Rocío Flores ‘molt decebuda’ amb Olga Moreno després de la seua entrevista

Rocío Flores ha contestat a totes les preguntes que li han fet per a valorar l’entrevista exclusiva que Olga Moreno ha concedit a la revista ‘Semana’, set mesos després que Antonio David Flores li comunicara la seua intenció de trencar el seu matrimoni.

La col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ té molt clara la seua postura i respon a les preguntes que Joaquín Prat li realitza en directe.

La filla d’Antonio David ha mirat amb atenció el vídeo on apareixen totes les declaracions d’Olga Moreno. «He lluitat pel meu matrimoni fins que he vist al meu marit amb una altra, em vaig trencar quan el meu marit va pronunciar la paraula separació«.

Per primera vegada, Rocío Flores ha criticat obertament a Olga Moreno en el plató del seu programa, «mai vaig pensar que diria això. Estic molt sorpresa i molt decebuda per la manera en la qual s’ha fet tot, no tant pel que es diu«, ha començat dient.

«D’aquesta exclusiva m’assabente el dilluns, però aquesta entrevista porta feta molt abans. No m’assabente del contingut d’aquesta exclusiva i m’assabente d’ella a través d’una crida que em fa Olga«, ha revelat de manera seriosa.

Joaquín Prat, després d’escoltar la seua companya, li fa una pregunta: «I ara que saps el contingut, quina valoració fas a grans trets?«. «Mai vaig pensar que diria això, però em sent súper decebuda i molt sorpresa», diu Rocío. El presentador insisteix a la seua companya: «Decebuda amb Olga?». La filla d’Antonio David explica la seua declaració: «Sí, estic molt decebuda, no és tant pel que diu, sinó per la manera en la qual s’ha fet tot«.

Rocío Flores ha explicat també com es va gestar la fotografia d’Olga Moreno al costat d’Antonio David diumenge passat. «L’aniversari del meu pare se celebra el diumenge i soc jo qui organitza l’aniversari amb els meus germans i la meua àvia. Era una sorpresa. El meu pare arriba el dissabte a Màlaga«. Tal com ha recordat la filla de Rocío Carrasco, «aquesta entrevista es fa el dissabte i l’aniversari del meu pare se celebra el diumenge a l’hora de menjar«.

Segons Rocío, «s’ha estat dient que el meu pare està darrere del posat amb Olga i la meua àvia. El meu pare no té absolutament res a veure, i no sap el contingut de l’exclusiva«.

«Jo no vaig convidar a l’aniversari a Olga Moreno, però ella em diu que vol anar. Vaig pensar que no era coherent que hi haguera una foto de la família, sobretot, amb la situació que hi ha en la família i el renou que es muntaria perquè el meu pare no va ser a l’aniversari de Marta. Quan em diu que anirà em quede al·lucinant i em diu que el meu pare li ha dit que vaja a l’aniversari. Penge i cride al meu pare per a demanar-li explicacions«. Pel que sembla, Antonio David havia parlat amb Marta i aquesta li havia dit que no tenia cap problema en què Olga anara al seu aniversari.

«Tot això és el diumenge i no m’assabente de l’entrevista de ‘Semana’ fins al dilluns. El que m’ha decebut realment és que Olga diguera que anava a l’aniversari, sabent que havia fet aquesta entrevista. Vens a l’aniversari, fas un ‘posat‘ amb el meu pare, sabent tot el que havies dit en aquesta entrevista«, ha explicat visiblement molesta.

«Els adults han fet les coses malament, ací cadascun ha mirat pel seu propi benefici«, ha explicat molt seriament Rocío Flores. «Si hi ha algú que ha sigut coherent i ha dit les coses clares he sigut jo. Em fa mal la manera en la qual s’han fet les coses, damunt m’acabe d’assabentar ara, venint a Mediaset, que hi ha una segona part de l’entrevista la setmana que ve«.

I així és. La revista ‘Semana’ publica aquesta setmana una primera part de l’entrevista que ocupa 12 pàgines i dimecres que ve hi haurà encara més.

Rocío Flores, aquesta entrevista no marcarà «una distància» entre ambdues, però sí que ha reconegut sentir-se «decebuda amb moltes coses que han passat». Ha deixat també molt clar que no està «per a gens d’acord amb res d’això […] La persona que des del minut zero ha estat al costat d’Olga he sigut jo. Sempre que se m’ha necessitat he sigut ací…«.

Joaquín Prat, pel seu costat, s’ha estranyat especialment de la indignació que la col·laboradora ha mostrat cap a Olga Moreno: «El teu pare porta 20 anys fent les coses com les ha fetes… que si tu tingueres 25 anys quan el teu pare eixia una setmana sí i una altra també posant a parir a la teua mare. M’hauria agradat saber com hauria sigut la teua actitud…«.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.