11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

El retrobament de Rocío Carrasco i Ortega Cano en la ‘Sálvame Fashion Week’ 

Aquest dimecres va tornar a Telecinco, la ‘Sálvame Fashion Week’ amb un gran elenc de famosos, entre els quals es pot destacar a una de les dissenyadores Ana María Aldón, però també a Àgatha Ruiz de la Prada.
En la desfilada d’aquest últim grup, va modelar Rocío Carrasco, que va lluir un vestit de María de Castro en tons rosa amb una capa que es va llevar a la meitat de la passarel·la.

Curiosament, i a diferència de la resta dels participants, a ella se li va indicar que marxara per a posar-se la vestimenta bastant abans que començara la desfilada dels creadors novells.

No obstant això, amb qui Carrasco no vol tindre res a veure, ni un contacte i quasi ni tan sols respirar el mateix aire que ell és amb José Ortega Cano. Però el destre i la filla de Rocío Jurado han coincidit, en un moment inèdit en aquest esdeveniment de moda.

El destre va acudir al plató com a públic per a fer costat a la seua dona, que presentava la seua nova col·lecció amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a models. Ana María Aldón estava radiant per poder presentar el fruit del seu treball, i el destre es va mostrar també molt il·lusionat per ella, i fins li va portar un ram de flors. No obstant això, i encara que els tres estaven en les mateixes instal·lacions, van fer el possible per no veure’s les cares ni a la distància, perquè Rocío Carrasco va desaparéixer d’entre el públic just abans de la desfilada d’Ana María per a preparar-se per a la seua eixida a desfilar.

Aquesta es va mostrar molt distant quan li van preguntar com se sentia abans de la desfilada i si el seu marit havia compartit l’estrés amb ella. “Jo ara estic centrada en altres coses, en la meua desfilada. Ell no sap pràcticament res d’això, no m’ha vist treballar i no coneix cap dels teixits“, va sentenciar.

El torero va arribar poc abans que començara la desfilada, amb unes ulleres de sol, i va posar en valor el xou de la Fàbrica de la Tele. Després es va asseure entre el públic anònim i no amb els convidats, alguna cosa que també va ser cridaner, i va procedir a veure la desfilada d’Aldón, tot això mentre Rocío Carrasco continuava absent.

Quan la desfilada va acabar i una emocionada Aldón saludava al públic, Ortega Cano va aparéixer amb un ram de roses i, després de tirar-li un bes a les models, li va fer dos escarits besos en les galtes a la seua dona en una escena bastant tibant que va evidenciar que la parella no travessa el seu millor moment, alguna cosa que ja s’havia pogut veure en totes les aparicions de tots dos després de l’estrena de la famosa docuserie.

El museu de Rocío Jurado

El museu dedicat a Rocío Jurado s’inaugurarà el pròxim 1 de juliol després d’11 anys de lluita de la seua filla.

Les primeres reaccions de la família han arribat. Gloria Camila no ha dubtat a respondre: “Mai és tard, bastant contenta, per fi s’obri el museu que tant portem esperant“. I sobre si podrà anar: “No ho sé, no crec. Que vaja la família de l’alcalde i la família Campos, ja està“. José Antonio també ha dit les seues primeres paraules: “Nosaltres molt contents que s’òbriga, era la voluntat de Rocío i el que hem volgut sempre“.

Rocío Carrasco i Ana María Aldón

Terelu, després d’això ha volgut revelar unes paraules que Ana María Aldón va dir després del seu encreuament de paraules amb Rocío Carrasco en directe: “Em va dir: ‘la gent posant-me verda perquè he saludat a Rocío’, en aqueix moment estava parlant amb el seu marit, li va preguntar que li sembla i José li va dir que li sembla molt bé, li va donar absoluta normalitat“. Això li va dir l’extorero sobre el qual li semblava que la seua dona haguera saludat en directe a Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema