Paz Padilla recupera la il·lusió amb un nou amor

Les platges de Zahara de los Atunes és un dels destins imprescindibles per a Paz Padilla, que troba en aquest racó gadità les seues arrels i el seu particular oasi de tranquil·litat.

Va ser precisament aquesta localitat tan significativa per a Paz, concretament un dels seus llargs arenals, l’escenari d’aquest passeig de la presentadora i Fran Medina, amb qui va iniciar una relació fa més d’un any.

Aquests han volgut mantindre-la en secret, ja que el mes de gener passat ja passejava al costat d’aquest fotògraf.

Paz i Fran, que és Guàrdia Civil i fotògraf, han volgut viure la seua relació de la manera més discreta possible, sense que la seua història transcendira, pas a pas i sense presses. Paz va patir molt després de la duríssima malaltia i la defunció del seu marit Antonio Vidal, que el destí li va arrabassar massa prompte a l’edat de 53 anys un 19 de juliol de 2020. No pensava en l’amor, no estava en els seus plans tornar a enamorar-se i no se sentia preparada per a fer-ho, però de nou el destí capritxós li tenia preparada una sorpresa i va posar en el seu camí a Fran.

Fran va ser aquest l’encarregat de fer-li els últims reportatges per a Hola!, alguna cosa que va demanar ella. L’actriu recupera així una il·lusió que va perdre als seus 53 anys i que va pensar que no recuperaria quan va rebre el colp més dur de la seua vida: el seu marit, Antonio Vidal, moria el 19 de juliol de 2020 per culpa d’una malaltia.

Fran és fotògraf de professió i ja li ha fet alguns reportatges

Amb Fran ha trobat a la persona amb la qual tornar a ser feliç. De fet, porten eixint des del passat estiu. La seua relació va començar el mes de setembre i no han dubtat a deixar-se veure junts per les platges de Cadis. En Zahara de los Atunes van gaudir d’un passeig per la platja.

Això sí, acompanyats per altres familiars i amics, la qual cosa va fer que a ningú li cridara l’atenció la presència del fotògraf.

Fran Medina està en Instagram, però la veritat és que dedica aquest espai per a compartir els seus treballs professionals com a fotògraf. Encara així, entre la multitud de les seues publicacions, podem trobar una foto seua, en la qual podem veure com és el nou amor de Paz Padilla, amb el qual l’actriu es fonia en abraçades i besos fa uns dies en un pla d’allò més refrescant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.