‘Rocío Carrasco li ha donat motius a Ortega Cano per a no voler-la’

 

La sèrie documental de Rocío Carrasco, que arriba hui a la seua final, està donant molt a parlar. I és que les mentides del seu ex (Antonio David) que ha revelat no han deixat indiferent a ningú i tampoc els presumptes maltractaments que va patir per part d’ell.

No obstant això, el seu testimoniatge està fent que queden en dubte d’igual manera des de la seua filla (Rocío Flores) fins a José Ortega Cano, vidu de la seua mare (Rocío Jurado). És més, també ha succeït el mateix amb periodistes i col·laboradors de televisió.

Això sense oblidar a alguns membres de la seua família. I precisament un d’ells ha decidit ara parlar per a arremetre contra la protagonista de la docuserie. Ens estem referint a Amador Mohedano, tio matern d’ella.

 

Amador Mohedano parla amb ‘Sálvame’

 

Amador Mohedano sembla tindre molt clar quin serà el seu pròxim moviment i així ho va deixar caure en unes declaracions que va donar per a ‘Sálvame’ dilluns passat. El germà de ‘la más grande’ podria estar esperant que acabe el documental de la seua neboda per a trencar el seu silenci en un plató de televisió o en una entrevista.

En este cas, no seria la primera vegada que l’ex de Rosa Benito se senta en un plató de televisió per a parlar de la relació de Rocío Carrasco amb ell i amb la resta de la família. Fa alguns anys, en 2016, es va sincerar com mai en el plató de ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en la cadira del programa de Telecinco, va parlar com mai abans del que existia entre Rocío Carrasco i José Ortega Cano i va revelar un episodi que el destre va protagonitzar amb Fidel Albiac quan la seua dona, Rocío Jurado, encara continuava viva.

 

El marit de Rosa Benito no ha estat callat

 

Durant l’emissió de la docu-serie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’,  Amador Mohedano ha anat llançant ‘pullites’ i missatges a la seua neboda. I en les seues últimes declaracions per a ‘Sálvame’ ha deixat clar que, després que acabe, estarà disposat a concedir una entrevista. Però anem, que no ha estat callat ni ara ni abans.

Bona mostra d’això, és que durant els vint anys que ha estat en silenci Rocío, ell ha parlat sobre ella tot el que li ha donat la gana. Tant és així que ara el mitjà ‘Outdoor’ de Telecinco ha donat a conéixer una entrevista d’ell de 2016 per a ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en el plató d’eixe programa i no per a parlar de si mateix, el va fer per a fer referència a la nul·la relació entre la filla de la seua germana i Ortega Cano. Tant és així que va manifestar: «José sent el mateix que ara jo mateix: ràbia. I la sent perquè no hi ha contacte i no entén res».

A això va afegir: «José és una persona a la qual no li agraden les polèmiques i tracta de fugir d’elles».

No obstant això, va ser un pas més enllà i va arremetre novament contra Rocío Carrasco quan va afirmar: «Jo crec que li ha donat motius a José per a no voler-la: no atendre els seus germans, desvincular-se de tota la família…».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.