«Els nets del rei han adoptat la vulgaritat de Letizia»

Ejemplo de shortcode con estilo
Jaime Peñafiel ha estat durant molts anys el gran confident de la família reial, i un home que coneix molt de prop la realitat que amaga el matrimoni dels reis emèrits, Juan Carlos i Sofía. A més, sempre ha carregat contra Letizia, a la qual acusa d’haver destruït la monarquia espanyola.   La reina Letizia […]

Jaime Peñafiel ha estat durant molts anys el gran confident de la família reial, i un home que coneix molt de prop la realitat que amaga el matrimoni dels reis emèrits, Juan Carlos i Sofía. A més, sempre ha carregat contra Letizia, a la qual acusa d’haver destruït la monarquia espanyola.

 

La reina Letizia no perdona al rei emèrit Juan Carlos

«La història de Felipe VI i Letizia té un mal començament i és l’oposició de Juan Carlos a este enllaç, on va dir: ‘Felipe, si et cases amb Letizia, et carregaràs la monarquia», ha explicat el periodista a la revista ‘Diez Minutos’.

Letizia encara no ha perdonat les paraules del rei, i Peñafiel explica un episodi en què la reina va ser molt rancorosa. Després del polèmic incident de Botswana en què el rei Juan Carlos es va trencar el maluc, Peñafiel va parlar amb un metge i este explica que «va impactar-li la imatge de Letizia recolzada en el marc de la porta de l’habitació on es trobava el rei, cridant: ‘Marxem ja? Ell deia que em carregaria la monarquia i ho està fent ell!».

«També recorde el vergonyós incident de Palma, quan va intentar evitar que les infantes abraçaren a la seua iaia Sofia. No em pots negar que Letícia té un passat important, apassionat i apassionant». Peñafiel destaca que «Letícia té molt de caràcter i això ha encés conflictes amb la família i amb més gent». Tot i que, tampoc dubta a titllar al rei Felipe de ‘mal fill’, ja que segons ell, ha expulsat al seu pare del país.

«El rei no ha robat a ningú perquè estos diners li’ls regalen. El seu únic delicte és fiscal, ja que no va declarar a Espanya. El seu fill ha estat un mal fill, perquè podria haver parlat amb el seu pare». I, afegeix que sap de primera mà que pare i fill no han arribat a mantenir una conversa.

 

Jaime Peñafiel titlla de «vulgar» a Letizia

D’altra banda, recalca que l’arribada de Letizia a la família reial, «va aportar modernitat i molta vulgaritat, perquè la neta d’un taxista no pot convertir-se en reina de la nit al dia». El periodista no ha dubtat en criticar la tasca que fa Letizia com a mare, ja que segons ell, la reina ha influït massa en l’educació de les seues filles. «Peca del mateix que va pecar la reina Sofía amb Felipe quan ell va marxar al Canadà a estudiar», afirma Peñafiel.

Leonor marxarà a l’UWC Atlantic College de Gal·les per estudiar els dos anys de batxillerat, on coincidirà amb una altra princesa, Alèxia d’Holanda. La reina Letizia està molt preocupada perquè Alèxia és una adolescent rebel i té por que la seua filla perda l’educació. De fet, els fills de la infanta Elena també han estat en el punt de mira per ser uns adolescents rebels.

«Estes xiquetes, Mette Marit, Màxima, Mary Donalson i Letizia, han aportat modernitat, però també vulgaritat. Fins i tot els nets del rei s’estan comportant d’una manera poc ortodoxa».

Últimes notícies

Almenys 46 morts en un xoc de trens a Toledo que deixa dos vagons caiguts per un terraplé

La col·lisió a Urda interromp la connexió Madrid-Andalusia i mobilitza tres helicòpters sanitaris, dos UVI i bombers dels parcs d’Alcázar de San Juan i Orgaz

Dos policies de Calp reanimen una bebé de deu mesos

Dos agents han reanimat una bebé de deu mesos que estava inconscient i sense respirar al carrer Llibertat de Calp. La xiqueta ha sigut traslladada a l’Hospital Comarcal de Dénia.

Les ONG valencianes reclamen mesures per a prevenir noves danes

Les ONG valencianes demanen polítiques eficaces de prevenció i mitigació, dos anys després de la dana de 2024 i amb nous episodis d’inundacions.

44 agents nous reforcen la vigilància de les carreteres valencianes

La Guàrdia Civil ha incorporat 44 agents al Sector de Trànsit de la Comunitat Valenciana. Vigilaran carreteres i investigaran sinistres viaris.

Sis de cada deu docents es mobilitzarien un dia per setmana al novembre

El 60 % dels 3.841 docents enquestats està disposat a mobilitzar-se un dia per setmana al novembre. La consulta també avalua una proposta de vagues i manifestacions.

14 candidatures al Congrés i 6 al Senat per València el 29-N

Els electors de la província de València podran triar entre 14 candidatures al Congrés i 6 al Senat el 29 de novembre. Les llistes definitives es publicaran en el BOE el 3 de novembre.

Les màximes baixen amb força a València i hi pot haver tempestes al sud

Les màximes baixaran este dimecres, especialment a València, mentre que poden caure ruixats amb tempesta al litoral sud. Dijous hi haurà pocs canvis i boires a l’interior.

Valencia Basket remunta davant del Fenerbahçe en una victòria clau

Valencia Basket ha guanyat el Fenerbahçe després de deixar escapar 16 punts d’avantatge. Xavi Albert ha destacat el valor del triomf i la capacitat de l’equip per a reaccionar.