell; I a una Lola que, amb 9 anys, ha d’anar a un psicòleg. Tot això és molt dur“, diu a més sobre les dramàtiques conseqüències del testimoniatge televisiu de Rocío Carrasco.

Olga parla del seu divorci

Així mateix, la guanyadora de ‘Supervivientes’, aclareix que si no ha formalitzat la seua separació, és “perquè no ens hem assegut a parlar-ho”.

Reaccions a les xarxes socials 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.