Sofia Suescun presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’

Mediaset continua dipositant la seua confiança a Sofia Suescun, que es posarà al capdavant d’un nou espai que s’emetrà en exclusiva en Mitele Plus. La guanyadora de ‘Supervivientes 2018’ presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’, format que centrarà la seua atenció en l’exercici de supervivència que duran a terme els concursants del reality show, que arrenca les seues emissions en Telecinco el 8 d’abril.

El seu acompliment en les labors de pesca, la seua capacitat per a aconseguir aliment o majors quantitats d’aigua o la seua destresa per a construir un lloc en el qual resguardar-se dels fenòmens meteorològics seran alguns dels continguts que podran veure’s en ‘Supervivientes: una aventura extrema’, que s’emetrà de dilluns a divendres.

“Quines ganes de començar!”, ha escrit la també guanyadora de ‘Gran Hermano 16’ en el seu compte de Twitter després de conéixer-se la notícia.

Amb este nou espai, Suescun afrontarà una nova experiència vinculada al format, després de fer-se càrrec en 2019 de ‘QUIZ SV’, un concurs digital emés en l’app de Mitele abans de les gales per a posar a prova el coneixement que els seguidors tenien del format.

Els 16 concursants confirmats de ‘Supervivents’ han posat rumb a Hondures durant el matí d’este dijous. Jorge Javier Vázquez i Lara Álvarez tornaran a estar al capdavant del reality show en la seua edició d’enguany. Carlos Sobera conduirà les gal·les ‘Tierra de Nadie’, mentre que Jordi González moderarà els debats setmanals.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.