13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

«Els nets del rei han adoptat la vulgaritat de Letizia»

Jaime Peñafiel ha estat durant molts anys el gran confident de la família reial, i un home que coneix molt de prop la realitat que amaga el matrimoni dels reis emèrits, Juan Carlos i Sofía. A més, sempre ha carregat contra Letizia, a la qual acusa d’haver destruït la monarquia espanyola.

 

La reina Letizia no perdona al rei emèrit Juan Carlos

«La història de Felipe VI i Letizia té un mal començament i és l’oposició de Juan Carlos a este enllaç, on va dir: ‘Felipe, si et cases amb Letizia, et carregaràs la monarquia», ha explicat el periodista a la revista ‘Diez Minutos’.

Letizia encara no ha perdonat les paraules del rei, i Peñafiel explica un episodi en què la reina va ser molt rancorosa. Després del polèmic incident de Botswana en què el rei Juan Carlos es va trencar el maluc, Peñafiel va parlar amb un metge i este explica que «va impactar-li la imatge de Letizia recolzada en el marc de la porta de l’habitació on es trobava el rei, cridant: ‘Marxem ja? Ell deia que em carregaria la monarquia i ho està fent ell!».

«També recorde el vergonyós incident de Palma, quan va intentar evitar que les infantes abraçaren a la seua iaia Sofia. No em pots negar que Letícia té un passat important, apassionat i apassionant». Peñafiel destaca que «Letícia té molt de caràcter i això ha encés conflictes amb la família i amb més gent». Tot i que, tampoc dubta a titllar al rei Felipe de ‘mal fill’, ja que segons ell, ha expulsat al seu pare del país.

«El rei no ha robat a ningú perquè estos diners li’ls regalen. El seu únic delicte és fiscal, ja que no va declarar a Espanya. El seu fill ha estat un mal fill, perquè podria haver parlat amb el seu pare». I, afegeix que sap de primera mà que pare i fill no han arribat a mantenir una conversa.

 

Jaime Peñafiel titlla de «vulgar» a Letizia

D’altra banda, recalca que l’arribada de Letizia a la família reial, «va aportar modernitat i molta vulgaritat, perquè la neta d’un taxista no pot convertir-se en reina de la nit al dia». El periodista no ha dubtat en criticar la tasca que fa Letizia com a mare, ja que segons ell, la reina ha influït massa en l’educació de les seues filles. «Peca del mateix que va pecar la reina Sofía amb Felipe quan ell va marxar al Canadà a estudiar», afirma Peñafiel.

Leonor marxarà a l’UWC Atlantic College de Gal·les per estudiar els dos anys de batxillerat, on coincidirà amb una altra princesa, Alèxia d’Holanda. La reina Letizia està molt preocupada perquè Alèxia és una adolescent rebel i té por que la seua filla perda l’educació. De fet, els fills de la infanta Elena també han estat en el punt de mira per ser uns adolescents rebels.

«Estes xiquetes, Mette Marit, Màxima, Mary Donalson i Letizia, han aportat modernitat, però també vulgaritat. Fins i tot els nets del rei s’estan comportant d’una manera poc ortodoxa».

Últimes notícies

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.

El PSPV acusa a Pérez Llorca de capitular davant Feijóo en el finançament

El PSPV sosté que Pérez Llorca torna del cim del PP sense compromisos ni fons per a la Comunitat i que el rebuig del PP frena 21.000 milions per a les autonomies.

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.

Tercer dia de busca del veler desaparegut entre Gandia i Guardamar

Salvament Marítim represa a l'alba la tercera jornada de rastreig del veler de 9 metres que va salpar de Gandia rumb a Guardamar; hui actuen un avió, llanxes i avisos a navegants