12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Nou suport a Antonio David Flores: «És del millor que tenen els 2 xiquets»

La figura d’Irma Gómez, mainadera de Rocío i David Flores, fills de Carrasco i Antonio David, ha guanyat rellevància des que s’estrenés la docuserie sobre la vida de la filla de ‘la més gran’. Irma va ser qui va cuidar als xiquets quan la xicoteta tenia quatre anys i David tan sols dos.

 

Irma estar present en la vida de Rocío Carrasco i Fidel Albiac durant dos llargs anys. La seua denúncia per maltractaments a Fidel Albiac, que va acabar en res a nivell judicial, va ser publicada en la revista “Quina em dius!” i publicacions com ‘Hola!’ també es van fer ressò d’aquesta.

«Rocío ha convençut moltíssim a la gent, però el que està explicant no és la realitat»

«Vull parlar perquè en el seu moment no se’m va deixar per assumptes legals i jo també tinc dret a contar el que vaig viure», comença dient Irma. Sobre el declarat per Rocío Carrasco entorn del paper d’Antonio David com a pare, Irma vol deixar clar que «Antonio David és de lo millor que tenen estos dos xiquets» i no comparteix el que s’ha dit per Carrasco sobre que ells «són víctimes de la manipulació del seu pare».

Irma afirma que Rocío ha aconseguit convèncer moltíssim a la gent però el que està explicant no és la realitat, són mitges veritats, encara que el sofriment d’ella jo sí que me’l crec», explica en el diari ‘La Razón’.

 

«M’encantaria que Rocío Flores no sofrís amb tot això. La seua mare l’ha deixat als peus dels cavalls. Una mare no li fa això a la seua filla. Hi ha moltes coses que no se sostenen i tot caurà pel seu propi pes», confessa. Irma, que hui dia viu prop de Madrid amb els seus fills, afirma no haver tornat a veure a Rocío i David.

 

Malgrat no veure’ls des de fa 20 anys, a Irma li agradaria tornar a estar prop d’ells: «No he tornat a saber res de Rocío i de David però m’encantaria. Només els he vist per televisió, i quan vaig veure a Rocío a ‘Supervivientes’ vaig al·lucinar perquè cada vegada està més guapa. Esta xiqueta sempre ha sigut guapíssima», assegura.

 

Irma nega que Antonio David li pagar perquè denunciés a Fidel

Com es va publicar fa anys, Irma Gómez va denunciar a l’actual marit de Rocío Carrasco, si bé esta demanda no va ser admesa a tràmit. Ara, dos dècades després, l’exmainadera de Rocío i David parla clar del succeït.

 

«Jo en el seu moment vaig denunciar a Fidel per maltractaments a Rocío. Resulta que per un error en el procés la demanda no es va admetre. Ell em va posar després una querella criminal per atemptar contra la seua imatge i honor. Vaig ser absolta diverses vegades. Li van recomanar que fos per la via civil i va acabar retirant esta denúncia. Poc temps després Rocío i Fidel van treure un comunicat oficial en una revista dient que tot el que jo vaig dir no era cert. Jo tinc la meua sentència i això no menteix. Em van crucificar i em van donar per tots costats i jo ho vaig passar molt malament perquè no podia parlar», sentència Irma.

 

«Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde»

Al seu torn, la mainadera ha incidit en un tema que ha sortit públicament en les últimes hores: «Vull dir que Antonio David no em va pagar 6.000 euros perquè jo denunciés a Fidel. Mai em va pagar absolutament res i vull deixar-ho ben clar». A més, Irma assegura que l’última vegada que va parlar amb ell, el col·laborador de televisió es va mostrar molt agraït amb ella pel tractament que li va donar als seus fills durant estos dos anys.

 

Finalment, sobre l’estat anímic actual de Rocío Carrasco, Irma opina que «Rocío no és feliç i segueix amb este mateix estat d’angoixa amb el qual jo la recorde. Tampoc era feliç quan jo vaig estar amb ella, però és que porta vint-i-cinc anys amb esta depressió i ansietat», conclou.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.