Olga Moreno trenca el seu silenci: ‘Ningú estimarà a Antonio David com jo’

Olga Moreno ha parlat aquest dimecres per primera vegada de la seua separació amb Antonio David Flores. Ho ha fet amb la revista ‘Semana’, a la qual ha concedit una entrevista per a explicar com se sent després de l’onada d’emocions que arrossega des de fa un temps.

Iván Reboso, periodista en el citat mitjà, ha donat els primers titulars de la malaguenya en ‘Ya son las ocho’. I és que l’exparella d’Antonio David està molt dolguda encara que respecta la relació que manté amb Marta Riesco, creu que no s’ha portat bé.

«Diu que ha lluitat pel seu matrimoni fins que ha vist al seu marit amb una altra. Es refereix a Marta Riesco com ‘l’altra«, ha avançat el periodista en l’espai conduït per Sonsoles Ónega.

Segons el comunicador, «Olga defensa a Antonio David com a persona i com a pare, però vol cridar la decepció que ha sentit com a dona«.

Aquest matí la revista de cor ha publicat l’entrevista íntegra de la guanyadora de ‘Supervivientes’, on diu molt dolguda que, «he lluitat pel meu matrimoni fins que he vist al meu marit amb una altra», «no em meresc el que m’ha passat«.


A més, la malaguenya ha assegurat que “em vaig trencar per complet quan el meu marit va pronunciar la paraula separació”.

El que té clar Olga Moreno és que Antonio David s’ha equivocat amb aquesta decisió, ja que “ningú estimarà mai a Antonio David com jo ho he fet”.

Malgrat tot, Olga va decidir ser present aquest dissabte en l’aniversari de l’ex col·laborador, una estampa que va enxampar per sorpresa a més d’un. Cal tindre en compte que tots dos tenen una filla en comú, Lola, i que la dissenyadora està molt unida a David, el fill d’Antonio David i Rocío Carrasco.

Les xarxes socials no han tardat a dir el que pensen sobre l’exclusiva

La setmana que ve, la revista ‘Semana’ publicarà la segona part de l’entrevista d’Olga Moreno.

Últimes notícies

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.

Pedro Martínez explica per què deixa el València Basket per a fitxar pel Reial Madrid

L’entrenador del València Basket Pedro Martínez ha detallat que assumix el repte del Reial Madrid per provar-se en un projecte de màxima ambició i pressió, després de rebre una oferta de tres temporades i valorar la seua eixida amb el club taronja.

Les primeres 210 ajudes a familiars de víctimes mortals de la DANA ja estan resoltes

La Generalitat ha resolt de manera definitiva 210 ajudes a familiars de 89 víctimes mortals de la DANA, quasi la mitat de les sol·licituds presentades per defunció.

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.