La reina Letícia: la inesperada i fidel seguidora del documental de Rocío Carrasco

El documental de Rocío Carrasco s’ha convertit en el tema del moment, i no sorprén que haja arribat fins i tot a les esferes més altes. Fins i tot la mateixa reina Letícia sembla estar pendent, segons ha revelat la periodista Pilar Eyre a la revista ‘Lecturas’. «Letícia està bolcada amb el tema de Rocío Carrasco. Veu els docudrames, truca a les seues amigues periodistes per a preguntar pel rerefons de l’assumpte i pren partit apassionadament», ha assegurat Eyre.

En este sentit, la periodista catalana ha explicat que la reina «té molt clar el seu veredicte perquè és com tots nosaltres. Què no donaria ella per poder opinar lliurement!, perquè una cosa és deixar de ser periodista i una altra és que el periodisme l’haja deixat a ella». La seua carrera com a periodista va ser una de les coses a què Letícia va haver de renunciar per convertir-se en reina, tot i que en un primer moment va pensar que podria continuar exercint.

 

Una vocació periodística heretada del seu pare

Tot i esta voluntat inicial, l’ara reina va anar veient que no podria exercir la seua vocació més enllà de la feina de casa com a princesa, i posteriorment com a monarca. «En els primers temps del seu festeig va pensar, ingènuament, que podria continuar exercint. Tenia la remota esperança de continuar esta carrera que l’apassionava. Una vocació que va heretar del seu pare, un periodista que va fer carrer, va cobrir esdeveniments i va treballar en una redacció, suportant torns i competint per l’exclusiva».

Esta adoració que sentia per la seua professió, li va plantejar dubtes a l’hora de casar-se amb Felip. «Li va costar donar el sí a Felip, precisament pel fet d’haver d’abandonar la seua professió». De fet, va intentar participar en algun documental, però «certs funcionaris que s’encarreguen de vigilar els passos de la família reial, coneguts com ‘els homes de gris’, li van impedir».

 

El canvi d’actitud de Letícia amb la premsa

«Letícia era molt divertida i estava plena de curiositat per esta gent popular que fins llavors només havia conegut a través de les revistes i del seu treball… Es dirigia als famosos directament, els agafava del braç, els feia preguntes, era molt espontània. Més que graciosa, era bufona i atractiva. Al príncep li queia la bava mirant-la», explica Eyre. No obstant això, esta actitud oberta de Letícia amb la premsa va canviar radicalment a mesura que els mitjans van començar a criticar-la i a carregar contra ella amb duresa, un fet que ella considerava injust.

Pilar Eyre ha assegurat que l’ara reina «va arribar a pensar que es tractava de tafaneries infundades que venien de la mateixa Casa Reial per treure el focus de la conducta irregular de Juan Carlos». «Despertar cada dia amb una al·lusió malintencionada a la seua figura o el record exagerat de la humilitat de la seua família va anar amargant el seu caràcter i minant la confiança en els seus antics col·legues», ha assenyalat la periodista especialitzada en la monarquia.

Tot això, ha remarcat Pilar Eyre, va reduir radicalment el seu cercle d’amistats i les persones en què confiava. «Es va convertir en una màquina de renyir, sempre estava malhumorada, incòmoda… Els organitzadors d’esdeveniments no sabien que fer per a acontentar-la», ha dit. De fet, Pilar Eyre va més enllà i assenyala que Felipe es va convertir en la víctima que pagava els plats trencats dels seus enutjos.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.