Sofia Suescun presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’

Mediaset continua dipositant la seua confiança a Sofia Suescun, que es posarà al capdavant d’un nou espai que s’emetrà en exclusiva en Mitele Plus. La guanyadora de ‘Supervivientes 2018’ presentarà ‘Supervivientes: una aventura extrema’, format que centrarà la seua atenció en l’exercici de supervivència que duran a terme els concursants del reality show, que arrenca les seues emissions en Telecinco el 8 d’abril.

El seu acompliment en les labors de pesca, la seua capacitat per a aconseguir aliment o majors quantitats d’aigua o la seua destresa per a construir un lloc en el qual resguardar-se dels fenòmens meteorològics seran alguns dels continguts que podran veure’s en ‘Supervivientes: una aventura extrema’, que s’emetrà de dilluns a divendres.

«Quines ganes de començar!», ha escrit la també guanyadora de ‘Gran Hermano 16’ en el seu compte de Twitter després de conéixer-se la notícia.

Amb este nou espai, Suescun afrontarà una nova experiència vinculada al format, després de fer-se càrrec en 2019 de ‘QUIZ SV’, un concurs digital emés en l’app de Mitele abans de les gales per a posar a prova el coneixement que els seguidors tenien del format.

Els 16 concursants confirmats de ‘Supervivents’ han posat rumb a Hondures durant el matí d’este dijous. Jorge Javier Vázquez i Lara Álvarez tornaran a estar al capdavant del reality show en la seua edició d’enguany. Carlos Sobera conduirà les gal·les ‘Tierra de Nadie’, mentre que Jordi González moderarà els debats setmanals.

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.