12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

‘Rocío Carrasco li ha donat motius a Ortega Cano per a no voler-la’

 

La sèrie documental de Rocío Carrasco, que arriba hui a la seua final, està donant molt a parlar. I és que les mentides del seu ex (Antonio David) que ha revelat no han deixat indiferent a ningú i tampoc els presumptes maltractaments que va patir per part d’ell.

No obstant això, el seu testimoniatge està fent que queden en dubte d’igual manera des de la seua filla (Rocío Flores) fins a José Ortega Cano, vidu de la seua mare (Rocío Jurado). És més, també ha succeït el mateix amb periodistes i col·laboradors de televisió.

Això sense oblidar a alguns membres de la seua família. I precisament un d’ells ha decidit ara parlar per a arremetre contra la protagonista de la docuserie. Ens estem referint a Amador Mohedano, tio matern d’ella.

 

Amador Mohedano parla amb ‘Sálvame’

 

Amador Mohedano sembla tindre molt clar quin serà el seu pròxim moviment i així ho va deixar caure en unes declaracions que va donar per a ‘Sálvame’ dilluns passat. El germà de ‘la más grande’ podria estar esperant que acabe el documental de la seua neboda per a trencar el seu silenci en un plató de televisió o en una entrevista.

En este cas, no seria la primera vegada que l’ex de Rosa Benito se senta en un plató de televisió per a parlar de la relació de Rocío Carrasco amb ell i amb la resta de la família. Fa alguns anys, en 2016, es va sincerar com mai en el plató de ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en la cadira del programa de Telecinco, va parlar com mai abans del que existia entre Rocío Carrasco i José Ortega Cano i va revelar un episodi que el destre va protagonitzar amb Fidel Albiac quan la seua dona, Rocío Jurado, encara continuava viva.

 

El marit de Rosa Benito no ha estat callat

 

Durant l’emissió de la docu-serie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’,  Amador Mohedano ha anat llançant ‘pullites’ i missatges a la seua neboda. I en les seues últimes declaracions per a ‘Sálvame’ ha deixat clar que, després que acabe, estarà disposat a concedir una entrevista. Però anem, que no ha estat callat ni ara ni abans.

Bona mostra d’això, és que durant els vint anys que ha estat en silenci Rocío, ell ha parlat sobre ella tot el que li ha donat la gana. Tant és així que ara el mitjà ‘Outdoor’ de Telecinco ha donat a conéixer una entrevista d’ell de 2016 per a ‘Sábado Deluxe’.

Es va asseure en el plató d’eixe programa i no per a parlar de si mateix, el va fer per a fer referència a la nul·la relació entre la filla de la seua germana i Ortega Cano. Tant és així que va manifestar: «José sent el mateix que ara jo mateix: ràbia. I la sent perquè no hi ha contacte i no entén res».

A això va afegir: «José és una persona a la qual no li agraden les polèmiques i tracta de fugir d’elles».

No obstant això, va ser un pas més enllà i va arremetre novament contra Rocío Carrasco quan va afirmar: «Jo crec que li ha donat motius a José per a no voler-la: no atendre els seus germans, desvincular-se de tota la família…».

 

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.