La princesa Leonor celebra la seua confirmació i don Felipe actua com a padrí

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este matí ha tingut lloc un dia molt especial per a la princesa Leonor, hereua del tron espanyol, perquè ha rebut el sagrament de la confirmació en la parròquia de La nostra Senyora d’Aravaca, la mateixa en la qual en 2015 va celebrar la seua primera comunió. Prop de les 11.40 hores del matí, la protagonista […]

 

Este matí ha tingut lloc un dia molt especial per a la princesa Leonor, hereua del tron espanyol, perquè ha rebut el sagrament de la confirmació en la parròquia de La nostra Senyora d’Aravaca, la mateixa en la qual en 2015 va celebrar la seua primera comunió. Prop de les 11.40 hores del matí, la protagonista de la jornada arribava acompanyada pels seus pares, els Reis, i la seua germana, la infanta Sofía, per a posar davant els mitjans de comunicació allí reunits.

La cerimònia ha donat principi a les 12.00 hores, amb la resta dels alumnes del grup B de 4t de l’ESO, la classe de la Princesa d’Astúries. A causa de les restriccions per la pandèmia, a la cerimònia tan sols podien acudir els pares i germans, independentment del número d’estos últims.

Quedaven, per tant, fora de la invitació els avis. Ni la reina Sofía, ni Jesús Ortiz ni Paloma Rocasolano han estat al costat de Leonor, a diferència del que va ocórrer en la seua primera comunió. Eixe 20 de maig de 2015, la Princesa va tindre al costat d’ella als seus pares, la seua germana, els seus quatre avis i la seua besàvia Menchu Álvarez del Valle.

Finalment, Leonor s’ha decantat pel seu pare com a padrí, curiosament, don Juan Carlos també va actuar com a padrí de don Felipe.

L’hereua al tron, de 15 anys, portava un vestit blau anyil i sabates de taló. Com és habitual en ella s’ha mostrat somrient darrere de la màscara blava fosc amb l’escut del col·legi.
La princesa s’ha situat entre el rei i la seua germana i a l’altre extrem s’ha col·locat la reina, tots amb màscara.

La reina Letizia vestia pantalons negres i camisa blanca, juntament amb sabates i bossa negra. La infanta Sofía portava un vestit estampat de flors amb un arrufat a la cintura.

Algunes persones que esperaven l’arribada de la família reial han aplaudit i han victorejat a la princesa, qui els ha saludat amb la mà com a gest d’agraïment.

Després del posat davant els fotògrafs i càmeres, els quatre han accedit al temple per a ocupar el seu lloc en el banc assignat.

En tractar-se d’un esdeveniment d'»índole familiar», la Casa Reial només ha permés el posat de la princesa amb els reis i la seua germana a l’entrada de la parròquia i no distribuirà imatges de la cerimònia amb la finalitat de respectar la privacitat dels assistents, com ha fet en altres ocasions. Tampoc ha transcendit els qui seran els padrins de la princesa.

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.