Rocío Flores mostra els resultats dels seus retocs a cara llavada

Rocío Flores lluint espectacular amb el seu nou canvi en plató

 

Rocío Flores es mostra molt orgullosa dels canvis físics que ha experimentat en estos últims mesos. No obstant això, estos no li han eixit precisament gratis, sinó que la jove gasta una important suma de diners a fer-se els millors tractaments per a així lluir un rostre perfecte.

La neta de Rocío Jurado ha volgut donar-li un canvi de 360 graus al seu aspecte físic, i ho ha aconseguit. De fet, salta a la vista que es troba molt bé amb si mateixa i comparteix imatges sense un gram de maquillatge. “Al natural”.

A més, confia en l’equip d’estilistes d’Alberto Duarte, que aconsegueixen fer-la brillar en cadascuna de les seues aparicions televisives, shootings o esdeveniments.

Rocío Flores cuida al màxim les seues exposicions públiques, siga dins o fora de la televisió. Des que abandonara els Cayos Cochinos fa ja un any, rares vegades hem vist a la filla de Rocío Carrasco sense maquillar.

Fins a este cap de setmana. La jove, compartia amb els seus seguidors d’Instagram la seua situació després d’haver dedicat tot el diumenge a netejar: “Al natural”, escrivia al costat d’una instantània sense filtres, ni gota de maquillatge en la qual apareix recolzada sobre el sofà.

Rocío Flores

 

Retocs estètics

 

La jove s’ha sotmés a una rinomodelació per a afinar el seu nas valorat en 500 euros. També a una bichectomía, amb un cost de 1.500 euros, una de les intervencions que més furor causen entre les famoses últimament.

I a això podem sumar-li també la tècnica de farciment de llavis en la qual ha desemborsat uns 400 euros. Així, no sorprén que el seu rostre haja experimentat una autèntica metamorfosi en molt poc temps.

Finalment, no pot faltar el microblading o farcit de celles, un dels seus capritxos més barats i que té un cost de 250 euros.

En total, la filla d’Antonio David s’ha deixat uns 2.650 euros a canviar el seu aspecte. I és que la mateixa Rocío reconeixia que estava prenent la perspectiva de centrar-se en ella mateixa i en la seua salut mental.

L’assetjament mediàtic i l’estrés dels últims mesos li han passat factura. I just per això aprofita les seues estones lliures per a descansar.

La jove visita amb assiduïtat nombrosos centres de bellesa per a acaronar-se i intentar d’aqueixa forma relaxar-se. Alguna cosa que s’ha convertit en una autèntica teràpia per a ella.

Allí es farà les ungles, pentinar-se, massatges drenants… I els resultats salten a la vista! Ro, com l’anomenen els seus amics, també s’ha sotmés a sessions d’acupuntura per a calmar l’ansietat.

 

L’auge de la figura de Rocío Flores

 

Des d’un primer moment, Rocío s’ha desviscut per defensar al seu pare i a Olga Moreno, que han eixit bastant mal parats després de les greus acusacions abocades en contra seua.

D’altra banda, també ha comprovat com la seua fama en xarxes socials ha anat creixent com l’espuma. “Rocío Flores cuidava molt poc abans el seu perfil, publicava uns continguts molt d’estar per casa. Fotos davant de l’espill o sense cuidar”, assenyalen els experts.

Una rellevància més que notable en els comentaris que rep, havent passat dels 500 fins a quasi més de 6.000 en moltes de les seues fotos.

De fet, ha arribat a convertir-se en tota una influencer que ja compta amb més de 771.000 seguidors en Instagram.

Això ha portat a la filla de Rocío Carrasco a donar-li un enfocament més professional a les seues xarxes socials, recorrent a fotògrafs i col·laborant amb marques. De fet, els vestits i la roba que llueix en les seues aparicions televisives s’esgoten al cap de poques hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.