El retrobament de Rocío Carrasco i Ortega Cano en la ‘Sálvame Fashion Week’ 

Aquest dimecres va tornar a Telecinco, la ‘Sálvame Fashion Week’ amb un gran elenc de famosos, entre els quals es pot destacar a una de les dissenyadores Ana María Aldón, però també a Àgatha Ruiz de la Prada.
En la desfilada d’aquest últim grup, va modelar Rocío Carrasco, que va lluir un vestit de María de Castro en tons rosa amb una capa que es va llevar a la meitat de la passarel·la.

Curiosament, i a diferència de la resta dels participants, a ella se li va indicar que marxara per a posar-se la vestimenta bastant abans que començara la desfilada dels creadors novells.

No obstant això, amb qui Carrasco no vol tindre res a veure, ni un contacte i quasi ni tan sols respirar el mateix aire que ell és amb José Ortega Cano. Però el destre i la filla de Rocío Jurado han coincidit, en un moment inèdit en aquest esdeveniment de moda.

El destre va acudir al plató com a públic per a fer costat a la seua dona, que presentava la seua nova col·lecció amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a models. Ana María Aldón estava radiant per poder presentar el fruit del seu treball, i el destre es va mostrar també molt il·lusionat per ella, i fins li va portar un ram de flors. No obstant això, i encara que els tres estaven en les mateixes instal·lacions, van fer el possible per no veure’s les cares ni a la distància, perquè Rocío Carrasco va desaparéixer d’entre el públic just abans de la desfilada d’Ana María per a preparar-se per a la seua eixida a desfilar.

Aquesta es va mostrar molt distant quan li van preguntar com se sentia abans de la desfilada i si el seu marit havia compartit l’estrés amb ella. «Jo ara estic centrada en altres coses, en la meua desfilada. Ell no sap pràcticament res d’això, no m’ha vist treballar i no coneix cap dels teixits«, va sentenciar.

El torero va arribar poc abans que començara la desfilada, amb unes ulleres de sol, i va posar en valor el xou de la Fàbrica de la Tele. Després es va asseure entre el públic anònim i no amb els convidats, alguna cosa que també va ser cridaner, i va procedir a veure la desfilada d’Aldón, tot això mentre Rocío Carrasco continuava absent.

Quan la desfilada va acabar i una emocionada Aldón saludava al públic, Ortega Cano va aparéixer amb un ram de roses i, després de tirar-li un bes a les models, li va fer dos escarits besos en les galtes a la seua dona en una escena bastant tibant que va evidenciar que la parella no travessa el seu millor moment, alguna cosa que ja s’havia pogut veure en totes les aparicions de tots dos després de l’estrena de la famosa docuserie.

El museu de Rocío Jurado

El museu dedicat a Rocío Jurado s’inaugurarà el pròxim 1 de juliol després d’11 anys de lluita de la seua filla.

Les primeres reaccions de la família han arribat. Gloria Camila no ha dubtat a respondre: «Mai és tard, bastant contenta, per fi s’obri el museu que tant portem esperant«. I sobre si podrà anar: «No ho sé, no crec. Que vaja la família de l’alcalde i la família Campos, ja està«. José Antonio també ha dit les seues primeres paraules: «Nosaltres molt contents que s’òbriga, era la voluntat de Rocío i el que hem volgut sempre«.

Rocío Carrasco i Ana María Aldón

Terelu, després d’això ha volgut revelar unes paraules que Ana María Aldón va dir després del seu encreuament de paraules amb Rocío Carrasco en directe: «Em va dir: ‘la gent posant-me verda perquè he saludat a Rocío’, en aqueix moment estava parlant amb el seu marit, li va preguntar que li sembla i José li va dir que li sembla molt bé, li va donar absoluta normalitat«. Això li va dir l’extorero sobre el qual li semblava que la seua dona haguera saludat en directe a Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.