Rocío Carrasco, contra les cordes després de l’alegat de la Justícia

El desé capítol de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va resoldre un gran misteri: per què Rocío no té relació amb el seu petit. Antonio David ha concedit una infinitat d’entrevistes, acusant la seua exmuller de ser una mare dolenta. Però la realitat podria no ser com s’ha estat dient.

El tertulià ha usat el silenci de Rociíto per a construir un personatge fals. Durant vint anys, ha abanderat la custòdia compartida, presumint d’haver estat el primer home a aconseguir-la. La filla de la Jurado ha demostrat que tot és una farsa. «Vaig ser jo qui va signar els papers. Això no ho va dictar cap jutge», comenta ensenyant la sentència corresponent.

Carrasco assegura que el pare dels seus fills volia tenir als nens per a lucrar-se. Gràcies a ells, s’ha assegut en molts platons de televisió, ha protagonitzat portades. I fins i tot, ha entrat en diversos realities: ‘Acorralados’, ‘Supervivientes’ i ‘GH VIP’. No obstant això, el gran negoci no era este, sinó els diners que Rocío els havia de pagar per ells.

La justícia va determinar que la neta de Jurado no es mereixia cap pensió alimentària. Per este motiu, la nova reina de Telecinco únicament estava obligada a manar-li diners a David Flores. El seu exmarit es va aprofitar d’esta circumstància, i va exigir una quantitat pròxima als 5.000 euros.

Seguint les últimes informacions, Antonio David demanava més de 1.000 euros per a sotmetre al seu fill a un tractament d’hormones de creixement. «Este xiquet ja era més alt que un castell», matisa Rociíto. També demanava diners per a la matrícula d’una universitat a la qual mai havia anat. «L’única cosa que va aportar va ser un pamflet que va agafar d’internet», revela la mateixa font.

Per primera vegada en molt de temps, els tribunals li van girar l’esquena al marit de Carrasco. «Jo havia de passar uns diners per David, però era una cosa ínfima, comparat amb el que se’m demanava», aclareix la filla de ‘la más grande’. No obstant això, sembla que tampoc va estar d’acord amb esta b, perquè es va negar a pagar-la.

Antonio David ha denunciat a la mare dels seus fills per l’impagament de la pensió. Recentment, l’afectada va haver de prestar declaració i, a la eixida dels jutjats, va dir: «això és una trama més». No obstant això, la jutgessa Verónica Carabantes ha obert una recerca bastant seriosa.

 

Un deute de 9.000 euros i un patrimoni milionari 

El passat 30 d’abril, la mare de David Flores va acudir al jutjat número 3 d’Alcobendas. S’enfronta a una demanda per l’impagament de la pensió que havia de manar-los als seus dos fills. Segons ha demostrat, la llei li va permetre no pagar res per Rocío. Així que, es va acollir al seu dret de no declarar, perquè considerava que «existien defectes processals».

La jutgessa no està conforme amb esta estratègia i per este motiu ha ordenat que es realitze una «consulta integral del patrimoni i vida laboral de la querellada». A més, ha citat al net de ‘la más grande’ per a donar-li l’oportunitat de seguir amb el procés, o desestimar la demanda. David Flores acudirà als jutjats el 21 de maig. Atenent les seues circumstàncies personals, ho farà acompanyat del seu pare, que ha estat l’encarregat de posar l’assumpte en mans de la justícia.

El gener de 2018, Rociíto va ser condemnada a pagar-li al seu petit 200 euros mensuals. Encara és considerat una persona «econòmicament dependent», però fa molt temps que no rep la pensió. En la querella, se l’acusa de mostrar «apatia, desídia, negligència i abúlia respecte a les seues obligacions tan afectives, com a econòmiques».

La mare de Rocío Flores té un deute de 9.000 euros. Ningú entén com ha arribat a la seua situació. Perquè, en 2006 va ser nomenada hereva universal de la seua mare. Però, segons ella, hi ha hagut anys, com en 2018, que no ha pogut treballar per la pressió d’Antonio David. Així que, els seus ingressos han estat de zero euros. Estarà comptant la veritat?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Descens de les temperatures i núvols dispersos a l’inici de setmana en la Comunitat Valenciana

La setmana comença en la Comunitat Valenciana amb més núvols, un descens de les temperatures màximes en la major part del territori i possibilitat de pluges febles i disperses.

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.