Selena Gómez i Chris Evans tenen un romanç?

 

Selena Gómez i Chris Evans han donat de què parlar entre els seus seguidors en les últimes hores i es van tornar tendència en xarxes socials, després que el ‘Capitán América’ començara a seguir a la cantant en Instagram, i després que fa poc, ella confessara estar ‘enamorada’ de l’actor.

 

Tenen un romanç?

 

“M’agrada Chris Evans. No és bonic? És molt bonic”, va revelar Selena durant una aparició en el programa ‘Watch What Happens Live with Andy Cohen’, al que el presentador va dir “Crec que t’estimarà”.
I és que després que l’actor de Marvel començara a seguir a la intèrpret de “Baila conmigo”, els seguidors de tots dos van començar a especular sobre l’existència d’un possible romanç entre els famosos, rumors que van créixer després de l’aparició d’unes suposades fotografies en els quals Gómez i Evans haurien sigut captats junts en un restaurant.

Va ser a través de Twitter on van començar a circular les imatges en les quals apareixen la cantant i l’actor abandonant el mateix estudi d’enregistrament a Los Angeles, Califòrnia, el passat 1 d’octubre, mateix dia en què suposadament van sopar junts en un restaurant.

No obstant això, més enllà de la nova interacció en Instagram i les fotos, cap dels dos ha parlat sobre una relació més enllà de les xarxes socials i menys d’un romanç, encara que la idea aparentment emociona als seus milions de fans.

Altres rumors apunten al fet que Selena i Evans podrien estar treballant junts en un nou projecte, encara que ara com ara només queda esperar a veure com es van donant les coses entre ells, i veure si és veritat que tenen una amistat, projectes de treball o fins i tot un romanç.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.