Selena Gómez i Chris Evans tenen un romanç?

 

Selena Gómez i Chris Evans han donat de què parlar entre els seus seguidors en les últimes hores i es van tornar tendència en xarxes socials, després que el ‘Capitán América’ començara a seguir a la cantant en Instagram, i després que fa poc, ella confessara estar ‘enamorada’ de l’actor.

 

Tenen un romanç?

 

“M’agrada Chris Evans. No és bonic? És molt bonic”, va revelar Selena durant una aparició en el programa ‘Watch What Happens Live with Andy Cohen’, al que el presentador va dir “Crec que t’estimarà”.
I és que després que l’actor de Marvel començara a seguir a la intèrpret de “Baila conmigo”, els seguidors de tots dos van començar a especular sobre l’existència d’un possible romanç entre els famosos, rumors que van créixer després de l’aparició d’unes suposades fotografies en els quals Gómez i Evans haurien sigut captats junts en un restaurant.

Va ser a través de Twitter on van començar a circular les imatges en les quals apareixen la cantant i l’actor abandonant el mateix estudi d’enregistrament a Los Angeles, Califòrnia, el passat 1 d’octubre, mateix dia en què suposadament van sopar junts en un restaurant.

No obstant això, més enllà de la nova interacció en Instagram i les fotos, cap dels dos ha parlat sobre una relació més enllà de les xarxes socials i menys d’un romanç, encara que la idea aparentment emociona als seus milions de fans.

Altres rumors apunten al fet que Selena i Evans podrien estar treballant junts en un nou projecte, encara que ara com ara només queda esperar a veure com es van donant les coses entre ells, i veure si és veritat que tenen una amistat, projectes de treball o fins i tot un romanç.

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.