Olga Moreno trenca el seu silenci: ‘Ningú estimarà a Antonio David com jo’

Olga Moreno ha parlat aquest dimecres per primera vegada de la seua separació amb Antonio David Flores. Ho ha fet amb la revista ‘Semana’, a la qual ha concedit una entrevista per a explicar com se sent després de l’onada d’emocions que arrossega des de fa un temps.

Iván Reboso, periodista en el citat mitjà, ha donat els primers titulars de la malaguenya en ‘Ya son las ocho’. I és que l’exparella d’Antonio David està molt dolguda encara que respecta la relació que manté amb Marta Riesco, creu que no s’ha portat bé.

Diu que ha lluitat pel seu matrimoni fins que ha vist al seu marit amb una altra. Es refereix a Marta Riesco com ‘l’altra“, ha avançat el periodista en l’espai conduït per Sonsoles Ónega.

Segons el comunicador, “Olga defensa a Antonio David com a persona i com a pare, però vol cridar la decepció que ha sentit com a dona“.

Aquest matí la revista de cor ha publicat l’entrevista íntegra de la guanyadora de ‘Supervivientes’, on diu molt dolguda que, “he lluitat pel meu matrimoni fins que he vist al meu marit amb una altra”, “no em meresc el que m’ha passat“.


A més, la malaguenya ha assegurat que “em vaig trencar per complet quan el meu marit va pronunciar la paraula separació”.

El que té clar Olga Moreno és que Antonio David s’ha equivocat amb aquesta decisió, ja que “ningú estimarà mai a Antonio David com jo ho he fet”.

Malgrat tot, Olga va decidir ser present aquest dissabte en l’aniversari de l’ex col·laborador, una estampa que va enxampar per sorpresa a més d’un. Cal tindre en compte que tots dos tenen una filla en comú, Lola, i que la dissenyadora està molt unida a David, el fill d’Antonio David i Rocío Carrasco.

Les xarxes socials no han tardat a dir el que pensen sobre l’exclusiva

La setmana que ve, la revista ‘Semana’ publicarà la segona part de l’entrevista d’Olga Moreno.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.