Olga Moreno culpa a Rocío Carrasco de la seua separació ‘Antonio David estava destruït’

La revista ‘Semana’ ha publicat hui la segona part de l’entrevista a Olga Moreno. En aquesta nova edició se centra en la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco, que segons ella “va acabar amb l’estabilitat familiar”.

Olga assegura que va haver-hi un abans i després en el seu matrimoni després de concursar en ‘Supervivientes. «Res més arribar, ja em vaig adonar que Antonio David era un home destruït«, narra. «L’últim que li vaig dir al meu marit abans d’anar-me a l’illa era que li estimava, i, quan vaig tornar, em vaig trobar amb una separació«.

«A la meua família l’han destrossada«, és el titular de la revista. «La gent no pot fer-se una idea del que s’ha viscut a la meua casa«, relata la sevillana. . I, afig: “No em crec res del que es compta en la docuserie. No em fique en si Rocío Carrasco és o no una dona maltractada. No tinc ni idea, jo sé el que tinc a la meua casa”.

Les paraules d’Olga Moreno arriben el mateix dia en què Jorge Javier Vázquez dona una entrevista i càrrega durament contra els Flores. Sobre Olga Moreno, el presentador de ‘Sálvame’ és molt categòric: “Ha sigut còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Olga Moreno càrrega durament contra Rocío Carrasco

La sevillana assegura que Antonio David, “no és un maltractador. No mataria ni a una mosca«, i hui mateix ha anunciat que portarà als tribunals a tot aquell que li ho haja anomenat.

«He viscut 22 anys amb ell i he tingut un marit exemplar en aqueix aspecte» manté dolguda per tot el mal que s’ha fet en els últims temps a Antonio David.

Olga, en definitiva i com Antonio David, també demandarà: «Estem en això. Tot el que siga  demandable serà demandat. Tant per ell., com per Rocío i per mi. Tot el que s’ha dit serà demandat si així ens ho aconsella el nostre advocat. A mi no m’agrada res jugar amb la Justícia«.

A més assegura que, «Quan vaig tornar de ‘Supervivientes’ el que em trobe és a un marit que no vol eixir de casa, que està afonat, que plora per tots els racons i que està destrossat (esclafeix a plorar). A una Rocío que psicològicament no està bé, que ho està passant mal perquè és la seua mare. A un xiquet que sé que no es troba bé perquè porte 22 anys amb ell; I a una Lola que, amb 9 anys, ha d’anar a un psicòleg. Tot això és molt dur«, diu a més sobre les dramàtiques conseqüències del testimoniatge televisiu de Rocío Carrasco.

Olga parla del seu divorci

Així mateix, la guanyadora de ‘Supervivientes’, aclareix que si no ha formalitzat la seua separació, és “perquè no ens hem assegut a parlar-ho”.

Reaccions a les xarxes socials 

Últimes notícies

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.