Hi ha un tiroteig, l’ensurt més important de Sofía Suescun

La coneguda Sofía Suescun al plató de 'Sálvame Deluxe' mirant a la dreta

Sofía Suescun, no és coneguda només pel seu pas pels ‘realitys’, sinó també per les seues polèmiques. La col·laboradora i ‘influencer’ ha compartit amb els seus més d’1,2 milions de seguidors a Instagram el moment angoixant que va viure a Madrid el passat dimarts, 4 de maig, mentre estava gaudint d’una jornada de compres pel luxós barri de Salamanca.

Acompanyada pel seu germà Cristian, la navarresa va decidir apropar-se a una prestigiosa joieria, fins aquí tot normal en la vida de Sofía si no fos perquè, de no haver canviat d’idea, la parella de Kiko Jiménez s’hagués trobat enmig d’un impressionant atracament que va tindre lloc just a la joieria en la qual tenia pensat entrar. Ella mateixa ho explica als seus fans, encara commocionada.

 

 

 

L’«aventura extrema» de Sofía Suescun

La ‘influencer’ ha volgut compartir amb els seus seguidors una experiència que es podria a ver convertir en el seu pitjor malson, per aixó hi ha explicat la raó per la qual no va entrar a la joieria situada al barri de Salamanca de Madrid, on va tenir lloc un espectacular robatori del qual es va lliurar pels pèls.

Els àngels de la guarda també. He estat com 40 minuts donant voltes amb el cotxe intentant buscar un forat per no ficar-ho en un pàrquing i, justament quan he arribat a la porta de la joieria, els dos buits», comença explicant en un vídeo publicat en les seues ‘stories’ d’Instagram.

 

Sofia Suescun en un storie d'Instagram

Sofía Suescun dona les gràcies a la destinació per protegir-la | Instagram

En el cas que Sofía hagués pogut aparcar en estos dos buits, hauria entrat a la joieria i la xica de Kiko Jiménez hagués viscut una experiència aterridora: «Si hagués aparcat a la primera, m’hauria enxampat este gran atracament que hi ha hagut al barri de Salamanca. Hi ha hagut ostatges, tirotejos i de tot… Imagina’t que per un moment soc jo», explica encara sense poder creure de la qual s’ha lliurat.

«Així que de veritat, gràcies a l’univers per protegir-me tant», afegia conscient del qual podria haver passat. «Sort que al xoriço l’han enxampat», opinava. Sofía Suescun i el seu germà Cristian, van estar en un carrer proper al lloc de l’atracament i van presenciar l’enrenou que es va produir, sent conscient que ella mateixa podria haver estat víctima.

 

«Aquí morirem tots!»

Tot va començar el passat dimarts, 4 de maig, quan un home va entrar armat amb un subfusell i una pistola a la joieria ‘L’Ermitage’ cridant: «Aquí morirem tots!». Ràpidament les forces de seguretat van desplaçar-se fins a l’establiment per impedir l’atracament, ja que dins es trobaven l’amo de la joieria i un empleat que van ser retinguts per l’atracador. En veure a la policia, l’atracador va agafar a l’empleat com a ostatge i va apuntar als agents des de l’establiment.

 

La Policia va aconseguir detenir l’assaltant, però no sense abans evitar que l’empleat fos ferit a l’abdomen i un altre policia a la cara per un casquet de bala després produir-se un tiroteig. La investigació segueix en peu per determinar si l’assaltant va actuar sol o en companyia d’algú més. Afortunadament, tots dos ferits es troben estables i fora de risc.

 

«Calla, negre esclau!», li va cridar l’atracador a l’empleat de la joieria mentre estava sent detingut per la policia. Tot un autèntic moment de pel·lícula del qual van ser testimoni els vianants i la mateixa Sofía Suescun, qui podria haver-se vist involucrada en l’atracament si hagués aparcat en el lloc lliure que tenia prop de la joieria. Tant ella com el seu germà encara no han pogut sortir de l’ensurt i Sofía es mostra agraïda al destí per haver-la protegit del que ha passat.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.