Telecinco es gira contra Belén Esteban: «Que agarre el metro»

 

Belén Esteban torna de les vacacions en Tenerife i ho fa, com sempre, per la porta gran. Després de baixar de l’avió, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha fet que parlar una volta més i s’ha convertit en protagonista de les tertúlies. 

 

La ‘princesa del poble’ va aprofitar la cobertura mediàtica que esperava el seu retorn a Barajas per a mostrar el seu disgust amb la falta de mesures de seguretat sanitàries contra el Covid-19 en l’aeroport de la capital espanyola. 

Les xarxes socials i els seus companys de Telecinco no han pogut callar davant de les crítiques de Belén Esteban en Barajas. Més encara, quan ella mateixa va protagonitzar una disputa amb Jorge Javier Vázquez, presentador del programa de Mediaset, per un dur al·legat de la col·laboradora sobre la gestió de la pandèmia per part del govern espanyol i les institucions al càrrec.

La discussió entre els dos es va saldar amb un comentari de Belén Esteban dirigit al presentador, que ell no es va prendre gens bé. «Tu no ho vius perquè tu no tens amigues que agarren el metro», li va tirar en cara Belén a Jorge Javier després de catalogar de ‘romanços’ el discurs de la madrilenya. 

Però esta volta ha sigut Pepe del Real qui ha estirat de les orelles a la col·laboradora per la seua queixa pública. «Em pareix malament. Belén pot queixar-se del que considere oportú, però si gasten les seues declaracions, es formarà un rebombori brutal…», ha reprotxat el periodista a la seua companya de Telecinco, encara que no tots els companys han compartit eixes paraules.

‘Volen ganivets’ en el plató

«Em dedice a analitzar les crítiques en la xarxa i ara, tot el món li tira en cara a Belén que, com a ‘princesa del poble’, agarre el metro a les huit del matí i veja les mesures de seguretat que hi ha», ha defés el periodista. A demés, Pepe no ha deixat escapar l’oportunitat per donar-li un consell a la col·laboradora: «Cada sabater, amb les seues sabates, amb tot l’afecte, Belén, que saps que et vull molt». 

Jimmy Giménez-Arnau no ha pogut contindre’s i ha mostrat la seua discrepància amb el seu company. «D’això no en té culpa Belén; que diguen el que vulguen…. si Belén ve amb avió, per què ha de parlar del metro?», defenia el periodista. «Hi ha gent que li tira en cara que haja estat de vacacions, en un hotel de cinc estreles i al final ha ficat la pota», recalcava Pepe del Real. 

Patricia Pardo s’ha vist en la necessitat de pegar un colp damunt la taula i deixar clar que cada u és lliure d’estiuejar a on li vinga en gana: «Belén pot estar en un hotel a on li done la reial gana, pot vindre a Barajas i comentar el que vullga… Una altra cosa és que gasten el discurs de Belén, però pot dir el que vullga», defenia la presentadora d»El programa del verano’. 

«Però després no pot recriminar-li res a Jorge Javier: és el que li deien a la xarxa!», concloïa Pepe del Real, en desacord amb els seus companys de plató.

 

Les paraules de Belén que han revolucionat la xarxa

L’exparella de Jesulín d’Ubrique no ha tremolat a l’hora de catalogar de «vergonyoses» les mesures de seguretat per previndre el contagi de coronavirus en l’aeroport de Barajas. 

«Al·lucine amb les mesures de seguretat de merda de l’aeroport. Tots junts i una hora esperant les maletes, que em pareix molt bé, però que comence ja l’aeroport, que és per a on entra tot. A vore, les mesures, a on estan?», manifestava la de Paracuellos molt enfadada. 

Belén Esteban també va relatar als periodistes que a cap dels passatgers que van volar en l’avió se’ls havia practicat cap prova protocol·lària en la que es determinara si hi havia algun possible infectat. En eixa tessitura, els viatgers es van trobar desprotegits. 

El vicepresident de la Comunitat de Madrid, Ignacio Aguado, ha aprofitat la conjuntura i s’ha sumat a les paraules de la tertuliana. «Belén Esteban té raó. No fa falta ser ni d’esquerres ni de dretes per donar-se compte que les mesures de seguretat de Barajas són de traca», defenia el polític.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.