10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Sofia Suescun presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’

Mediaset continua dipositant la seua confiança a Sofia Suescun, que es posarà al capdavant d’un nou espai que s’emetrà en exclusiva en Mitele Plus. La guanyadora de ‘Supervivientes 2018’ presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’, format que centrarà la seua atenció en l’exercici de supervivència que duran a terme els concursants del reality show, que arrenca les seues emissions en Telecinco el 8 d’abril.

El seu acompliment en les labors de pesca, la seua capacitat per a aconseguir aliment o majors quantitats d’aigua o la seua destresa per a construir un lloc en el qual resguardar-se dels fenòmens meteorològics seran alguns dels continguts que podran veure’s en ‘Supervivientes: una aventura extrema’, que s’emetrà de dilluns a divendres.

“Quines ganes de començar!”, ha escrit la també guanyadora de ‘Gran Hermano 16’ en el seu compte de Twitter després de conéixer-se la notícia.

Amb este nou espai, Suescun afrontarà una nova experiència vinculada al format, després de fer-se càrrec en 2019 de ‘QUIZ SV’, un concurs digital emés en l’app de Mitele abans de les gales per a posar a prova el coneixement que els seguidors tenien del format.

Els 16 concursants confirmats de ‘Supervivents’ han posat rumb a Hondures durant el matí d’este dijous. Jorge Javier Vázquez i Lara Álvarez tornaran a estar al capdavant del reality show en la seua edició d’enguany. Carlos Sobera conduirà les gal·les ‘Tierra de Nadie’, mentre que Jordi González moderarà els debats setmanals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.