Olga Moreno trenca el seu silenci: ‘Ningú estimarà a Antonio David com jo’

Olga Moreno ha parlat aquest dimecres per primera vegada de la seua separació amb Antonio David Flores. Ho ha fet amb la revista ‘Semana’, a la qual ha concedit una entrevista per a explicar com se sent després de l’onada d’emocions que arrossega des de fa un temps.

Iván Reboso, periodista en el citat mitjà, ha donat els primers titulars de la malaguenya en ‘Ya son las ocho’. I és que l’exparella d’Antonio David està molt dolguda encara que respecta la relació que manté amb Marta Riesco, creu que no s’ha portat bé.

«Diu que ha lluitat pel seu matrimoni fins que ha vist al seu marit amb una altra. Es refereix a Marta Riesco com ‘l’altra«, ha avançat el periodista en l’espai conduït per Sonsoles Ónega.

Segons el comunicador, «Olga defensa a Antonio David com a persona i com a pare, però vol cridar la decepció que ha sentit com a dona«.

Aquest matí la revista de cor ha publicat l’entrevista íntegra de la guanyadora de ‘Supervivientes’, on diu molt dolguda que, «he lluitat pel meu matrimoni fins que he vist al meu marit amb una altra», «no em meresc el que m’ha passat«.


A més, la malaguenya ha assegurat que “em vaig trencar per complet quan el meu marit va pronunciar la paraula separació”.

El que té clar Olga Moreno és que Antonio David s’ha equivocat amb aquesta decisió, ja que “ningú estimarà mai a Antonio David com jo ho he fet”.

Malgrat tot, Olga va decidir ser present aquest dissabte en l’aniversari de l’ex col·laborador, una estampa que va enxampar per sorpresa a més d’un. Cal tindre en compte que tots dos tenen una filla en comú, Lola, i que la dissenyadora està molt unida a David, el fill d’Antonio David i Rocío Carrasco.

Les xarxes socials no han tardat a dir el que pensen sobre l’exclusiva

La setmana que ve, la revista ‘Semana’ publicarà la segona part de l’entrevista d’Olga Moreno.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.