Selena Gómez i Chris Evans tenen un romanç?

 

Selena Gómez i Chris Evans han donat de què parlar entre els seus seguidors en les últimes hores i es van tornar tendència en xarxes socials, després que el ‘Capitán América’ començara a seguir a la cantant en Instagram, i després que fa poc, ella confessara estar ‘enamorada’ de l’actor.

 

Tenen un romanç?

 

“M’agrada Chris Evans. No és bonic? És molt bonic”, va revelar Selena durant una aparició en el programa ‘Watch What Happens Live with Andy Cohen’, al que el presentador va dir “Crec que t’estimarà”.
I és que després que l’actor de Marvel començara a seguir a la intèrpret de “Baila conmigo”, els seguidors de tots dos van començar a especular sobre l’existència d’un possible romanç entre els famosos, rumors que van créixer després de l’aparició d’unes suposades fotografies en els quals Gómez i Evans haurien sigut captats junts en un restaurant.

Va ser a través de Twitter on van començar a circular les imatges en les quals apareixen la cantant i l’actor abandonant el mateix estudi d’enregistrament a Los Angeles, Califòrnia, el passat 1 d’octubre, mateix dia en què suposadament van sopar junts en un restaurant.

No obstant això, més enllà de la nova interacció en Instagram i les fotos, cap dels dos ha parlat sobre una relació més enllà de les xarxes socials i menys d’un romanç, encara que la idea aparentment emociona als seus milions de fans.

Altres rumors apunten al fet que Selena i Evans podrien estar treballant junts en un nou projecte, encara que ara com ara només queda esperar a veure com es van donant les coses entre ells, i veure si és veritat que tenen una amistat, projectes de treball o fins i tot un romanç.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.