17.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Rocío Carrasco: “m’ha llevat als meus fills tenint-los i ha fet que m’odien”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’.

La docuserie Rocío, comptar la veritat per a continuar viva continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado, que va parlar del seu procés de separació d’Antonio David.

En abordar la qüestió sobre el judici de la separació i la custòdia dels xiquets, Rocío Carrasco ha recorregut als informes psicològics que l’Audiència Provincial va realitzar sobre la unitat familiar descomposta.

“Atén, controla, vigila i es preocupa. Se sent triada. Seguretat en la relació. Temors de separació amb rebuig de figures substitutives”, ha llegit la filla de la més gran sobre les conclusions de l’informe de la xiqueta en la relació amb la seua mare.

“Eixa és la imatge que ella tenia de mi amb cinc anys. Ella no volia separar-se de mi”.

Per contra, els informes sobre Antonio David contenien afirmacions sobre la seua persona que Carrasco ha volgut destacar: “Difícil acceptació de crítica”, “alta valoració del benestar material del qual gaudeix” o “poc control dels impulsos”.

Ell, segons estos informes, acusa d’actitud prepotent a la seua dona i que ella no volia arribar a un acord. A més, al·ludeix que “a la mare li falta dedicació” i que ja han canviat diverses vegades de tata.

“M’ha llevat als meus fills tenint-los. Ha fet que m’odien i que tinga aqueixa imatge de mi que és molt més cruel. Ha embrutat la seua ment. Això no es fa amb dos criatures xicotetes, això no es fa amb una mare, això no es fa amb ningú. I això ho ha fet ell”, hi ha conclòs.

Terrors nocturns i un braç trencat

 

La primera part d’este capítol acaba amb el relat de dos escruixidors episodis: els terrors nocturns de la seua filla i el braç trencat de “el seu nan”, el seu fill David.

“Després de tornar del cap de setmana, dia sí i dia no, jo em ficava al llit, els xiquets s’adormien i, de sobte, la xiqueta eixia al corredor i començava a cridar-me: ’Mamà, on estàs?”, ha explicat emocionada mentre retorçava els papers que tenia a la mà.

Eixa por a no saber on estava la seua mare i al fet que apagara la llum va despertar la desconfiança de Rocío Flores. “És que papà diu que quan ens adormim, Fidel i tu marxeu i ens deixeu sols”, li va comptar la xiqueta. Ella va eixir de l’habitació plorant com mai per la crueltat d’aqueixes paraules.

Amb la veu entretallada, també ha explicat com un diumenge Antonio David Flores va portar als xiquets de retorn a la seua casa molt tard. “En agafar a David, li vaig notar un embalum molt gran al braç”, ha explicat. Va ser la seua germana major la que li va contar que havia caigut d’una llitera.

En urgències van confirmar que el xicotet tenia el braç trencat i ella no va dubtar a denunciar al pare dels seus fills. Denúncia que va acabar retirant perquè no volia tindre problemes amb el pare dels seus fills, per ells.
 

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.