‘Rocío Carrasco li ha donat motius a Ortega Cano per a no voler-la’

 

La sèrie documental de Rocío Carrasco, que arriba hui a la seua final, està donant molt a parlar. I és que les mentides del seu ex (Antonio David) que ha revelat no han deixat indiferent a ningú i tampoc els presumptes maltractaments que va patir per part d’ell.

No obstant això, el seu testimoniatge està fent que queden en dubte d’igual manera des de la seua filla (Rocío Flores) fins a José Ortega Cano, vidu de la seua mare (Rocío Jurado). És més, també ha succeït el mateix amb periodistes i col·laboradors de televisió.

Això sense oblidar a alguns membres de la seua família. I precisament un d’ells ha decidit ara parlar per a arremetre contra la protagonista de la docuserie. Ens estem referint a Amador Mohedano, tio matern d’ella.

 

Amador Mohedano parla amb ‘Sálvame’

 

Amador Mohedano sembla tindre molt clar quin serà el seu pròxim moviment i així ho va deixar caure en unes declaracions que va donar per a ‘Sálvame’ dilluns passat. El germà de ‘la más grande’ podria estar esperant que acabe el documental de la seua neboda per a trencar el seu silenci en un plató de televisió o en una entrevista.

En este cas, no seria la primera vegada que l’ex de Rosa Benito se senta en un plató de televisió per a parlar de la relació de Rocío Carrasco amb ell i amb la resta de la família. Fa alguns anys, en 2016, es va sincerar com mai en el plató de ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en la cadira del programa de Telecinco, va parlar com mai abans del que existia entre Rocío Carrasco i José Ortega Cano i va revelar un episodi que el destre va protagonitzar amb Fidel Albiac quan la seua dona, Rocío Jurado, encara continuava viva.

 

El marit de Rosa Benito no ha estat callat

 

Durant l’emissió de la docu-serie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’,  Amador Mohedano ha anat llançant ‘pullites’ i missatges a la seua neboda. I en les seues últimes declaracions per a ‘Sálvame’ ha deixat clar que, després que acabe, estarà disposat a concedir una entrevista. Però anem, que no ha estat callat ni ara ni abans.

Bona mostra d’això, és que durant els vint anys que ha estat en silenci Rocío, ell ha parlat sobre ella tot el que li ha donat la gana. Tant és així que ara el mitjà ‘Outdoor’ de Telecinco ha donat a conéixer una entrevista d’ell de 2016 per a ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en el plató d’eixe programa i no per a parlar de si mateix, el va fer per a fer referència a la nul·la relació entre la filla de la seua germana i Ortega Cano. Tant és així que va manifestar: «José sent el mateix que ara jo mateix: ràbia. I la sent perquè no hi ha contacte i no entén res».

A això va afegir: «José és una persona a la qual no li agraden les polèmiques i tracta de fugir d’elles».

No obstant això, va ser un pas més enllà i va arremetre novament contra Rocío Carrasco quan va afirmar: «Jo crec que li ha donat motius a José per a no voler-la: no atendre els seus germans, desvincular-se de tota la família…».

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.