13.4 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

La dràstica decisió que acaba de prendre Telecinco i que no agradarà a Rocío Carrasco

Més enllà del dur testimoni que ha regalat Rocío Carrasco a Telecinco amb la docu sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, la cadena ha vist en tot això una oportunitat única per a fidelitzar una audiència que segurament no acostuma a veure Telecinco, però que ara s’ha enganxat per a seguir el dur relat de la filla de Rocío Jurado.

Per este motiu, el grup audiovisual no es pot permetre gastar esta bala d’una manera tan fugaç i hui mateix han pres una decisió clau i que canviarà per complet el ritme del format.

Telecinco acaba de confirmar que demà, a diferència de les anteriors setmanes, només s’emetrà un episodi, concretament el que porta per títol ‘Quién te crees tú‘ i que ocupa la sisena posició dels dotze que està pensat que s’acaben emetent.

Això és un canvi considerable, perquè de l’inici de la sèrie s’han estant emetent dos capítols per cada nit de programa. Ara, la cadena canvia d’opinió i ha decidit reestructurar l’escaleta del programa substituint el gruix del relat pel debat, l’opinió i les dades calmades per part dels tertulians de l’espai.

No obstant això, s’ha decidit que l’emetran en dos parts, els dos fragments dins de l’emissió de demà i que començarà a emetre’s a partir de les deu de la nit. Concretament, el relat de Rocío se situarà entre el mes de gener de 2001 i el juny de 2003.

El contingut ballarà sobre la mort del seu pare; la consecució de la nul·litat del seu matrimoni amb qui va ser el seu marit fins a 2001; l’obtenció de la custòdia dels seus fills, Rocío i David, i la relació que mantenia amb ells.

És important remarcar la trama que envolta als seus fills, perquè segons Belén Esteban, demà Carrasco començarà a narrar la dura situació que va viure al costat de la seua filla Rocío Flores i que va acabar separant-les fins al dia de hui. No obstant això, el plat fort d’este relat s’espera que aparega en l’episodi huit i que si la cadena continua dividint els episodis, no el podrem veure fins d’aquí un parell de setmanes.

Una altra de les novetats és que a diferència dels primers lliuraments de la docu sèrie, demà sí que s’avançarà una part de l’episodi en exclusiu per als usuaris abonats a Mitele plus. No serà l’episodi complet, però si una part important i que s’avançarà abans de la seua emissió convencional pel canal principal de Mediaset.

Amb col·laboradors de luxe

Pareix que a la cadena, els sembla bé que Carlota Corredera siga la presentadora dels debats de la docu sèrie. De fet, va arribar pràcticament per casualitat quan Jorge Javier va abandonar després de presentar el primer debat i sabent que als dies començaria a treballar per a ‘Supervivientes’. Segurament, la manera de tractar l’assumpte en ‘Sálvame’ han fet que la presentadora s’haja fet amb el comandament d’este format.

Com és habitual, el programa tampoc es casa amb col·laboradors fixos i aposten amb nous rostres i que se sumaren a Carlota per a comentar el que ocórrega en la docu sèrie. Si bé és cert que repetiran Lydia Lozano, Paloma García Pelayo i Ana Bernal, se sumaren noves veus. És el cas del català Marc Giró, Pilar Eyre i també Samanta Villar i que tornarà momentàniament a Mediaset per a participar en este especial.

La seua presència ens fa pensar que a partir d’este moment es començarà a parlar dels fills i per este, l’associació que es fa amb la presentadora de Cuatro i que ha estat de les poques que públicament s’ha atrevit a citar les coses negatives de la maternitat. Siga com siga, Demà sortirem de dubtes.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.