Ortega Cano esclata en directe ‘Que em deixen viure!’

Nou capítol en la batalla que mantenen Ana María Aldón i Gloria Camila, amb José Ortega Cano com a protagonista. En les últimes setmanes, dos dels pilars per a l’ex torero han creuat diverses declaracions que denoten la falta de sintonia. Pel que sembla, l’exmarit de Rocío Jurado està cansat de la situació i ha entrat en directe en ‘Ya son las ocho’ i ha dirigit la seua ira cap a ambdues.

Fa uns dies, Ana María Aldón va anunciar en ‘Viva la vida’ que tenia una conversa pendent amb Gloria Camila. La presentadora del programa, Sonsoles Ónega ha preguntat sobre aquest tema a la filla d’Ortega Cano: «Jo vaig fer la crida per a tindre aqueixa conversa, però no he tingut la crida de tornada. Estic esperant«.

Unes paraules que han trobat la resposta d’Isabel Rábago, qui també coincideix amb l’esposa d’Ortega Cano en ‘Viva la vida’. «La sensació que jo tinc és que Ana María no té ganes de tindre aqueixa conversa amb Gloria«.

Ortega Cano entra en directe

Ortega Cano ha arribat al seu límit. El torero està cansat de la guerra televisiva que mantenen la seua dona i la seua filla. Per això, ha telefonat en directe a ‘Ya son las ocho’ per a demanar a Gloria Camila i a Ana María Aldón que no parlen d’ell.

«Estic cansat. Estic esgotat per ser bona persona. No es pot ser tan bona persona com jo soc. És la primera vegada que dic això. Jo demane a tots els meus, primer, a Gloria, a la meua dona, i al meu xiquet, que em deixen que faça la meua vida«, ha començat dient el torero. «Jo faig costat a tots, a Gloria, a Ana María… però hi ha coses que cal respectar en la distància. No vull saber res de la televisió«.

«M’heu de respectar, respecte molt a tots els mitjans, llavors demane a la meua filla, a la meua dona i a tothom que em deixen viure tranquil. Que deixen de parlar de mi. Estic amb unes i amb unes altres, però sent que em deixen a mi viure«, ha demanat Ortega davant una estupefacta Gloria Camila que no encertava a dir paraula. «No parlaré més i demane per favor que aquest tema s’acabe. Si volen anar a televisió que vagen, però que parlen de les seues coses. Estic regular de salut i un dia em donarà un patatús».

«No vull polèmiques amb la meua família. Que em deixen a mi en un punt allunyat dels mitjans de comunicació«, ha dit el matador.

Sonsoles defensa a Gloria Camila

Després de la reprimenda d’Ortega Cano, Sonsoles Ónega ha tret la cara per Gloria Camila i li ha deixat clar al vidu de Rocío Jurado que la seua filla està treballant en el programa per la seua professionalitat. «A Gloria la tenim perquè és una professional i perquè ens encanta com treballa. No ve ací a parlar d’Ana María, ni del seu pare, ni de la seua família, que el tinga vosté molt clar«, ha començat dient la presentadora. «Ve ací a treballar i a fer la seua carrera. Està treballant divinament i estem molt contents amb ella«.

«Jo entenc que el meu pare diga això. Ens hem reunit i m’ha dit que deixe el tema. Però jo porte dues setmanes deixant el tema. Jo l’única cosa que aportació va ser la meua opinió sobre una col·lecció que es va fer pública. No vaig fer cap crítica nociva ni lletja cap a la col·lecció d’Ana. Només he respost a coses que s’han dit en altres programes«, s’ha defensat Gloria Camila. «El teu pare ha posat la salut per damunt de tot, així que la seua dona hauria de prendre nota«, ha insistit Sonsoles.

Últimes notícies

Alerten a València de tetraplegies greus per cabussades imprudents en piscines i platges

Especialistes del servei de Raquis i Lesió Medul·lar de La Fe alerten que les cabussades de cap en aigua poc profunda poden provocar tetraplegia o fins i tot la mort, sobretot en contextos d’oci estival amb alcohol i salts des d’alçària.

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.