Telecinco es gira contra Belén Esteban: «Que agarre el metro»

 

Belén Esteban torna de les vacacions en Tenerife i ho fa, com sempre, per la porta gran. Després de baixar de l’avió, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha fet que parlar una volta més i s’ha convertit en protagonista de les tertúlies. 

 

La ‘princesa del poble’ va aprofitar la cobertura mediàtica que esperava el seu retorn a Barajas per a mostrar el seu disgust amb la falta de mesures de seguretat sanitàries contra el Covid-19 en l’aeroport de la capital espanyola. 

Les xarxes socials i els seus companys de Telecinco no han pogut callar davant de les crítiques de Belén Esteban en Barajas. Més encara, quan ella mateixa va protagonitzar una disputa amb Jorge Javier Vázquez, presentador del programa de Mediaset, per un dur al·legat de la col·laboradora sobre la gestió de la pandèmia per part del govern espanyol i les institucions al càrrec.

La discussió entre els dos es va saldar amb un comentari de Belén Esteban dirigit al presentador, que ell no es va prendre gens bé. «Tu no ho vius perquè tu no tens amigues que agarren el metro», li va tirar en cara Belén a Jorge Javier després de catalogar de ‘romanços’ el discurs de la madrilenya. 

Però esta volta ha sigut Pepe del Real qui ha estirat de les orelles a la col·laboradora per la seua queixa pública. «Em pareix malament. Belén pot queixar-se del que considere oportú, però si gasten les seues declaracions, es formarà un rebombori brutal…», ha reprotxat el periodista a la seua companya de Telecinco, encara que no tots els companys han compartit eixes paraules.

‘Volen ganivets’ en el plató

«Em dedice a analitzar les crítiques en la xarxa i ara, tot el món li tira en cara a Belén que, com a ‘princesa del poble’, agarre el metro a les huit del matí i veja les mesures de seguretat que hi ha», ha defés el periodista. A demés, Pepe no ha deixat escapar l’oportunitat per donar-li un consell a la col·laboradora: «Cada sabater, amb les seues sabates, amb tot l’afecte, Belén, que saps que et vull molt». 

Jimmy Giménez-Arnau no ha pogut contindre’s i ha mostrat la seua discrepància amb el seu company. «D’això no en té culpa Belén; que diguen el que vulguen…. si Belén ve amb avió, per què ha de parlar del metro?», defenia el periodista. «Hi ha gent que li tira en cara que haja estat de vacacions, en un hotel de cinc estreles i al final ha ficat la pota», recalcava Pepe del Real. 

Patricia Pardo s’ha vist en la necessitat de pegar un colp damunt la taula i deixar clar que cada u és lliure d’estiuejar a on li vinga en gana: «Belén pot estar en un hotel a on li done la reial gana, pot vindre a Barajas i comentar el que vullga… Una altra cosa és que gasten el discurs de Belén, però pot dir el que vullga», defenia la presentadora d»El programa del verano’. 

«Però després no pot recriminar-li res a Jorge Javier: és el que li deien a la xarxa!», concloïa Pepe del Real, en desacord amb els seus companys de plató.

 

Les paraules de Belén que han revolucionat la xarxa

L’exparella de Jesulín d’Ubrique no ha tremolat a l’hora de catalogar de «vergonyoses» les mesures de seguretat per previndre el contagi de coronavirus en l’aeroport de Barajas. 

«Al·lucine amb les mesures de seguretat de merda de l’aeroport. Tots junts i una hora esperant les maletes, que em pareix molt bé, però que comence ja l’aeroport, que és per a on entra tot. A vore, les mesures, a on estan?», manifestava la de Paracuellos molt enfadada. 

Belén Esteban també va relatar als periodistes que a cap dels passatgers que van volar en l’avió se’ls havia practicat cap prova protocol·lària en la que es determinara si hi havia algun possible infectat. En eixa tessitura, els viatgers es van trobar desprotegits. 

El vicepresident de la Comunitat de Madrid, Ignacio Aguado, ha aprofitat la conjuntura i s’ha sumat a les paraules de la tertuliana. «Belén Esteban té raó. No fa falta ser ni d’esquerres ni de dretes per donar-se compte que les mesures de seguretat de Barajas són de traca», defenia el polític.

Últimes notícies

L’onada de calor deixa avisos per temperatures extremes en huit autonomies

L’Aemet ha activat avisos per altes temperatures en huit comunitats autònomes, inclosa la Comunitat Valenciana, on també es preveuen tempestes fortes.

Rototom obri el reggae a la generació Z amb nous ritmes i més compromís social

El Rototom Sunsplash celebrarà del 16 al 22 d’agost la seua 31a edició a Benicàssim amb un cartell pensat per connectar amb la generació Z, més fusió de ritmes urbans i una potent agenda d’activisme social.

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.

La regularització d’immigrants deixa un de cada huit nous afiliats a la Comunitat

La regularització extraordinària d’immigrants ha incorporat 262.475 persones a la Seguretat Social fins al 30 de juliol, de les quals el 12,1 % treballen a la Comunitat Valenciana, que és la quarta autonomia amb més nous afiliats.

El paro puja en 7.021 persones en juliol a la Comunitat Valenciana i arriba als 288.672 aturats

El paro ha augmentat en juliol en 7.021 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,49 % més que en juny, fins als 288.672 desocupats, encara que en termes anuals hi ha 5.296 aturats menys.

Ruixats forts a l’interior nord de la Comunitat Valenciana esta vesprada

Aemet ha anunciat probabilitat de ruixats localment forts amb tronada esta vesprada a l’interior del terç nord de la Comunitat Valenciana, amb temperatures màximes lleugerament més altes a València i oratge estable a la mar.

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.
FILMOTECA D'ESTIU