9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Pastora Soler està embarassada del seu segon fill

Pastora Soleer, embarassada del seus egon fill

Pastora Soler, embarassada del seu segon fill | CEDIDA

 

La cantant Pastora Soler ha anunciat en un concert que està embarassada del seu segon fill, una sorpresa que ha produït l’alegria de tot l’estadi, ja que l’anunci arribava entre cançó i cançó durant un dels espectacles del festival ‘TIO PEPE’.

 

Pastora travessa un moment molt especial i es troba en una etapa professional molt fructífera, amb un estiu ple de concerts per la geografia espanyola en els que la cantant ho dóna tot a l’escenari, fent evident que està disfrutant molt d’este moment vital. Amb el nou embaràs, ella i el seu marit, el coreògraf Francis Viñolo, li donaran un germanet o germaneta a la seua primera filla, Estrella. 

 

Un moment molt emocionant que ha quedat plasmat en Twitter

El moment en el què la cantant anunciava el seu embaràs, ha quedat gravat i la mateixa cantant l’ha volgut compartir amb els seus seguidors a través de Twitter: «Sobren les paraules per dir com estic de feliç i com va ser d’especial el moment de compartir-ho amb vosaltres, des de l’escenari, davant del meu marit, de la meua filla Estrella, dels meus músics i equip i de tantes persones estimades. Tornaré a ser mare!».

 

 

La seua primera filla Estrella va nàixer en setembre del 2015 després d’una dura etapa per a la cantant, que va viure retirada un temps dels escenaris a causa d’una por escènica que va patir i que ja ha superat; ara Pastora Soler arrasa allà on canta, amb un públic fidel que la venera i que segur celebrarà el seu nou embaràs.

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.