11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La dràstica decisió que acaba de prendre Telecinco i que no agradarà a Rocío Carrasco

Més enllà del dur testimoni que ha regalat Rocío Carrasco a Telecinco amb la docu sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, la cadena ha vist en tot això una oportunitat única per a fidelitzar una audiència que segurament no acostuma a veure Telecinco, però que ara s’ha enganxat per a seguir el dur relat de la filla de Rocío Jurado.

Per este motiu, el grup audiovisual no es pot permetre gastar esta bala d’una manera tan fugaç i hui mateix han pres una decisió clau i que canviarà per complet el ritme del format.

Telecinco acaba de confirmar que demà, a diferència de les anteriors setmanes, només s’emetrà un episodi, concretament el que porta per títol ‘Quién te crees tú‘ i que ocupa la sisena posició dels dotze que està pensat que s’acaben emetent.

Això és un canvi considerable, perquè de l’inici de la sèrie s’han estant emetent dos capítols per cada nit de programa. Ara, la cadena canvia d’opinió i ha decidit reestructurar l’escaleta del programa substituint el gruix del relat pel debat, l’opinió i les dades calmades per part dels tertulians de l’espai.

No obstant això, s’ha decidit que l’emetran en dos parts, els dos fragments dins de l’emissió de demà i que començarà a emetre’s a partir de les deu de la nit. Concretament, el relat de Rocío se situarà entre el mes de gener de 2001 i el juny de 2003.

El contingut ballarà sobre la mort del seu pare; la consecució de la nul·litat del seu matrimoni amb qui va ser el seu marit fins a 2001; l’obtenció de la custòdia dels seus fills, Rocío i David, i la relació que mantenia amb ells.

És important remarcar la trama que envolta als seus fills, perquè segons Belén Esteban, demà Carrasco començarà a narrar la dura situació que va viure al costat de la seua filla Rocío Flores i que va acabar separant-les fins al dia de hui. No obstant això, el plat fort d’este relat s’espera que aparega en l’episodi huit i que si la cadena continua dividint els episodis, no el podrem veure fins d’aquí un parell de setmanes.

Una altra de les novetats és que a diferència dels primers lliuraments de la docu sèrie, demà sí que s’avançarà una part de l’episodi en exclusiu per als usuaris abonats a Mitele plus. No serà l’episodi complet, però si una part important i que s’avançarà abans de la seua emissió convencional pel canal principal de Mediaset.

Amb col·laboradors de luxe

Pareix que a la cadena, els sembla bé que Carlota Corredera siga la presentadora dels debats de la docu sèrie. De fet, va arribar pràcticament per casualitat quan Jorge Javier va abandonar després de presentar el primer debat i sabent que als dies començaria a treballar per a ‘Supervivientes’. Segurament, la manera de tractar l’assumpte en ‘Sálvame’ han fet que la presentadora s’haja fet amb el comandament d’este format.

Com és habitual, el programa tampoc es casa amb col·laboradors fixos i aposten amb nous rostres i que se sumaren a Carlota per a comentar el que ocórrega en la docu sèrie. Si bé és cert que repetiran Lydia Lozano, Paloma García Pelayo i Ana Bernal, se sumaren noves veus. És el cas del català Marc Giró, Pilar Eyre i també Samanta Villar i que tornarà momentàniament a Mediaset per a participar en este especial.

La seua presència ens fa pensar que a partir d’este moment es començarà a parlar dels fills i per este, l’associació que es fa amb la presentadora de Cuatro i que ha estat de les poques que públicament s’ha atrevit a citar les coses negatives de la maternitat. Siga com siga, Demà sortirem de dubtes.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.