Nou suport a Antonio David Flores: «És del millor que tenen els 2 xiquets»

La figura d’Irma Gómez, mainadera de Rocío i David Flores, fills de Carrasco i Antonio David, ha guanyat rellevància des que s’estrenés la docuserie sobre la vida de la filla de ‘la més gran’. Irma va ser qui va cuidar als xiquets quan la xicoteta tenia quatre anys i David tan sols dos.

 

Irma estar present en la vida de Rocío Carrasco i Fidel Albiac durant dos llargs anys. La seua denúncia per maltractaments a Fidel Albiac, que va acabar en res a nivell judicial, va ser publicada en la revista “Quina em dius!” i publicacions com ‘Hola!’ també es van fer ressò d’aquesta.

«Rocío ha convençut moltíssim a la gent, però el que està explicant no és la realitat»

«Vull parlar perquè en el seu moment no se’m va deixar per assumptes legals i jo també tinc dret a contar el que vaig viure», comença dient Irma. Sobre el declarat per Rocío Carrasco entorn del paper d’Antonio David com a pare, Irma vol deixar clar que «Antonio David és de lo millor que tenen estos dos xiquets» i no comparteix el que s’ha dit per Carrasco sobre que ells «són víctimes de la manipulació del seu pare».

Irma afirma que Rocío ha aconseguit convèncer moltíssim a la gent però el que està explicant no és la realitat, són mitges veritats, encara que el sofriment d’ella jo sí que me’l crec», explica en el diari ‘La Razón’.

 

«M’encantaria que Rocío Flores no sofrís amb tot això. La seua mare l’ha deixat als peus dels cavalls. Una mare no li fa això a la seua filla. Hi ha moltes coses que no se sostenen i tot caurà pel seu propi pes», confessa. Irma, que hui dia viu prop de Madrid amb els seus fills, afirma no haver tornat a veure a Rocío i David.

 

Malgrat no veure’ls des de fa 20 anys, a Irma li agradaria tornar a estar prop d’ells: «No he tornat a saber res de Rocío i de David però m’encantaria. Només els he vist per televisió, i quan vaig veure a Rocío a ‘Supervivientes’ vaig al·lucinar perquè cada vegada està més guapa. Esta xiqueta sempre ha sigut guapíssima», assegura.

 

Irma nega que Antonio David li pagar perquè denunciés a Fidel

Com es va publicar fa anys, Irma Gómez va denunciar a l’actual marit de Rocío Carrasco, si bé esta demanda no va ser admesa a tràmit. Ara, dos dècades després, l’exmainadera de Rocío i David parla clar del succeït.

 

«Jo en el seu moment vaig denunciar a Fidel per maltractaments a Rocío. Resulta que per un error en el procés la demanda no es va admetre. Ell em va posar després una querella criminal per atemptar contra la seua imatge i honor. Vaig ser absolta diverses vegades. Li van recomanar que fos per la via civil i va acabar retirant esta denúncia. Poc temps després Rocío i Fidel van treure un comunicat oficial en una revista dient que tot el que jo vaig dir no era cert. Jo tinc la meua sentència i això no menteix. Em van crucificar i em van donar per tots costats i jo ho vaig passar molt malament perquè no podia parlar», sentència Irma.

 

«Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde»

Al seu torn, la mainadera ha incidit en un tema que ha sortit públicament en les últimes hores: «Vull dir que Antonio David no em va pagar 6.000 euros perquè jo denunciés a Fidel. Mai em va pagar absolutament res i vull deixar-ho ben clar». A més, Irma assegura que l’última vegada que va parlar amb ell, el col·laborador de televisió es va mostrar molt agraït amb ella pel tractament que li va donar als seus fills durant estos dos anys.

 

Finalment, sobre l’estat anímic actual de Rocío Carrasco, Irma opina que «Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde. Tampoc era feliç quan jo vaig estar amb ella, però és que porta vint-i-cinc anys amb esta depressió i ansietat», conclou.

Últimes notícies

Ndukwe firma l’empat del Levante al minut 99 davant el Sevilla

El Levante ha salvat un punt al Ciutat de València gràcies a un gol d’Ifeanyi Ndukwe en el minut 99 davant el Sevilla, després d’una frenètica recta final amb dos gols andalusos i dos remuntats pels granotes.

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.

Setembre de 2026, el més càlid a la Comunitat Valenciana des de 1950

Setembre de 2026 ha sigut el mes de setembre més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950, amb més de 23 graus de mitjana, segons Aemet. També ha sigut el segon setembre més càlid del món i el tercer d’Europa registrat fins ara.

Moleiro confia en el Villarreal per a reaccionar en la Champions contra el Nàpols

Alberto Moleiro ha assegurat que el Villarreal arriba amb confiança i idees clares al duel de Champions contra el Nàpols a Vila-real, marcat pel desig de refer-se de l’última temporada. El migcampista ha avisat que en esta competició no hi ha marge per a la relaxació des del primer partit.

El Vila-real apel·la a la ment i a l’autoestima per al duel clau amb el Nàpols

Iñigo Pérez i Alberto Moleiro han reivindicat la importància de la fortalesa mental, la il·lusió i el bon moment físic per a rebre el Nàpols en un duel de Champions que el Vila-real vol aprofitar per a dissipar dubtes. Tots dos han apel·lat a l’experiència recent i a l’aprenentatge europeu per afrontar el partit amb més ambició.

El PP acusa el PSPV de usar la sanitat privada per atacar el Consell

El PP acusa el PSPV de ignorar els avanços en sanitat a la Comunitat Valenciana i d’usar la sanitat privada per desacreditar el Consell. Els populars defenen que les derivacions a centres privats són una ferramenta legal i ja regulada pel Botànic.

Fira València es consolida com a gran motor del turisme de negocis

Fira València ha reforçat el seu lideratge en el turisme MICE a la Comunitat Valenciana després de l’èxit de 'València Inspira Diseño', que ha reunit més de 54.000 visites professionals i ha generat una injecció econòmica estimada en més de 12 milions d’euros.