Omar Sánchez es posiciona en el conflicte de la família Pantoja

 

Al seu retorn de ‘Supervivientes’ Omar Sánchez, el futur marit d’Anabel Pantoja, concedia una entrevista en exclusiva a la revista ‘Lecturas’ on obria el seu cor i parlava llargament sobre diverses qüestions de la seua vida.

La parella es va conéixer després d’un concert d’Isabel Pantoja a Canàries. «Va ser el destí. Coincidim en una discoteca, després la vaig buscar i ací va començar tot», començava relatant el canari.

Molt enamorat, Omar recordava per primera vegada el molt que va patir quan, en un directe d’Anabel en Instagram, ella li va parlar mal i es va fer viral. Amb els seus més i els seus menys, la sevillana ha demostrat en tot moment el molt que vol a «el seu negre».

L’última demostració, en el 30 aniversari del seu xic. Anabel Pantoja volia que el canari gaudira del seu dia des del minut un amb diverses sorpreses i regals que li havia preparat personalment fins a arribar al regal més especial per a Omar: un Apple Watch d’última generació que portava temps volent.
La parella tenen junts una escola de surf en Pozo Izquierdo

 

Entrada a ‘Supervivientes’

 

«La meua entrada en ‘Supervivientes’ va suposar moltes discussions entre la meua nóvia i jo. El preocupava que jo coneguera la fama i m’anara per ací. Em dolia que no confiara en mi. Li vaig dir que tornaria a la meua escola i a la meua vida amb ella», confessava la tensió que havia generat, en la seua relació, el seu salt a la fama.

Un pensament totalment contrari al que va succeir en realitat, perquè l’exsupervivent no podia traure’s a la seua nóvia del cap i fins i tot va arribar a ser ridiculitzat entre els seus companys precisament per això. Un concurs on va començar donant-lo tot, però en el qual va acabar completament destrossat.

«Pensava que anava a ser més fàcil. El cap és molt difícil portar-la allí. Això és el que em va trair i a vegades quan penses que no pots físicament, és que no pots», expressava en el plató de ‘Supervivents’ al seu retorn per a després revelar que havia perdut onze quilos durant la seua estada en el ‘reality’.

Omar pesava 67 quilos quan va arribar a Hondures i va tornar amb 56 quilos quan va acabar la seua experiència en el programa.

La seua boda al setembre

 

Anabel i Omar estan molt il·lusionats amb la seua relació i bona prova d’això és les seues pròximes noces, un enllaç que va quedar en l’aire arran de la pandèmia i que ara tindrà lloc el setembre de 2021, data a la qual acudirà algun convidat menys per la mala situació en la qual està la seua família, especialment amb el qual anava a ser el padrí d’Anabel, Kiko Rivera.

«No sé si Kiko agafarà el telèfon, però jo l’intentaré. Jo sempre he visualitzat que els meus xiquets anaren amb les arres, però ja no vull parlar més d’ells», confessava Anabel Pantoja en una entrevista després del seu espectacular posat estiuenc.

 

Relacions Familiars 

 

Així mateix, Omar Sánchez es pronunciava sobre les relacions familiars de la seua futura dona, al·legant que esta estava molt dolguda amb el seu cosí Kiko Rivera. Un tema del qual ja va parlar en el plató de ‘Supervivents’. «És una cosa que ells han de solucionar. Jo també li vull i sé que ell la vol molt. Ell suposadament és el padrí i a ella li encantaria perquè és com el seu germà», explicava Omar.

 

 

Conflicte Olga i Melyssa

 

Finalment, el canari es posicionava sobre el famós robatori del pot de crema de cacau per part d’Olga Moreno a Melyssa Pinto. «Olga és una bona supervivent, però no és amiga dels seus amics», reflexionava. «Jo a un amic no li lleve el menjar, com ella va fer amb Melyssa», opinava amb gran fermesa.

Últimes notícies

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.

La Guàrdia Civil investiga l’incident pirotècnic del Castell de l’Olla d’Altea

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir l’incident pirotècnic al Castell de l’Olla d’Altea, on 27 persones han resultat ferides de diversa consideració en acabar desviant-se una carcassa cap al públic.

Quatre menors denuncien una agressió homòfoba durant les festes de Benialí

Quatre xiques menors han denunciat una agressió homòfoba durant les festes de Benialí, a la Vall de la Gallinera. Els presumptes agressors són tres xics, també menors, que neguen els fets i han oferit una versió diferent als agents.

Detonats 68 projectils de la Guerra Civil trobats a Villores

La Guàrdia Civil ha fet esclatar de manera controlada 68 projectils de la Guerra Civil localitzats a Villores (Castelló), que mantenien intacta la seua capacitat destructiva malgrat l’avançat deteriorament.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ el 29 d’agost

València acollirà el dissabte 29 d'agost una nova concentració de protesta per la gestió de la DANA d'octubre de 2024, amb el lema 'Mazón a presó', convocada per desenes d'entitats socials.

Lladró dona una nova vida a Mickey i Donald en porcellana artística

Lladró ha llançat a València una nova col·lecció artesanal de figures de Mickey Mouse i el Pato Donald en porcellana, amb un llenguatge visual renovat i influències de l’art pop. La peça estrella és Mickey Mouse Doodle, de 58 centímetres i més de 600 hores de treball entre tècnica i ornamentació.

Extingit l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos, prop de la CV-35, s’ha donat per extingit este dilluns a les 12.30 hores després d’una nit d’intens treball dels bombers i efectius forestals. L’origen del foc podria estar relacionat amb la caiguda d’un llamp, segons ha assenyalat l’alcalde del municipi, Rafael Giménez.

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.