Pastora Soler està embarassada del seu segon fill

Pastora Soleer, embarassada del seus egon fill

Pastora Soler, embarassada del seu segon fill | CEDIDA

 

La cantant Pastora Soler ha anunciat en un concert que està embarassada del seu segon fill, una sorpresa que ha produït l’alegria de tot l’estadi, ja que l’anunci arribava entre cançó i cançó durant un dels espectacles del festival ‘TIO PEPE’.

 

Pastora travessa un moment molt especial i es troba en una etapa professional molt fructífera, amb un estiu ple de concerts per la geografia espanyola en els que la cantant ho dóna tot a l’escenari, fent evident que està disfrutant molt d’este moment vital. Amb el nou embaràs, ella i el seu marit, el coreògraf Francis Viñolo, li donaran un germanet o germaneta a la seua primera filla, Estrella. 

 

Un moment molt emocionant que ha quedat plasmat en Twitter

El moment en el què la cantant anunciava el seu embaràs, ha quedat gravat i la mateixa cantant l’ha volgut compartir amb els seus seguidors a través de Twitter: «Sobren les paraules per dir com estic de feliç i com va ser d’especial el moment de compartir-ho amb vosaltres, des de l’escenari, davant del meu marit, de la meua filla Estrella, dels meus músics i equip i de tantes persones estimades. Tornaré a ser mare!».

 

 

La seua primera filla Estrella va nàixer en setembre del 2015 després d’una dura etapa per a la cantant, que va viure retirada un temps dels escenaris a causa d’una por escènica que va patir i que ja ha superat; ara Pastora Soler arrasa allà on canta, amb un públic fidel que la venera i que segur celebrarà el seu nou embaràs.

 

També et pot interessar…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.