Rocío Flores ‘molt decebuda’ amb Olga Moreno després de la seua entrevista

Rocío Flores ha contestat a totes les preguntes que li han fet per a valorar l’entrevista exclusiva que Olga Moreno ha concedit a la revista ‘Semana’, set mesos després que Antonio David Flores li comunicara la seua intenció de trencar el seu matrimoni.

La col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ té molt clara la seua postura i respon a les preguntes que Joaquín Prat li realitza en directe.

La filla d’Antonio David ha mirat amb atenció el vídeo on apareixen totes les declaracions d’Olga Moreno. «He lluitat pel meu matrimoni fins que he vist al meu marit amb una altra, em vaig trencar quan el meu marit va pronunciar la paraula separació«.

Per primera vegada, Rocío Flores ha criticat obertament a Olga Moreno en el plató del seu programa, «mai vaig pensar que diria això. Estic molt sorpresa i molt decebuda per la manera en la qual s’ha fet tot, no tant pel que es diu«, ha començat dient.

«D’aquesta exclusiva m’assabente el dilluns, però aquesta entrevista porta feta molt abans. No m’assabente del contingut d’aquesta exclusiva i m’assabente d’ella a través d’una crida que em fa Olga«, ha revelat de manera seriosa.

Joaquín Prat, després d’escoltar la seua companya, li fa una pregunta: «I ara que saps el contingut, quina valoració fas a grans trets?«. «Mai vaig pensar que diria això, però em sent súper decebuda i molt sorpresa», diu Rocío. El presentador insisteix a la seua companya: «Decebuda amb Olga?». La filla d’Antonio David explica la seua declaració: «Sí, estic molt decebuda, no és tant pel que diu, sinó per la manera en la qual s’ha fet tot«.

Rocío Flores ha explicat també com es va gestar la fotografia d’Olga Moreno al costat d’Antonio David diumenge passat. «L’aniversari del meu pare se celebra el diumenge i soc jo qui organitza l’aniversari amb els meus germans i la meua àvia. Era una sorpresa. El meu pare arriba el dissabte a Màlaga«. Tal com ha recordat la filla de Rocío Carrasco, «aquesta entrevista es fa el dissabte i l’aniversari del meu pare se celebra el diumenge a l’hora de menjar«.

Segons Rocío, «s’ha estat dient que el meu pare està darrere del posat amb Olga i la meua àvia. El meu pare no té absolutament res a veure, i no sap el contingut de l’exclusiva«.

«Jo no vaig convidar a l’aniversari a Olga Moreno, però ella em diu que vol anar. Vaig pensar que no era coherent que hi haguera una foto de la família, sobretot, amb la situació que hi ha en la família i el renou que es muntaria perquè el meu pare no va ser a l’aniversari de Marta. Quan em diu que anirà em quede al·lucinant i em diu que el meu pare li ha dit que vaja a l’aniversari. Penge i cride al meu pare per a demanar-li explicacions«. Pel que sembla, Antonio David havia parlat amb Marta i aquesta li havia dit que no tenia cap problema en què Olga anara al seu aniversari.

«Tot això és el diumenge i no m’assabente de l’entrevista de ‘Semana’ fins al dilluns. El que m’ha decebut realment és que Olga diguera que anava a l’aniversari, sabent que havia fet aquesta entrevista. Vens a l’aniversari, fas un ‘posat‘ amb el meu pare, sabent tot el que havies dit en aquesta entrevista«, ha explicat visiblement molesta.

«Els adults han fet les coses malament, ací cadascun ha mirat pel seu propi benefici«, ha explicat molt seriament Rocío Flores. «Si hi ha algú que ha sigut coherent i ha dit les coses clares he sigut jo. Em fa mal la manera en la qual s’han fet les coses, damunt m’acabe d’assabentar ara, venint a Mediaset, que hi ha una segona part de l’entrevista la setmana que ve«.

I així és. La revista ‘Semana’ publica aquesta setmana una primera part de l’entrevista que ocupa 12 pàgines i dimecres que ve hi haurà encara més.

Rocío Flores, aquesta entrevista no marcarà «una distància» entre ambdues, però sí que ha reconegut sentir-se «decebuda amb moltes coses que han passat». Ha deixat també molt clar que no està «per a gens d’acord amb res d’això […] La persona que des del minut zero ha estat al costat d’Olga he sigut jo. Sempre que se m’ha necessitat he sigut ací…«.

Joaquín Prat, pel seu costat, s’ha estranyat especialment de la indignació que la col·laboradora ha mostrat cap a Olga Moreno: «El teu pare porta 20 anys fent les coses com les ha fetes… que si tu tingueres 25 anys quan el teu pare eixia una setmana sí i una altra també posant a parir a la teua mare. M’hauria agradat saber com hauria sigut la teua actitud…«.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU