8.5 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Nou suport a Antonio David Flores: «És del millor que tenen els 2 xiquets»

La figura d’Irma Gómez, mainadera de Rocío i David Flores, fills de Carrasco i Antonio David, ha guanyat rellevància des que s’estrenés la docuserie sobre la vida de la filla de ‘la més gran’. Irma va ser qui va cuidar als xiquets quan la xicoteta tenia quatre anys i David tan sols dos.

 

Irma estar present en la vida de Rocío Carrasco i Fidel Albiac durant dos llargs anys. La seua denúncia per maltractaments a Fidel Albiac, que va acabar en res a nivell judicial, va ser publicada en la revista “Quina em dius!” i publicacions com ‘Hola!’ també es van fer ressò d’aquesta.

«Rocío ha convençut moltíssim a la gent, però el que està explicant no és la realitat»

«Vull parlar perquè en el seu moment no se’m va deixar per assumptes legals i jo també tinc dret a contar el que vaig viure», comença dient Irma. Sobre el declarat per Rocío Carrasco entorn del paper d’Antonio David com a pare, Irma vol deixar clar que «Antonio David és de lo millor que tenen estos dos xiquets» i no comparteix el que s’ha dit per Carrasco sobre que ells «són víctimes de la manipulació del seu pare».

Irma afirma que Rocío ha aconseguit convèncer moltíssim a la gent però el que està explicant no és la realitat, són mitges veritats, encara que el sofriment d’ella jo sí que me’l crec», explica en el diari ‘La Razón’.

 

«M’encantaria que Rocío Flores no sofrís amb tot això. La seua mare l’ha deixat als peus dels cavalls. Una mare no li fa això a la seua filla. Hi ha moltes coses que no se sostenen i tot caurà pel seu propi pes», confessa. Irma, que hui dia viu prop de Madrid amb els seus fills, afirma no haver tornat a veure a Rocío i David.

 

Malgrat no veure’ls des de fa 20 anys, a Irma li agradaria tornar a estar prop d’ells: «No he tornat a saber res de Rocío i de David però m’encantaria. Només els he vist per televisió, i quan vaig veure a Rocío a ‘Supervivientes’ vaig al·lucinar perquè cada vegada està més guapa. Esta xiqueta sempre ha sigut guapíssima», assegura.

 

Irma nega que Antonio David li pagar perquè denunciés a Fidel

Com es va publicar fa anys, Irma Gómez va denunciar a l’actual marit de Rocío Carrasco, si bé esta demanda no va ser admesa a tràmit. Ara, dos dècades després, l’exmainadera de Rocío i David parla clar del succeït.

 

«Jo en el seu moment vaig denunciar a Fidel per maltractaments a Rocío. Resulta que per un error en el procés la demanda no es va admetre. Ell em va posar després una querella criminal per atemptar contra la seua imatge i honor. Vaig ser absolta diverses vegades. Li van recomanar que fos per la via civil i va acabar retirant esta denúncia. Poc temps després Rocío i Fidel van treure un comunicat oficial en una revista dient que tot el que jo vaig dir no era cert. Jo tinc la meua sentència i això no menteix. Em van crucificar i em van donar per tots costats i jo ho vaig passar molt malament perquè no podia parlar», sentència Irma.

 

«Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde»

Al seu torn, la mainadera ha incidit en un tema que ha sortit públicament en les últimes hores: «Vull dir que Antonio David no em va pagar 6.000 euros perquè jo denunciés a Fidel. Mai em va pagar absolutament res i vull deixar-ho ben clar». A més, Irma assegura que l’última vegada que va parlar amb ell, el col·laborador de televisió es va mostrar molt agraït amb ella pel tractament que li va donar als seus fills durant estos dos anys.

 

Finalment, sobre l’estat anímic actual de Rocío Carrasco, Irma opina que «Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde. Tampoc era feliç quan jo vaig estar amb ella, però és que porta vint-i-cinc anys amb esta depressió i ansietat», conclou.

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.