Telecinco es gira contra Belén Esteban: «Que agarre el metro»

 

Belén Esteban torna de les vacacions en Tenerife i ho fa, com sempre, per la porta gran. Després de baixar de l’avió, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha fet que parlar una volta més i s’ha convertit en protagonista de les tertúlies. 

 

La ‘princesa del poble’ va aprofitar la cobertura mediàtica que esperava el seu retorn a Barajas per a mostrar el seu disgust amb la falta de mesures de seguretat sanitàries contra el Covid-19 en l’aeroport de la capital espanyola. 

Les xarxes socials i els seus companys de Telecinco no han pogut callar davant de les crítiques de Belén Esteban en Barajas. Més encara, quan ella mateixa va protagonitzar una disputa amb Jorge Javier Vázquez, presentador del programa de Mediaset, per un dur al·legat de la col·laboradora sobre la gestió de la pandèmia per part del govern espanyol i les institucions al càrrec.

La discussió entre els dos es va saldar amb un comentari de Belén Esteban dirigit al presentador, que ell no es va prendre gens bé. «Tu no ho vius perquè tu no tens amigues que agarren el metro», li va tirar en cara Belén a Jorge Javier després de catalogar de ‘romanços’ el discurs de la madrilenya. 

Però esta volta ha sigut Pepe del Real qui ha estirat de les orelles a la col·laboradora per la seua queixa pública. «Em pareix malament. Belén pot queixar-se del que considere oportú, però si gasten les seues declaracions, es formarà un rebombori brutal…», ha reprotxat el periodista a la seua companya de Telecinco, encara que no tots els companys han compartit eixes paraules.

‘Volen ganivets’ en el plató

«Em dedice a analitzar les crítiques en la xarxa i ara, tot el món li tira en cara a Belén que, com a ‘princesa del poble’, agarre el metro a les huit del matí i veja les mesures de seguretat que hi ha», ha defés el periodista. A demés, Pepe no ha deixat escapar l’oportunitat per donar-li un consell a la col·laboradora: «Cada sabater, amb les seues sabates, amb tot l’afecte, Belén, que saps que et vull molt». 

Jimmy Giménez-Arnau no ha pogut contindre’s i ha mostrat la seua discrepància amb el seu company. «D’això no en té culpa Belén; que diguen el que vulguen…. si Belén ve amb avió, per què ha de parlar del metro?», defenia el periodista. «Hi ha gent que li tira en cara que haja estat de vacacions, en un hotel de cinc estreles i al final ha ficat la pota», recalcava Pepe del Real. 

Patricia Pardo s’ha vist en la necessitat de pegar un colp damunt la taula i deixar clar que cada u és lliure d’estiuejar a on li vinga en gana: «Belén pot estar en un hotel a on li done la reial gana, pot vindre a Barajas i comentar el que vullga… Una altra cosa és que gasten el discurs de Belén, però pot dir el que vullga», defenia la presentadora d»El programa del verano’. 

«Però després no pot recriminar-li res a Jorge Javier: és el que li deien a la xarxa!», concloïa Pepe del Real, en desacord amb els seus companys de plató.

 

Les paraules de Belén que han revolucionat la xarxa

L’exparella de Jesulín d’Ubrique no ha tremolat a l’hora de catalogar de «vergonyoses» les mesures de seguretat per previndre el contagi de coronavirus en l’aeroport de Barajas. 

«Al·lucine amb les mesures de seguretat de merda de l’aeroport. Tots junts i una hora esperant les maletes, que em pareix molt bé, però que comence ja l’aeroport, que és per a on entra tot. A vore, les mesures, a on estan?», manifestava la de Paracuellos molt enfadada. 

Belén Esteban també va relatar als periodistes que a cap dels passatgers que van volar en l’avió se’ls havia practicat cap prova protocol·lària en la que es determinara si hi havia algun possible infectat. En eixa tessitura, els viatgers es van trobar desprotegits. 

El vicepresident de la Comunitat de Madrid, Ignacio Aguado, ha aprofitat la conjuntura i s’ha sumat a les paraules de la tertuliana. «Belén Esteban té raó. No fa falta ser ni d’esquerres ni de dretes per donar-se compte que les mesures de seguretat de Barajas són de traca», defenia el polític.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.