Si alguna cosa ha deixat clar Rocío Carrasco des que va començar la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, és que no tot és el que sembla i que al llarg dels anys s’han donat per certes algunes notícies que no ho són tant. En el capítol del passat dimecres va eixir a la palestra el nom de Fidel Albiac a col·lació d’un tema sobre l’herència de Rocío Jurado.
La docuserie sobre la vida de la filla de Rocío Jurado ha deixat moltes coses clares, algunes revelades en l’episodi d’ahir, com que Antonio David no ha sigut absolt del presumpte maltractament continuat en el temps o que la filla de Pedro Carrasco, després de parlar amb Fidel Albiac, havia posat al seu nom gran part dels seus diners. Per fi, en l’episodi 11 s’ha revelat este assumpte tan controvertit.
«El que em va deixar la meua mare no pot estar a nom de ningú»
«Res d’això és veritat. Fidel té les seues coses, que han sigut adquirides molt abans que la meua mare morira, i el que la meua mare em va deixar és meu i està al meu nom», assegurava de manera rotunda. Rocío Carrasco no pot aguantar que es diga que la persona que ha estat fidelment al costat d’ella en les últimes dos dècades, s’hauria aprofitat de la seua fama i l’herència que va deixar Rocío Jurado a la seua filla després de morir en 2006. «El que em va deixar la meua mare no pot estar a nom de ningú», va sentenciar.
Fidel Albiac, el gran suport de Rocío Carrasco
Han sigut molts anys els que Fidel Albiac ha patit les crítiques que li assenyalaven el causant de molts mals de Rocío Carrasco, com el distanciament de quasi tota la família de la madrilenya. L’advocat, sempre en silenci malgrat les barbaritats que s’han dit sobre ell, tan sols volia ser el pilar en el qual es recolzara la seua dona durant este dur procés que ha travessat amb els continus litigis que li ha enfrontat al seu exmarit.
Fidel va donar la cara en l’entrevista a Rocío Carrasco de fa a penes un mes i va ser molt clar sobre com ha sigut tractat: «M’han posat com 300 milions de draps des del minut zero». I Rocío posava el focus en Antonio David: «Això és el que ha sembrat l’altra persona, tot el que m’ha fet a mi, s’ha plasmat públicament que ho fa ell, és una altra part del maltractament, ell està exercint (…) Qualsevol persona que estiguera al meu costat, i a ell li ha tocat perquè estava al meu costat i no s’anava ni mort».
L’empresari sevillà, sempre unit al clan Campos
Ara, és el moment de conéixer una figura que sempre ha estat en l’ombra, tal vegada per estar al costat de Rocío sense nàixer soroll, que era el que ella ha volgut durant els últims 20 anys. Un Fidel del qual ha parlat meravelles María Teresa Campos des que es coneixen i la periodista ha tornat a demostrar l’afecte que li té a Fidel amb les seues paraules en l’exclusiva d’esta setmana en ‘Lecturas‘.
En l’entrevista a la matriarca de les Campos, la presentadora malaguenya ha confessat que Fidel és també un gran suport per a ella en els seus moments baixos. «Si tinc un mal dia, parle amb Fidel i em passa», ha indicat a Terelu, reflectint l’emotiva relació que existeix entre tots dos. Tant l’empresari com Rocío Carrasco són habituals de les reunions familiars de les Campos. «Ara s’ha obstinat la meua filla Carmen que em pose el ‘auricular’ (audiòfon) i Fidel s’ha oferit a acompanyar-me», sentenciava María Teresa.