13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Rocío Carrasco: “m’ha llevat als meus fills tenint-los i ha fet que m’odien”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’.

La docuserie Rocío, comptar la veritat per a continuar viva continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado, que va parlar del seu procés de separació d’Antonio David.

En abordar la qüestió sobre el judici de la separació i la custòdia dels xiquets, Rocío Carrasco ha recorregut als informes psicològics que l’Audiència Provincial va realitzar sobre la unitat familiar descomposta.

“Atén, controla, vigila i es preocupa. Se sent triada. Seguretat en la relació. Temors de separació amb rebuig de figures substitutives”, ha llegit la filla de la més gran sobre les conclusions de l’informe de la xiqueta en la relació amb la seua mare.

“Eixa és la imatge que ella tenia de mi amb cinc anys. Ella no volia separar-se de mi”.

Per contra, els informes sobre Antonio David contenien afirmacions sobre la seua persona que Carrasco ha volgut destacar: “Difícil acceptació de crítica”, “alta valoració del benestar material del qual gaudeix” o “poc control dels impulsos”.

Ell, segons estos informes, acusa d’actitud prepotent a la seua dona i que ella no volia arribar a un acord. A més, al·ludeix que “a la mare li falta dedicació” i que ja han canviat diverses vegades de tata.

“M’ha llevat als meus fills tenint-los. Ha fet que m’odien i que tinga aqueixa imatge de mi que és molt més cruel. Ha embrutat la seua ment. Això no es fa amb dos criatures xicotetes, això no es fa amb una mare, això no es fa amb ningú. I això ho ha fet ell”, hi ha conclòs.

Terrors nocturns i un braç trencat

 

La primera part d’este capítol acaba amb el relat de dos escruixidors episodis: els terrors nocturns de la seua filla i el braç trencat de “el seu nan”, el seu fill David.

“Després de tornar del cap de setmana, dia sí i dia no, jo em ficava al llit, els xiquets s’adormien i, de sobte, la xiqueta eixia al corredor i començava a cridar-me: ’Mamà, on estàs?”, ha explicat emocionada mentre retorçava els papers que tenia a la mà.

Eixa por a no saber on estava la seua mare i al fet que apagara la llum va despertar la desconfiança de Rocío Flores. “És que papà diu que quan ens adormim, Fidel i tu marxeu i ens deixeu sols”, li va comptar la xiqueta. Ella va eixir de l’habitació plorant com mai per la crueltat d’aqueixes paraules.

Amb la veu entretallada, també ha explicat com un diumenge Antonio David Flores va portar als xiquets de retorn a la seua casa molt tard. “En agafar a David, li vaig notar un embalum molt gran al braç”, ha explicat. Va ser la seua germana major la que li va contar que havia caigut d’una llitera.

En urgències van confirmar que el xicotet tenia el braç trencat i ella no va dubtar a denunciar al pare dels seus fills. Denúncia que va acabar retirant perquè no volia tindre problemes amb el pare dels seus fills, per ells.
 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.