12.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Rocío Carrasco: “m’ha llevat als meus fills tenint-los i ha fet que m’odien”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’.

La docuserie Rocío, comptar la veritat per a continuar viva continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado, que va parlar del seu procés de separació d’Antonio David.

En abordar la qüestió sobre el judici de la separació i la custòdia dels xiquets, Rocío Carrasco ha recorregut als informes psicològics que l’Audiència Provincial va realitzar sobre la unitat familiar descomposta.

“Atén, controla, vigila i es preocupa. Se sent triada. Seguretat en la relació. Temors de separació amb rebuig de figures substitutives”, ha llegit la filla de la més gran sobre les conclusions de l’informe de la xiqueta en la relació amb la seua mare.

“Eixa és la imatge que ella tenia de mi amb cinc anys. Ella no volia separar-se de mi”.

Per contra, els informes sobre Antonio David contenien afirmacions sobre la seua persona que Carrasco ha volgut destacar: “Difícil acceptació de crítica”, “alta valoració del benestar material del qual gaudeix” o “poc control dels impulsos”.

Ell, segons estos informes, acusa d’actitud prepotent a la seua dona i que ella no volia arribar a un acord. A més, al·ludeix que “a la mare li falta dedicació” i que ja han canviat diverses vegades de tata.

“M’ha llevat als meus fills tenint-los. Ha fet que m’odien i que tinga aqueixa imatge de mi que és molt més cruel. Ha embrutat la seua ment. Això no es fa amb dos criatures xicotetes, això no es fa amb una mare, això no es fa amb ningú. I això ho ha fet ell”, hi ha conclòs.

Terrors nocturns i un braç trencat

 

La primera part d’este capítol acaba amb el relat de dos escruixidors episodis: els terrors nocturns de la seua filla i el braç trencat de “el seu nan”, el seu fill David.

“Després de tornar del cap de setmana, dia sí i dia no, jo em ficava al llit, els xiquets s’adormien i, de sobte, la xiqueta eixia al corredor i començava a cridar-me: ’Mamà, on estàs?”, ha explicat emocionada mentre retorçava els papers que tenia a la mà.

Eixa por a no saber on estava la seua mare i al fet que apagara la llum va despertar la desconfiança de Rocío Flores. “És que papà diu que quan ens adormim, Fidel i tu marxeu i ens deixeu sols”, li va comptar la xiqueta. Ella va eixir de l’habitació plorant com mai per la crueltat d’aqueixes paraules.

Amb la veu entretallada, també ha explicat com un diumenge Antonio David Flores va portar als xiquets de retorn a la seua casa molt tard. “En agafar a David, li vaig notar un embalum molt gran al braç”, ha explicat. Va ser la seua germana major la que li va contar que havia caigut d’una llitera.

En urgències van confirmar que el xicotet tenia el braç trencat i ella no va dubtar a denunciar al pare dels seus fills. Denúncia que va acabar retirant perquè no volia tindre problemes amb el pare dels seus fills, per ells.
 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.