19.4 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

Nou suport a Antonio David Flores: «És del millor que tenen els 2 xiquets»

La figura d’Irma Gómez, mainadera de Rocío i David Flores, fills de Carrasco i Antonio David, ha guanyat rellevància des que s’estrenés la docuserie sobre la vida de la filla de ‘la més gran’. Irma va ser qui va cuidar als xiquets quan la xicoteta tenia quatre anys i David tan sols dos.

 

Irma estar present en la vida de Rocío Carrasco i Fidel Albiac durant dos llargs anys. La seua denúncia per maltractaments a Fidel Albiac, que va acabar en res a nivell judicial, va ser publicada en la revista “Quina em dius!” i publicacions com ‘Hola!’ també es van fer ressò d’aquesta.

«Rocío ha convençut moltíssim a la gent, però el que està explicant no és la realitat»

«Vull parlar perquè en el seu moment no se’m va deixar per assumptes legals i jo també tinc dret a contar el que vaig viure», comença dient Irma. Sobre el declarat per Rocío Carrasco entorn del paper d’Antonio David com a pare, Irma vol deixar clar que «Antonio David és de lo millor que tenen estos dos xiquets» i no comparteix el que s’ha dit per Carrasco sobre que ells «són víctimes de la manipulació del seu pare».

Irma afirma que Rocío ha aconseguit convèncer moltíssim a la gent però el que està explicant no és la realitat, són mitges veritats, encara que el sofriment d’ella jo sí que me’l crec», explica en el diari ‘La Razón’.

 

«M’encantaria que Rocío Flores no sofrís amb tot això. La seua mare l’ha deixat als peus dels cavalls. Una mare no li fa això a la seua filla. Hi ha moltes coses que no se sostenen i tot caurà pel seu propi pes», confessa. Irma, que hui dia viu prop de Madrid amb els seus fills, afirma no haver tornat a veure a Rocío i David.

 

Malgrat no veure’ls des de fa 20 anys, a Irma li agradaria tornar a estar prop d’ells: «No he tornat a saber res de Rocío i de David però m’encantaria. Només els he vist per televisió, i quan vaig veure a Rocío a ‘Supervivientes’ vaig al·lucinar perquè cada vegada està més guapa. Esta xiqueta sempre ha sigut guapíssima», assegura.

 

Irma nega que Antonio David li pagar perquè denunciés a Fidel

Com es va publicar fa anys, Irma Gómez va denunciar a l’actual marit de Rocío Carrasco, si bé esta demanda no va ser admesa a tràmit. Ara, dos dècades després, l’exmainadera de Rocío i David parla clar del succeït.

 

«Jo en el seu moment vaig denunciar a Fidel per maltractaments a Rocío. Resulta que per un error en el procés la demanda no es va admetre. Ell em va posar després una querella criminal per atemptar contra la seua imatge i honor. Vaig ser absolta diverses vegades. Li van recomanar que fos per la via civil i va acabar retirant esta denúncia. Poc temps després Rocío i Fidel van treure un comunicat oficial en una revista dient que tot el que jo vaig dir no era cert. Jo tinc la meua sentència i això no menteix. Em van crucificar i em van donar per tots costats i jo ho vaig passar molt malament perquè no podia parlar», sentència Irma.

 

«Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde»

Al seu torn, la mainadera ha incidit en un tema que ha sortit públicament en les últimes hores: «Vull dir que Antonio David no em va pagar 6.000 euros perquè jo denunciés a Fidel. Mai em va pagar absolutament res i vull deixar-ho ben clar». A més, Irma assegura que l’última vegada que va parlar amb ell, el col·laborador de televisió es va mostrar molt agraït amb ella pel tractament que li va donar als seus fills durant estos dos anys.

 

Finalment, sobre l’estat anímic actual de Rocío Carrasco, Irma opina que «Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde. Tampoc era feliç quan jo vaig estar amb ella, però és que porta vint-i-cinc anys amb esta depressió i ansietat», conclou.

Últimes notícies

Naix l’associació cívica Trellat per reforçar la identitat i la concòrdia valenciana

L’associació cívica Trellat s’ha presentat a la Facultat de Filologia amb el suport d’entitats acadèmiques i culturals per impulsar la investigació i la cohesió valenciana.

Detingut un home de 77 anys a València per vendre cocaïna des del seu cotxe

La Policia ha detingut en Malilla a un home de 77 anys per vendre cocaïna des del seu cotxe. En registres es van trobar 15 grams preparats per a la venda i 84.900 euros.

Suor que carrega biopilas i ceràmica freda per a edificis: nous passos en energies netes

Centres tecnològics de la Comunitat Valenciana impulsen biopilas que s'alimenten de la suor, ceràmica que refresca edificis i una ferramenta per a preveure el comportament de materials davant el foc, amb suport de Ivace+i i fons FEDER.

València podria encadenar estius quasi permanents a la fi de segle pel canvi climàtic

Un estudi de la UPV projecta onades de calor més freqüents, intenses i llargues a València, amb riscos sanitaris a l'alça i fins a 300 dies de calor extrema si no baixen les emissions.

Mor un conductor de 22 anys en caure-li una palmera en la CV-905 de Torrevieja

Un jove de 22 anys ha mort en la CV-905 en desplomar-se una palmera de la mitjana sobre el seu cotxe, en un tram pròxim a un centre comercial a Torrevieja.

Pérez Llorca parla de bona sintonia amb Vox després de reunir-se per al pacte d’investidura

Pérez Llorca ha mantingut una reunió amb la direcció de Vox per a buscar un pacte d'investidura i parla de 'bona sintonia'. El PP requerix els vots de Vox i el termini per a registrar la candidatura venç el 19 de novembre.

La jutgessa de la DANA incorpora més gravacions de teleassistència de víctimes de les riuades

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha afegit al sumari noves converses d'usuaris de teleassistència que van morir al no poder escapar de les riuades a l'Horta Sud. Les cintes apunten a una saturació del 112 i a accessos impossibles per als equips de rescat.

Pedro ‘Tiburón’ Acosta lidera amb autoritat la pràctica de MotoGP a Cheste

Pedro 'Tiburón' Acosta va marcar un 1.29.240 i va encapçalar la pràctica que decidix la passada directa a Q2 a Cheste; Bezzecchi i Morbidelli van completar el top-3. Bagnaia i Jorge Martín van quedar fora i hauran de passar per la Q1.