He perdut les ganes de viure: preocupació per l’estat de Paula Echevarría

Paula Echevarría viu un moment molt dolç després de donar a llum al seu segon fill. El xicotet Miki ha arribat al món de l'actriu dotze anys després d'estrenar maternitat amb Daniella, la filla que va tenir durant del seu matrimoni amb David Bustamante. Després d'iniciar una idíl·lica relació amb Miguel Torres, la influencer i l'exfutbolista van fer un pas més enllà relació en convertir-se en pares del seu primer fill, que va néixer el passat 11 d'abril.

L'arribada del xicotet ha sigut una veritable benedicció per a la parella, però no tots els aspectes de la seua maternitat han sigut ben rebuts per Paula Echevarría. I és que l'actriu està exhausta per les seqüeles del postpart.

 

Paula Echevarría revela el dur procés que està duent a terme per a recuperar-se del postpart

Els seguidors de Paula Echevarría a Instagram han sigut testimonis de tot l'embaràs de l'actriu. Com a bona influencer, l'exparella de David Bustamante ha compartit amb els seus fans tot el procés de gestació del bebé i les rutines d'exercicis i alimentació que ha seguit durant l'embaràs per a intentar mantenir la forma. Malgrat els esforços de l'actriu per no perdre la forma durant la gestació, resulta impossible aturar el canvi físic que es produeix de manera natural tant abans com després del part.

Paula Echevarría és conscient que no és el tipus de persona que es queda «com l'os d'una oliva» després de donar a llum i, per això, s'ha posat mans a l'obra per a recuperar la seua forma física. L'actriu ha représ la seua intensa activitat física, alhora que controla al màxim la seua dieta, un règim molt estricte que, fins i tot, ha arribat a donar-li disgustos emocionals.

Presumint del seu bon sentit de l'humor, Paula Echevarría ha reconegut que la dieta li està passant factura emocionalment a causa de la duresa de renunciar a certs aliments i fer llargues sessions al gimnàs. «Sense menjar carbohidrats i fent molt exercici, en una setmana he perdut el 49% de les ganes de viure», assenyalava al seu compte d'Instagram. «Sant Ignasi, Sant Ignasi, que baixe la panxa sense anar al gimnàs», pregava la influencer en un altre stories acompanyat d'un meme de la sèrie 'Els Simpson'.

Preocupació per la dieta que està seguint la influencer

Paula Echevarría sempre ha mostrat la seua preocupació per les seqüeles del part en to d'humor. «Si el bebé ja està fora, què hi ha aquí dins encara? Serà la felicitat que ocupa espai?» li preguntava als seus seguidors després de donar a llum. No hi ha dubte que l'actriu es mostra radiant i feliç en esta nova etapa de la seua vida, motiu pel qual la seua salut emocional no és una preocupació per als seus seguidors.

Tot i això, el seu estricte règim alimentari sí que és objecte de preocupació per als seus fans, ja que aquest tipus de dietes que eliminen per complet el consum de carbohidrats fan perdre pes ràpidament, però no són equilibrades. «No són bones perquè no són dietes equilibrades que a la llarga es puguen mantenir. Les dietes que són massa restrictives poden provocar a la llarga un efecte rebot», assenyala la doctora Mar Mira, de la clínica Mira+ Cueto, a la revista 'Harper Bazaar'.

Els carbohidrats constitueixen la principal font d'energia i eliminar-los de la dieta provoca un desequilibri que pot tenir conseqüències negatives per a l'organisme. Este tipus de dietes tan agressives s'han fet populars per la seua rapidesa i eficàcia, però els efectes perjudicials són majors que els beneficis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.