Telecinco es gira contra Belén Esteban: «Que agarre el metro»

 

Belén Esteban torna de les vacacions en Tenerife i ho fa, com sempre, per la porta gran. Després de baixar de l’avió, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha fet que parlar una volta més i s’ha convertit en protagonista de les tertúlies. 

 

La ‘princesa del poble’ va aprofitar la cobertura mediàtica que esperava el seu retorn a Barajas per a mostrar el seu disgust amb la falta de mesures de seguretat sanitàries contra el Covid-19 en l’aeroport de la capital espanyola. 

Les xarxes socials i els seus companys de Telecinco no han pogut callar davant de les crítiques de Belén Esteban en Barajas. Més encara, quan ella mateixa va protagonitzar una disputa amb Jorge Javier Vázquez, presentador del programa de Mediaset, per un dur al·legat de la col·laboradora sobre la gestió de la pandèmia per part del govern espanyol i les institucions al càrrec.

La discussió entre els dos es va saldar amb un comentari de Belén Esteban dirigit al presentador, que ell no es va prendre gens bé. «Tu no ho vius perquè tu no tens amigues que agarren el metro», li va tirar en cara Belén a Jorge Javier després de catalogar de ‘romanços’ el discurs de la madrilenya. 

Però esta volta ha sigut Pepe del Real qui ha estirat de les orelles a la col·laboradora per la seua queixa pública. «Em pareix malament. Belén pot queixar-se del que considere oportú, però si gasten les seues declaracions, es formarà un rebombori brutal…», ha reprotxat el periodista a la seua companya de Telecinco, encara que no tots els companys han compartit eixes paraules.

‘Volen ganivets’ en el plató

«Em dedice a analitzar les crítiques en la xarxa i ara, tot el món li tira en cara a Belén que, com a ‘princesa del poble’, agarre el metro a les huit del matí i veja les mesures de seguretat que hi ha», ha defés el periodista. A demés, Pepe no ha deixat escapar l’oportunitat per donar-li un consell a la col·laboradora: «Cada sabater, amb les seues sabates, amb tot l’afecte, Belén, que saps que et vull molt». 

Jimmy Giménez-Arnau no ha pogut contindre’s i ha mostrat la seua discrepància amb el seu company. «D’això no en té culpa Belén; que diguen el que vulguen…. si Belén ve amb avió, per què ha de parlar del metro?», defenia el periodista. «Hi ha gent que li tira en cara que haja estat de vacacions, en un hotel de cinc estreles i al final ha ficat la pota», recalcava Pepe del Real. 

Patricia Pardo s’ha vist en la necessitat de pegar un colp damunt la taula i deixar clar que cada u és lliure d’estiuejar a on li vinga en gana: «Belén pot estar en un hotel a on li done la reial gana, pot vindre a Barajas i comentar el que vullga… Una altra cosa és que gasten el discurs de Belén, però pot dir el que vullga», defenia la presentadora d»El programa del verano’. 

«Però després no pot recriminar-li res a Jorge Javier: és el que li deien a la xarxa!», concloïa Pepe del Real, en desacord amb els seus companys de plató.

 

Les paraules de Belén que han revolucionat la xarxa

L’exparella de Jesulín d’Ubrique no ha tremolat a l’hora de catalogar de «vergonyoses» les mesures de seguretat per previndre el contagi de coronavirus en l’aeroport de Barajas. 

«Al·lucine amb les mesures de seguretat de merda de l’aeroport. Tots junts i una hora esperant les maletes, que em pareix molt bé, però que comence ja l’aeroport, que és per a on entra tot. A vore, les mesures, a on estan?», manifestava la de Paracuellos molt enfadada. 

Belén Esteban també va relatar als periodistes que a cap dels passatgers que van volar en l’avió se’ls havia practicat cap prova protocol·lària en la que es determinara si hi havia algun possible infectat. En eixa tessitura, els viatgers es van trobar desprotegits. 

El vicepresident de la Comunitat de Madrid, Ignacio Aguado, ha aprofitat la conjuntura i s’ha sumat a les paraules de la tertuliana. «Belén Esteban té raó. No fa falta ser ni d’esquerres ni de dretes per donar-se compte que les mesures de seguretat de Barajas són de traca», defenia el polític.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.