7.7 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Rocío Carrasco, contra les cordes després de l’alegat de la Justícia

El desé capítol de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va resoldre un gran misteri: per què Rocío no té relació amb el seu petit. Antonio David ha concedit una infinitat d’entrevistes, acusant la seua exmuller de ser una mare dolenta. Però la realitat podria no ser com s’ha estat dient.

El tertulià ha usat el silenci de Rociíto per a construir un personatge fals. Durant vint anys, ha abanderat la custòdia compartida, presumint d’haver estat el primer home a aconseguir-la. La filla de la Jurado ha demostrat que tot és una farsa. «Vaig ser jo qui va signar els papers. Això no ho va dictar cap jutge», comenta ensenyant la sentència corresponent.

Carrasco assegura que el pare dels seus fills volia tenir als nens per a lucrar-se. Gràcies a ells, s’ha assegut en molts platons de televisió, ha protagonitzat portades. I fins i tot, ha entrat en diversos realities: ‘Acorralados’, ‘Supervivientes’ i ‘GH VIP’. No obstant això, el gran negoci no era este, sinó els diners que Rocío els havia de pagar per ells.

La justícia va determinar que la neta de Jurado no es mereixia cap pensió alimentària. Per este motiu, la nova reina de Telecinco únicament estava obligada a manar-li diners a David Flores. El seu exmarit es va aprofitar d’esta circumstància, i va exigir una quantitat pròxima als 5.000 euros.

Seguint les últimes informacions, Antonio David demanava més de 1.000 euros per a sotmetre al seu fill a un tractament d’hormones de creixement. «Este xiquet ja era més alt que un castell», matisa Rociíto. També demanava diners per a la matrícula d’una universitat a la qual mai havia anat. «L’única cosa que va aportar va ser un pamflet que va agafar d’internet», revela la mateixa font.

Per primera vegada en molt de temps, els tribunals li van girar l’esquena al marit de Carrasco. «Jo havia de passar uns diners per David, però era una cosa ínfima, comparat amb el que se’m demanava», aclareix la filla de ‘la más grande’. No obstant això, sembla que tampoc va estar d’acord amb esta b, perquè es va negar a pagar-la.

Antonio David ha denunciat a la mare dels seus fills per l’impagament de la pensió. Recentment, l’afectada va haver de prestar declaració i, a la eixida dels jutjats, va dir: «això és una trama més». No obstant això, la jutgessa Verónica Carabantes ha obert una recerca bastant seriosa.

 

Un deute de 9.000 euros i un patrimoni milionari 

El passat 30 d’abril, la mare de David Flores va acudir al jutjat número 3 d’Alcobendas. S’enfronta a una demanda per l’impagament de la pensió que havia de manar-los als seus dos fills. Segons ha demostrat, la llei li va permetre no pagar res per Rocío. Així que, es va acollir al seu dret de no declarar, perquè considerava que «existien defectes processals».

La jutgessa no està conforme amb esta estratègia i per este motiu ha ordenat que es realitze una «consulta integral del patrimoni i vida laboral de la querellada». A més, ha citat al net de ‘la más grande’ per a donar-li l’oportunitat de seguir amb el procés, o desestimar la demanda. David Flores acudirà als jutjats el 21 de maig. Atenent les seues circumstàncies personals, ho farà acompanyat del seu pare, que ha estat l’encarregat de posar l’assumpte en mans de la justícia.

El gener de 2018, Rociíto va ser condemnada a pagar-li al seu petit 200 euros mensuals. Encara és considerat una persona «econòmicament dependent», però fa molt temps que no rep la pensió. En la querella, se l’acusa de mostrar «apatia, desídia, negligència i abúlia respecte a les seues obligacions tan afectives, com a econòmiques».

La mare de Rocío Flores té un deute de 9.000 euros. Ningú entén com ha arribat a la seua situació. Perquè, en 2006 va ser nomenada hereva universal de la seua mare. Però, segons ella, hi ha hagut anys, com en 2018, que no ha pogut treballar per la pressió d’Antonio David. Així que, els seus ingressos han estat de zero euros. Estarà comptant la veritat?

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.