Creix la preocupació per l’estat de salut de Céline Dion

Ejemplo de shortcode con estilo
Des de fa més d’una dècada, els rumors sobre els trastorns alimentosos de Céline Dion (53) han donat la volta al món. En les seues aparicions públiques la llum dels flaixos es posa sobre una silueta composta per un cos massa prim, amb els ossos molt marcats i uns músculs mancats de tonificació. La intèrpret de My Heart Will Go On ho ha desmentit en […]

Des de fa més d’una dècada, els rumors sobre els trastorns alimentosos de Céline Dion (53) han donat la volta al món. En les seues aparicions públiques la llum dels flaixos es posa sobre una silueta composta per un cos massa prim, amb els ossos molt marcats i uns músculs mancats de tonificació. La intèrpret de My Heart Will Go On ho ha desmentit en alguna ocasió amb un ferm «no soc anorèxica«. Però els rumors persisteixen.

Després de la defunció fa sis anys del seu descobridor i gran amor de la seua vida, René Angélil, els seus fans van començar a estar tremendament preocupats pel demacrat aspecte de l’artista canadenca.

Malgrat aquesta gran pèrdua, Céline era conscient que l’espectacle havia de continuar i va posar la carn a la graella amb la gira Courage, que es va interrompre durant la pandèmia i que ara s’ha tornat a ajornar pel fet que pateix espasmes musculars severs i persistents.

Fa uns dies la cantant va haver d’anunciar que cancel·lava el que quedava de la seua gira Courage pels Estats Units i el Canadà. En concret, una vintena de concerts que estaven programats entre març i abril. No és la primera vegada que això ocorre. La cantant canadenca ja va anul·lar els seus concerts a Las Vegas que havien de celebrar-se del 5 al 21 de novembre de 2021 i del 19 de gener al 5 de febrer de 2022.

L’anunci que va fer l’estrela aclareix més aviat poc sobre la seua situació. I els rumors sobre problemes greus de salut han tornat a disparar-se. Compte el comunicat que pateix “severs espasmes musculars” que no li permeten estar en plena forma i que afecten la seua capacitat per a cantar.

 

Els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors

 

Céline té assumit que aquests problemes, dels quals ja s’està tractant, podrien allargar-se en el temps, perquè no tindria previst reprendre el tour fins al 25 de maig, quan aquest desembarque a Europa. “Supose que he de tindre més paciència i seguir les recomanacions del meu equip mèdic. Cada xou porta molta faena, amb el que la decisió de hui afecta els espectacles dels pròxims dos mesos. M’encantara poder sanar-me, igual que tots puguem superar ja aquesta pandèmia, i tornar a pujar-me prompte als escenaris”, se sincerava.

Mentrestant, les especulacions sobre el seu vertader estat de salut s’han disparat. Es rumoreja que la cantant pateix una important depressió des de les defuncions del seu marit, René Angélil, en el 2016, del seu germà poc després i de la seua mare en el 2020. Fins i tot, la seua germana Claudette ha eixit al pas de les noves especulacions i ha volgut tranquilar al públic emfatitzant que no es tracta de “cap capritx”, sinó que respon a “uns espasmes musculars”, un problema “dolorós”, però que afortunadament no revist major gravetat.

Malgrat aquestes paraules, els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors. Una persona pròxima a la cantant hauria dit que “no podia alçar-se del llit”. De fet, el seu equip va dir en el mateix comunicat que “la recuperació de la cantant està sent més llarga del que esperava” i que “el seu equip mèdic continua avaluant i tractant el seu estat”.

Però al mateix temps que tractava de donar continuïtat a la seua carrera artística, va haver de bregar amb els continus rumors sobre la seua extrema primesa. “Estic prima? És cert que estic una mica més prima però tot està bé, res va malament”, va resoldre sobre els rumors d’anorèxia.

Fa uns dies, quan es complia sis anys de la mort del seu marit, l’artista va compartir una imatge d’ell amb un emotiu text: “Mentiria si diguera que estic bé, pense en tu almenys cent vegades, perquè en el ressò de la meua veu escolte les teues paraules com si fores allí… T’estranye”.

 

 

Al llarg de la seua carrera, no ha sigut una artista de cancel·lacions fàcils. Al contari, ha demostrat una resiliència i una enteresa envejables durant la seua extensa trajectòria. Ara, l’explicació oficial sobre la seua salut no acaba de convéncer als seus seguidors, que esperen el seu retorn impacientment. En aquests durs moments, la cantant es refugia en l’amor dels seus tres fills, René-Charles (20) i els bessons Nelson i Eddy (11).
 

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.