El retrobament de Rocío Carrasco i Ortega Cano en la ‘Sálvame Fashion Week’ 

Aquest dimecres va tornar a Telecinco, la ‘Sálvame Fashion Week’ amb un gran elenc de famosos, entre els quals es pot destacar a una de les dissenyadores Ana María Aldón, però també a Àgatha Ruiz de la Prada.
En la desfilada d’aquest últim grup, va modelar Rocío Carrasco, que va lluir un vestit de María de Castro en tons rosa amb una capa que es va llevar a la meitat de la passarel·la.

Curiosament, i a diferència de la resta dels participants, a ella se li va indicar que marxara per a posar-se la vestimenta bastant abans que començara la desfilada dels creadors novells.

No obstant això, amb qui Carrasco no vol tindre res a veure, ni un contacte i quasi ni tan sols respirar el mateix aire que ell és amb José Ortega Cano. Però el destre i la filla de Rocío Jurado han coincidit, en un moment inèdit en aquest esdeveniment de moda.

El destre va acudir al plató com a públic per a fer costat a la seua dona, que presentava la seua nova col·lecció amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ com a models. Ana María Aldón estava radiant per poder presentar el fruit del seu treball, i el destre es va mostrar també molt il·lusionat per ella, i fins li va portar un ram de flors. No obstant això, i encara que els tres estaven en les mateixes instal·lacions, van fer el possible per no veure’s les cares ni a la distància, perquè Rocío Carrasco va desaparéixer d’entre el públic just abans de la desfilada d’Ana María per a preparar-se per a la seua eixida a desfilar.

Aquesta es va mostrar molt distant quan li van preguntar com se sentia abans de la desfilada i si el seu marit havia compartit l’estrés amb ella. «Jo ara estic centrada en altres coses, en la meua desfilada. Ell no sap pràcticament res d’això, no m’ha vist treballar i no coneix cap dels teixits«, va sentenciar.

El torero va arribar poc abans que començara la desfilada, amb unes ulleres de sol, i va posar en valor el xou de la Fàbrica de la Tele. Després es va asseure entre el públic anònim i no amb els convidats, alguna cosa que també va ser cridaner, i va procedir a veure la desfilada d’Aldón, tot això mentre Rocío Carrasco continuava absent.

Quan la desfilada va acabar i una emocionada Aldón saludava al públic, Ortega Cano va aparéixer amb un ram de roses i, després de tirar-li un bes a les models, li va fer dos escarits besos en les galtes a la seua dona en una escena bastant tibant que va evidenciar que la parella no travessa el seu millor moment, alguna cosa que ja s’havia pogut veure en totes les aparicions de tots dos després de l’estrena de la famosa docuserie.

El museu de Rocío Jurado

El museu dedicat a Rocío Jurado s’inaugurarà el pròxim 1 de juliol després d’11 anys de lluita de la seua filla.

Les primeres reaccions de la família han arribat. Gloria Camila no ha dubtat a respondre: «Mai és tard, bastant contenta, per fi s’obri el museu que tant portem esperant«. I sobre si podrà anar: «No ho sé, no crec. Que vaja la família de l’alcalde i la família Campos, ja està«. José Antonio també ha dit les seues primeres paraules: «Nosaltres molt contents que s’òbriga, era la voluntat de Rocío i el que hem volgut sempre«.

Rocío Carrasco i Ana María Aldón

Terelu, després d’això ha volgut revelar unes paraules que Ana María Aldón va dir després del seu encreuament de paraules amb Rocío Carrasco en directe: «Em va dir: ‘la gent posant-me verda perquè he saludat a Rocío’, en aqueix moment estava parlant amb el seu marit, li va preguntar que li sembla i José li va dir que li sembla molt bé, li va donar absoluta normalitat«. Això li va dir l’extorero sobre el qual li semblava que la seua dona haguera saludat en directe a Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Cauen a Alacant per una trama de gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment

La Guàrdia Civil ha detingut 14 persones i n'investiga 6 més per una xarxa que venia gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment i documentació falsa des d'un criador d'Alacant amb activitat internacional.

La UPV revalida el títol de millor politécnica d’Espanya en la llista de Shanghái 2026

La Universitat Politècnica de València torna a destacar en la classificació de Shanghái 2026 com a única politécnica espanyola entre les 500 millors del món, mentres que Espanya situa 30 universitats en el top 1.000, sis menys que l’any anterior.

Un incendi crema un local fester de Villena sense causar ferits

Els bombers han apagat esta matinada un incendi al local de la comparsa del bando Marroquí de Villena, que ha causat danys materials però cap ferit.

Ruixats i tronades fortes este dissabte a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge ha començat este dissabte amb intervals nuvolosos i risc de ruixats i tronades fortes a l’interior, que podran avançar cap al litoral, amb temperatures màximes en descens lleuger, sobretot en la costa. Emergències manté actives diverses alertes per pluja, tempesta i calor.

Hospitalitzat un home després d’una parada cardiorrespiratòria en un incendi a Altea

Un home ha sigut traslladat a l’hospital en estat greu després de patir una parada cardiorrespiratòria en un incendi en un edifici de sis altures al carrer La Mar d’Altea.

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.