Sofia Suescun presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’

Mediaset continua dipositant la seua confiança a Sofia Suescun, que es posarà al capdavant d’un nou espai que s’emetrà en exclusiva en Mitele Plus. La guanyadora de ‘Supervivientes 2018’ presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’, format que centrarà la seua atenció en l’exercici de supervivència que duran a terme els concursants del reality show, que arrenca les seues emissions en Telecinco el 8 d’abril.

El seu acompliment en les labors de pesca, la seua capacitat per a aconseguir aliment o majors quantitats d’aigua o la seua destresa per a construir un lloc en el qual resguardar-se dels fenòmens meteorològics seran alguns dels continguts que podran veure’s en ‘Supervivientes: una aventura extrema’, que s’emetrà de dilluns a divendres.

«Quines ganes de començar!», ha escrit la també guanyadora de ‘Gran Hermano 16’ en el seu compte de Twitter després de conéixer-se la notícia.

Amb este nou espai, Suescun afrontarà una nova experiència vinculada al format, després de fer-se càrrec en 2019 de ‘QUIZ SV’, un concurs digital emés en l’app de Mitele abans de les gales per a posar a prova el coneixement que els seguidors tenien del format.

Els 16 concursants confirmats de ‘Supervivents’ han posat rumb a Hondures durant el matí d’este dijous. Jorge Javier Vázquez i Lara Álvarez tornaran a estar al capdavant del reality show en la seua edició d’enguany. Carlos Sobera conduirà les gal·les ‘Tierra de Nadie’, mentre que Jordi González moderarà els debats setmanals.

Últimes notícies

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.