Selena Gómez i Chris Evans tenen un romanç?

 

Selena Gómez i Chris Evans han donat de què parlar entre els seus seguidors en les últimes hores i es van tornar tendència en xarxes socials, després que el ‘Capitán América’ començara a seguir a la cantant en Instagram, i després que fa poc, ella confessara estar ‘enamorada’ de l’actor.

 

Tenen un romanç?

 

“M’agrada Chris Evans. No és bonic? És molt bonic”, va revelar Selena durant una aparició en el programa ‘Watch What Happens Live with Andy Cohen’, al que el presentador va dir “Crec que t’estimarà”.
I és que després que l’actor de Marvel començara a seguir a la intèrpret de “Baila conmigo”, els seguidors de tots dos van començar a especular sobre l’existència d’un possible romanç entre els famosos, rumors que van créixer després de l’aparició d’unes suposades fotografies en els quals Gómez i Evans haurien sigut captats junts en un restaurant.

Va ser a través de Twitter on van començar a circular les imatges en les quals apareixen la cantant i l’actor abandonant el mateix estudi d’enregistrament a Los Angeles, Califòrnia, el passat 1 d’octubre, mateix dia en què suposadament van sopar junts en un restaurant.

No obstant això, més enllà de la nova interacció en Instagram i les fotos, cap dels dos ha parlat sobre una relació més enllà de les xarxes socials i menys d’un romanç, encara que la idea aparentment emociona als seus milions de fans.

Altres rumors apunten al fet que Selena i Evans podrien estar treballant junts en un nou projecte, encara que ara com ara només queda esperar a veure com es van donant les coses entre ells, i veure si és veritat que tenen una amistat, projectes de treball o fins i tot un romanç.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.