Telecinco es gira contra Belén Esteban: «Que agarre el metro»

 

Belén Esteban torna de les vacacions en Tenerife i ho fa, com sempre, per la porta gran. Després de baixar de l’avió, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha fet que parlar una volta més i s’ha convertit en protagonista de les tertúlies. 

 

La ‘princesa del poble’ va aprofitar la cobertura mediàtica que esperava el seu retorn a Barajas per a mostrar el seu disgust amb la falta de mesures de seguretat sanitàries contra el Covid-19 en l’aeroport de la capital espanyola. 

Les xarxes socials i els seus companys de Telecinco no han pogut callar davant de les crítiques de Belén Esteban en Barajas. Més encara, quan ella mateixa va protagonitzar una disputa amb Jorge Javier Vázquez, presentador del programa de Mediaset, per un dur al·legat de la col·laboradora sobre la gestió de la pandèmia per part del govern espanyol i les institucions al càrrec.

La discussió entre els dos es va saldar amb un comentari de Belén Esteban dirigit al presentador, que ell no es va prendre gens bé. «Tu no ho vius perquè tu no tens amigues que agarren el metro», li va tirar en cara Belén a Jorge Javier després de catalogar de ‘romanços’ el discurs de la madrilenya. 

Però esta volta ha sigut Pepe del Real qui ha estirat de les orelles a la col·laboradora per la seua queixa pública. «Em pareix malament. Belén pot queixar-se del que considere oportú, però si gasten les seues declaracions, es formarà un rebombori brutal…», ha reprotxat el periodista a la seua companya de Telecinco, encara que no tots els companys han compartit eixes paraules.

‘Volen ganivets’ en el plató

«Em dedice a analitzar les crítiques en la xarxa i ara, tot el món li tira en cara a Belén que, com a ‘princesa del poble’, agarre el metro a les huit del matí i veja les mesures de seguretat que hi ha», ha defés el periodista. A demés, Pepe no ha deixat escapar l’oportunitat per donar-li un consell a la col·laboradora: «Cada sabater, amb les seues sabates, amb tot l’afecte, Belén, que saps que et vull molt». 

Jimmy Giménez-Arnau no ha pogut contindre’s i ha mostrat la seua discrepància amb el seu company. «D’això no en té culpa Belén; que diguen el que vulguen…. si Belén ve amb avió, per què ha de parlar del metro?», defenia el periodista. «Hi ha gent que li tira en cara que haja estat de vacacions, en un hotel de cinc estreles i al final ha ficat la pota», recalcava Pepe del Real. 

Patricia Pardo s’ha vist en la necessitat de pegar un colp damunt la taula i deixar clar que cada u és lliure d’estiuejar a on li vinga en gana: «Belén pot estar en un hotel a on li done la reial gana, pot vindre a Barajas i comentar el que vullga… Una altra cosa és que gasten el discurs de Belén, però pot dir el que vullga», defenia la presentadora d»El programa del verano’. 

«Però després no pot recriminar-li res a Jorge Javier: és el que li deien a la xarxa!», concloïa Pepe del Real, en desacord amb els seus companys de plató.

 

Les paraules de Belén que han revolucionat la xarxa

L’exparella de Jesulín d’Ubrique no ha tremolat a l’hora de catalogar de «vergonyoses» les mesures de seguretat per previndre el contagi de coronavirus en l’aeroport de Barajas. 

«Al·lucine amb les mesures de seguretat de merda de l’aeroport. Tots junts i una hora esperant les maletes, que em pareix molt bé, però que comence ja l’aeroport, que és per a on entra tot. A vore, les mesures, a on estan?», manifestava la de Paracuellos molt enfadada. 

Belén Esteban també va relatar als periodistes que a cap dels passatgers que van volar en l’avió se’ls havia practicat cap prova protocol·lària en la que es determinara si hi havia algun possible infectat. En eixa tessitura, els viatgers es van trobar desprotegits. 

El vicepresident de la Comunitat de Madrid, Ignacio Aguado, ha aprofitat la conjuntura i s’ha sumat a les paraules de la tertuliana. «Belén Esteban té raó. No fa falta ser ni d’esquerres ni de dretes per donar-se compte que les mesures de seguretat de Barajas són de traca», defenia el polític.

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.