El sorprenent regal que Tamara Falcó demana pel seu 40 aniversari

Ejemplo de shortcode con estilo
  Tamara Falcó compleix demà dissabte 40 anys. Una xifra redona que la socialité festejarà com mereix, perquè són moltes les coses que ha de celebrar, tant en el terreny personal com en el professional. D’una banda, tot sembla indicar que és pròxima les seues noces amb Íñigo Onieva; per una altra, cal ressaltar la seua reeixida carrera professional com […]

 

Tamara Falcó compleix demà dissabte 40 anys. Una xifra redona que la socialité festejarà com mereix, perquè són moltes les coses que ha de celebrar, tant en el terreny personal com en el professional. D’una banda, tot sembla indicar que és pròxima les seues noces amb Íñigo Onieva; per una altra, cal ressaltar la seua reeixida carrera professional com a part de l’equip de ‘El Hormiguero’.

 

Celebració Aniversari

 

I com serà aqueixa celebració? Ho ha comptat ella mateixa en les seues xarxes socials. «Faig una xicoteta festa a la qual m’haguera agradat haver convidat a tothom, però hem triat un lloc xicotet i 150 persones podran vindre». 

Entre els convidats no podria faltar la seua mare Isabel Preysler i la parella d’aquesta Mario Vargas Llosa, les seues germanes Ana Boyer i Xandra Falcó, el seu nuvi Íñigo Onieva o els seus companys de ‘MasterChef Celebrity’, Samantha Vallejo-Nágera, Jordi Cruz així com els de ‘El Hormiguero’, Pablo Motos, Nuria Roca i Juan del Val i els seus amics de ‘Le Cordon Bleu’.

 

Regal d’Aniversari

 

Els convidats no hauran de preocupar-se per encertar amb el regal, ja que ha sigut la protagonista qui, a través d’una Story d’Instagram, i demostrant el seu costat més solidari, ha demanat que qui volguera tindre un detall amb ella el fera a través d’un donatiu a la ‘Asociación Hogar Nazare‘, que com ella mateixa explicava fa una meravellosa labor al Perú salvant a xiquets amb malformacions que són venuts per a traficar amb els seus òrgans.

«En aquest moment en què em sobra de tot, soc tan afortunada, tan beneïda per Déu, l’única cosa que se’m pot ocórrer com a regal és poder compartir això amb xiquets que no tenen moltes possibilitats».  Aquest «seria el millor regal» afirmava Tamara.

Últimes notícies

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.