Sofía Suescun i Fede confessen que van tindre una relació

Sofía escoltava a Fede molt sorpresa

Sofía escoltava a Fede molt sorpresa | TELECINCO

 

En plena decisió de qui seria el concursant ‘repescat’ de ‘GH DÚO’, la presència d’algun d’ells ha incomodat a alguns concursants. Concretament, a Sofía Suescun, a qui les confessions de Fede li han provocat una situació compromesa i ha alçat molts comentaris entre els companys de la casa.

 

Fede confessa que va tindre una relació amb Sofía

Durant una conversa amb els integrants de la casa, Fede va confessar com va conéixer a Sofía Suescun i va assegurar que van mantindre una relació. L’italià explicava:  «Jo em vaig posar a buscar missatges antics al meu Facebook i vaig veure que una tal Sofia m’havia escrit uns quants missatges quan estava a Gran Hermano i estava amb Yle».

 

Kiko Rivera, atònit, escoltant la confessió de Fede

Kiko Rivera, atònit, escoltant la confessió de Fede | TELECINCO

 

En aquell moment, Kiko Rivera, sorprés per la confessió de l’italià, el va interrompre llançant una pregunta dirigida a Sofía per la suposada relació: «Tu també t’has enrotllat amb aquest?». Davant d’aquesta pregunta en veu alta de Kiko, la presència del mateix Fede i de la mirada atònita de tots els companys de la casa, Sofía, molt sorpresa amb les afirmacions de l’italià, no va tindre una altra opció que confirmar la seua història amb ell: «La nostra història va ser un rotllo. Va ser bonic».

 

Fede explica què va fer per conèixer a Sofía

Fede explica què va fer per a conéixer a Sofía | TELECINCO

 

Superat aquest moment de sorpresa per Sofía i per tots els integrants de la casa de Guadalix, Fede va continuar explicant aspectes sobre la relació que van mantindre. L’italià explicava que tot i llegir el missatge de Facebook un poc tard, no va deixar escapar l’oportunitat de conéixer a Sofía i va decidir viatjar on es trobava la guanyadora de ‘Gran Hermano’: «Vaig veure que tenia un esdeveniment a Barcelona i vaig agafar un avió i vaig anar». Sembla que aquest gest del xic era desconegut per part de Sofía, la qual va mostrar la seua sorpresa amb un sincer: «Em quede morta».

 

El que no sabem és com s’haurà pres Alejandro Albalá el fet que la seua exparella també va tindre una relació amb l’italià, i sobretot, si Ylenia, la gran amiga de Sofía durant tot el concurs a la casa, era coneixedora que aquesta i el seu ex van tindre «un rotllo».

 

Alejandro Albalá, incapaç d’oblidar a Sofía

Tot i que Alejandro Albalá va passar un mal moment després de l’expulsió de la seua exparella, a poc a poc va anar refent-se i va començar a gaudir de la seua estada a la casa amb els seus companys, especialment amb Ylenia, amb la qual se l’ha vist molt a gust últimament.

 

Però la tornada de la navarresa a la casa de ‘GH DÚO’ ha tornat a trastocar els plans del jove Alejandro que, fins i tot, li va voler demostrar l’amor que encara li té, davant de tots els companys de la casa, dient-li: «T’estime molt. Per desgràcia».

 

Sofía deixa definitivament a Alejandro Albalá

Sofía deixa definitivament a Alejandro Albalá | TELECINCO

 

En canvi, Sofía va ser molt taxativa i admetia que la seua relació estava morta: «En aquest moment no podem ser amics. El millor i el més positiu per als dos és que no estem junts» li va dir al jove de Santander, deixant-lo visiblement tocat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.

Benidorm pagarà 350 milions per la sentència de Serra Gelada amb un primer abonament de 60

El ple ha aprovat per àmplia majoria el pla per a executar la sentència de l'APR7 de Serra Gelada: 350 milions als propietaris i un primer pagament de 60 abans de cap d'any. Hi haurà carència fins a 2030, possibilitat de pagar amb sòl municipal i un préstec de 55 milions.

El regidor d’Altea denunciat per bufetejar a la seua parella renúncia a l’acta

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís a Altea, ha renunciat a la seua acta després de la seua detenció per presumpta agressió a la seua parella. El cas es tramitarà per juí ràpid a Benidorm i no es va dictar orde de protecció.

El PSPV ha concedit el seu premi Picota a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la seua sàtira amb Bernabé i l’UME

El PSPV de València ha premiat a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la millor escena de crítica local, amb un ninot que mostra a Pilar Bernabé al comandament d'un tanc de la UME. L'edició ha batut el seu rècord de participació amb 33 comissions.

El SOM Festival Castelló confirma a Iván Ferreiro per a l’1 d’agost

El festival confirma l'actuació d'Iván Ferreiro l'1 d'agost dins del seu cicle estiuenc. És la segona confirmació després de Sergio Dalma.