5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Olga Moreno trenca el seu silenci: ‘Ningú estimarà a Antonio David com jo’

Olga Moreno ha parlat aquest dimecres per primera vegada de la seua separació amb Antonio David Flores. Ho ha fet amb la revista ‘Semana’, a la qual ha concedit una entrevista per a explicar com se sent després de l’onada d’emocions que arrossega des de fa un temps.

Iván Reboso, periodista en el citat mitjà, ha donat els primers titulars de la malaguenya en ‘Ya son las ocho’. I és que l’exparella d’Antonio David està molt dolguda encara que respecta la relació que manté amb Marta Riesco, creu que no s’ha portat bé.

Diu que ha lluitat pel seu matrimoni fins que ha vist al seu marit amb una altra. Es refereix a Marta Riesco com ‘l’altra“, ha avançat el periodista en l’espai conduït per Sonsoles Ónega.

Segons el comunicador, “Olga defensa a Antonio David com a persona i com a pare, però vol cridar la decepció que ha sentit com a dona“.

Aquest matí la revista de cor ha publicat l’entrevista íntegra de la guanyadora de ‘Supervivientes’, on diu molt dolguda que, “he lluitat pel meu matrimoni fins que he vist al meu marit amb una altra”, “no em meresc el que m’ha passat“.


A més, la malaguenya ha assegurat que “em vaig trencar per complet quan el meu marit va pronunciar la paraula separació”.

El que té clar Olga Moreno és que Antonio David s’ha equivocat amb aquesta decisió, ja que “ningú estimarà mai a Antonio David com jo ho he fet”.

Malgrat tot, Olga va decidir ser present aquest dissabte en l’aniversari de l’ex col·laborador, una estampa que va enxampar per sorpresa a més d’un. Cal tindre en compte que tots dos tenen una filla en comú, Lola, i que la dissenyadora està molt unida a David, el fill d’Antonio David i Rocío Carrasco.

Les xarxes socials no han tardat a dir el que pensen sobre l’exclusiva

La setmana que ve, la revista ‘Semana’ publicarà la segona part de l’entrevista d’Olga Moreno.

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.