Omar Sánchez es posiciona en el conflicte de la família Pantoja

 

Al seu retorn de ‘Supervivientes’ Omar Sánchez, el futur marit d’Anabel Pantoja, concedia una entrevista en exclusiva a la revista ‘Lecturas’ on obria el seu cor i parlava llargament sobre diverses qüestions de la seua vida.

La parella es va conéixer després d’un concert d’Isabel Pantoja a Canàries. «Va ser el destí. Coincidim en una discoteca, després la vaig buscar i ací va començar tot», començava relatant el canari.

Molt enamorat, Omar recordava per primera vegada el molt que va patir quan, en un directe d’Anabel en Instagram, ella li va parlar mal i es va fer viral. Amb els seus més i els seus menys, la sevillana ha demostrat en tot moment el molt que vol a «el seu negre».

L’última demostració, en el 30 aniversari del seu xic. Anabel Pantoja volia que el canari gaudira del seu dia des del minut un amb diverses sorpreses i regals que li havia preparat personalment fins a arribar al regal més especial per a Omar: un Apple Watch d’última generació que portava temps volent.
La parella tenen junts una escola de surf en Pozo Izquierdo

 

Entrada a ‘Supervivientes’

 

«La meua entrada en ‘Supervivientes’ va suposar moltes discussions entre la meua nóvia i jo. El preocupava que jo coneguera la fama i m’anara per ací. Em dolia que no confiara en mi. Li vaig dir que tornaria a la meua escola i a la meua vida amb ella», confessava la tensió que havia generat, en la seua relació, el seu salt a la fama.

Un pensament totalment contrari al que va succeir en realitat, perquè l’exsupervivent no podia traure’s a la seua nóvia del cap i fins i tot va arribar a ser ridiculitzat entre els seus companys precisament per això. Un concurs on va començar donant-lo tot, però en el qual va acabar completament destrossat.

«Pensava que anava a ser més fàcil. El cap és molt difícil portar-la allí. Això és el que em va trair i a vegades quan penses que no pots físicament, és que no pots», expressava en el plató de ‘Supervivents’ al seu retorn per a després revelar que havia perdut onze quilos durant la seua estada en el ‘reality’.

Omar pesava 67 quilos quan va arribar a Hondures i va tornar amb 56 quilos quan va acabar la seua experiència en el programa.

La seua boda al setembre

 

Anabel i Omar estan molt il·lusionats amb la seua relació i bona prova d’això és les seues pròximes noces, un enllaç que va quedar en l’aire arran de la pandèmia i que ara tindrà lloc el setembre de 2021, data a la qual acudirà algun convidat menys per la mala situació en la qual està la seua família, especialment amb el qual anava a ser el padrí d’Anabel, Kiko Rivera.

«No sé si Kiko agafarà el telèfon, però jo l’intentaré. Jo sempre he visualitzat que els meus xiquets anaren amb les arres, però ja no vull parlar més d’ells», confessava Anabel Pantoja en una entrevista després del seu espectacular posat estiuenc.

 

Relacions Familiars 

 

Així mateix, Omar Sánchez es pronunciava sobre les relacions familiars de la seua futura dona, al·legant que esta estava molt dolguda amb el seu cosí Kiko Rivera. Un tema del qual ja va parlar en el plató de ‘Supervivents’. «És una cosa que ells han de solucionar. Jo també li vull i sé que ell la vol molt. Ell suposadament és el padrí i a ella li encantaria perquè és com el seu germà», explicava Omar.

 

 

Conflicte Olga i Melyssa

 

Finalment, el canari es posicionava sobre el famós robatori del pot de crema de cacau per part d’Olga Moreno a Melyssa Pinto. «Olga és una bona supervivent, però no és amiga dels seus amics», reflexionava. «Jo a un amic no li lleve el menjar, com ella va fer amb Melyssa», opinava amb gran fermesa.

Últimes notícies

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.