Paz Padilla recupera la il·lusió amb un nou amor

Les platges de Zahara de los Atunes és un dels destins imprescindibles per a Paz Padilla, que troba en aquest racó gadità les seues arrels i el seu particular oasi de tranquil·litat.

Va ser precisament aquesta localitat tan significativa per a Paz, concretament un dels seus llargs arenals, l’escenari d’aquest passeig de la presentadora i Fran Medina, amb qui va iniciar una relació fa més d’un any.

Aquests han volgut mantindre-la en secret, ja que el mes de gener passat ja passejava al costat d’aquest fotògraf.

Paz i Fran, que és Guàrdia Civil i fotògraf, han volgut viure la seua relació de la manera més discreta possible, sense que la seua història transcendira, pas a pas i sense presses. Paz va patir molt després de la duríssima malaltia i la defunció del seu marit Antonio Vidal, que el destí li va arrabassar massa prompte a l’edat de 53 anys un 19 de juliol de 2020. No pensava en l’amor, no estava en els seus plans tornar a enamorar-se i no se sentia preparada per a fer-ho, però de nou el destí capritxós li tenia preparada una sorpresa i va posar en el seu camí a Fran.

Fran va ser aquest l’encarregat de fer-li els últims reportatges per a Hola!, alguna cosa que va demanar ella. L’actriu recupera així una il·lusió que va perdre als seus 53 anys i que va pensar que no recuperaria quan va rebre el colp més dur de la seua vida: el seu marit, Antonio Vidal, moria el 19 de juliol de 2020 per culpa d’una malaltia.

Fran és fotògraf de professió i ja li ha fet alguns reportatges

Amb Fran ha trobat a la persona amb la qual tornar a ser feliç. De fet, porten eixint des del passat estiu. La seua relació va començar el mes de setembre i no han dubtat a deixar-se veure junts per les platges de Cadis. En Zahara de los Atunes van gaudir d’un passeig per la platja.

Això sí, acompanyats per altres familiars i amics, la qual cosa va fer que a ningú li cridara l’atenció la presència del fotògraf.

Fran Medina està en Instagram, però la veritat és que dedica aquest espai per a compartir els seus treballs professionals com a fotògraf. Encara així, entre la multitud de les seues publicacions, podem trobar una foto seua, en la qual podem veure com és el nou amor de Paz Padilla, amb el qual l’actriu es fonia en abraçades i besos fa uns dies en un pla d’allò més refrescant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.