15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Rocío Flores mostra els resultats dels seus retocs a cara llavada

Rocío Flores lluint espectacular amb el seu nou canvi en plató

 

Rocío Flores es mostra molt orgullosa dels canvis físics que ha experimentat en estos últims mesos. No obstant això, estos no li han eixit precisament gratis, sinó que la jove gasta una important suma de diners a fer-se els millors tractaments per a així lluir un rostre perfecte.

La neta de Rocío Jurado ha volgut donar-li un canvi de 360 graus al seu aspecte físic, i ho ha aconseguit. De fet, salta a la vista que es troba molt bé amb si mateixa i comparteix imatges sense un gram de maquillatge. “Al natural”.

A més, confia en l’equip d’estilistes d’Alberto Duarte, que aconsegueixen fer-la brillar en cadascuna de les seues aparicions televisives, shootings o esdeveniments.

Rocío Flores cuida al màxim les seues exposicions públiques, siga dins o fora de la televisió. Des que abandonara els Cayos Cochinos fa ja un any, rares vegades hem vist a la filla de Rocío Carrasco sense maquillar.

Fins a este cap de setmana. La jove, compartia amb els seus seguidors d’Instagram la seua situació després d’haver dedicat tot el diumenge a netejar: “Al natural”, escrivia al costat d’una instantània sense filtres, ni gota de maquillatge en la qual apareix recolzada sobre el sofà.

Rocío Flores

 

Retocs estètics

 

La jove s’ha sotmés a una rinomodelació per a afinar el seu nas valorat en 500 euros. També a una bichectomía, amb un cost de 1.500 euros, una de les intervencions que més furor causen entre les famoses últimament.

I a això podem sumar-li també la tècnica de farciment de llavis en la qual ha desemborsat uns 400 euros. Així, no sorprén que el seu rostre haja experimentat una autèntica metamorfosi en molt poc temps.

Finalment, no pot faltar el microblading o farcit de celles, un dels seus capritxos més barats i que té un cost de 250 euros.

En total, la filla d’Antonio David s’ha deixat uns 2.650 euros a canviar el seu aspecte. I és que la mateixa Rocío reconeixia que estava prenent la perspectiva de centrar-se en ella mateixa i en la seua salut mental.

L’assetjament mediàtic i l’estrés dels últims mesos li han passat factura. I just per això aprofita les seues estones lliures per a descansar.

La jove visita amb assiduïtat nombrosos centres de bellesa per a acaronar-se i intentar d’aqueixa forma relaxar-se. Alguna cosa que s’ha convertit en una autèntica teràpia per a ella.

Allí es farà les ungles, pentinar-se, massatges drenants… I els resultats salten a la vista! Ro, com l’anomenen els seus amics, també s’ha sotmés a sessions d’acupuntura per a calmar l’ansietat.

 

L’auge de la figura de Rocío Flores

 

Des d’un primer moment, Rocío s’ha desviscut per defensar al seu pare i a Olga Moreno, que han eixit bastant mal parats després de les greus acusacions abocades en contra seua.

D’altra banda, també ha comprovat com la seua fama en xarxes socials ha anat creixent com l’espuma. “Rocío Flores cuidava molt poc abans el seu perfil, publicava uns continguts molt d’estar per casa. Fotos davant de l’espill o sense cuidar”, assenyalen els experts.

Una rellevància més que notable en els comentaris que rep, havent passat dels 500 fins a quasi més de 6.000 en moltes de les seues fotos.

De fet, ha arribat a convertir-se en tota una influencer que ja compta amb més de 771.000 seguidors en Instagram.

Això ha portat a la filla de Rocío Carrasco a donar-li un enfocament més professional a les seues xarxes socials, recorrent a fotògrafs i col·laborant amb marques. De fet, els vestits i la roba que llueix en les seues aparicions televisives s’esgoten al cap de poques hores.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.