Pastora Soler està embarassada del seu segon fill

Pastora Soleer, embarassada del seus egon fill

Pastora Soler, embarassada del seu segon fill | CEDIDA

 

La cantant Pastora Soler ha anunciat en un concert que està embarassada del seu segon fill, una sorpresa que ha produït l’alegria de tot l’estadi, ja que l’anunci arribava entre cançó i cançó durant un dels espectacles del festival ‘TIO PEPE’.

 

Pastora travessa un moment molt especial i es troba en una etapa professional molt fructífera, amb un estiu ple de concerts per la geografia espanyola en els que la cantant ho dóna tot a l’escenari, fent evident que està disfrutant molt d’este moment vital. Amb el nou embaràs, ella i el seu marit, el coreògraf Francis Viñolo, li donaran un germanet o germaneta a la seua primera filla, Estrella. 

 

Un moment molt emocionant que ha quedat plasmat en Twitter

El moment en el què la cantant anunciava el seu embaràs, ha quedat gravat i la mateixa cantant l’ha volgut compartir amb els seus seguidors a través de Twitter: «Sobren les paraules per dir com estic de feliç i com va ser d’especial el moment de compartir-ho amb vosaltres, des de l’escenari, davant del meu marit, de la meua filla Estrella, dels meus músics i equip i de tantes persones estimades. Tornaré a ser mare!».

 

 

La seua primera filla Estrella va nàixer en setembre del 2015 després d’una dura etapa per a la cantant, que va viure retirada un temps dels escenaris a causa d’una por escènica que va patir i que ja ha superat; ara Pastora Soler arrasa allà on canta, amb un públic fidel que la venera i que segur celebrarà el seu nou embaràs.

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.