9.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Els rumors d’embaràs de Belén Esteban tornen a aparéixer en Telecinco

Belén Esteban arribant a l’aeroport de Madrid (18-02-2020)

Els companys de ‘Sálvame’ han comentat si la de Paracuellos travessa un bon moment per a ser mare  | GTRES

 

El possible embaràs de Belén Esteban torna a sobrevolar el plató de ‘Sálvame‘. El rumor és una constant des de fa temps, sumat a una sabuda il·lusió de la col·laboradora per tornar a ser mare, que encara dona més peu a l’especulació. 

 

Però la vida de Belén es va xocant amb impediments que, encara que haguera volgut, no haurien propiciat un embaràs, en especials els problemes de salut que ha hagut de superar i que feien impossible que fora mare de nou. Just vèncer les complicacions, Belén confessava que li encantaria donar un germà a Andrea Janeiro. Però el destí no ha donat encara a l’estrella de Telecinco esta oportunitat.

 

Adéu al seu gran mal de cap

Ara Esteban ha solucionat un altre punt negatiu a la seua vida que pot haver-li generat nervis i malestar, gens idonis per a un embaràs. Després de tants anys de patiment, pareix haver posat fi a la guerra oberta contra el seu exrepresentant, Toño Sanchis, a qui acaba de furtar la casa. Problema resolt, Belén tindria ara el camí lliure de complicacions per a tornar a quedar-se embarassada. Té bona salut, està casada, la seua filla ja estudia en la universitat i ha resolt el seu gran mal de cap: té via lliure.

 

Ella mateixa ha confessat sentir-se alliberada i els seus companys de programa no han fet altra cosa que recordar-li el bon moment que viu per recuperar la seua gran il·lusió de tornar a ser mare. «L’altre dia vaig anar a prendre alguna cosa amb els companys de ‘Sálvame‘ i em deien que ara que el tema de la casa està solucionat i estic més relaxada, segur que em quedaria embarassada», confessava la de Paracuellos.

 

Possibilitats reals d’embaràs?

Sempre amb un toc d’humor, els col·laboradors de ‘Sálvame‘ recorren constantment al tema de l’embaràs de Belén. I ella sol seguir-los el fil. «A Miguel i a mi ens agradaria molt ser pares. A vore si ara… Jo crec que em quedaré embarassada», confessava a demés la col·laboradora a ‘Semana’.

 

El dubte és si es tracta d’una de les seues iròniques respostes o si realment l’exparella de Jesulín té plans de tornar a ser mare. El cas és que, si ho vol, té el camí lliure, el suport dels seus amics i col·laboradors i compta amb la seua Andreita, màxim pilar de Belén en la vida.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.