9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Rocío Carrasco: “m’ha llevat als meus fills tenint-los i ha fet que m’odien”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’.

La docuserie Rocío, comptar la veritat per a continuar viva continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado, que va parlar del seu procés de separació d’Antonio David.

En abordar la qüestió sobre el judici de la separació i la custòdia dels xiquets, Rocío Carrasco ha recorregut als informes psicològics que l’Audiència Provincial va realitzar sobre la unitat familiar descomposta.

“Atén, controla, vigila i es preocupa. Se sent triada. Seguretat en la relació. Temors de separació amb rebuig de figures substitutives”, ha llegit la filla de la més gran sobre les conclusions de l’informe de la xiqueta en la relació amb la seua mare.

“Eixa és la imatge que ella tenia de mi amb cinc anys. Ella no volia separar-se de mi”.

Per contra, els informes sobre Antonio David contenien afirmacions sobre la seua persona que Carrasco ha volgut destacar: “Difícil acceptació de crítica”, “alta valoració del benestar material del qual gaudeix” o “poc control dels impulsos”.

Ell, segons estos informes, acusa d’actitud prepotent a la seua dona i que ella no volia arribar a un acord. A més, al·ludeix que “a la mare li falta dedicació” i que ja han canviat diverses vegades de tata.

“M’ha llevat als meus fills tenint-los. Ha fet que m’odien i que tinga aqueixa imatge de mi que és molt més cruel. Ha embrutat la seua ment. Això no es fa amb dos criatures xicotetes, això no es fa amb una mare, això no es fa amb ningú. I això ho ha fet ell”, hi ha conclòs.

Terrors nocturns i un braç trencat

 

La primera part d’este capítol acaba amb el relat de dos escruixidors episodis: els terrors nocturns de la seua filla i el braç trencat de “el seu nan”, el seu fill David.

“Després de tornar del cap de setmana, dia sí i dia no, jo em ficava al llit, els xiquets s’adormien i, de sobte, la xiqueta eixia al corredor i començava a cridar-me: ’Mamà, on estàs?”, ha explicat emocionada mentre retorçava els papers que tenia a la mà.

Eixa por a no saber on estava la seua mare i al fet que apagara la llum va despertar la desconfiança de Rocío Flores. “És que papà diu que quan ens adormim, Fidel i tu marxeu i ens deixeu sols”, li va comptar la xiqueta. Ella va eixir de l’habitació plorant com mai per la crueltat d’aqueixes paraules.

Amb la veu entretallada, també ha explicat com un diumenge Antonio David Flores va portar als xiquets de retorn a la seua casa molt tard. “En agafar a David, li vaig notar un embalum molt gran al braç”, ha explicat. Va ser la seua germana major la que li va contar que havia caigut d’una llitera.

En urgències van confirmar que el xicotet tenia el braç trencat i ella no va dubtar a denunciar al pare dels seus fills. Denúncia que va acabar retirant perquè no volia tindre problemes amb el pare dels seus fills, per ells.
 

Últimes notícies

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.