Tots els detalls de la traïció d’Edmundo Arrocet a Bárbara Rey

Fa dos setmanes, començava la polèmica entre Bárbara Rey i Edmundo Arrocet en ser vistos en actitud afectuosa pels carrers de Màlaga, acabant la nit en un hotel.

Cap dels dos va voler confirmar que eren parella, malgrat que la premsa els ha enxampat in fraganti en diverses ocasions des de llavors, anant a menjar junts, passejant, o, fins i tot, sopant en Nit de cap d’any.
Aquest dimecres, la revista ‘Semana’ publicava en exclusiva la que era la confirmació del romanç entre la vedette i l’humorista, amb una portada posant junts i assegurant que estaven «molt contents«.

No obstant això, al llarg d’aquesta setmana són diversos els col·laboradors que sembraven el dubte de si Bárbara realment era coneixedora que aqueixes fotografies anaven a eixir a la llum o eren de la seua intimitat.

Isabel Rábago ha donat alguns detalls sobre aquest tema en el programa ‘Viva la vida’, dient: «Bárbara es fa unes fotos entenent que està en un ambient íntim i privat. El dimecres va al quiosc i es troba amb aqueixa portada i es queda al·lucinada, no entén res. S’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres», així que no és tot com sembla.

És llavors quan «s’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres«, assegura. La vedette li confirma a la periodista que ella no sabia que aqueixes fotografies anaven a ser publicades i menys en la portada d’una revista.

Però, per part seua, Diego Arrabal, també col·laborador del programa de Telecinco ha comentat: «Aquest reportatge el fan quatre agències. El dimecres Bárbara Rey crida a Lorenzo, el fotògraf que els fa les fotos i li dona l’enhorabona pel bé que han eixit. Que hi ha un negoci darrere, no té cap sentit«.

«El diumenge s’acomiaden a la porta del pàrquing i es va Bárbara amb Edmundo i aqueixos amics fotògrafs. Van a la casa d’un amic pintor, però fan un volt perquè Edmundo li ensenye la casa de María Teresa a Màlaga», diu el col·laborador de televisió, per la qual cosa això dona a entendre que ella sí que era coneixedora del que s’anava a publicar. Encara que aquesta versió ha quedat desmentida en directe perquè Bàrbara Rei s’ha posat en contacte amb Isabel Rábago, dient: «Mentida el que diu Raval. Mai he vist la casa de Teresa Campos«.
La versió de Bárbara Rey és que no sabia res d’aquestes fotos ni que anava a eixir en una revista. Això podria enterbolir clarament la relació de Rey i l’humorista perquè hi hauria uns interessos econòmics per part d’ell que ella pel que sembla desconeixia.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.