Creix la preocupació per l’estat de salut de Céline Dion

Des de fa més d’una dècada, els rumors sobre els trastorns alimentosos de Céline Dion (53) han donat la volta al món. En les seues aparicions públiques la llum dels flaixos es posa sobre una silueta composta per un cos massa prim, amb els ossos molt marcats i uns músculs mancats de tonificació. La intèrpret de My Heart Will Go On ho ha desmentit en alguna ocasió amb un ferm “no soc anorèxica“. Però els rumors persisteixen.

Després de la defunció fa sis anys del seu descobridor i gran amor de la seua vida, René Angélil, els seus fans van començar a estar tremendament preocupats pel demacrat aspecte de l’artista canadenca.

Malgrat aquesta gran pèrdua, Céline era conscient que l’espectacle havia de continuar i va posar la carn a la graella amb la gira Courage, que es va interrompre durant la pandèmia i que ara s’ha tornat a ajornar pel fet que pateix espasmes musculars severs i persistents.

Fa uns dies la cantant va haver d’anunciar que cancel·lava el que quedava de la seua gira Courage pels Estats Units i el Canadà. En concret, una vintena de concerts que estaven programats entre març i abril. No és la primera vegada que això ocorre. La cantant canadenca ja va anul·lar els seus concerts a Las Vegas que havien de celebrar-se del 5 al 21 de novembre de 2021 i del 19 de gener al 5 de febrer de 2022.

L’anunci que va fer l’estrela aclareix més aviat poc sobre la seua situació. I els rumors sobre problemes greus de salut han tornat a disparar-se. Compte el comunicat que pateix “severs espasmes musculars” que no li permeten estar en plena forma i que afecten la seua capacitat per a cantar.

 

Els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors

 

Céline té assumit que aquests problemes, dels quals ja s’està tractant, podrien allargar-se en el temps, perquè no tindria previst reprendre el tour fins al 25 de maig, quan aquest desembarque a Europa. “Supose que he de tindre més paciència i seguir les recomanacions del meu equip mèdic. Cada xou porta molta faena, amb el que la decisió de hui afecta els espectacles dels pròxims dos mesos. M’encantara poder sanar-me, igual que tots puguem superar ja aquesta pandèmia, i tornar a pujar-me prompte als escenaris”, se sincerava.

Mentrestant, les especulacions sobre el seu vertader estat de salut s’han disparat. Es rumoreja que la cantant pateix una important depressió des de les defuncions del seu marit, René Angélil, en el 2016, del seu germà poc després i de la seua mare en el 2020. Fins i tot, la seua germana Claudette ha eixit al pas de les noves especulacions i ha volgut tranquilar al públic emfatitzant que no es tracta de “cap capritx”, sinó que respon a “uns espasmes musculars”, un problema “dolorós”, però que afortunadament no revist major gravetat.

Malgrat aquestes paraules, els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors. Una persona pròxima a la cantant hauria dit que “no podia alçar-se del llit”. De fet, el seu equip va dir en el mateix comunicat que “la recuperació de la cantant està sent més llarga del que esperava” i que “el seu equip mèdic continua avaluant i tractant el seu estat”.

Però al mateix temps que tractava de donar continuïtat a la seua carrera artística, va haver de bregar amb els continus rumors sobre la seua extrema primesa. “Estic prima? És cert que estic una mica més prima però tot està bé, res va malament”, va resoldre sobre els rumors d’anorèxia.

Fa uns dies, quan es complia sis anys de la mort del seu marit, l’artista va compartir una imatge d’ell amb un emotiu text: “Mentiria si diguera que estic bé, pense en tu almenys cent vegades, perquè en el ressò de la meua veu escolte les teues paraules com si fores allí… T’estranye”.

 

 

Al llarg de la seua carrera, no ha sigut una artista de cancel·lacions fàcils. Al contari, ha demostrat una resiliència i una enteresa envejables durant la seua extensa trajectòria. Ara, l’explicació oficial sobre la seua salut no acaba de convéncer als seus seguidors, que esperen el seu retorn impacientment. En aquests durs moments, la cantant es refugia en l’amor dels seus tres fills, René-Charles (20) i els bessons Nelson i Eddy (11).
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.