Pastora Soler està embarassada del seu segon fill

Pastora Soleer, embarassada del seus egon fill

Pastora Soler, embarassada del seu segon fill | CEDIDA

 

La cantant Pastora Soler ha anunciat en un concert que està embarassada del seu segon fill, una sorpresa que ha produït l’alegria de tot l’estadi, ja que l’anunci arribava entre cançó i cançó durant un dels espectacles del festival ‘TIO PEPE’.

 

Pastora travessa un moment molt especial i es troba en una etapa professional molt fructífera, amb un estiu ple de concerts per la geografia espanyola en els que la cantant ho dóna tot a l’escenari, fent evident que està disfrutant molt d’este moment vital. Amb el nou embaràs, ella i el seu marit, el coreògraf Francis Viñolo, li donaran un germanet o germaneta a la seua primera filla, Estrella. 

 

Un moment molt emocionant que ha quedat plasmat en Twitter

El moment en el què la cantant anunciava el seu embaràs, ha quedat gravat i la mateixa cantant l’ha volgut compartir amb els seus seguidors a través de Twitter: «Sobren les paraules per dir com estic de feliç i com va ser d’especial el moment de compartir-ho amb vosaltres, des de l’escenari, davant del meu marit, de la meua filla Estrella, dels meus músics i equip i de tantes persones estimades. Tornaré a ser mare!».

 

 

La seua primera filla Estrella va nàixer en setembre del 2015 després d’una dura etapa per a la cantant, que va viure retirada un temps dels escenaris a causa d’una por escènica que va patir i que ja ha superat; ara Pastora Soler arrasa allà on canta, amb un públic fidel que la venera i que segur celebrarà el seu nou embaràs.

 

També et pot interessar…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.

València es rendix al color, el ritme i el soroll de la mascletà que obri la Setmana Fallera

Pirotècnia Valenciana ha inaugurat la Setmana Fallera 2026 amb una mascletà trepidant en la plaça de l'Ajuntament. Sara García i autoritats han destacat el 'terratrémol' final i el joc de colors amb les banderes de fum.