Pastora Soler està embarassada del seu segon fill

Pastora Soleer, embarassada del seus egon fill

Pastora Soler, embarassada del seu segon fill | CEDIDA

 

La cantant Pastora Soler ha anunciat en un concert que està embarassada del seu segon fill, una sorpresa que ha produït l’alegria de tot l’estadi, ja que l’anunci arribava entre cançó i cançó durant un dels espectacles del festival ‘TIO PEPE’.

 

Pastora travessa un moment molt especial i es troba en una etapa professional molt fructífera, amb un estiu ple de concerts per la geografia espanyola en els que la cantant ho dóna tot a l’escenari, fent evident que està disfrutant molt d’este moment vital. Amb el nou embaràs, ella i el seu marit, el coreògraf Francis Viñolo, li donaran un germanet o germaneta a la seua primera filla, Estrella. 

 

Un moment molt emocionant que ha quedat plasmat en Twitter

El moment en el què la cantant anunciava el seu embaràs, ha quedat gravat i la mateixa cantant l’ha volgut compartir amb els seus seguidors a través de Twitter: «Sobren les paraules per dir com estic de feliç i com va ser d’especial el moment de compartir-ho amb vosaltres, des de l’escenari, davant del meu marit, de la meua filla Estrella, dels meus músics i equip i de tantes persones estimades. Tornaré a ser mare!».

 

 

La seua primera filla Estrella va nàixer en setembre del 2015 després d’una dura etapa per a la cantant, que va viure retirada un temps dels escenaris a causa d’una por escènica que va patir i que ja ha superat; ara Pastora Soler arrasa allà on canta, amb un públic fidel que la venera i que segur celebrarà el seu nou embaràs.

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.