Els rumors d’embaràs de Belén Esteban tornen a aparéixer en Telecinco

Belén Esteban arribant a l’aeroport de Madrid (18-02-2020)

Els companys de ‘Sálvame’ han comentat si la de Paracuellos travessa un bon moment per a ser mare  | GTRES

 

El possible embaràs de Belén Esteban torna a sobrevolar el plató de ‘Sálvame‘. El rumor és una constant des de fa temps, sumat a una sabuda il·lusió de la col·laboradora per tornar a ser mare, que encara dona més peu a l’especulació. 

 

Però la vida de Belén es va xocant amb impediments que, encara que haguera volgut, no haurien propiciat un embaràs, en especials els problemes de salut que ha hagut de superar i que feien impossible que fora mare de nou. Just vèncer les complicacions, Belén confessava que li encantaria donar un germà a Andrea Janeiro. Però el destí no ha donat encara a l’estrella de Telecinco esta oportunitat.

 

Adéu al seu gran mal de cap

Ara Esteban ha solucionat un altre punt negatiu a la seua vida que pot haver-li generat nervis i malestar, gens idonis per a un embaràs. Després de tants anys de patiment, pareix haver posat fi a la guerra oberta contra el seu exrepresentant, Toño Sanchis, a qui acaba de furtar la casa. Problema resolt, Belén tindria ara el camí lliure de complicacions per a tornar a quedar-se embarassada. Té bona salut, està casada, la seua filla ja estudia en la universitat i ha resolt el seu gran mal de cap: té via lliure.

 

Ella mateixa ha confessat sentir-se alliberada i els seus companys de programa no han fet altra cosa que recordar-li el bon moment que viu per recuperar la seua gran il·lusió de tornar a ser mare. «L’altre dia vaig anar a prendre alguna cosa amb els companys de ‘Sálvame‘ i em deien que ara que el tema de la casa està solucionat i estic més relaxada, segur que em quedaria embarassada», confessava la de Paracuellos.

 

Possibilitats reals d’embaràs?

Sempre amb un toc d’humor, els col·laboradors de ‘Sálvame‘ recorren constantment al tema de l’embaràs de Belén. I ella sol seguir-los el fil. «A Miguel i a mi ens agradaria molt ser pares. A vore si ara… Jo crec que em quedaré embarassada», confessava a demés la col·laboradora a ‘Semana’.

 

El dubte és si es tracta d’una de les seues iròniques respostes o si realment l’exparella de Jesulín té plans de tornar a ser mare. El cas és que, si ho vol, té el camí lliure, el suport dels seus amics i col·laboradors i compta amb la seua Andreita, màxim pilar de Belén en la vida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.