La dràstica decisió que acaba de prendre Telecinco i que no agradarà a Rocío Carrasco

Més enllà del dur testimoni que ha regalat Rocío Carrasco a Telecinco amb la docu sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, la cadena ha vist en tot això una oportunitat única per a fidelitzar una audiència que segurament no acostuma a veure Telecinco, però que ara s’ha enganxat per a seguir el dur relat de la filla de Rocío Jurado.

Per este motiu, el grup audiovisual no es pot permetre gastar esta bala d’una manera tan fugaç i hui mateix han pres una decisió clau i que canviarà per complet el ritme del format.

Telecinco acaba de confirmar que demà, a diferència de les anteriors setmanes, només s’emetrà un episodi, concretament el que porta per títol ‘Quién te crees tú‘ i que ocupa la sisena posició dels dotze que està pensat que s’acaben emetent.

Això és un canvi considerable, perquè de l’inici de la sèrie s’han estant emetent dos capítols per cada nit de programa. Ara, la cadena canvia d’opinió i ha decidit reestructurar l’escaleta del programa substituint el gruix del relat pel debat, l’opinió i les dades calmades per part dels tertulians de l’espai.

No obstant això, s’ha decidit que l’emetran en dos parts, els dos fragments dins de l’emissió de demà i que començarà a emetre’s a partir de les deu de la nit. Concretament, el relat de Rocío se situarà entre el mes de gener de 2001 i el juny de 2003.

El contingut ballarà sobre la mort del seu pare; la consecució de la nul·litat del seu matrimoni amb qui va ser el seu marit fins a 2001; l’obtenció de la custòdia dels seus fills, Rocío i David, i la relació que mantenia amb ells.

És important remarcar la trama que envolta als seus fills, perquè segons Belén Esteban, demà Carrasco començarà a narrar la dura situació que va viure al costat de la seua filla Rocío Flores i que va acabar separant-les fins al dia de hui. No obstant això, el plat fort d’este relat s’espera que aparega en l’episodi huit i que si la cadena continua dividint els episodis, no el podrem veure fins d’aquí un parell de setmanes.

Una altra de les novetats és que a diferència dels primers lliuraments de la docu sèrie, demà sí que s’avançarà una part de l’episodi en exclusiu per als usuaris abonats a Mitele plus. No serà l’episodi complet, però si una part important i que s’avançarà abans de la seua emissió convencional pel canal principal de Mediaset.

Amb col·laboradors de luxe

Pareix que a la cadena, els sembla bé que Carlota Corredera siga la presentadora dels debats de la docu sèrie. De fet, va arribar pràcticament per casualitat quan Jorge Javier va abandonar després de presentar el primer debat i sabent que als dies començaria a treballar per a ‘Supervivientes’. Segurament, la manera de tractar l’assumpte en ‘Sálvame’ han fet que la presentadora s’haja fet amb el comandament d’este format.

Com és habitual, el programa tampoc es casa amb col·laboradors fixos i aposten amb nous rostres i que se sumaren a Carlota per a comentar el que ocórrega en la docu sèrie. Si bé és cert que repetiran Lydia Lozano, Paloma García Pelayo i Ana Bernal, se sumaren noves veus. És el cas del català Marc Giró, Pilar Eyre i també Samanta Villar i que tornarà momentàniament a Mediaset per a participar en este especial.

La seua presència ens fa pensar que a partir d’este moment es començarà a parlar dels fills i per este, l’associació que es fa amb la presentadora de Cuatro i que ha estat de les poques que públicament s’ha atrevit a citar les coses negatives de la maternitat. Siga com siga, Demà sortirem de dubtes.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.