Paz Padilla recupera la il·lusió amb un nou amor

Les platges de Zahara de los Atunes és un dels destins imprescindibles per a Paz Padilla, que troba en aquest racó gadità les seues arrels i el seu particular oasi de tranquil·litat.

Va ser precisament aquesta localitat tan significativa per a Paz, concretament un dels seus llargs arenals, l’escenari d’aquest passeig de la presentadora i Fran Medina, amb qui va iniciar una relació fa més d’un any.

Aquests han volgut mantindre-la en secret, ja que el mes de gener passat ja passejava al costat d’aquest fotògraf.

Paz i Fran, que és Guàrdia Civil i fotògraf, han volgut viure la seua relació de la manera més discreta possible, sense que la seua història transcendira, pas a pas i sense presses. Paz va patir molt després de la duríssima malaltia i la defunció del seu marit Antonio Vidal, que el destí li va arrabassar massa prompte a l’edat de 53 anys un 19 de juliol de 2020. No pensava en l’amor, no estava en els seus plans tornar a enamorar-se i no se sentia preparada per a fer-ho, però de nou el destí capritxós li tenia preparada una sorpresa i va posar en el seu camí a Fran.

Fran va ser aquest l’encarregat de fer-li els últims reportatges per a Hola!, alguna cosa que va demanar ella. L’actriu recupera així una il·lusió que va perdre als seus 53 anys i que va pensar que no recuperaria quan va rebre el colp més dur de la seua vida: el seu marit, Antonio Vidal, moria el 19 de juliol de 2020 per culpa d’una malaltia.

Fran és fotògraf de professió i ja li ha fet alguns reportatges

Amb Fran ha trobat a la persona amb la qual tornar a ser feliç. De fet, porten eixint des del passat estiu. La seua relació va començar el mes de setembre i no han dubtat a deixar-se veure junts per les platges de Cadis. En Zahara de los Atunes van gaudir d’un passeig per la platja.

Això sí, acompanyats per altres familiars i amics, la qual cosa va fer que a ningú li cridara l’atenció la presència del fotògraf.

Fran Medina està en Instagram, però la veritat és que dedica aquest espai per a compartir els seus treballs professionals com a fotògraf. Encara així, entre la multitud de les seues publicacions, podem trobar una foto seua, en la qual podem veure com és el nou amor de Paz Padilla, amb el qual l’actriu es fonia en abraçades i besos fa uns dies en un pla d’allò més refrescant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.