Preocupa la salut de Rocío Carrasco «està molt dèbil»

Telecinco va emetre el penúltim capital de ‘Rocío, contar la verdad para estar viva’, i s’ha centrat a donar els detalls sobre el llarg procés judicial de la protagonista amb Antonio David Flores, un procés lent i complex que ha explicat posant sobre la taula una infinitat d’informes pericials, actuacions i sentències.

Malgrat el sobreseïment provisional de la denúncia que va interposar contra Antonio David per un delicte de lesions psicològiques que la va acabar derivant al jutjat de violència de gènere, la filla de ‘la más grande’, segueix creient fermament en la justícia, i així ho ha manifestat en reiterades ocasions al llarg del documental. Considera que «és lenta, i té errors i forats negres», però sempre s’ha mostrat confiada per a aconseguir el seu objectiu, que no és cap altre que portar el cas a judici.

I és que si hi ha una qüestió que ha quedat molt clara és que el cas no està tancat i que és mentida que Antonio David n’haja quedat absolt, tal com l’exguàrdia civil ha divulgat als mitjans de comunicació. «No, senyors, no. Perquè t’absolguen, t’han d’haver jutjat. I a este senyor no se l’ha jutjat. Per tant, no pot estar absolt de res. Este procediment està sobresegut provisionalment. Ningú ha absolt ningú», sentenciava la filla de Rocío Jurado.

 

 

L’odissea de Rocío Carrasco als tribunals que continua a dia de hui

Les proves documentals aportades posen de manifest que la resolució emesa pel Jutjat de la Dona d’Alcobendas, en el qual la jutgessa d’instrucció sí que observa «indicis de criminalitat» i demana que hi haja judici, va ser recorreguda per Antonio David i sobresegut per l’Audiència Provincial, cosa que Rocío Carrasco va recórrer davant el Tribunal Suprem. 

La màxima autoritat judicial va ser capaç de preveure que els fets relatats continuarien en un futur, i així va ser, però ni la llarga hemeroteca d’Antonio David difamant la seua exdona ni l’intent de suïcidi de la demandant han sigut suficients perquè el tribunal considere la reobertura del cas. «No sé què més ha de passar. És molt difícil demostrar que t’han maltractat psicològicament, perquè estes coses solen passar a porta tancada, en moments en què no se’t veu o no se’t sent.

És complicat, i entenc que els jutges ho tinguen difícil en determinades qüestions, però en el meu cas els maltractaments no se m’han fet sense que ho haja vist ningú. A mi se m’ha fet públicament durant 20 anys», assenyalava Rocío Carrasco mostrant, per primera vegada en el documental, la frustració que sent pel funcionament de la justícia.

 

Rocío Carrasco, exhausta davant d’una batalla judicial que sembla no tenir fi

No obstant això, este no va ser l’únic moment en què vam poder veure l’esgotament i la desesperació a la cara de Rocío Carrasco. Més enllà del testimoni recollit al nou episodi de la seua docusèrie, la protagonista tornava a aparéixer al plató de Telecinco mitjançant una videotrucada des de la sala de casa seua per a aclarir els detalls de procediment judicial en què ara centra la seua vida.

La filla de Rocío Jurado ha estat denunciada pel seu exmarit per un presumpte delicte d’impagament de la pensió del seu fill petit, David Flores, que ha estat citat davant del jutge per ratificar o no la demanda, ja que en ser major d’edat ha de ser ell qui emprenga accions legals contra la seua mare.

«Com vols que ho visca? Ho visc amb desesperança, perquè torna a passar el que ja he explicat en totes estes edicions del programa. Perquè el torna a posar en la tessitura d’haver de querellar-se contra la seua mare i demanar presó per a la seua mare. Però jo, al final, no perd l’esperança de tornar a veure el meu nen», responia a Carlota Corredera visiblement tocada.

Davant d’este nou front judicial, un més dels que ha hagut d’enfrontar al llarg de la seua vida, Rocío Carrasco no ha pogut amagar el dolor i la desesperació que sent per una història que sembla que no s’acaba mai

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.