Anuncios

La dràstica decisió que acaba de prendre Telecinco i que no agradarà a Rocío Carrasco

Més enllà del dur testimoni que ha regalat Rocío Carrasco a Telecinco amb la docu sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, la cadena ha vist en tot això una oportunitat única per a fidelitzar una audiència que segurament no acostuma a veure Telecinco, però que ara s’ha enganxat per a seguir el dur relat de la filla de Rocío Jurado.

Per este motiu, el grup audiovisual no es pot permetre gastar esta bala d’una manera tan fugaç i hui mateix han pres una decisió clau i que canviarà per complet el ritme del format.

Anuncios

Telecinco acaba de confirmar que demà, a diferència de les anteriors setmanes, només s’emetrà un episodi, concretament el que porta per títol ‘Quién te crees tú‘ i que ocupa la sisena posició dels dotze que està pensat que s’acaben emetent.

Això és un canvi considerable, perquè de l’inici de la sèrie s’han estant emetent dos capítols per cada nit de programa. Ara, la cadena canvia d’opinió i ha decidit reestructurar l’escaleta del programa substituint el gruix del relat pel debat, l’opinió i les dades calmades per part dels tertulians de l’espai.

No obstant això, s’ha decidit que l’emetran en dos parts, els dos fragments dins de l’emissió de demà i que començarà a emetre’s a partir de les deu de la nit. Concretament, el relat de Rocío se situarà entre el mes de gener de 2001 i el juny de 2003.

El contingut ballarà sobre la mort del seu pare; la consecució de la nul·litat del seu matrimoni amb qui va ser el seu marit fins a 2001; l’obtenció de la custòdia dels seus fills, Rocío i David, i la relació que mantenia amb ells.

És important remarcar la trama que envolta als seus fills, perquè segons Belén Esteban, demà Carrasco començarà a narrar la dura situació que va viure al costat de la seua filla Rocío Flores i que va acabar separant-les fins al dia de hui. No obstant això, el plat fort d’este relat s’espera que aparega en l’episodi huit i que si la cadena continua dividint els episodis, no el podrem veure fins d’aquí un parell de setmanes.

Una altra de les novetats és que a diferència dels primers lliuraments de la docu sèrie, demà sí que s’avançarà una part de l’episodi en exclusiu per als usuaris abonats a Mitele plus. No serà l’episodi complet, però si una part important i que s’avançarà abans de la seua emissió convencional pel canal principal de Mediaset.

Amb col·laboradors de luxe

Pareix que a la cadena, els sembla bé que Carlota Corredera siga la presentadora dels debats de la docu sèrie. De fet, va arribar pràcticament per casualitat quan Jorge Javier va abandonar després de presentar el primer debat i sabent que als dies començaria a treballar per a ‘Supervivientes’. Segurament, la manera de tractar l’assumpte en ‘Sálvame’ han fet que la presentadora s’haja fet amb el comandament d’este format.

Com és habitual, el programa tampoc es casa amb col·laboradors fixos i aposten amb nous rostres i que se sumaren a Carlota per a comentar el que ocórrega en la docu sèrie. Si bé és cert que repetiran Lydia Lozano, Paloma García Pelayo i Ana Bernal, se sumaren noves veus. És el cas del català Marc Giró, Pilar Eyre i també Samanta Villar i que tornarà momentàniament a Mediaset per a participar en este especial.

La seua presència ens fa pensar que a partir d’este moment es començarà a parlar dels fills i per este, l’associació que es fa amb la presentadora de Cuatro i que ha estat de les poques que públicament s’ha atrevit a citar les coses negatives de la maternitat. Siga com siga, Demà sortirem de dubtes.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios