La reveladora predicció de Rappel i el Maestro Joao sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Malgrat que molts voldrien saber si en algun moment aconseguirà recuperar la relació amb els fills, el futur de Rocío Carrasco és bastant incert. Així, tot i que a hores d’ara no sembla molt probable que Rocío Flores vulga donar una oportunitat a la seua mare i escoltar-la, pot ser que una vegada que passe el gran enrenou generat amb el documental aconsegueix recapacitar.

Encara que, això sí, Rociíto també necessita estar preparada per a enfrontar-se a la seua filla, ja que les dos comparteixen un passat molt dur: «Jo ara ni estic preparada, ni crec que ella estiga preparada. No és el lloc ni el moment, però jo no perd l’esperança. No m’agradaria perdre-la. Sent molt dolor quan veig imatges de quan era nena i érem felices. És el dolor més gran que pot sentir una dona que siga mare».

Rociíto al·lega que el que necessita ara mateix és temps. «Temps és el que necessite per parlar amb ella, que ella estiga preparada també. Jo em prepare amb teràpies, amb fàrmacs. Jo seguisc les directrius d’un equip de professionals que em recomana i diu el que he de fer, perquè si no seria com tornar a la casella de sortida. No s’arreglaria absolutament res», explicava sobre la decisió de no agafar-li el telèfon a la seua filla. «Jo sé tot el que no vull tornar a sentir, i el que ha portat molt de temps i treball millorar. No vull sentir pànic», va sincerar-se.

I, igual que moltes altres cares conegudes que no han dubtat a donar la seua opinió sobre el tema de moment, també dos dels vidents més mediàtics del nostre país s’han animat a compartir el seu punt de vista, de fet, s’han atrevit a fer una reveladora predicció sobre el que li espera a la filla de ‘la más grande’. Tal com han compartit amb la premsa, tant Rappel com el Maestro Joao han fet servir el seu do per a donar una mica de llum sobre l’incert futur que espera als Carrasco i a la seua filla. Hi haurà reconciliació?

Rappel no ha dubtat a compartir el seu desig que les dos arriben a entendre’s: «El meu desig és que s’arriben a entendre per afecte i respecte a l’àvia, que des del més enllà estarà patint». Ell ha preferit mantenir-se positiu i ha al·legat que pensa que en algun moment Rociíto i la seua filla aconseguiran fer les paus: «Jo per lògica pense que sí. Per lògica, no?». Encara que, la relació de Rocío Flores amb la seua mare no és l’única sobre la qual han compartit el seu punt de vista, sinó que també ho han fet sobre la d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera.

Amb ells, tant Rappel com el Maestro Joao s’han mostrat molt optimistes: «Aquí s’arreglaren». «S’arreglaran perquè encara que Isabel és una mica tossuda, com a bon Leo, aquí és més fàcil l’entesa perquè és una cosa entre ells dos. I no hi ha ningú que s’immiscisca, no hi ha terceres persones. Entre mare i fill serà més fàcil», ha explicat. Per la seua banda, el Maestro Joao s’ha pronunciat també sobre el pas d’Olga Moreno per ‘Supervivientes’: «Crec que està actuant amb estratègia».

«És vàlida l’estratègia dins del concurs, el que passa és que fora els espectadors ho penalitzen. Crec que acostar-se a Gianmarco, sent conscient de la tibantor que hi ha amb Antonio David, és una estratègia per endolcir la relació, a més que és conscient del gran nombre de seguidors que té ell». El vident assenyala que «l’important és donar imatges, estar vius, que per alguna cosa es concursa», sentència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.