19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

‘Rocío Carrasco li ha donat motius a Ortega Cano per a no voler-la’

 

La sèrie documental de Rocío Carrasco, que arriba hui a la seua final, està donant molt a parlar. I és que les mentides del seu ex (Antonio David) que ha revelat no han deixat indiferent a ningú i tampoc els presumptes maltractaments que va patir per part d’ell.

No obstant això, el seu testimoniatge està fent que queden en dubte d’igual manera des de la seua filla (Rocío Flores) fins a José Ortega Cano, vidu de la seua mare (Rocío Jurado). És més, també ha succeït el mateix amb periodistes i col·laboradors de televisió.

Això sense oblidar a alguns membres de la seua família. I precisament un d’ells ha decidit ara parlar per a arremetre contra la protagonista de la docuserie. Ens estem referint a Amador Mohedano, tio matern d’ella.

 

Amador Mohedano parla amb ‘Sálvame’

 

Amador Mohedano sembla tindre molt clar quin serà el seu pròxim moviment i així ho va deixar caure en unes declaracions que va donar per a ‘Sálvame’ dilluns passat. El germà de ‘la más grande’ podria estar esperant que acabe el documental de la seua neboda per a trencar el seu silenci en un plató de televisió o en una entrevista.

En este cas, no seria la primera vegada que l’ex de Rosa Benito se senta en un plató de televisió per a parlar de la relació de Rocío Carrasco amb ell i amb la resta de la família. Fa alguns anys, en 2016, es va sincerar com mai en el plató de ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en la cadira del programa de Telecinco, va parlar com mai abans del que existia entre Rocío Carrasco i José Ortega Cano i va revelar un episodi que el destre va protagonitzar amb Fidel Albiac quan la seua dona, Rocío Jurado, encara continuava viva.

 

El marit de Rosa Benito no ha estat callat

 

Durant l’emissió de la docu-serie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’,  Amador Mohedano ha anat llançant ‘pullites’ i missatges a la seua neboda. I en les seues últimes declaracions per a ‘Sálvame’ ha deixat clar que, després que acabe, estarà disposat a concedir una entrevista. Però anem, que no ha estat callat ni ara ni abans.

Bona mostra d’això, és que durant els vint anys que ha estat en silenci Rocío, ell ha parlat sobre ella tot el que li ha donat la gana. Tant és així que ara el mitjà ‘Outdoor’ de Telecinco ha donat a conéixer una entrevista d’ell de 2016 per a ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en el plató d’eixe programa i no per a parlar de si mateix, el va fer per a fer referència a la nul·la relació entre la filla de la seua germana i Ortega Cano. Tant és així que va manifestar: «José sent el mateix que ara jo mateix: ràbia. I la sent perquè no hi ha contacte i no entén res».

A això va afegir: «José és una persona a la qual no li agraden les polèmiques i tracta de fugir d’elles».

No obstant això, va ser un pas més enllà i va arremetre novament contra Rocío Carrasco quan va afirmar: «Jo crec que li ha donat motius a José per a no voler-la: no atendre els seus germans, desvincular-se de tota la família…».

 

Últimes notícies

Els positius per pallola pugen a 22 en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Els casos confirmats ascendixen a 22 després d'analitzar 30 sospites en dos companyies del mateix edifici d'Alacant. Salut Pública activa aïllament, vacunació i reforç de vigilància.

Cano defén un turisme de qualitat que impulse el talent femení

La consellera Marián Cano ha destacat este dijous l'aposta del Consell per un turisme de qualitat i una sostenibilitat social que impulsen el talent femení. El sector suposa entorn del 16% del PIB valencià, més de 300.000 ocupacions i 12,5 milions de visitants internacionals amb un gasto superior a 16.000 milions.

La consellera ha reclamat planificació per a garantir la cobertura de les noves places de jutges

La titular de Justícia ha reclamat al Ministeri una planificació seriosa i coherent que assegure la cobertura real de les noves places de jutges en la Comunitat Valenciana. Ha lligat l'ampliació de la planta a recursos, coordinació i estàndards d'accés exigents.

Felip VI i Pérez Llorca tracten el pla de recuperació, inversions i estabilitat política

El rei va rebre a la Zarzuela al president valencià per a revisar l'avanç del Pla Endavant després de la dana, les inversions previstes i l'estabilitat política. La reunió, de prop d'una hora, va incloure agenda cultural i esportiva i una anomenada als acords.

504 incidents per vent en 24 hores en la Comunitat Valenciana i criden a extremar la precaució

La Generalitat ha gestionat 504 incidències per vent en un dia, amb la majoria a la província de València. Seguixen actius avisos taronja i groc i el risc extrem d'incendis.

L’aeroport d’Alacant-Elx firma un gener històric amb 1,1 milions de passatgers

L'aeroport d'Alacant-Elx va registrar 1.106.689 passatgers al gener, un 4,7% més que en 2025. L'impuls internacional i l'augment de vols van sostindre l'alça.

Morant retrau a Guardiola haver presumit del 60% del vot a la dreta i d’afavorir a Vox

La ministra ha acusat a María Guardiola de 'irresponsable absoluta' per convocar eleccions i sosté que eixa decisió només ha reforçat a Vox. Ha recordat que en la nit electoral es va mostrar 'molt feliç' en destacar que el 60% del vot va ser a la dreta i que el PSOE s'havia 'afonat'.

El Llevant mai ha encadenat dos derrotes de derbi davant el València en una mateixa temporada

El Llevant va caure 1-0 a Mestalla al novembre de 2025, però mai ha perdut els dos derbis en una mateixa temporada i s'aferra a eixa ratxa en un dol clau