10 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Rocío Carrasco: “m’ha llevat als meus fills tenint-los i ha fet que m’odien”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’.

La docuserie Rocío, comptar la veritat per a continuar viva continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado, que va parlar del seu procés de separació d’Antonio David.

En abordar la qüestió sobre el judici de la separació i la custòdia dels xiquets, Rocío Carrasco ha recorregut als informes psicològics que l’Audiència Provincial va realitzar sobre la unitat familiar descomposta.

“Atén, controla, vigila i es preocupa. Se sent triada. Seguretat en la relació. Temors de separació amb rebuig de figures substitutives”, ha llegit la filla de la més gran sobre les conclusions de l’informe de la xiqueta en la relació amb la seua mare.

“Eixa és la imatge que ella tenia de mi amb cinc anys. Ella no volia separar-se de mi”.

Per contra, els informes sobre Antonio David contenien afirmacions sobre la seua persona que Carrasco ha volgut destacar: “Difícil acceptació de crítica”, “alta valoració del benestar material del qual gaudeix” o “poc control dels impulsos”.

Ell, segons estos informes, acusa d’actitud prepotent a la seua dona i que ella no volia arribar a un acord. A més, al·ludeix que “a la mare li falta dedicació” i que ja han canviat diverses vegades de tata.

“M’ha llevat als meus fills tenint-los. Ha fet que m’odien i que tinga aqueixa imatge de mi que és molt més cruel. Ha embrutat la seua ment. Això no es fa amb dos criatures xicotetes, això no es fa amb una mare, això no es fa amb ningú. I això ho ha fet ell”, hi ha conclòs.

Terrors nocturns i un braç trencat

 

La primera part d’este capítol acaba amb el relat de dos escruixidors episodis: els terrors nocturns de la seua filla i el braç trencat de “el seu nan”, el seu fill David.

“Després de tornar del cap de setmana, dia sí i dia no, jo em ficava al llit, els xiquets s’adormien i, de sobte, la xiqueta eixia al corredor i començava a cridar-me: ’Mamà, on estàs?”, ha explicat emocionada mentre retorçava els papers que tenia a la mà.

Eixa por a no saber on estava la seua mare i al fet que apagara la llum va despertar la desconfiança de Rocío Flores. “És que papà diu que quan ens adormim, Fidel i tu marxeu i ens deixeu sols”, li va comptar la xiqueta. Ella va eixir de l’habitació plorant com mai per la crueltat d’aqueixes paraules.

Amb la veu entretallada, també ha explicat com un diumenge Antonio David Flores va portar als xiquets de retorn a la seua casa molt tard. “En agafar a David, li vaig notar un embalum molt gran al braç”, ha explicat. Va ser la seua germana major la que li va contar que havia caigut d’una llitera.

En urgències van confirmar que el xicotet tenia el braç trencat i ella no va dubtar a denunciar al pare dels seus fills. Denúncia que va acabar retirant perquè no volia tindre problemes amb el pare dels seus fills, per ells.
 

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.