Selena Gómez i Chris Evans tenen un romanç?

 

Selena Gómez i Chris Evans han donat de què parlar entre els seus seguidors en les últimes hores i es van tornar tendència en xarxes socials, després que el ‘Capitán América’ començara a seguir a la cantant en Instagram, i després que fa poc, ella confessara estar ‘enamorada’ de l’actor.

 

Tenen un romanç?

 

“M’agrada Chris Evans. No és bonic? És molt bonic”, va revelar Selena durant una aparició en el programa ‘Watch What Happens Live with Andy Cohen’, al que el presentador va dir “Crec que t’estimarà”.
I és que després que l’actor de Marvel començara a seguir a la intèrpret de “Baila conmigo”, els seguidors de tots dos van començar a especular sobre l’existència d’un possible romanç entre els famosos, rumors que van créixer després de l’aparició d’unes suposades fotografies en els quals Gómez i Evans haurien sigut captats junts en un restaurant.

Va ser a través de Twitter on van començar a circular les imatges en les quals apareixen la cantant i l’actor abandonant el mateix estudi d’enregistrament a Los Angeles, Califòrnia, el passat 1 d’octubre, mateix dia en què suposadament van sopar junts en un restaurant.

No obstant això, més enllà de la nova interacció en Instagram i les fotos, cap dels dos ha parlat sobre una relació més enllà de les xarxes socials i menys d’un romanç, encara que la idea aparentment emociona als seus milions de fans.

Altres rumors apunten al fet que Selena i Evans podrien estar treballant junts en un nou projecte, encara que ara com ara només queda esperar a veure com es van donant les coses entre ells, i veure si és veritat que tenen una amistat, projectes de treball o fins i tot un romanç.

Últimes notícies

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.