Rocío Flores mostra els resultats dels seus retocs a cara llavada

Rocío Flores lluint espectacular amb el seu nou canvi en plató

 

Rocío Flores es mostra molt orgullosa dels canvis físics que ha experimentat en estos últims mesos. No obstant això, estos no li han eixit precisament gratis, sinó que la jove gasta una important suma de diners a fer-se els millors tractaments per a així lluir un rostre perfecte.

La neta de Rocío Jurado ha volgut donar-li un canvi de 360 graus al seu aspecte físic, i ho ha aconseguit. De fet, salta a la vista que es troba molt bé amb si mateixa i comparteix imatges sense un gram de maquillatge. «Al natural».

A més, confia en l’equip d’estilistes d’Alberto Duarte, que aconsegueixen fer-la brillar en cadascuna de les seues aparicions televisives, shootings o esdeveniments.

Rocío Flores cuida al màxim les seues exposicions públiques, siga dins o fora de la televisió. Des que abandonara els Cayos Cochinos fa ja un any, rares vegades hem vist a la filla de Rocío Carrasco sense maquillar.

Fins a este cap de setmana. La jove, compartia amb els seus seguidors d’Instagram la seua situació després d’haver dedicat tot el diumenge a netejar: «Al natural», escrivia al costat d’una instantània sense filtres, ni gota de maquillatge en la qual apareix recolzada sobre el sofà.

Rocío Flores

 

Retocs estètics

 

La jove s’ha sotmés a una rinomodelació per a afinar el seu nas valorat en 500 euros. També a una bichectomía, amb un cost de 1.500 euros, una de les intervencions que més furor causen entre les famoses últimament.

I a això podem sumar-li també la tècnica de farciment de llavis en la qual ha desemborsat uns 400 euros. Així, no sorprén que el seu rostre haja experimentat una autèntica metamorfosi en molt poc temps.

Finalment, no pot faltar el microblading o farcit de celles, un dels seus capritxos més barats i que té un cost de 250 euros.

En total, la filla d’Antonio David s’ha deixat uns 2.650 euros a canviar el seu aspecte. I és que la mateixa Rocío reconeixia que estava prenent la perspectiva de centrar-se en ella mateixa i en la seua salut mental.

L’assetjament mediàtic i l’estrés dels últims mesos li han passat factura. I just per això aprofita les seues estones lliures per a descansar.

La jove visita amb assiduïtat nombrosos centres de bellesa per a acaronar-se i intentar d’aqueixa forma relaxar-se. Alguna cosa que s’ha convertit en una autèntica teràpia per a ella.

Allí es farà les ungles, pentinar-se, massatges drenants… I els resultats salten a la vista! Ro, com l’anomenen els seus amics, també s’ha sotmés a sessions d’acupuntura per a calmar l’ansietat.

 

L’auge de la figura de Rocío Flores

 

Des d’un primer moment, Rocío s’ha desviscut per defensar al seu pare i a Olga Moreno, que han eixit bastant mal parats després de les greus acusacions abocades en contra seua.

D’altra banda, també ha comprovat com la seua fama en xarxes socials ha anat creixent com l’espuma. «Rocío Flores cuidava molt poc abans el seu perfil, publicava uns continguts molt d’estar per casa. Fotos davant de l’espill o sense cuidar», assenyalen els experts.

Una rellevància més que notable en els comentaris que rep, havent passat dels 500 fins a quasi més de 6.000 en moltes de les seues fotos.

De fet, ha arribat a convertir-se en tota una influencer que ja compta amb més de 771.000 seguidors en Instagram.

Això ha portat a la filla de Rocío Carrasco a donar-li un enfocament més professional a les seues xarxes socials, recorrent a fotògrafs i col·laborant amb marques. De fet, els vestits i la roba que llueix en les seues aparicions televisives s’esgoten al cap de poques hores.

Últimes notícies

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.