Omar Sánchez es posiciona en el conflicte de la família Pantoja

 

Al seu retorn de ‘Supervivientes’ Omar Sánchez, el futur marit d’Anabel Pantoja, concedia una entrevista en exclusiva a la revista ‘Lecturas’ on obria el seu cor i parlava llargament sobre diverses qüestions de la seua vida.

La parella es va conéixer després d’un concert d’Isabel Pantoja a Canàries. «Va ser el destí. Coincidim en una discoteca, després la vaig buscar i ací va començar tot», començava relatant el canari.

Molt enamorat, Omar recordava per primera vegada el molt que va patir quan, en un directe d’Anabel en Instagram, ella li va parlar mal i es va fer viral. Amb els seus més i els seus menys, la sevillana ha demostrat en tot moment el molt que vol a «el seu negre».

L’última demostració, en el 30 aniversari del seu xic. Anabel Pantoja volia que el canari gaudira del seu dia des del minut un amb diverses sorpreses i regals que li havia preparat personalment fins a arribar al regal més especial per a Omar: un Apple Watch d’última generació que portava temps volent.
La parella tenen junts una escola de surf en Pozo Izquierdo

 

Entrada a ‘Supervivientes’

 

«La meua entrada en ‘Supervivientes’ va suposar moltes discussions entre la meua nóvia i jo. El preocupava que jo coneguera la fama i m’anara per ací. Em dolia que no confiara en mi. Li vaig dir que tornaria a la meua escola i a la meua vida amb ella», confessava la tensió que havia generat, en la seua relació, el seu salt a la fama.

Un pensament totalment contrari al que va succeir en realitat, perquè l’exsupervivent no podia traure’s a la seua nóvia del cap i fins i tot va arribar a ser ridiculitzat entre els seus companys precisament per això. Un concurs on va començar donant-lo tot, però en el qual va acabar completament destrossat.

«Pensava que anava a ser més fàcil. El cap és molt difícil portar-la allí. Això és el que em va trair i a vegades quan penses que no pots físicament, és que no pots», expressava en el plató de ‘Supervivents’ al seu retorn per a després revelar que havia perdut onze quilos durant la seua estada en el ‘reality’.

Omar pesava 67 quilos quan va arribar a Hondures i va tornar amb 56 quilos quan va acabar la seua experiència en el programa.

La seua boda al setembre

 

Anabel i Omar estan molt il·lusionats amb la seua relació i bona prova d’això és les seues pròximes noces, un enllaç que va quedar en l’aire arran de la pandèmia i que ara tindrà lloc el setembre de 2021, data a la qual acudirà algun convidat menys per la mala situació en la qual està la seua família, especialment amb el qual anava a ser el padrí d’Anabel, Kiko Rivera.

«No sé si Kiko agafarà el telèfon, però jo l’intentaré. Jo sempre he visualitzat que els meus xiquets anaren amb les arres, però ja no vull parlar més d’ells», confessava Anabel Pantoja en una entrevista després del seu espectacular posat estiuenc.

 

Relacions Familiars 

 

Així mateix, Omar Sánchez es pronunciava sobre les relacions familiars de la seua futura dona, al·legant que esta estava molt dolguda amb el seu cosí Kiko Rivera. Un tema del qual ja va parlar en el plató de ‘Supervivents’. «És una cosa que ells han de solucionar. Jo també li vull i sé que ell la vol molt. Ell suposadament és el padrí i a ella li encantaria perquè és com el seu germà», explicava Omar.

 

 

Conflicte Olga i Melyssa

 

Finalment, el canari es posicionava sobre el famós robatori del pot de crema de cacau per part d’Olga Moreno a Melyssa Pinto. «Olga és una bona supervivent, però no és amiga dels seus amics», reflexionava. «Jo a un amic no li lleve el menjar, com ella va fer amb Melyssa», opinava amb gran fermesa.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.