Omar Sánchez es posiciona en el conflicte de la família Pantoja

 

Al seu retorn de ‘Supervivientes’ Omar Sánchez, el futur marit d’Anabel Pantoja, concedia una entrevista en exclusiva a la revista ‘Lecturas’ on obria el seu cor i parlava llargament sobre diverses qüestions de la seua vida.

La parella es va conéixer després d’un concert d’Isabel Pantoja a Canàries. «Va ser el destí. Coincidim en una discoteca, després la vaig buscar i ací va començar tot», començava relatant el canari.

Molt enamorat, Omar recordava per primera vegada el molt que va patir quan, en un directe d’Anabel en Instagram, ella li va parlar mal i es va fer viral. Amb els seus més i els seus menys, la sevillana ha demostrat en tot moment el molt que vol a «el seu negre».

L’última demostració, en el 30 aniversari del seu xic. Anabel Pantoja volia que el canari gaudira del seu dia des del minut un amb diverses sorpreses i regals que li havia preparat personalment fins a arribar al regal més especial per a Omar: un Apple Watch d’última generació que portava temps volent.
La parella tenen junts una escola de surf en Pozo Izquierdo

 

Entrada a ‘Supervivientes’

 

«La meua entrada en ‘Supervivientes’ va suposar moltes discussions entre la meua nóvia i jo. El preocupava que jo coneguera la fama i m’anara per ací. Em dolia que no confiara en mi. Li vaig dir que tornaria a la meua escola i a la meua vida amb ella», confessava la tensió que havia generat, en la seua relació, el seu salt a la fama.

Un pensament totalment contrari al que va succeir en realitat, perquè l’exsupervivent no podia traure’s a la seua nóvia del cap i fins i tot va arribar a ser ridiculitzat entre els seus companys precisament per això. Un concurs on va començar donant-lo tot, però en el qual va acabar completament destrossat.

«Pensava que anava a ser més fàcil. El cap és molt difícil portar-la allí. Això és el que em va trair i a vegades quan penses que no pots físicament, és que no pots», expressava en el plató de ‘Supervivents’ al seu retorn per a després revelar que havia perdut onze quilos durant la seua estada en el ‘reality’.

Omar pesava 67 quilos quan va arribar a Hondures i va tornar amb 56 quilos quan va acabar la seua experiència en el programa.

La seua boda al setembre

 

Anabel i Omar estan molt il·lusionats amb la seua relació i bona prova d’això és les seues pròximes noces, un enllaç que va quedar en l’aire arran de la pandèmia i que ara tindrà lloc el setembre de 2021, data a la qual acudirà algun convidat menys per la mala situació en la qual està la seua família, especialment amb el qual anava a ser el padrí d’Anabel, Kiko Rivera.

«No sé si Kiko agafarà el telèfon, però jo l’intentaré. Jo sempre he visualitzat que els meus xiquets anaren amb les arres, però ja no vull parlar més d’ells», confessava Anabel Pantoja en una entrevista després del seu espectacular posat estiuenc.

 

Relacions Familiars 

 

Així mateix, Omar Sánchez es pronunciava sobre les relacions familiars de la seua futura dona, al·legant que esta estava molt dolguda amb el seu cosí Kiko Rivera. Un tema del qual ja va parlar en el plató de ‘Supervivents’. «És una cosa que ells han de solucionar. Jo també li vull i sé que ell la vol molt. Ell suposadament és el padrí i a ella li encantaria perquè és com el seu germà», explicava Omar.

 

 

Conflicte Olga i Melyssa

 

Finalment, el canari es posicionava sobre el famós robatori del pot de crema de cacau per part d’Olga Moreno a Melyssa Pinto. «Olga és una bona supervivent, però no és amiga dels seus amics», reflexionava. «Jo a un amic no li lleve el menjar, com ella va fer amb Melyssa», opinava amb gran fermesa.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.