Els rumors d’embaràs de Belén Esteban tornen a aparéixer en Telecinco

Belén Esteban arribant a l’aeroport de Madrid (18-02-2020)

Els companys de ‘Sálvame’ han comentat si la de Paracuellos travessa un bon moment per a ser mare  | GTRES

 

El possible embaràs de Belén Esteban torna a sobrevolar el plató de ‘Sálvame‘. El rumor és una constant des de fa temps, sumat a una sabuda il·lusió de la col·laboradora per tornar a ser mare, que encara dona més peu a l’especulació. 

 

Però la vida de Belén es va xocant amb impediments que, encara que haguera volgut, no haurien propiciat un embaràs, en especials els problemes de salut que ha hagut de superar i que feien impossible que fora mare de nou. Just vèncer les complicacions, Belén confessava que li encantaria donar un germà a Andrea Janeiro. Però el destí no ha donat encara a l’estrella de Telecinco esta oportunitat.

 

Adéu al seu gran mal de cap

Ara Esteban ha solucionat un altre punt negatiu a la seua vida que pot haver-li generat nervis i malestar, gens idonis per a un embaràs. Després de tants anys de patiment, pareix haver posat fi a la guerra oberta contra el seu exrepresentant, Toño Sanchis, a qui acaba de furtar la casa. Problema resolt, Belén tindria ara el camí lliure de complicacions per a tornar a quedar-se embarassada. Té bona salut, està casada, la seua filla ja estudia en la universitat i ha resolt el seu gran mal de cap: té via lliure.

 

Ella mateixa ha confessat sentir-se alliberada i els seus companys de programa no han fet altra cosa que recordar-li el bon moment que viu per recuperar la seua gran il·lusió de tornar a ser mare. «L’altre dia vaig anar a prendre alguna cosa amb els companys de ‘Sálvame‘ i em deien que ara que el tema de la casa està solucionat i estic més relaxada, segur que em quedaria embarassada», confessava la de Paracuellos.

 

Possibilitats reals d’embaràs?

Sempre amb un toc d’humor, els col·laboradors de ‘Sálvame‘ recorren constantment al tema de l’embaràs de Belén. I ella sol seguir-los el fil. «A Miguel i a mi ens agradaria molt ser pares. A vore si ara… Jo crec que em quedaré embarassada», confessava a demés la col·laboradora a ‘Semana’.

 

El dubte és si es tracta d’una de les seues iròniques respostes o si realment l’exparella de Jesulín té plans de tornar a ser mare. El cas és que, si ho vol, té el camí lliure, el suport dels seus amics i col·laboradors i compta amb la seua Andreita, màxim pilar de Belén en la vida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.