11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

La reveladora predicció de Rappel i el Maestro Joao sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Malgrat que molts voldrien saber si en algun moment aconseguirà recuperar la relació amb els fills, el futur de Rocío Carrasco és bastant incert. Així, tot i que a hores d’ara no sembla molt probable que Rocío Flores vulga donar una oportunitat a la seua mare i escoltar-la, pot ser que una vegada que passe el gran enrenou generat amb el documental aconsegueix recapacitar.

Encara que, això sí, Rociíto també necessita estar preparada per a enfrontar-se a la seua filla, ja que les dos comparteixen un passat molt dur: «Jo ara ni estic preparada, ni crec que ella estiga preparada. No és el lloc ni el moment, però jo no perd l’esperança. No m’agradaria perdre-la. Sent molt dolor quan veig imatges de quan era nena i érem felices. És el dolor més gran que pot sentir una dona que siga mare».

Rociíto al·lega que el que necessita ara mateix és temps. «Temps és el que necessite per parlar amb ella, que ella estiga preparada també. Jo em prepare amb teràpies, amb fàrmacs. Jo seguisc les directrius d’un equip de professionals que em recomana i diu el que he de fer, perquè si no seria com tornar a la casella de sortida. No s’arreglaria absolutament res», explicava sobre la decisió de no agafar-li el telèfon a la seua filla. «Jo sé tot el que no vull tornar a sentir, i el que ha portat molt de temps i treball millorar. No vull sentir pànic», va sincerar-se.

I, igual que moltes altres cares conegudes que no han dubtat a donar la seua opinió sobre el tema de moment, també dos dels vidents més mediàtics del nostre país s’han animat a compartir el seu punt de vista, de fet, s’han atrevit a fer una reveladora predicció sobre el que li espera a la filla de ‘la más grande’. Tal com han compartit amb la premsa, tant Rappel com el Maestro Joao han fet servir el seu do per a donar una mica de llum sobre l’incert futur que espera als Carrasco i a la seua filla. Hi haurà reconciliació?

Rappel no ha dubtat a compartir el seu desig que les dos arriben a entendre’s: «El meu desig és que s’arriben a entendre per afecte i respecte a l’àvia, que des del més enllà estarà patint». Ell ha preferit mantenir-se positiu i ha al·legat que pensa que en algun moment Rociíto i la seua filla aconseguiran fer les paus: «Jo per lògica pense que sí. Per lògica, no?». Encara que, la relació de Rocío Flores amb la seua mare no és l’única sobre la qual han compartit el seu punt de vista, sinó que també ho han fet sobre la d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera.

Amb ells, tant Rappel com el Maestro Joao s’han mostrat molt optimistes: «Aquí s’arreglaren». «S’arreglaran perquè encara que Isabel és una mica tossuda, com a bon Leo, aquí és més fàcil l’entesa perquè és una cosa entre ells dos. I no hi ha ningú que s’immiscisca, no hi ha terceres persones. Entre mare i fill serà més fàcil», ha explicat. Per la seua banda, el Maestro Joao s’ha pronunciat també sobre el pas d’Olga Moreno per ‘Supervivientes’: «Crec que està actuant amb estratègia».

«És vàlida l’estratègia dins del concurs, el que passa és que fora els espectadors ho penalitzen. Crec que acostar-se a Gianmarco, sent conscient de la tibantor que hi ha amb Antonio David, és una estratègia per endolcir la relació, a més que és conscient del gran nombre de seguidors que té ell». El vident assenyala que «l’important és donar imatges, estar vius, que per alguna cosa es concursa», sentència.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.