Olga Moreno culpa a Rocío Carrasco de la seua separació ‘Antonio David estava destruït’

La revista ‘Semana’ ha publicat hui la segona part de l’entrevista a Olga Moreno. En aquesta nova edició se centra en la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco, que segons ella “va acabar amb l’estabilitat familiar”.

Olga assegura que va haver-hi un abans i després en el seu matrimoni després de concursar en ‘Supervivientes. “Res més arribar, ja em vaig adonar que Antonio David era un home destruït“, narra. “L’últim que li vaig dir al meu marit abans d’anar-me a l’illa era que li estimava, i, quan vaig tornar, em vaig trobar amb una separació“.

A la meua família l’han destrossada“, és el titular de la revista. “La gent no pot fer-se una idea del que s’ha viscut a la meua casa“, relata la sevillana. . I, afig: “No em crec res del que es compta en la docuserie. No em fique en si Rocío Carrasco és o no una dona maltractada. No tinc ni idea, jo sé el que tinc a la meua casa”.

Les paraules d’Olga Moreno arriben el mateix dia en què Jorge Javier Vázquez dona una entrevista i càrrega durament contra els Flores. Sobre Olga Moreno, el presentador de ‘Sálvame’ és molt categòric: “Ha sigut còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Olga Moreno càrrega durament contra Rocío Carrasco

La sevillana assegura que Antonio David, “no és un maltractador. No mataria ni a una mosca“, i hui mateix ha anunciat que portarà als tribunals a tot aquell que li ho haja anomenat.

“He viscut 22 anys amb ell i he tingut un marit exemplar en aqueix aspecte” manté dolguda per tot el mal que s’ha fet en els últims temps a Antonio David.

Olga, en definitiva i com Antonio David, també demandarà: “Estem en això. Tot el que siga  demandable serà demandat. Tant per ell., com per Rocío i per mi. Tot el que s’ha dit serà demandat si així ens ho aconsella el nostre advocat. A mi no m’agrada res jugar amb la Justícia“.

A més assegura que, “Quan vaig tornar de ‘Supervivientes’ el que em trobe és a un marit que no vol eixir de casa, que està afonat, que plora per tots els racons i que està destrossat (esclafeix a plorar). A una Rocío que psicològicament no està bé, que ho està passant mal perquè és la seua mare. A un xiquet que sé que no es troba bé perquè porte 22 anys amb ell; I a una Lola que, amb 9 anys, ha d’anar a un psicòleg. Tot això és molt dur“, diu a més sobre les dramàtiques conseqüències del testimoniatge televisiu de Rocío Carrasco.

Olga parla del seu divorci

Així mateix, la guanyadora de ‘Supervivientes’, aclareix que si no ha formalitzat la seua separació, és “perquè no ens hem assegut a parlar-ho”.

Reaccions a les xarxes socials 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem obri el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per la suposada trama de màscares

El Tribunal Suprem ha iniciat el juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes públics de màscares firmats en 2020.

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.