Sofia Suescun presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’

Mediaset continua dipositant la seua confiança a Sofia Suescun, que es posarà al capdavant d’un nou espai que s’emetrà en exclusiva en Mitele Plus. La guanyadora de ‘Supervivientes 2018’ presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’, format que centrarà la seua atenció en l’exercici de supervivència que duran a terme els concursants del reality show, que arrenca les seues emissions en Telecinco el 8 d’abril.

El seu acompliment en les labors de pesca, la seua capacitat per a aconseguir aliment o majors quantitats d’aigua o la seua destresa per a construir un lloc en el qual resguardar-se dels fenòmens meteorològics seran alguns dels continguts que podran veure’s en ‘Supervivientes: una aventura extrema’, que s’emetrà de dilluns a divendres.

«Quines ganes de començar!», ha escrit la també guanyadora de ‘Gran Hermano 16’ en el seu compte de Twitter després de conéixer-se la notícia.

Amb este nou espai, Suescun afrontarà una nova experiència vinculada al format, després de fer-se càrrec en 2019 de ‘QUIZ SV’, un concurs digital emés en l’app de Mitele abans de les gales per a posar a prova el coneixement que els seguidors tenien del format.

Els 16 concursants confirmats de ‘Supervivents’ han posat rumb a Hondures durant el matí d’este dijous. Jorge Javier Vázquez i Lara Álvarez tornaran a estar al capdavant del reality show en la seua edició d’enguany. Carlos Sobera conduirà les gal·les ‘Tierra de Nadie’, mentre que Jordi González moderarà els debats setmanals.

Últimes notícies

Gran desplegament per a buscar una dona major desapareguda a Andilla

Mitjans terrestres i aeris continuen la búsqueda d’una dona major desapareguda a Andilla des de dimecres, amb helicòpter, drons i unitats canines.

Riba-roja defensa que va alertar el 112 del desbordament del Pozalet a les 12.50 hores

L’alcalde de Riba-roja de Túria, Robert Raga, ha explicat al jutjat que el consistori va alertar el 112 a les 12.50 hores del 29 d’octubre que el Pozalet començava a inundar-se i, poc després, del risc de desbordament del barranc del Poyo.

Un gran concert simultani de 1.600 jóvens músics donarà la benvinguda al curs escolar

Un total de 1.600 músics de 70 bandes juvenils oferiran este diumenge a migdia un concert simultani a València, Castelló, Alacant i Elx per a celebrar l’inici del curs escolar i reivindicar la Música obligatòria en l’ESO.

València acollirà la preparació del Mundial de ciclisme en pista de Shangai

La selecció espanyola de ciclisme en pista es concentrarà a València del 28 de setembre al 3 d’octubre per preparar el Mundial de Shangai, que se celebrarà del 14 al 18 d’octubre, amb onze ciclistes convocats.

Empreses aeroespacials valencianes provaran els seus drons amb l’Exèrcit de Terra

Espai Aero CV, la UPV i el Regimiento de Caballería Lusitania han llançat una iniciativa pionera perquè empreses aeroespacials valencianes provin i validen les seues tecnologies amb personal militar en exercicis reals.

Mora Echo, la delfina rescatada de Canadà que vivia a l’Oceanogràfic

L’Oceanogràfic de València ha informat de la mort d’Echo, una delfina rescatada de Marineland (Canadà) en agost, mentre continua la investigació per aclarir-ne les causes.

Investiguen una agressió racista a un jove d’origen àrab a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil investiga una agressió a un jove d’origen àrab durant les festes de Tavernes de la Valldigna, gravada en vídeo i difosa en xarxes. L’Ajuntament condemna els fets i parla d’un cas aïllat que no reflectix la convivència al municipi.

Cámara València descarta falta de combustible a Espanya però alerta pels preus

El president de Cámara València, José Vicente Morata, assegura que no hi ha indicis de desabastiment de carburant a Espanya, tot i que adverteix que els alts preus de l’energia mantindran elevada la inflació en els pròxims mesos.