16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

«Els nets del rei han adoptat la vulgaritat de Letizia»

Jaime Peñafiel ha estat durant molts anys el gran confident de la família reial, i un home que coneix molt de prop la realitat que amaga el matrimoni dels reis emèrits, Juan Carlos i Sofía. A més, sempre ha carregat contra Letizia, a la qual acusa d’haver destruït la monarquia espanyola.

 

La reina Letizia no perdona al rei emèrit Juan Carlos

«La història de Felipe VI i Letizia té un mal començament i és l’oposició de Juan Carlos a este enllaç, on va dir: ‘Felipe, si et cases amb Letizia, et carregaràs la monarquia», ha explicat el periodista a la revista ‘Diez Minutos’.

Letizia encara no ha perdonat les paraules del rei, i Peñafiel explica un episodi en què la reina va ser molt rancorosa. Després del polèmic incident de Botswana en què el rei Juan Carlos es va trencar el maluc, Peñafiel va parlar amb un metge i este explica que «va impactar-li la imatge de Letizia recolzada en el marc de la porta de l’habitació on es trobava el rei, cridant: ‘Marxem ja? Ell deia que em carregaria la monarquia i ho està fent ell!».

«També recorde el vergonyós incident de Palma, quan va intentar evitar que les infantes abraçaren a la seua iaia Sofia. No em pots negar que Letícia té un passat important, apassionat i apassionant». Peñafiel destaca que «Letícia té molt de caràcter i això ha encés conflictes amb la família i amb més gent». Tot i que, tampoc dubta a titllar al rei Felipe de ‘mal fill’, ja que segons ell, ha expulsat al seu pare del país.

«El rei no ha robat a ningú perquè estos diners li’ls regalen. El seu únic delicte és fiscal, ja que no va declarar a Espanya. El seu fill ha estat un mal fill, perquè podria haver parlat amb el seu pare». I, afegeix que sap de primera mà que pare i fill no han arribat a mantenir una conversa.

 

Jaime Peñafiel titlla de «vulgar» a Letizia

D’altra banda, recalca que l’arribada de Letizia a la família reial, «va aportar modernitat i molta vulgaritat, perquè la neta d’un taxista no pot convertir-se en reina de la nit al dia». El periodista no ha dubtat en criticar la tasca que fa Letizia com a mare, ja que segons ell, la reina ha influït massa en l’educació de les seues filles. «Peca del mateix que va pecar la reina Sofía amb Felipe quan ell va marxar al Canadà a estudiar», afirma Peñafiel.

Leonor marxarà a l’UWC Atlantic College de Gal·les per estudiar els dos anys de batxillerat, on coincidirà amb una altra princesa, Alèxia d’Holanda. La reina Letizia està molt preocupada perquè Alèxia és una adolescent rebel i té por que la seua filla perda l’educació. De fet, els fills de la infanta Elena també han estat en el punt de mira per ser uns adolescents rebels.

«Estes xiquetes, Mette Marit, Màxima, Mary Donalson i Letizia, han aportat modernitat, però també vulgaritat. Fins i tot els nets del rei s’estan comportant d’una manera poc ortodoxa».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.