20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La reveladora predicció de Rappel i el Maestro Joao sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Malgrat que molts voldrien saber si en algun moment aconseguirà recuperar la relació amb els fills, el futur de Rocío Carrasco és bastant incert. Així, tot i que a hores d’ara no sembla molt probable que Rocío Flores vulga donar una oportunitat a la seua mare i escoltar-la, pot ser que una vegada que passe el gran enrenou generat amb el documental aconsegueix recapacitar.

Encara que, això sí, Rociíto també necessita estar preparada per a enfrontar-se a la seua filla, ja que les dos comparteixen un passat molt dur: «Jo ara ni estic preparada, ni crec que ella estiga preparada. No és el lloc ni el moment, però jo no perd l’esperança. No m’agradaria perdre-la. Sent molt dolor quan veig imatges de quan era nena i érem felices. És el dolor més gran que pot sentir una dona que siga mare».

Rociíto al·lega que el que necessita ara mateix és temps. «Temps és el que necessite per parlar amb ella, que ella estiga preparada també. Jo em prepare amb teràpies, amb fàrmacs. Jo seguisc les directrius d’un equip de professionals que em recomana i diu el que he de fer, perquè si no seria com tornar a la casella de sortida. No s’arreglaria absolutament res», explicava sobre la decisió de no agafar-li el telèfon a la seua filla. «Jo sé tot el que no vull tornar a sentir, i el que ha portat molt de temps i treball millorar. No vull sentir pànic», va sincerar-se.

I, igual que moltes altres cares conegudes que no han dubtat a donar la seua opinió sobre el tema de moment, també dos dels vidents més mediàtics del nostre país s’han animat a compartir el seu punt de vista, de fet, s’han atrevit a fer una reveladora predicció sobre el que li espera a la filla de ‘la más grande’. Tal com han compartit amb la premsa, tant Rappel com el Maestro Joao han fet servir el seu do per a donar una mica de llum sobre l’incert futur que espera als Carrasco i a la seua filla. Hi haurà reconciliació?

Rappel no ha dubtat a compartir el seu desig que les dos arriben a entendre’s: «El meu desig és que s’arriben a entendre per afecte i respecte a l’àvia, que des del més enllà estarà patint». Ell ha preferit mantenir-se positiu i ha al·legat que pensa que en algun moment Rociíto i la seua filla aconseguiran fer les paus: «Jo per lògica pense que sí. Per lògica, no?». Encara que, la relació de Rocío Flores amb la seua mare no és l’única sobre la qual han compartit el seu punt de vista, sinó que també ho han fet sobre la d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera.

Amb ells, tant Rappel com el Maestro Joao s’han mostrat molt optimistes: «Aquí s’arreglaren». «S’arreglaran perquè encara que Isabel és una mica tossuda, com a bon Leo, aquí és més fàcil l’entesa perquè és una cosa entre ells dos. I no hi ha ningú que s’immiscisca, no hi ha terceres persones. Entre mare i fill serà més fàcil», ha explicat. Per la seua banda, el Maestro Joao s’ha pronunciat també sobre el pas d’Olga Moreno per ‘Supervivientes’: «Crec que està actuant amb estratègia».

«És vàlida l’estratègia dins del concurs, el que passa és que fora els espectadors ho penalitzen. Crec que acostar-se a Gianmarco, sent conscient de la tibantor que hi ha amb Antonio David, és una estratègia per endolcir la relació, a més que és conscient del gran nombre de seguidors que té ell». El vident assenyala que «l’important és donar imatges, estar vius, que per alguna cosa es concursa», sentència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.