Creix la preocupació per l’estat de salut de Céline Dion

Des de fa més d’una dècada, els rumors sobre els trastorns alimentosos de Céline Dion (53) han donat la volta al món. En les seues aparicions públiques la llum dels flaixos es posa sobre una silueta composta per un cos massa prim, amb els ossos molt marcats i uns músculs mancats de tonificació. La intèrpret de My Heart Will Go On ho ha desmentit en alguna ocasió amb un ferm «no soc anorèxica«. Però els rumors persisteixen.

Després de la defunció fa sis anys del seu descobridor i gran amor de la seua vida, René Angélil, els seus fans van començar a estar tremendament preocupats pel demacrat aspecte de l’artista canadenca.

Malgrat aquesta gran pèrdua, Céline era conscient que l’espectacle havia de continuar i va posar la carn a la graella amb la gira Courage, que es va interrompre durant la pandèmia i que ara s’ha tornat a ajornar pel fet que pateix espasmes musculars severs i persistents.

Fa uns dies la cantant va haver d’anunciar que cancel·lava el que quedava de la seua gira Courage pels Estats Units i el Canadà. En concret, una vintena de concerts que estaven programats entre març i abril. No és la primera vegada que això ocorre. La cantant canadenca ja va anul·lar els seus concerts a Las Vegas que havien de celebrar-se del 5 al 21 de novembre de 2021 i del 19 de gener al 5 de febrer de 2022.

L’anunci que va fer l’estrela aclareix més aviat poc sobre la seua situació. I els rumors sobre problemes greus de salut han tornat a disparar-se. Compte el comunicat que pateix “severs espasmes musculars” que no li permeten estar en plena forma i que afecten la seua capacitat per a cantar.

 

Els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors

 

Céline té assumit que aquests problemes, dels quals ja s’està tractant, podrien allargar-se en el temps, perquè no tindria previst reprendre el tour fins al 25 de maig, quan aquest desembarque a Europa. “Supose que he de tindre més paciència i seguir les recomanacions del meu equip mèdic. Cada xou porta molta faena, amb el que la decisió de hui afecta els espectacles dels pròxims dos mesos. M’encantara poder sanar-me, igual que tots puguem superar ja aquesta pandèmia, i tornar a pujar-me prompte als escenaris”, se sincerava.

Mentrestant, les especulacions sobre el seu vertader estat de salut s’han disparat. Es rumoreja que la cantant pateix una important depressió des de les defuncions del seu marit, René Angélil, en el 2016, del seu germà poc després i de la seua mare en el 2020. Fins i tot, la seua germana Claudette ha eixit al pas de les noves especulacions i ha volgut tranquilar al públic emfatitzant que no es tracta de “cap capritx”, sinó que respon a “uns espasmes musculars”, un problema “dolorós”, però que afortunadament no revist major gravetat.

Malgrat aquestes paraules, els problemes de salut de l’estrela preocupen cada vegada més als seus seguidors. Una persona pròxima a la cantant hauria dit que “no podia alçar-se del llit”. De fet, el seu equip va dir en el mateix comunicat que “la recuperació de la cantant està sent més llarga del que esperava” i que “el seu equip mèdic continua avaluant i tractant el seu estat”.

Però al mateix temps que tractava de donar continuïtat a la seua carrera artística, va haver de bregar amb els continus rumors sobre la seua extrema primesa. “Estic prima? És cert que estic una mica més prima però tot està bé, res va malament”, va resoldre sobre els rumors d’anorèxia.

Fa uns dies, quan es complia sis anys de la mort del seu marit, l’artista va compartir una imatge d’ell amb un emotiu text: “Mentiria si diguera que estic bé, pense en tu almenys cent vegades, perquè en el ressò de la meua veu escolte les teues paraules com si fores allí… T’estranye”.

 

 

Al llarg de la seua carrera, no ha sigut una artista de cancel·lacions fàcils. Al contari, ha demostrat una resiliència i una enteresa envejables durant la seua extensa trajectòria. Ara, l’explicació oficial sobre la seua salut no acaba de convéncer als seus seguidors, que esperen el seu retorn impacientment. En aquests durs moments, la cantant es refugia en l’amor dels seus tres fills, René-Charles (20) i els bessons Nelson i Eddy (11).
 

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.