Tots els detalls de la traïció d’Edmundo Arrocet a Bárbara Rey

Fa dos setmanes, començava la polèmica entre Bárbara Rey i Edmundo Arrocet en ser vistos en actitud afectuosa pels carrers de Màlaga, acabant la nit en un hotel.

Cap dels dos va voler confirmar que eren parella, malgrat que la premsa els ha enxampat in fraganti en diverses ocasions des de llavors, anant a menjar junts, passejant, o, fins i tot, sopant en Nit de cap d’any.
Aquest dimecres, la revista ‘Semana’ publicava en exclusiva la que era la confirmació del romanç entre la vedette i l’humorista, amb una portada posant junts i assegurant que estaven «molt contents«.

No obstant això, al llarg d’aquesta setmana són diversos els col·laboradors que sembraven el dubte de si Bárbara realment era coneixedora que aqueixes fotografies anaven a eixir a la llum o eren de la seua intimitat.

Isabel Rábago ha donat alguns detalls sobre aquest tema en el programa ‘Viva la vida’, dient: «Bárbara es fa unes fotos entenent que està en un ambient íntim i privat. El dimecres va al quiosc i es troba amb aqueixa portada i es queda al·lucinada, no entén res. S’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres», així que no és tot com sembla.

És llavors quan «s’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres«, assegura. La vedette li confirma a la periodista que ella no sabia que aqueixes fotografies anaven a ser publicades i menys en la portada d’una revista.

Però, per part seua, Diego Arrabal, també col·laborador del programa de Telecinco ha comentat: «Aquest reportatge el fan quatre agències. El dimecres Bárbara Rey crida a Lorenzo, el fotògraf que els fa les fotos i li dona l’enhorabona pel bé que han eixit. Que hi ha un negoci darrere, no té cap sentit«.

«El diumenge s’acomiaden a la porta del pàrquing i es va Bárbara amb Edmundo i aqueixos amics fotògrafs. Van a la casa d’un amic pintor, però fan un volt perquè Edmundo li ensenye la casa de María Teresa a Màlaga», diu el col·laborador de televisió, per la qual cosa això dona a entendre que ella sí que era coneixedora del que s’anava a publicar. Encara que aquesta versió ha quedat desmentida en directe perquè Bàrbara Rei s’ha posat en contacte amb Isabel Rábago, dient: «Mentida el que diu Raval. Mai he vist la casa de Teresa Campos«.
La versió de Bárbara Rey és que no sabia res d’aquestes fotos ni que anava a eixir en una revista. Això podria enterbolir clarament la relació de Rey i l’humorista perquè hi hauria uns interessos econòmics per part d’ell que ella pel que sembla desconeixia.

Últimes notícies

Desmantellat a Onda un clan familiar amb huit detinguts per tràfic de drogues i blanqueig

La Guàrdia Civil i la Policia Local d'Onda han detingut huit persones d'un mateix clan familiar, d'entre 24 i 52 anys, acusades de tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de registrar set vivendes al municipi.

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.