Nou suport a Antonio David Flores: «És del millor que tenen els 2 xiquets»

La figura d’Irma Gómez, mainadera de Rocío i David Flores, fills de Carrasco i Antonio David, ha guanyat rellevància des que s’estrenés la docuserie sobre la vida de la filla de ‘la més gran’. Irma va ser qui va cuidar als xiquets quan la xicoteta tenia quatre anys i David tan sols dos.

 

Irma estar present en la vida de Rocío Carrasco i Fidel Albiac durant dos llargs anys. La seua denúncia per maltractaments a Fidel Albiac, que va acabar en res a nivell judicial, va ser publicada en la revista “Quina em dius!” i publicacions com ‘Hola!’ també es van fer ressò d’aquesta.

«Rocío ha convençut moltíssim a la gent, però el que està explicant no és la realitat»

«Vull parlar perquè en el seu moment no se’m va deixar per assumptes legals i jo també tinc dret a contar el que vaig viure», comença dient Irma. Sobre el declarat per Rocío Carrasco entorn del paper d’Antonio David com a pare, Irma vol deixar clar que «Antonio David és de lo millor que tenen estos dos xiquets» i no comparteix el que s’ha dit per Carrasco sobre que ells «són víctimes de la manipulació del seu pare».

Irma afirma que Rocío ha aconseguit convèncer moltíssim a la gent però el que està explicant no és la realitat, són mitges veritats, encara que el sofriment d’ella jo sí que me’l crec», explica en el diari ‘La Razón’.

 

«M’encantaria que Rocío Flores no sofrís amb tot això. La seua mare l’ha deixat als peus dels cavalls. Una mare no li fa això a la seua filla. Hi ha moltes coses que no se sostenen i tot caurà pel seu propi pes», confessa. Irma, que hui dia viu prop de Madrid amb els seus fills, afirma no haver tornat a veure a Rocío i David.

 

Malgrat no veure’ls des de fa 20 anys, a Irma li agradaria tornar a estar prop d’ells: «No he tornat a saber res de Rocío i de David però m’encantaria. Només els he vist per televisió, i quan vaig veure a Rocío a ‘Supervivientes’ vaig al·lucinar perquè cada vegada està més guapa. Esta xiqueta sempre ha sigut guapíssima», assegura.

 

Irma nega que Antonio David li pagar perquè denunciés a Fidel

Com es va publicar fa anys, Irma Gómez va denunciar a l’actual marit de Rocío Carrasco, si bé esta demanda no va ser admesa a tràmit. Ara, dos dècades després, l’exmainadera de Rocío i David parla clar del succeït.

 

«Jo en el seu moment vaig denunciar a Fidel per maltractaments a Rocío. Resulta que per un error en el procés la demanda no es va admetre. Ell em va posar després una querella criminal per atemptar contra la seua imatge i honor. Vaig ser absolta diverses vegades. Li van recomanar que fos per la via civil i va acabar retirant esta denúncia. Poc temps després Rocío i Fidel van treure un comunicat oficial en una revista dient que tot el que jo vaig dir no era cert. Jo tinc la meua sentència i això no menteix. Em van crucificar i em van donar per tots costats i jo ho vaig passar molt malament perquè no podia parlar», sentència Irma.

 

«Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde»

Al seu torn, la mainadera ha incidit en un tema que ha sortit públicament en les últimes hores: «Vull dir que Antonio David no em va pagar 6.000 euros perquè jo denunciés a Fidel. Mai em va pagar absolutament res i vull deixar-ho ben clar». A més, Irma assegura que l’última vegada que va parlar amb ell, el col·laborador de televisió es va mostrar molt agraït amb ella pel tractament que li va donar als seus fills durant estos dos anys.

 

Finalment, sobre l’estat anímic actual de Rocío Carrasco, Irma opina que «Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde. Tampoc era feliç quan jo vaig estar amb ella, però és que porta vint-i-cinc anys amb esta depressió i ansietat», conclou.

Últimes notícies

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.