La reveladora predicció de Rappel i el Maestro Joao sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Malgrat que molts voldrien saber si en algun moment aconseguirà recuperar la relació amb els fills, el futur de Rocío Carrasco és bastant incert. Així, tot i que a hores d’ara no sembla molt probable que Rocío Flores vulga donar una oportunitat a la seua mare i escoltar-la, pot ser que una vegada que passe el gran enrenou generat amb el documental aconsegueix recapacitar.

Encara que, això sí, Rociíto també necessita estar preparada per a enfrontar-se a la seua filla, ja que les dos comparteixen un passat molt dur: «Jo ara ni estic preparada, ni crec que ella estiga preparada. No és el lloc ni el moment, però jo no perd l’esperança. No m’agradaria perdre-la. Sent molt dolor quan veig imatges de quan era nena i érem felices. És el dolor més gran que pot sentir una dona que siga mare».

Rociíto al·lega que el que necessita ara mateix és temps. «Temps és el que necessite per parlar amb ella, que ella estiga preparada també. Jo em prepare amb teràpies, amb fàrmacs. Jo seguisc les directrius d’un equip de professionals que em recomana i diu el que he de fer, perquè si no seria com tornar a la casella de sortida. No s’arreglaria absolutament res», explicava sobre la decisió de no agafar-li el telèfon a la seua filla. «Jo sé tot el que no vull tornar a sentir, i el que ha portat molt de temps i treball millorar. No vull sentir pànic», va sincerar-se.

I, igual que moltes altres cares conegudes que no han dubtat a donar la seua opinió sobre el tema de moment, també dos dels vidents més mediàtics del nostre país s’han animat a compartir el seu punt de vista, de fet, s’han atrevit a fer una reveladora predicció sobre el que li espera a la filla de ‘la más grande’. Tal com han compartit amb la premsa, tant Rappel com el Maestro Joao han fet servir el seu do per a donar una mica de llum sobre l’incert futur que espera als Carrasco i a la seua filla. Hi haurà reconciliació?

Rappel no ha dubtat a compartir el seu desig que les dos arriben a entendre’s: «El meu desig és que s’arriben a entendre per afecte i respecte a l’àvia, que des del més enllà estarà patint». Ell ha preferit mantenir-se positiu i ha al·legat que pensa que en algun moment Rociíto i la seua filla aconseguiran fer les paus: «Jo per lògica pense que sí. Per lògica, no?». Encara que, la relació de Rocío Flores amb la seua mare no és l’única sobre la qual han compartit el seu punt de vista, sinó que també ho han fet sobre la d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera.

Amb ells, tant Rappel com el Maestro Joao s’han mostrat molt optimistes: «Aquí s’arreglaren». «S’arreglaran perquè encara que Isabel és una mica tossuda, com a bon Leo, aquí és més fàcil l’entesa perquè és una cosa entre ells dos. I no hi ha ningú que s’immiscisca, no hi ha terceres persones. Entre mare i fill serà més fàcil», ha explicat. Per la seua banda, el Maestro Joao s’ha pronunciat també sobre el pas d’Olga Moreno per ‘Supervivientes’: «Crec que està actuant amb estratègia».

«És vàlida l’estratègia dins del concurs, el que passa és que fora els espectadors ho penalitzen. Crec que acostar-se a Gianmarco, sent conscient de la tibantor que hi ha amb Antonio David, és una estratègia per endolcir la relació, a més que és conscient del gran nombre de seguidors que té ell». El vident assenyala que «l’important és donar imatges, estar vius, que per alguna cosa es concursa», sentència.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.