12 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Telecinco prepara la traïció a Belén Esteban

Després de l’èxit de la sèrie documental de Rocío Carrasco, sembla que Telecinco li està agafant el gust a les sèries documentals. La filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco va obrir la veda d’una nova manera d’entendre el món del cor i altres famosos podrien sumar-se, disposats al fet que se’ls done la veu que se’ls ha negat durant anys. Encara que el testimoniatge de la filla de Rocío Jurado està deixant en molt mal lloc a la premsa rosa en general per la seua mala praxi a l’hora de donar unes certes informacions, és un mal col·lateral que val la pena assumir a canvi dels alts nivells d’audiència.

Ja hem vist l’èxit altres programes com el de ‘Cantora: l’herència enverinada’, que han tingut molt d’èxit, és per això que es rumoreja que la sèrie de Rocío Carrasco podria tenir una segona part. Es desconeix quins aspectes de la seua vida es narrarien en ella o si l’encarregada de posar-li veu seria Rocío Flores comptant la seua versió de l’ocorregut amb la seua mare, però el que està agafant cada vegada més força és que altres famosos haurien rebut la proposta de realitzar un documental de característiques similars.

Jesulín d’Ubrique i María José Campanario podrien ser els següents

Si hi ha una història que ha ocupat durant anys els programes de televisió a part de la de Rocío Carrasco, és la de Belén Esteban i Jesulín d’Ubrique. Més de 20 anys són els que porta la ‘Princesa del poble‘ parlant del pare de la seua filla i posant-lo als peus dels cavalls revelant el poc que ha estat present en la vida de la filla que tenen en comú i els seus continus menyspreus.

Segons algunes persones troben que hi ha uns certs paral·lelismes en les vides de Rocío i Jesulín, sobretot en la manera en què les seues respectives parelles s’han passejat pels platons de televisió per a parlar dels seus ex qualificant-los com a mals progenitors. D’ací ve que es rumorege que Telecinco podria haver-se posat en contacte amb el destre per a proposar-li que trenque el seu silenci i conte la versió de la seua història.

Sens dubte seria un cop baix per a Belén Esteban de mans de Mediaset que la podria posar en una situació delicada respecte al seu futur professional. Cal recordar que Antonio David va ser fulminantment acomiadat del programa vespertí ‘Sálvame‘ i la mateixa sort podria córrer la de Paracuellos si s’arriba a demostrar que durant tot este temps ha estat mentint a la premsa i contant una història que no és real.

Segons sembla el rumor hauria arribat a l’orella de la col·laboradora de ‘Sálvame’ que va arribar a manifestar el seu malestar a un company del programa afirmant que no entendria que la cadena li fes això. Belén ho ha donat tot per Telecinco i és incapaç d’imaginar-se que la traïren d’esta manera, però torres més altes han caigut i l’audiència és la que mana. A més, igual que va passar amb Antonio David, Belén no s’assabentaria fins que no s’anunciés la seua estrena, deixant-la així sense marge de maniobra.

Belén Esteban no té por a res

Pocs dies després que s’estrenés el documental de Rocío Carrasco, i veure el seu èxit, la idea que Jesulín d’Ubrique s’animés a seguir els mateixos passos que ella va començar a planejar per ‘Sálvame’. Belén Esteban va reaccionar ràpidament i es va embravir reptant al pare de la seua filla: «Què ho faça! Jo no diré que per diners, com ha dit Antonio sobre Rocío, perquè sóc coherent. Jo sóc la primera que m’he assegut moltes vegades a contar la meua vida cobrant, sí. Tant de bo ell ho fes. Facen una pregunta: per què no ho fa?».

Hi ha qui pensa que si Jesulín d’Ubrique contés la seua història també es generaria una gran polèmica entorn de Belén Esteban, però la col·laboradora no té por i està desitjant que ho faça: «El que jo estic desitjant és que parle algun dia sobre el que jo he defensat sempre. Saben vostés de què? De l’atenció a la nena. Que parle!, que jo seré la primera a ser aquí per a veure-ho i respondre a tot el que diga!» exclamava.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.