13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Telecinco prepara la traïció a Belén Esteban

Després de l’èxit de la sèrie documental de Rocío Carrasco, sembla que Telecinco li està agafant el gust a les sèries documentals. La filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco va obrir la veda d’una nova manera d’entendre el món del cor i altres famosos podrien sumar-se, disposats al fet que se’ls done la veu que se’ls ha negat durant anys. Encara que el testimoniatge de la filla de Rocío Jurado està deixant en molt mal lloc a la premsa rosa en general per la seua mala praxi a l’hora de donar unes certes informacions, és un mal col·lateral que val la pena assumir a canvi dels alts nivells d’audiència.

Ja hem vist l’èxit altres programes com el de ‘Cantora: l’herència enverinada’, que han tingut molt d’èxit, és per això que es rumoreja que la sèrie de Rocío Carrasco podria tenir una segona part. Es desconeix quins aspectes de la seua vida es narrarien en ella o si l’encarregada de posar-li veu seria Rocío Flores comptant la seua versió de l’ocorregut amb la seua mare, però el que està agafant cada vegada més força és que altres famosos haurien rebut la proposta de realitzar un documental de característiques similars.

Jesulín d’Ubrique i María José Campanario podrien ser els següents

Si hi ha una història que ha ocupat durant anys els programes de televisió a part de la de Rocío Carrasco, és la de Belén Esteban i Jesulín d’Ubrique. Més de 20 anys són els que porta la ‘Princesa del poble‘ parlant del pare de la seua filla i posant-lo als peus dels cavalls revelant el poc que ha estat present en la vida de la filla que tenen en comú i els seus continus menyspreus.

Segons algunes persones troben que hi ha uns certs paral·lelismes en les vides de Rocío i Jesulín, sobretot en la manera en què les seues respectives parelles s’han passejat pels platons de televisió per a parlar dels seus ex qualificant-los com a mals progenitors. D’ací ve que es rumorege que Telecinco podria haver-se posat en contacte amb el destre per a proposar-li que trenque el seu silenci i conte la versió de la seua història.

Sens dubte seria un cop baix per a Belén Esteban de mans de Mediaset que la podria posar en una situació delicada respecte al seu futur professional. Cal recordar que Antonio David va ser fulminantment acomiadat del programa vespertí ‘Sálvame‘ i la mateixa sort podria córrer la de Paracuellos si s’arriba a demostrar que durant tot este temps ha estat mentint a la premsa i contant una història que no és real.

Segons sembla el rumor hauria arribat a l’orella de la col·laboradora de ‘Sálvame’ que va arribar a manifestar el seu malestar a un company del programa afirmant que no entendria que la cadena li fes això. Belén ho ha donat tot per Telecinco i és incapaç d’imaginar-se que la traïren d’esta manera, però torres més altes han caigut i l’audiència és la que mana. A més, igual que va passar amb Antonio David, Belén no s’assabentaria fins que no s’anunciés la seua estrena, deixant-la així sense marge de maniobra.

Belén Esteban no té por a res

Pocs dies després que s’estrenés el documental de Rocío Carrasco, i veure el seu èxit, la idea que Jesulín d’Ubrique s’animés a seguir els mateixos passos que ella va començar a planejar per ‘Sálvame’. Belén Esteban va reaccionar ràpidament i es va embravir reptant al pare de la seua filla: «Què ho faça! Jo no diré que per diners, com ha dit Antonio sobre Rocío, perquè sóc coherent. Jo sóc la primera que m’he assegut moltes vegades a contar la meua vida cobrant, sí. Tant de bo ell ho fes. Facen una pregunta: per què no ho fa?».

Hi ha qui pensa que si Jesulín d’Ubrique contés la seua història també es generaria una gran polèmica entorn de Belén Esteban, però la col·laboradora no té por i està desitjant que ho faça: «El que jo estic desitjant és que parle algun dia sobre el que jo he defensat sempre. Saben vostés de què? De l’atenció a la nena. Que parle!, que jo seré la primera a ser aquí per a veure-ho i respondre a tot el que diga!» exclamava.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.