16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

‘Rocío Carrasco li ha donat motius a Ortega Cano per a no voler-la’

 

La sèrie documental de Rocío Carrasco, que arriba hui a la seua final, està donant molt a parlar. I és que les mentides del seu ex (Antonio David) que ha revelat no han deixat indiferent a ningú i tampoc els presumptes maltractaments que va patir per part d’ell.

No obstant això, el seu testimoniatge està fent que queden en dubte d’igual manera des de la seua filla (Rocío Flores) fins a José Ortega Cano, vidu de la seua mare (Rocío Jurado). És més, també ha succeït el mateix amb periodistes i col·laboradors de televisió.

Això sense oblidar a alguns membres de la seua família. I precisament un d’ells ha decidit ara parlar per a arremetre contra la protagonista de la docuserie. Ens estem referint a Amador Mohedano, tio matern d’ella.

 

Amador Mohedano parla amb ‘Sálvame’

 

Amador Mohedano sembla tindre molt clar quin serà el seu pròxim moviment i així ho va deixar caure en unes declaracions que va donar per a ‘Sálvame’ dilluns passat. El germà de ‘la más grande’ podria estar esperant que acabe el documental de la seua neboda per a trencar el seu silenci en un plató de televisió o en una entrevista.

En este cas, no seria la primera vegada que l’ex de Rosa Benito se senta en un plató de televisió per a parlar de la relació de Rocío Carrasco amb ell i amb la resta de la família. Fa alguns anys, en 2016, es va sincerar com mai en el plató de ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en la cadira del programa de Telecinco, va parlar com mai abans del que existia entre Rocío Carrasco i José Ortega Cano i va revelar un episodi que el destre va protagonitzar amb Fidel Albiac quan la seua dona, Rocío Jurado, encara continuava viva.

 

El marit de Rosa Benito no ha estat callat

 

Durant l’emissió de la docu-serie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’,  Amador Mohedano ha anat llançant ‘pullites’ i missatges a la seua neboda. I en les seues últimes declaracions per a ‘Sálvame’ ha deixat clar que, després que acabe, estarà disposat a concedir una entrevista. Però anem, que no ha estat callat ni ara ni abans.

Bona mostra d’això, és que durant els vint anys que ha estat en silenci Rocío, ell ha parlat sobre ella tot el que li ha donat la gana. Tant és així que ara el mitjà ‘Outdoor’ de Telecinco ha donat a conéixer una entrevista d’ell de 2016 per a ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en el plató d’eixe programa i no per a parlar de si mateix, el va fer per a fer referència a la nul·la relació entre la filla de la seua germana i Ortega Cano. Tant és així que va manifestar: «José sent el mateix que ara jo mateix: ràbia. I la sent perquè no hi ha contacte i no entén res».

A això va afegir: «José és una persona a la qual no li agraden les polèmiques i tracta de fugir d’elles».

No obstant això, va ser un pas més enllà i va arremetre novament contra Rocío Carrasco quan va afirmar: «Jo crec que li ha donat motius a José per a no voler-la: no atendre els seus germans, desvincular-se de tota la família…».

 

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.