Olga Moreno culpa a Rocío Carrasco de la seua separació ‘Antonio David estava destruït’

La revista ‘Semana’ ha publicat hui la segona part de l’entrevista a Olga Moreno. En aquesta nova edició se centra en la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco, que segons ella “va acabar amb l’estabilitat familiar”.

Olga assegura que va haver-hi un abans i després en el seu matrimoni després de concursar en ‘Supervivientes. «Res més arribar, ja em vaig adonar que Antonio David era un home destruït«, narra. «L’últim que li vaig dir al meu marit abans d’anar-me a l’illa era que li estimava, i, quan vaig tornar, em vaig trobar amb una separació«.

«A la meua família l’han destrossada«, és el titular de la revista. «La gent no pot fer-se una idea del que s’ha viscut a la meua casa«, relata la sevillana. . I, afig: “No em crec res del que es compta en la docuserie. No em fique en si Rocío Carrasco és o no una dona maltractada. No tinc ni idea, jo sé el que tinc a la meua casa”.

Les paraules d’Olga Moreno arriben el mateix dia en què Jorge Javier Vázquez dona una entrevista i càrrega durament contra els Flores. Sobre Olga Moreno, el presentador de ‘Sálvame’ és molt categòric: “Ha sigut còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Olga Moreno càrrega durament contra Rocío Carrasco

La sevillana assegura que Antonio David, “no és un maltractador. No mataria ni a una mosca«, i hui mateix ha anunciat que portarà als tribunals a tot aquell que li ho haja anomenat.

«He viscut 22 anys amb ell i he tingut un marit exemplar en aqueix aspecte» manté dolguda per tot el mal que s’ha fet en els últims temps a Antonio David.

Olga, en definitiva i com Antonio David, també demandarà: «Estem en això. Tot el que siga  demandable serà demandat. Tant per ell., com per Rocío i per mi. Tot el que s’ha dit serà demandat si així ens ho aconsella el nostre advocat. A mi no m’agrada res jugar amb la Justícia«.

A més assegura que, «Quan vaig tornar de ‘Supervivientes’ el que em trobe és a un marit que no vol eixir de casa, que està afonat, que plora per tots els racons i que està destrossat (esclafeix a plorar). A una Rocío que psicològicament no està bé, que ho està passant mal perquè és la seua mare. A un xiquet que sé que no es troba bé perquè porte 22 anys amb ell; I a una Lola que, amb 9 anys, ha d’anar a un psicòleg. Tot això és molt dur«, diu a més sobre les dramàtiques conseqüències del testimoniatge televisiu de Rocío Carrasco.

Olga parla del seu divorci

Així mateix, la guanyadora de ‘Supervivientes’, aclareix que si no ha formalitzat la seua separació, és “perquè no ens hem assegut a parlar-ho”.

Reaccions a les xarxes socials 

Últimes notícies

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.