Olga Moreno trenca el seu silenci: ‘Ningú estimarà a Antonio David com jo’

Olga Moreno ha parlat aquest dimecres per primera vegada de la seua separació amb Antonio David Flores. Ho ha fet amb la revista ‘Semana’, a la qual ha concedit una entrevista per a explicar com se sent després de l’onada d’emocions que arrossega des de fa un temps.

Iván Reboso, periodista en el citat mitjà, ha donat els primers titulars de la malaguenya en ‘Ya son las ocho’. I és que l’exparella d’Antonio David està molt dolguda encara que respecta la relació que manté amb Marta Riesco, creu que no s’ha portat bé.

«Diu que ha lluitat pel seu matrimoni fins que ha vist al seu marit amb una altra. Es refereix a Marta Riesco com ‘l’altra«, ha avançat el periodista en l’espai conduït per Sonsoles Ónega.

Segons el comunicador, «Olga defensa a Antonio David com a persona i com a pare, però vol cridar la decepció que ha sentit com a dona«.

Aquest matí la revista de cor ha publicat l’entrevista íntegra de la guanyadora de ‘Supervivientes’, on diu molt dolguda que, «he lluitat pel meu matrimoni fins que he vist al meu marit amb una altra», «no em meresc el que m’ha passat«.


A més, la malaguenya ha assegurat que “em vaig trencar per complet quan el meu marit va pronunciar la paraula separació”.

El que té clar Olga Moreno és que Antonio David s’ha equivocat amb aquesta decisió, ja que “ningú estimarà mai a Antonio David com jo ho he fet”.

Malgrat tot, Olga va decidir ser present aquest dissabte en l’aniversari de l’ex col·laborador, una estampa que va enxampar per sorpresa a més d’un. Cal tindre en compte que tots dos tenen una filla en comú, Lola, i que la dissenyadora està molt unida a David, el fill d’Antonio David i Rocío Carrasco.

Les xarxes socials no han tardat a dir el que pensen sobre l’exclusiva

La setmana que ve, la revista ‘Semana’ publicarà la segona part de l’entrevista d’Olga Moreno.

Últimes notícies

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.