Creix la preocupació per l’estat de salut de Céline Dion

Ejemplo de shortcode con estilo
Des de fa més d’una dècada, els rumors sobre els trastorns alimentosos de Céline Dion (53) han donat la volta al món. En les seues aparicions públiques la llum dels flaixos es posa sobre una silueta composta per un cos massa prim, amb els ossos molt marcats i uns músculs mancats de tonificació. La intèrpret de My Heart Will Go On ho ha desmentit en […]

Des de fa més d’una dècada, els rumors sobre els trastorns alimentosos de Céline Dion (53) han donat la volta al món. En les seues aparicions públiques la llum dels flaixos es posa sobre una silueta composta per un cos massa prim, amb els ossos molt marcats i uns músculs mancats de tonificació. La intèrpret de My Heart Will Go On ho ha desmentit en alguna ocasió amb un ferm «no soc anorèxica«. Però els rumors persisteixen.

Després de la defunció fa sis anys del seu descobridor i gran amor de la seua vida, René Angélil, els seus fans van començar a estar tremendament preocupats pel demacrat aspecte de l’artista canadenca.

Malgrat aquesta gran pèrdua, Céline era conscient que l’espectacle havia de continuar i va posar la carn a la graella amb la gira Courage, que es va interrompre durant la pandèmia i que ara s’ha tornat a ajornar pel fet que pateix espasmes musculars severs i persistents.

Fa uns dies la cantant va haver d’anunciar que cancel·lava el que quedava de la seua gira Courage pels Estats Units i el Canadà. En concret, una vintena de concerts que estaven programats entre març i abril. No és la primera vegada que això ocorre. La cantant canadenca ja va anul·lar els seus concerts a Las Vegas que havien de celebrar-se del 5 al 21 de novembre de 2021 i del 19 de gener al 5 de febrer de 2022.

L’anunci que va fer l’estrela aclareix més aviat poc sobre la seua situació. I els rumors sobre problemes greus de salut han tornat a disparar-se. Compte el comunicat que pateix “severs espasmes musculars” que no li permeten estar en plena forma i que afecten la seua capacitat per a cantar.

 

Els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors

 

Céline té assumit que aquests problemes, dels quals ja s’està tractant, podrien allargar-se en el temps, perquè no tindria previst reprendre el tour fins al 25 de maig, quan aquest desembarque a Europa. “Supose que he de tindre més paciència i seguir les recomanacions del meu equip mèdic. Cada xou porta molta faena, amb el que la decisió de hui afecta els espectacles dels pròxims dos mesos. M’encantara poder sanar-me, igual que tots puguem superar ja aquesta pandèmia, i tornar a pujar-me prompte als escenaris”, se sincerava.

Mentrestant, les especulacions sobre el seu vertader estat de salut s’han disparat. Es rumoreja que la cantant pateix una important depressió des de les defuncions del seu marit, René Angélil, en el 2016, del seu germà poc després i de la seua mare en el 2020. Fins i tot, la seua germana Claudette ha eixit al pas de les noves especulacions i ha volgut tranquilar al públic emfatitzant que no es tracta de “cap capritx”, sinó que respon a “uns espasmes musculars”, un problema “dolorós”, però que afortunadament no revist major gravetat.

Malgrat aquestes paraules, els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors. Una persona pròxima a la cantant hauria dit que “no podia alçar-se del llit”. De fet, el seu equip va dir en el mateix comunicat que “la recuperació de la cantant està sent més llarga del que esperava” i que “el seu equip mèdic continua avaluant i tractant el seu estat”.

Però al mateix temps que tractava de donar continuïtat a la seua carrera artística, va haver de bregar amb els continus rumors sobre la seua extrema primesa. “Estic prima? És cert que estic una mica més prima però tot està bé, res va malament”, va resoldre sobre els rumors d’anorèxia.

Fa uns dies, quan es complia sis anys de la mort del seu marit, l’artista va compartir una imatge d’ell amb un emotiu text: “Mentiria si diguera que estic bé, pense en tu almenys cent vegades, perquè en el ressò de la meua veu escolte les teues paraules com si fores allí… T’estranye”.

 

 

Al llarg de la seua carrera, no ha sigut una artista de cancel·lacions fàcils. Al contari, ha demostrat una resiliència i una enteresa envejables durant la seua extensa trajectòria. Ara, l’explicació oficial sobre la seua salut no acaba de convéncer als seus seguidors, que esperen el seu retorn impacientment. En aquests durs moments, la cantant es refugia en l’amor dels seus tres fills, René-Charles (20) i els bessons Nelson i Eddy (11).
 

Últimes notícies

El Levante suma un punt a Balaídos i arriba a l’aturada fora del descens

El Levante ha sumat un punt davant el Celta a Balaídos i arriba fora del descens a l’aturada. Luis Castro ha elogiat la implicació de l’equip, però ha admés que el rival ha sigut superior.

La paciència dona al Villarreal un triomf 2-0 davant el Getafe

El Villarreal ha superat el Getafe per 2-0 en LALIGA EA SPORTS. Iñigo Pérez ha destacat la paciència de l’equip davant la defensa rival.

El Celta no supera Mathew Ryan i el Levante salva un punt

El Celta i el Levante han empatat sense gols a Vigo. Mathew Ryan ha frenat els gallecs i el conjunt visitant ha tingut una ocasió clara en l’última jugada.

El Villarreal guanya 2-0 i deixa el Getafe sense puntuar fora

El Villarreal ha superat el Getafe per 2-0 amb dos gols en els últims deu minuts. El conjunt madrileny continua sense marcar ni puntuar fora de casa esta temporada.

Valencia Basket remunta 14 punts i guanya a Burgos

El Valencia Basket ha guanyat 93-100 el Recoletas Salud San Pablo Burgos després de remuntar 14 punts en la setena jornada de la Liga Endesa.

Elx continua sense guanyar a casa després del 0-2 del Betis

El conjunt il·licità ha perdut 0-2 davant del Betis al Martínez Valero i encara no ha guanyat com a local esta temporada.

L’Ontinyent 1931 remunta al Torrellano amb tres gols

L’Ontinyent 1931 ha guanyat 1-3 al Torrellano després de remuntar el gol inicial. Carlos Mas n’ha marcat dos.

El València encadena set partits sense guanyar a Mestalla

El València ha perdut 0-3 davant del Real Madrid i acumula set partits sense guanyar a Mestalla. És el pitjor inici local de la seua història i la segona ratxa més llarga com a local.