Rocío Carrasco, contra les cordes després de l’alegat de la Justícia

El desé capítol de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va resoldre un gran misteri: per què Rocío no té relació amb el seu petit. Antonio David ha concedit una infinitat d’entrevistes, acusant la seua exmuller de ser una mare dolenta. Però la realitat podria no ser com s’ha estat dient.

El tertulià ha usat el silenci de Rociíto per a construir un personatge fals. Durant vint anys, ha abanderat la custòdia compartida, presumint d’haver estat el primer home a aconseguir-la. La filla de la Jurado ha demostrat que tot és una farsa. «Vaig ser jo qui va signar els papers. Això no ho va dictar cap jutge», comenta ensenyant la sentència corresponent.

Carrasco assegura que el pare dels seus fills volia tenir als nens per a lucrar-se. Gràcies a ells, s’ha assegut en molts platons de televisió, ha protagonitzat portades. I fins i tot, ha entrat en diversos realities: ‘Acorralados’, ‘Supervivientes’ i ‘GH VIP’. No obstant això, el gran negoci no era este, sinó els diners que Rocío els havia de pagar per ells.

La justícia va determinar que la neta de Jurado no es mereixia cap pensió alimentària. Per este motiu, la nova reina de Telecinco únicament estava obligada a manar-li diners a David Flores. El seu exmarit es va aprofitar d’esta circumstància, i va exigir una quantitat pròxima als 5.000 euros.

Seguint les últimes informacions, Antonio David demanava més de 1.000 euros per a sotmetre al seu fill a un tractament d’hormones de creixement. «Este xiquet ja era més alt que un castell», matisa Rociíto. També demanava diners per a la matrícula d’una universitat a la qual mai havia anat. «L’única cosa que va aportar va ser un pamflet que va agafar d’internet», revela la mateixa font.

Per primera vegada en molt de temps, els tribunals li van girar l’esquena al marit de Carrasco. «Jo havia de passar uns diners per David, però era una cosa ínfima, comparat amb el que se’m demanava», aclareix la filla de ‘la más grande’. No obstant això, sembla que tampoc va estar d’acord amb esta b, perquè es va negar a pagar-la.

Antonio David ha denunciat a la mare dels seus fills per l’impagament de la pensió. Recentment, l’afectada va haver de prestar declaració i, a la eixida dels jutjats, va dir: «això és una trama més». No obstant això, la jutgessa Verónica Carabantes ha obert una recerca bastant seriosa.

 

Un deute de 9.000 euros i un patrimoni milionari 

El passat 30 d’abril, la mare de David Flores va acudir al jutjat número 3 d’Alcobendas. S’enfronta a una demanda per l’impagament de la pensió que havia de manar-los als seus dos fills. Segons ha demostrat, la llei li va permetre no pagar res per Rocío. Així que, es va acollir al seu dret de no declarar, perquè considerava que «existien defectes processals».

La jutgessa no està conforme amb esta estratègia i per este motiu ha ordenat que es realitze una «consulta integral del patrimoni i vida laboral de la querellada». A més, ha citat al net de ‘la más grande’ per a donar-li l’oportunitat de seguir amb el procés, o desestimar la demanda. David Flores acudirà als jutjats el 21 de maig. Atenent les seues circumstàncies personals, ho farà acompanyat del seu pare, que ha estat l’encarregat de posar l’assumpte en mans de la justícia.

El gener de 2018, Rociíto va ser condemnada a pagar-li al seu petit 200 euros mensuals. Encara és considerat una persona «econòmicament dependent», però fa molt temps que no rep la pensió. En la querella, se l’acusa de mostrar «apatia, desídia, negligència i abúlia respecte a les seues obligacions tan afectives, com a econòmiques».

La mare de Rocío Flores té un deute de 9.000 euros. Ningú entén com ha arribat a la seua situació. Perquè, en 2006 va ser nomenada hereva universal de la seua mare. Però, segons ella, hi ha hagut anys, com en 2018, que no ha pogut treballar per la pressió d’Antonio David. Així que, els seus ingressos han estat de zero euros. Estarà comptant la veritat?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia desvincula la desaparició de Jesús Tavira del crim de la viuda de Sala

La investigació sobre la desaparició de l'empresari Jesús Tavira apunta a un ajust de comptes per deutes i s'allunya de la hipòtesi d'una connexió amb l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

El terratrémol de 3,5 a Ontinyent es queda en un esglai i no causa danys

Un terratrémol de magnitud 3,5 amb epicentre al nord-oest d'Ontinyent s'ha notat en tot el municipi però no ha provocat danys materials ni incidències destacades.

La vicepresidenta Susana Camarero declararà com a testimoni per la gestió de la dana el 10 de juny

El jutjat de Catarroja cita a la vicepresidenta Susana Camarero com a testimoni el 10 de juny en la causa penal sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.

Presó provisional per al conductor que va atropellar mortalment a una dona a Carlet i va fugir

Un jove de 27 anys ha ingressat a la presó provisional acusat d'homicidi per imprudència greu després d'atropellar mortalment a una dona a Carlet i abandonar el lloc del sinistre.

El soroll, l’agressor invisible que amenaça la salut sense que li parem atenció

El soroll es consolida com un agressor invisible per a la salut, amb especial impacte en xiquets, persones majors i els qui patixen patologies que afecten el sistema nerviós i locomotor, sobretot en entorns urbans i escolars pròxims al trànsit.

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.