Telecinco prepara la traïció a Belén Esteban

Després de l’èxit de la sèrie documental de Rocío Carrasco, sembla que Telecinco li està agafant el gust a les sèries documentals. La filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco va obrir la veda d’una nova manera d’entendre el món del cor i altres famosos podrien sumar-se, disposats al fet que se’ls done la veu que se’ls ha negat durant anys. Encara que el testimoniatge de la filla de Rocío Jurado està deixant en molt mal lloc a la premsa rosa en general per la seua mala praxi a l’hora de donar unes certes informacions, és un mal col·lateral que val la pena assumir a canvi dels alts nivells d’audiència.

Ja hem vist l’èxit altres programes com el de ‘Cantora: l’herència enverinada’, que han tingut molt d’èxit, és per això que es rumoreja que la sèrie de Rocío Carrasco podria tenir una segona part. Es desconeix quins aspectes de la seua vida es narrarien en ella o si l’encarregada de posar-li veu seria Rocío Flores comptant la seua versió de l’ocorregut amb la seua mare, però el que està agafant cada vegada més força és que altres famosos haurien rebut la proposta de realitzar un documental de característiques similars.

Jesulín d’Ubrique i María José Campanario podrien ser els següents

Si hi ha una història que ha ocupat durant anys els programes de televisió a part de la de Rocío Carrasco, és la de Belén Esteban i Jesulín d’Ubrique. Més de 20 anys són els que porta la ‘Princesa del poble‘ parlant del pare de la seua filla i posant-lo als peus dels cavalls revelant el poc que ha estat present en la vida de la filla que tenen en comú i els seus continus menyspreus.

Segons algunes persones troben que hi ha uns certs paral·lelismes en les vides de Rocío i Jesulín, sobretot en la manera en què les seues respectives parelles s’han passejat pels platons de televisió per a parlar dels seus ex qualificant-los com a mals progenitors. D’ací ve que es rumorege que Telecinco podria haver-se posat en contacte amb el destre per a proposar-li que trenque el seu silenci i conte la versió de la seua història.

Sens dubte seria un cop baix per a Belén Esteban de mans de Mediaset que la podria posar en una situació delicada respecte al seu futur professional. Cal recordar que Antonio David va ser fulminantment acomiadat del programa vespertí ‘Sálvame‘ i la mateixa sort podria córrer la de Paracuellos si s’arriba a demostrar que durant tot este temps ha estat mentint a la premsa i contant una història que no és real.

Segons sembla el rumor hauria arribat a l’orella de la col·laboradora de ‘Sálvame’ que va arribar a manifestar el seu malestar a un company del programa afirmant que no entendria que la cadena li fes això. Belén ho ha donat tot per Telecinco i és incapaç d’imaginar-se que la traïren d’esta manera, però torres més altes han caigut i l’audiència és la que mana. A més, igual que va passar amb Antonio David, Belén no s’assabentaria fins que no s’anunciés la seua estrena, deixant-la així sense marge de maniobra.

Belén Esteban no té por a res

Pocs dies després que s’estrenés el documental de Rocío Carrasco, i veure el seu èxit, la idea que Jesulín d’Ubrique s’animés a seguir els mateixos passos que ella va començar a planejar per ‘Sálvame’. Belén Esteban va reaccionar ràpidament i es va embravir reptant al pare de la seua filla: «Què ho faça! Jo no diré que per diners, com ha dit Antonio sobre Rocío, perquè sóc coherent. Jo sóc la primera que m’he assegut moltes vegades a contar la meua vida cobrant, sí. Tant de bo ell ho fes. Facen una pregunta: per què no ho fa?».

Hi ha qui pensa que si Jesulín d’Ubrique contés la seua història també es generaria una gran polèmica entorn de Belén Esteban, però la col·laboradora no té por i està desitjant que ho faça: «El que jo estic desitjant és que parle algun dia sobre el que jo he defensat sempre. Saben vostés de què? De l’atenció a la nena. Que parle!, que jo seré la primera a ser aquí per a veure-ho i respondre a tot el que diga!» exclamava.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.