12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Ortega Cano esclata en directe ‘Que em deixen viure!’

Nou capítol en la batalla que mantenen Ana María Aldón i Gloria Camila, amb José Ortega Cano com a protagonista. En les últimes setmanes, dos dels pilars per a l’ex torero han creuat diverses declaracions que denoten la falta de sintonia. Pel que sembla, l’exmarit de Rocío Jurado està cansat de la situació i ha entrat en directe en ‘Ya son las ocho’ i ha dirigit la seua ira cap a ambdues.

Fa uns dies, Ana María Aldón va anunciar en ‘Viva la vida’ que tenia una conversa pendent amb Gloria Camila. La presentadora del programa, Sonsoles Ónega ha preguntat sobre aquest tema a la filla d’Ortega Cano: “Jo vaig fer la crida per a tindre aqueixa conversa, però no he tingut la crida de tornada. Estic esperant“.

Unes paraules que han trobat la resposta d’Isabel Rábago, qui també coincideix amb l’esposa d’Ortega Cano en ‘Viva la vida’. “La sensació que jo tinc és que Ana María no té ganes de tindre aqueixa conversa amb Gloria“.

Ortega Cano entra en directe

Ortega Cano ha arribat al seu límit. El torero està cansat de la guerra televisiva que mantenen la seua dona i la seua filla. Per això, ha telefonat en directe a ‘Ya son las ocho’ per a demanar a Gloria Camila i a Ana María Aldón que no parlen d’ell.

Estic cansat. Estic esgotat per ser bona persona. No es pot ser tan bona persona com jo soc. És la primera vegada que dic això. Jo demane a tots els meus, primer, a Gloria, a la meua dona, i al meu xiquet, que em deixen que faça la meua vida“, ha començat dient el torero. “Jo faig costat a tots, a Gloria, a Ana María… però hi ha coses que cal respectar en la distància. No vull saber res de la televisió“.

M’heu de respectar, respecte molt a tots els mitjans, llavors demane a la meua filla, a la meua dona i a tothom que em deixen viure tranquil. Que deixen de parlar de mi. Estic amb unes i amb unes altres, però sent que em deixen a mi viure“, ha demanat Ortega davant una estupefacta Gloria Camila que no encertava a dir paraula. “No parlaré més i demane per favor que aquest tema s’acabe. Si volen anar a televisió que vagen, però que parlen de les seues coses. Estic regular de salut i un dia em donarà un patatús”.

“No vull polèmiques amb la meua família. Que em deixen a mi en un punt allunyat dels mitjans de comunicació“, ha dit el matador.

Sonsoles defensa a Gloria Camila

Després de la reprimenda d’Ortega Cano, Sonsoles Ónega ha tret la cara per Gloria Camila i li ha deixat clar al vidu de Rocío Jurado que la seua filla està treballant en el programa per la seua professionalitat. “A Gloria la tenim perquè és una professional i perquè ens encanta com treballa. No ve ací a parlar d’Ana María, ni del seu pare, ni de la seua família, que el tinga vosté molt clar“, ha començat dient la presentadora. “Ve ací a treballar i a fer la seua carrera. Està treballant divinament i estem molt contents amb ella“.

Jo entenc que el meu pare diga això. Ens hem reunit i m’ha dit que deixe el tema. Però jo porte dues setmanes deixant el tema. Jo l’única cosa que aportació va ser la meua opinió sobre una col·lecció que es va fer pública. No vaig fer cap crítica nociva ni lletja cap a la col·lecció d’Ana. Només he respost a coses que s’han dit en altres programes“, s’ha defensat Gloria Camila. “El teu pare ha posat la salut per damunt de tot, així que la seua dona hauria de prendre nota“, ha insistit Sonsoles.

Últimes notícies

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.