Anuncios

La reveladora predicció de Rappel i el Maestro Joao sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Malgrat que molts voldrien saber si en algun moment aconseguirà recuperar la relació amb els fills, el futur de Rocío Carrasco és bastant incert. Així, tot i que a hores d’ara no sembla molt probable que Rocío Flores vulga donar una oportunitat a la seua mare i escoltar-la, pot ser que una vegada que passe el gran enrenou generat amb el documental aconsegueix recapacitar.

Encara que, això sí, Rociíto també necessita estar preparada per a enfrontar-se a la seua filla, ja que les dos comparteixen un passat molt dur: «Jo ara ni estic preparada, ni crec que ella estiga preparada. No és el lloc ni el moment, però jo no perd l’esperança. No m’agradaria perdre-la. Sent molt dolor quan veig imatges de quan era nena i érem felices. És el dolor més gran que pot sentir una dona que siga mare».

Anuncios

Rociíto al·lega que el que necessita ara mateix és temps. «Temps és el que necessite per parlar amb ella, que ella estiga preparada també. Jo em prepare amb teràpies, amb fàrmacs. Jo seguisc les directrius d’un equip de professionals que em recomana i diu el que he de fer, perquè si no seria com tornar a la casella de sortida. No s’arreglaria absolutament res», explicava sobre la decisió de no agafar-li el telèfon a la seua filla. «Jo sé tot el que no vull tornar a sentir, i el que ha portat molt de temps i treball millorar. No vull sentir pànic», va sincerar-se.

I, igual que moltes altres cares conegudes que no han dubtat a donar la seua opinió sobre el tema de moment, també dos dels vidents més mediàtics del nostre país s’han animat a compartir el seu punt de vista, de fet, s’han atrevit a fer una reveladora predicció sobre el que li espera a la filla de ‘la más grande’. Tal com han compartit amb la premsa, tant Rappel com el Maestro Joao han fet servir el seu do per a donar una mica de llum sobre l’incert futur que espera als Carrasco i a la seua filla. Hi haurà reconciliació?

Rappel no ha dubtat a compartir el seu desig que les dos arriben a entendre’s: «El meu desig és que s’arriben a entendre per afecte i respecte a l’àvia, que des del més enllà estarà patint». Ell ha preferit mantenir-se positiu i ha al·legat que pensa que en algun moment Rociíto i la seua filla aconseguiran fer les paus: «Jo per lògica pense que sí. Per lògica, no?». Encara que, la relació de Rocío Flores amb la seua mare no és l’única sobre la qual han compartit el seu punt de vista, sinó que també ho han fet sobre la d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera.

Amb ells, tant Rappel com el Maestro Joao s’han mostrat molt optimistes: «Aquí s’arreglaren». «S’arreglaran perquè encara que Isabel és una mica tossuda, com a bon Leo, aquí és més fàcil l’entesa perquè és una cosa entre ells dos. I no hi ha ningú que s’immiscisca, no hi ha terceres persones. Entre mare i fill serà més fàcil», ha explicat. Per la seua banda, el Maestro Joao s’ha pronunciat també sobre el pas d’Olga Moreno per ‘Supervivientes’: «Crec que està actuant amb estratègia».

«És vàlida l’estratègia dins del concurs, el que passa és que fora els espectadors ho penalitzen. Crec que acostar-se a Gianmarco, sent conscient de la tibantor que hi ha amb Antonio David, és una estratègia per endolcir la relació, a més que és conscient del gran nombre de seguidors que té ell». El vident assenyala que «l’important és donar imatges, estar vius, que per alguna cosa es concursa», sentència.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios