Omar Sánchez es posiciona en el conflicte de la família Pantoja

 

Al seu retorn de ‘Supervivientes’ Omar Sánchez, el futur marit d’Anabel Pantoja, concedia una entrevista en exclusiva a la revista ‘Lecturas’ on obria el seu cor i parlava llargament sobre diverses qüestions de la seua vida.

La parella es va conéixer després d’un concert d’Isabel Pantoja a Canàries. «Va ser el destí. Coincidim en una discoteca, després la vaig buscar i ací va començar tot», començava relatant el canari.

Molt enamorat, Omar recordava per primera vegada el molt que va patir quan, en un directe d’Anabel en Instagram, ella li va parlar mal i es va fer viral. Amb els seus més i els seus menys, la sevillana ha demostrat en tot moment el molt que vol a «el seu negre».

L’última demostració, en el 30 aniversari del seu xic. Anabel Pantoja volia que el canari gaudira del seu dia des del minut un amb diverses sorpreses i regals que li havia preparat personalment fins a arribar al regal més especial per a Omar: un Apple Watch d’última generació que portava temps volent.
La parella tenen junts una escola de surf en Pozo Izquierdo

 

Entrada a ‘Supervivientes’

 

«La meua entrada en ‘Supervivientes’ va suposar moltes discussions entre la meua nóvia i jo. El preocupava que jo coneguera la fama i m’anara per ací. Em dolia que no confiara en mi. Li vaig dir que tornaria a la meua escola i a la meua vida amb ella», confessava la tensió que havia generat, en la seua relació, el seu salt a la fama.

Un pensament totalment contrari al que va succeir en realitat, perquè l’exsupervivent no podia traure’s a la seua nóvia del cap i fins i tot va arribar a ser ridiculitzat entre els seus companys precisament per això. Un concurs on va començar donant-lo tot, però en el qual va acabar completament destrossat.

«Pensava que anava a ser més fàcil. El cap és molt difícil portar-la allí. Això és el que em va trair i a vegades quan penses que no pots físicament, és que no pots», expressava en el plató de ‘Supervivents’ al seu retorn per a després revelar que havia perdut onze quilos durant la seua estada en el ‘reality’.

Omar pesava 67 quilos quan va arribar a Hondures i va tornar amb 56 quilos quan va acabar la seua experiència en el programa.

La seua boda al setembre

 

Anabel i Omar estan molt il·lusionats amb la seua relació i bona prova d’això és les seues pròximes noces, un enllaç que va quedar en l’aire arran de la pandèmia i que ara tindrà lloc el setembre de 2021, data a la qual acudirà algun convidat menys per la mala situació en la qual està la seua família, especialment amb el qual anava a ser el padrí d’Anabel, Kiko Rivera.

«No sé si Kiko agafarà el telèfon, però jo l’intentaré. Jo sempre he visualitzat que els meus xiquets anaren amb les arres, però ja no vull parlar més d’ells», confessava Anabel Pantoja en una entrevista després del seu espectacular posat estiuenc.

 

Relacions Familiars 

 

Així mateix, Omar Sánchez es pronunciava sobre les relacions familiars de la seua futura dona, al·legant que esta estava molt dolguda amb el seu cosí Kiko Rivera. Un tema del qual ja va parlar en el plató de ‘Supervivents’. «És una cosa que ells han de solucionar. Jo també li vull i sé que ell la vol molt. Ell suposadament és el padrí i a ella li encantaria perquè és com el seu germà», explicava Omar.

 

 

Conflicte Olga i Melyssa

 

Finalment, el canari es posicionava sobre el famós robatori del pot de crema de cacau per part d’Olga Moreno a Melyssa Pinto. «Olga és una bona supervivent, però no és amiga dels seus amics», reflexionava. «Jo a un amic no li lleve el menjar, com ella va fer amb Melyssa», opinava amb gran fermesa.

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.