La dràstica decisió que acaba de prendre Telecinco i que no agradarà a Rocío Carrasco

Més enllà del dur testimoni que ha regalat Rocío Carrasco a Telecinco amb la docu sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, la cadena ha vist en tot això una oportunitat única per a fidelitzar una audiència que segurament no acostuma a veure Telecinco, però que ara s’ha enganxat per a seguir el dur relat de la filla de Rocío Jurado.

Per este motiu, el grup audiovisual no es pot permetre gastar esta bala d’una manera tan fugaç i hui mateix han pres una decisió clau i que canviarà per complet el ritme del format.

Telecinco acaba de confirmar que demà, a diferència de les anteriors setmanes, només s’emetrà un episodi, concretament el que porta per títol ‘Quién te crees tú‘ i que ocupa la sisena posició dels dotze que està pensat que s’acaben emetent.

Això és un canvi considerable, perquè de l’inici de la sèrie s’han estant emetent dos capítols per cada nit de programa. Ara, la cadena canvia d’opinió i ha decidit reestructurar l’escaleta del programa substituint el gruix del relat pel debat, l’opinió i les dades calmades per part dels tertulians de l’espai.

No obstant això, s’ha decidit que l’emetran en dos parts, els dos fragments dins de l’emissió de demà i que començarà a emetre’s a partir de les deu de la nit. Concretament, el relat de Rocío se situarà entre el mes de gener de 2001 i el juny de 2003.

El contingut ballarà sobre la mort del seu pare; la consecució de la nul·litat del seu matrimoni amb qui va ser el seu marit fins a 2001; l’obtenció de la custòdia dels seus fills, Rocío i David, i la relació que mantenia amb ells.

És important remarcar la trama que envolta als seus fills, perquè segons Belén Esteban, demà Carrasco començarà a narrar la dura situació que va viure al costat de la seua filla Rocío Flores i que va acabar separant-les fins al dia de hui. No obstant això, el plat fort d’este relat s’espera que aparega en l’episodi huit i que si la cadena continua dividint els episodis, no el podrem veure fins d’aquí un parell de setmanes.

Una altra de les novetats és que a diferència dels primers lliuraments de la docu sèrie, demà sí que s’avançarà una part de l’episodi en exclusiu per als usuaris abonats a Mitele plus. No serà l’episodi complet, però si una part important i que s’avançarà abans de la seua emissió convencional pel canal principal de Mediaset.

Amb col·laboradors de luxe

Pareix que a la cadena, els sembla bé que Carlota Corredera siga la presentadora dels debats de la docu sèrie. De fet, va arribar pràcticament per casualitat quan Jorge Javier va abandonar després de presentar el primer debat i sabent que als dies començaria a treballar per a ‘Supervivientes’. Segurament, la manera de tractar l’assumpte en ‘Sálvame’ han fet que la presentadora s’haja fet amb el comandament d’este format.

Com és habitual, el programa tampoc es casa amb col·laboradors fixos i aposten amb nous rostres i que se sumaren a Carlota per a comentar el que ocórrega en la docu sèrie. Si bé és cert que repetiran Lydia Lozano, Paloma García Pelayo i Ana Bernal, se sumaren noves veus. És el cas del català Marc Giró, Pilar Eyre i també Samanta Villar i que tornarà momentàniament a Mediaset per a participar en este especial.

La seua presència ens fa pensar que a partir d’este moment es començarà a parlar dels fills i per este, l’associació que es fa amb la presentadora de Cuatro i que ha estat de les poques que públicament s’ha atrevit a citar les coses negatives de la maternitat. Siga com siga, Demà sortirem de dubtes.

Últimes notícies

L’economia valenciana aspira a créixer un 2,8 % en 2026, per damunt d’Espanya

La CEV preveu que l’economia de la Comunitat Valenciana cresca al voltant del 2,8 % en 2026, gràcies sobretot a la demanda interna i al bon moment del turisme, encara que alerta de riscos per la inflació i la inestabilitat internacional.

Investigen dos treballadors per la mort en una activitat de parasailing a Benidorm

Dos hòmens han quedat investigats per la mort d’una dona de 66 anys i les lesions d’un home de 47 durant una activitat de parasailing a Benidorm el passat 10 d’agost. Un està acusat d’homicidi imprudent i lesions i l’altre d’encobriment, segons la Guàrdia Civil.

L’exregidor del PP admet que sabia des de juliol que l’edil d’Urbanisme tenia un pis a Les Naus

L’exregidor del PP a Alacant Toni Gallego ha confirmat davant la jutgessa que ja en juliol de 2024 sabia que l’edil d’Urbanisme Rocío Gómez era beneficiària d’un pis de protecció pública a Les Naus, a la platja de Sant Joan. Ha ratificat així la seua versió de la comissió d’investigació en Les Corts Valencianes, on va explicar que Gómez li va demanar substituir-la en un punt del ple sobre estes vivendes.

La Comunitat Valenciana encapçala el deute autonòmic amb un 40 % del PIB

La Comunitat Valenciana continua sent la autonomia més endeutada d'Espanya, amb un deute del 40 % del seu PIB i 64.593 milions d'euros, tot i la lleugera reducció del pes del deute públic sobre el PIB a escala estatal.

Localitzen a la mar un cos sense cap ni extremitats a la costa de Sagunt

La Guàrdia Civil investiga la troballa del cadàver d’un home sense cap ni extremitats, en avançat estat de descomposició, localitzat dilluns davant la costa de Sagunt. Els agents busquen ara identificar-lo mitjançant proves d’ADN i el seu encreuament amb perfils de persones desaparegudes.

Detinguts sis sospitosos per un butró en una nau d’Alcoi amb botí de 200.000 euros

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens i una dona per un robatori mitjançant butró en una nau industrial d’Alcoi, d’on presumptament han furtat material i maquinària valorats en uns 200.000 euros. Part del botí s’ha localitzat en una chatarreria de la mateixa ciutat.

Dos detinguts a Borriana per robar en una empresa amb unes claus furtades d’un cotxe

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana dos hòmens acusats de robar en una empresa després d’aconseguir una còpia de les claus d’un vehicle corporatiu. Al més jove també se li imputen delictes de receptació i contra la salut pública.

Així és Atenea, la intel·ligència artificial pròpia que ja usa Mercadona

Mercadona ha posat en marxa Atenea, una plataforma pròpia d’intel·ligència artificial que ja utilitzen 500 enginyers per a desenvolupar programari amb més rapidesa i qualitat, integrant el coneixement intern de l’empresa.