15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

He perdut les ganes de viure: preocupació per l’estat de Paula Echevarría

Paula Echevarría viu un moment molt dolç després de donar a llum al seu segon fill. El xicotet Miki ha arribat al món de l'actriu dotze anys després d'estrenar maternitat amb Daniella, la filla que va tenir durant del seu matrimoni amb David Bustamante. Després d'iniciar una idíl·lica relació amb Miguel Torres, la influencer i l'exfutbolista van fer un pas més enllà relació en convertir-se en pares del seu primer fill, que va néixer el passat 11 d'abril.

L'arribada del xicotet ha sigut una veritable benedicció per a la parella, però no tots els aspectes de la seua maternitat han sigut ben rebuts per Paula Echevarría. I és que l'actriu està exhausta per les seqüeles del postpart.

 

Paula Echevarría revela el dur procés que està duent a terme per a recuperar-se del postpart

Els seguidors de Paula Echevarría a Instagram han sigut testimonis de tot l'embaràs de l'actriu. Com a bona influencer, l'exparella de David Bustamante ha compartit amb els seus fans tot el procés de gestació del bebé i les rutines d'exercicis i alimentació que ha seguit durant l'embaràs per a intentar mantenir la forma. Malgrat els esforços de l'actriu per no perdre la forma durant la gestació, resulta impossible aturar el canvi físic que es produeix de manera natural tant abans com després del part.

Paula Echevarría és conscient que no és el tipus de persona que es queda «com l'os d'una oliva» després de donar a llum i, per això, s'ha posat mans a l'obra per a recuperar la seua forma física. L'actriu ha représ la seua intensa activitat física, alhora que controla al màxim la seua dieta, un règim molt estricte que, fins i tot, ha arribat a donar-li disgustos emocionals.

Presumint del seu bon sentit de l'humor, Paula Echevarría ha reconegut que la dieta li està passant factura emocionalment a causa de la duresa de renunciar a certs aliments i fer llargues sessions al gimnàs. «Sense menjar carbohidrats i fent molt exercici, en una setmana he perdut el 49% de les ganes de viure», assenyalava al seu compte d'Instagram. «Sant Ignasi, Sant Ignasi, que baixe la panxa sense anar al gimnàs», pregava la influencer en un altre stories acompanyat d'un meme de la sèrie 'Els Simpson'.

Preocupació per la dieta que està seguint la influencer

Paula Echevarría sempre ha mostrat la seua preocupació per les seqüeles del part en to d'humor. «Si el bebé ja està fora, què hi ha aquí dins encara? Serà la felicitat que ocupa espai?» li preguntava als seus seguidors després de donar a llum. No hi ha dubte que l'actriu es mostra radiant i feliç en esta nova etapa de la seua vida, motiu pel qual la seua salut emocional no és una preocupació per als seus seguidors.

Tot i això, el seu estricte règim alimentari sí que és objecte de preocupació per als seus fans, ja que aquest tipus de dietes que eliminen per complet el consum de carbohidrats fan perdre pes ràpidament, però no són equilibrades. «No són bones perquè no són dietes equilibrades que a la llarga es puguen mantenir. Les dietes que són massa restrictives poden provocar a la llarga un efecte rebot», assenyala la doctora Mar Mira, de la clínica Mira+ Cueto, a la revista 'Harper Bazaar'.

Els carbohidrats constitueixen la principal font d'energia i eliminar-los de la dieta provoca un desequilibri que pot tenir conseqüències negatives per a l'organisme. Este tipus de dietes tan agressives s'han fet populars per la seua rapidesa i eficàcia, però els efectes perjudicials són majors que els beneficis.

Últimes notícies

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.