18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Tots els detalls de la traïció d’Edmundo Arrocet a Bárbara Rey

Fa dos setmanes, començava la polèmica entre Bárbara Rey i Edmundo Arrocet en ser vistos en actitud afectuosa pels carrers de Màlaga, acabant la nit en un hotel.

Cap dels dos va voler confirmar que eren parella, malgrat que la premsa els ha enxampat in fraganti en diverses ocasions des de llavors, anant a menjar junts, passejant, o, fins i tot, sopant en Nit de cap d’any.
Aquest dimecres, la revista ‘Semana’ publicava en exclusiva la que era la confirmació del romanç entre la vedette i l’humorista, amb una portada posant junts i assegurant que estaven “molt contents“.

No obstant això, al llarg d’aquesta setmana són diversos els col·laboradors que sembraven el dubte de si Bárbara realment era coneixedora que aqueixes fotografies anaven a eixir a la llum o eren de la seua intimitat.

Isabel Rábago ha donat alguns detalls sobre aquest tema en el programa ‘Viva la vida’, dient: “Bárbara es fa unes fotos entenent que està en un ambient íntim i privat. El dimecres va al quiosc i es troba amb aqueixa portada i es queda al·lucinada, no entén res. S’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres”, així que no és tot com sembla.

És llavors quan “s’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres“, assegura. La vedette li confirma a la periodista que ella no sabia que aqueixes fotografies anaven a ser publicades i menys en la portada d’una revista.

Però, per part seua, Diego Arrabal, també col·laborador del programa de Telecinco ha comentat: “Aquest reportatge el fan quatre agències. El dimecres Bárbara Rey crida a Lorenzo, el fotògraf que els fa les fotos i li dona l’enhorabona pel bé que han eixit. Que hi ha un negoci darrere, no té cap sentit“.

“El diumenge s’acomiaden a la porta del pàrquing i es va Bárbara amb Edmundo i aqueixos amics fotògrafs. Van a la casa d’un amic pintor, però fan un volt perquè Edmundo li ensenye la casa de María Teresa a Màlaga”, diu el col·laborador de televisió, per la qual cosa això dona a entendre que ella sí que era coneixedora del que s’anava a publicar. Encara que aquesta versió ha quedat desmentida en directe perquè Bàrbara Rei s’ha posat en contacte amb Isabel Rábago, dient: “Mentida el que diu Raval. Mai he vist la casa de Teresa Campos“.
La versió de Bárbara Rey és que no sabia res d’aquestes fotos ni que anava a eixir en una revista. Això podria enterbolir clarament la relació de Rey i l’humorista perquè hi hauria uns interessos econòmics per part d’ell que ella pel que sembla desconeixia.

Últimes notícies

Compromís denuncia abandó i degradació del Jardí del Túria de València

Compromís ha denunciat la deterioració del Jardí del Túria i acusa el govern municipal d'ajornar el manteniment a 2027 i de privatitzar-lo amb un contracte de 35 milions.

L’oposició enlletgix 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet accelerar les compareixences

PSOE i Compromís critiquen que les víctimes de la dana no hagen sigut escoltades en Les Corts després de 15 mesos. El PP assegura que no han sigut vetades i que podrien acudir al febrer; Vox carrega contra el PSOE i exigix responsabilitats.

La jutgessa rebutja ampliar la investigació sobre els missatges de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada ha denegat ampliar l'anàlisi del mòbil de José Manuel Cuenca sol·licitat per l'acusació popular Mai Més València. La perquisició es delimita a xats amb càrrecs i a missatges del 29 d'octubre de 2024 relacionats amb l'emergència.

El TSJCV ha confirmat l’absolució de la cuidadora acusada de saquejar els comptes d’una major

L'alt tribunal valencià ha desestimat el recurs de l'acusació particular, al qual es va adherir la Fiscalia, i ha ratificat l'absolució per falta de prova de càrrec.

Barcala ordena investigar l’adjudicació de vivendes públiques en La Condomina

Luis Barcala ha obert un expedient d'aclariment sobre l'adjudicació d'una promoció pública en La Condomina i ha avisat d'acudir a Fiscalia davant sospites.

L’avís groc per vent es manté divendres i dissabte en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat este dijous l'avís groc per ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i el litoral sud de València. L'alerta continuarà el divendres i el dissabte en diferents punts, amb trams de costa d'Alacant baix onatge de 3 metres.

L’Elx prepara la visita del Barcelona amb cinc baixes i dos retorns

L'Elx s'ha exercitat amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona. Tornen Chust i Bigas; Febas és baixa per sanció i pot debutar Lucas Cepeda.

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.