Els rumors d’embaràs de Belén Esteban tornen a aparéixer en Telecinco

Belén Esteban arribant a l’aeroport de Madrid (18-02-2020)

Els companys de ‘Sálvame’ han comentat si la de Paracuellos travessa un bon moment per a ser mare  | GTRES

 

El possible embaràs de Belén Esteban torna a sobrevolar el plató de ‘Sálvame‘. El rumor és una constant des de fa temps, sumat a una sabuda il·lusió de la col·laboradora per tornar a ser mare, que encara dona més peu a l’especulació. 

 

Però la vida de Belén es va xocant amb impediments que, encara que haguera volgut, no haurien propiciat un embaràs, en especials els problemes de salut que ha hagut de superar i que feien impossible que fora mare de nou. Just vèncer les complicacions, Belén confessava que li encantaria donar un germà a Andrea Janeiro. Però el destí no ha donat encara a l’estrella de Telecinco esta oportunitat.

 

Adéu al seu gran mal de cap

Ara Esteban ha solucionat un altre punt negatiu a la seua vida que pot haver-li generat nervis i malestar, gens idonis per a un embaràs. Després de tants anys de patiment, pareix haver posat fi a la guerra oberta contra el seu exrepresentant, Toño Sanchis, a qui acaba de furtar la casa. Problema resolt, Belén tindria ara el camí lliure de complicacions per a tornar a quedar-se embarassada. Té bona salut, està casada, la seua filla ja estudia en la universitat i ha resolt el seu gran mal de cap: té via lliure.

 

Ella mateixa ha confessat sentir-se alliberada i els seus companys de programa no han fet altra cosa que recordar-li el bon moment que viu per recuperar la seua gran il·lusió de tornar a ser mare. «L’altre dia vaig anar a prendre alguna cosa amb els companys de ‘Sálvame‘ i em deien que ara que el tema de la casa està solucionat i estic més relaxada, segur que em quedaria embarassada», confessava la de Paracuellos.

 

Possibilitats reals d’embaràs?

Sempre amb un toc d’humor, els col·laboradors de ‘Sálvame‘ recorren constantment al tema de l’embaràs de Belén. I ella sol seguir-los el fil. «A Miguel i a mi ens agradaria molt ser pares. A vore si ara… Jo crec que em quedaré embarassada», confessava a demés la col·laboradora a ‘Semana’.

 

El dubte és si es tracta d’una de les seues iròniques respostes o si realment l’exparella de Jesulín té plans de tornar a ser mare. El cas és que, si ho vol, té el camí lliure, el suport dels seus amics i col·laboradors i compta amb la seua Andreita, màxim pilar de Belén en la vida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.