Creix la preocupació per l’estat de salut de Céline Dion

Des de fa més d’una dècada, els rumors sobre els trastorns alimentosos de Céline Dion (53) han donat la volta al món. En les seues aparicions públiques la llum dels flaixos es posa sobre una silueta composta per un cos massa prim, amb els ossos molt marcats i uns músculs mancats de tonificació. La intèrpret de My Heart Will Go On ho ha desmentit en alguna ocasió amb un ferm «no soc anorèxica«. Però els rumors persisteixen.

Després de la defunció fa sis anys del seu descobridor i gran amor de la seua vida, René Angélil, els seus fans van començar a estar tremendament preocupats pel demacrat aspecte de l’artista canadenca.

Malgrat aquesta gran pèrdua, Céline era conscient que l’espectacle havia de continuar i va posar la carn a la graella amb la gira Courage, que es va interrompre durant la pandèmia i que ara s’ha tornat a ajornar pel fet que pateix espasmes musculars severs i persistents.

Fa uns dies la cantant va haver d’anunciar que cancel·lava el que quedava de la seua gira Courage pels Estats Units i el Canadà. En concret, una vintena de concerts que estaven programats entre març i abril. No és la primera vegada que això ocorre. La cantant canadenca ja va anul·lar els seus concerts a Las Vegas que havien de celebrar-se del 5 al 21 de novembre de 2021 i del 19 de gener al 5 de febrer de 2022.

L’anunci que va fer l’estrela aclareix més aviat poc sobre la seua situació. I els rumors sobre problemes greus de salut han tornat a disparar-se. Compte el comunicat que pateix “severs espasmes musculars” que no li permeten estar en plena forma i que afecten la seua capacitat per a cantar.

 

Els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors

 

Céline té assumit que aquests problemes, dels quals ja s’està tractant, podrien allargar-se en el temps, perquè no tindria previst reprendre el tour fins al 25 de maig, quan aquest desembarque a Europa. “Supose que he de tindre més paciència i seguir les recomanacions del meu equip mèdic. Cada xou porta molta faena, amb el que la decisió de hui afecta els espectacles dels pròxims dos mesos. M’encantara poder sanar-me, igual que tots puguem superar ja aquesta pandèmia, i tornar a pujar-me prompte als escenaris”, se sincerava.

Mentrestant, les especulacions sobre el seu vertader estat de salut s’han disparat. Es rumoreja que la cantant pateix una important depressió des de les defuncions del seu marit, René Angélil, en el 2016, del seu germà poc després i de la seua mare en el 2020. Fins i tot, la seua germana Claudette ha eixit al pas de les noves especulacions i ha volgut tranquilar al públic emfatitzant que no es tracta de “cap capritx”, sinó que respon a “uns espasmes musculars”, un problema “dolorós”, però que afortunadament no revist major gravetat.

Malgrat aquestes paraules, els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors. Una persona pròxima a la cantant hauria dit que “no podia alçar-se del llit”. De fet, el seu equip va dir en el mateix comunicat que “la recuperació de la cantant està sent més llarga del que esperava” i que “el seu equip mèdic continua avaluant i tractant el seu estat”.

Però al mateix temps que tractava de donar continuïtat a la seua carrera artística, va haver de bregar amb els continus rumors sobre la seua extrema primesa. “Estic prima? És cert que estic una mica més prima però tot està bé, res va malament”, va resoldre sobre els rumors d’anorèxia.

Fa uns dies, quan es complia sis anys de la mort del seu marit, l’artista va compartir una imatge d’ell amb un emotiu text: “Mentiria si diguera que estic bé, pense en tu almenys cent vegades, perquè en el ressò de la meua veu escolte les teues paraules com si fores allí… T’estranye”.

 

 

Al llarg de la seua carrera, no ha sigut una artista de cancel·lacions fàcils. Al contari, ha demostrat una resiliència i una enteresa envejables durant la seua extensa trajectòria. Ara, l’explicació oficial sobre la seua salut no acaba de convéncer als seus seguidors, que esperen el seu retorn impacientment. En aquests durs moments, la cantant es refugia en l’amor dels seus tres fills, René-Charles (20) i els bessons Nelson i Eddy (11).
 

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.