El retrobament de Rocío Carrasco i Ortega Cano en la ‘Sálvame Fashion Week’ 

Ejemplo de shortcode con estilo
A més el destre li va donar una sorpresa a la seua dona Ana María Aldón que debutava com a dissenyadora en el programa

Aquest dimecres va tornar a Telecinco, la ‘Sálvame Fashion Week’ amb un gran elenc de famosos, entre els quals es pot destacar a una de les dissenyadores Ana María Aldón, però també a Àgatha Ruiz de la Prada.
En la desfilada d’aquest últim grup, va modelar Rocío Carrasco, que va lluir un vestit de María de Castro en tons rosa amb una capa que es va llevar a la meitat de la passarel·la.

Curiosament, i a diferència de la resta dels participants, a ella se li va indicar que marxara per a posar-se la vestimenta bastant abans que començara la desfilada dels creadors novells.

No obstant això, amb qui Carrasco no vol tindre res a veure, ni un contacte i quasi ni tan sols respirar el mateix aire que ell és amb José Ortega Cano. Però el destre i la filla de Rocío Jurado han coincidit, en un moment inèdit en aquest esdeveniment de moda.

El destre va acudir al plató com a públic per a fer costat a la seua dona, que presentava la seua nova col·lecció amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a models. Ana María Aldón estava radiant per poder presentar el fruit del seu treball, i el destre es va mostrar també molt il·lusionat per ella, i fins li va portar un ram de flors. No obstant això, i encara que els tres estaven en les mateixes instal·lacions, van fer el possible per no veure’s les cares ni a la distància, perquè Rocío Carrasco va desaparéixer d’entre el públic just abans de la desfilada d’Ana María per a preparar-se per a la seua eixida a desfilar.

Aquesta es va mostrar molt distant quan li van preguntar com se sentia abans de la desfilada i si el seu marit havia compartit l’estrés amb ella. «Jo ara estic centrada en altres coses, en la meua desfilada. Ell no sap pràcticament res d’això, no m’ha vist treballar i no coneix cap dels teixits«, va sentenciar.

El torero va arribar poc abans que començara la desfilada, amb unes ulleres de sol, i va posar en valor el xou de la Fàbrica de la Tele. Després es va asseure entre el públic anònim i no amb els convidats, alguna cosa que també va ser cridaner, i va procedir a veure la desfilada d’Aldón, tot això mentre Rocío Carrasco continuava absent.

Quan la desfilada va acabar i una emocionada Aldón saludava al públic, Ortega Cano va aparéixer amb un ram de roses i, després de tirar-li un bes a les models, li va fer dos escarits besos en les galtes a la seua dona en una escena bastant tibant que va evidenciar que la parella no travessa el seu millor moment, alguna cosa que ja s’havia pogut veure en totes les aparicions de tots dos després de l’estrena de la famosa docuserie.

El museu de Rocío Jurado

El museu dedicat a Rocío Jurado s’inaugurarà el pròxim 1 de juliol després d’11 anys de lluita de la seua filla.

Les primeres reaccions de la família han arribat. Gloria Camila no ha dubtat a respondre: «Mai és tard, bastant contenta, per fi s’obri el museu que tant portem esperant«. I sobre si podrà anar: «No ho sé, no crec. Que vaja la família de l’alcalde i la família Campos, ja està«. José Antonio també ha dit les seues primeres paraules: «Nosaltres molt contents que s’òbriga, era la voluntat de Rocío i el que hem volgut sempre«.

Rocío Carrasco i Ana María Aldón

Terelu, després d’això ha volgut revelar unes paraules que Ana María Aldón va dir després del seu encreuament de paraules amb Rocío Carrasco en directe: «Em va dir: ‘la gent posant-me verda perquè he saludat a Rocío’, en aqueix moment estava parlant amb el seu marit, li va preguntar que li sembla i José li va dir que li sembla molt bé, li va donar absoluta normalitat«. Això li va dir l’extorero sobre el qual li semblava que la seua dona haguera saludat en directe a Rocío Carrasco.

Últimes notícies

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.

El Levante necessita punts en la visita al Celta a Balaídos

El Celta i el Levante s’enfronten diumenge a Balaídos amb la necessitat de sumar punts. Hugo Sotelo tornarà a l’estadi en un duel amb baixes i rotacions possibles.

Villarreal i Getafe busquen tancar les ferides europees

El Villarreal i el Getafe s’enfronten diumenge a La Cerámica, després de perdre a Europa. Els madrilenys també volen trencar la mala ratxa fora de casa.

El Levante busca punts a Vigo sense confiar-se del triomf anterior

Luís Castro ha advertit que la victòria de la temporada passada no dona punts al Levante en la visita d’este diumenge a Vigo. L’equip arriba després de dues derrotes seguides.