El retrobament de Rocío Carrasco i Ortega Cano en la ‘Sálvame Fashion Week’ 

Aquest dimecres va tornar a Telecinco, la ‘Sálvame Fashion Week’ amb un gran elenc de famosos, entre els quals es pot destacar a una de les dissenyadores Ana María Aldón, però també a Àgatha Ruiz de la Prada.
En la desfilada d’aquest últim grup, va modelar Rocío Carrasco, que va lluir un vestit de María de Castro en tons rosa amb una capa que es va llevar a la meitat de la passarel·la.

Curiosament, i a diferència de la resta dels participants, a ella se li va indicar que marxara per a posar-se la vestimenta bastant abans que començara la desfilada dels creadors novells.

No obstant això, amb qui Carrasco no vol tindre res a veure, ni un contacte i quasi ni tan sols respirar el mateix aire que ell és amb José Ortega Cano. Però el destre i la filla de Rocío Jurado han coincidit, en un moment inèdit en aquest esdeveniment de moda.

El destre va acudir al plató com a públic per a fer costat a la seua dona, que presentava la seua nova col·lecció amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a models. Ana María Aldón estava radiant per poder presentar el fruit del seu treball, i el destre es va mostrar també molt il·lusionat per ella, i fins li va portar un ram de flors. No obstant això, i encara que els tres estaven en les mateixes instal·lacions, van fer el possible per no veure’s les cares ni a la distància, perquè Rocío Carrasco va desaparéixer d’entre el públic just abans de la desfilada d’Ana María per a preparar-se per a la seua eixida a desfilar.

Aquesta es va mostrar molt distant quan li van preguntar com se sentia abans de la desfilada i si el seu marit havia compartit l’estrés amb ella. “Jo ara estic centrada en altres coses, en la meua desfilada. Ell no sap pràcticament res d’això, no m’ha vist treballar i no coneix cap dels teixits“, va sentenciar.

El torero va arribar poc abans que començara la desfilada, amb unes ulleres de sol, i va posar en valor el xou de la Fàbrica de la Tele. Després es va asseure entre el públic anònim i no amb els convidats, alguna cosa que també va ser cridaner, i va procedir a veure la desfilada d’Aldón, tot això mentre Rocío Carrasco continuava absent.

Quan la desfilada va acabar i una emocionada Aldón saludava al públic, Ortega Cano va aparéixer amb un ram de roses i, després de tirar-li un bes a les models, li va fer dos escarits besos en les galtes a la seua dona en una escena bastant tibant que va evidenciar que la parella no travessa el seu millor moment, alguna cosa que ja s’havia pogut veure en totes les aparicions de tots dos després de l’estrena de la famosa docuserie.

El museu de Rocío Jurado

El museu dedicat a Rocío Jurado s’inaugurarà el pròxim 1 de juliol després d’11 anys de lluita de la seua filla.

Les primeres reaccions de la família han arribat. Gloria Camila no ha dubtat a respondre: “Mai és tard, bastant contenta, per fi s’obri el museu que tant portem esperant“. I sobre si podrà anar: “No ho sé, no crec. Que vaja la família de l’alcalde i la família Campos, ja està“. José Antonio també ha dit les seues primeres paraules: “Nosaltres molt contents que s’òbriga, era la voluntat de Rocío i el que hem volgut sempre“.

Rocío Carrasco i Ana María Aldón

Terelu, després d’això ha volgut revelar unes paraules que Ana María Aldón va dir després del seu encreuament de paraules amb Rocío Carrasco en directe: “Em va dir: ‘la gent posant-me verda perquè he saludat a Rocío’, en aqueix moment estava parlant amb el seu marit, li va preguntar que li sembla i José li va dir que li sembla molt bé, li va donar absoluta normalitat“. Això li va dir l’extorero sobre el qual li semblava que la seua dona haguera saludat en directe a Rocío Carrasco.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.

El València Basket arranca a Lugo la defensa del seu tron de lliga

El València Basket visita la pista del Ensino Lugo en l'anada dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa, després d'una mala ratxa en la fase regular però amb la plantilla al complet i el repte de referendar els seus tres títols seguits.

La vaga mèdica en la Comunitat Valenciana deixa sense atendre més de 223.000 pacients

La vaga intermitent de metges en la Comunitat Valenciana ha provocat que més de 223.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de consultes, proves i cirurgies ajornades.

Aldama implica a Sánchez i al PSOE en les seues reunions amb Koldo en el Suprem

Víctor de Aldama declara en el Suprem que Pedro Sánchez li va agrair la seua labor en 2019 i que Koldo García li va plantejar suposades ajudes a constructores per a finançar al PSOE.

Marcelino pot firmar la millor temporada de la seua carrera en Primera amb el Vila-real

Marcelino García Toral pot tancar la millor temporada de la seua carrera en Primera si el Vila-real suma almenys 9 punts en les cinc jornades que queden de Lliga. El tècnic ja ha batut diversos dels seus registres anteriors amb el club castellonenc.

El Llevant s’aferra al golaveraje per a continuar creient en la permanència

El Llevant, penúltim a dos punts de la salvació, té el golaveraje particular bestiar amb quatre dels seus sis rivals directes en la lluita per evitar el descens.