Tots els detalls de la traïció d’Edmundo Arrocet a Bárbara Rey

Fa dos setmanes, començava la polèmica entre Bárbara Rey i Edmundo Arrocet en ser vistos en actitud afectuosa pels carrers de Màlaga, acabant la nit en un hotel.

Cap dels dos va voler confirmar que eren parella, malgrat que la premsa els ha enxampat in fraganti en diverses ocasions des de llavors, anant a menjar junts, passejant, o, fins i tot, sopant en Nit de cap d’any.
Aquest dimecres, la revista ‘Semana’ publicava en exclusiva la que era la confirmació del romanç entre la vedette i l’humorista, amb una portada posant junts i assegurant que estaven «molt contents«.

No obstant això, al llarg d’aquesta setmana són diversos els col·laboradors que sembraven el dubte de si Bárbara realment era coneixedora que aqueixes fotografies anaven a eixir a la llum o eren de la seua intimitat.

Isabel Rábago ha donat alguns detalls sobre aquest tema en el programa ‘Viva la vida’, dient: «Bárbara es fa unes fotos entenent que està en un ambient íntim i privat. El dimecres va al quiosc i es troba amb aqueixa portada i es queda al·lucinada, no entén res. S’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres», així que no és tot com sembla.

És llavors quan «s’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres«, assegura. La vedette li confirma a la periodista que ella no sabia que aqueixes fotografies anaven a ser publicades i menys en la portada d’una revista.

Però, per part seua, Diego Arrabal, també col·laborador del programa de Telecinco ha comentat: «Aquest reportatge el fan quatre agències. El dimecres Bárbara Rey crida a Lorenzo, el fotògraf que els fa les fotos i li dona l’enhorabona pel bé que han eixit. Que hi ha un negoci darrere, no té cap sentit«.

«El diumenge s’acomiaden a la porta del pàrquing i es va Bárbara amb Edmundo i aqueixos amics fotògrafs. Van a la casa d’un amic pintor, però fan un volt perquè Edmundo li ensenye la casa de María Teresa a Màlaga», diu el col·laborador de televisió, per la qual cosa això dona a entendre que ella sí que era coneixedora del que s’anava a publicar. Encara que aquesta versió ha quedat desmentida en directe perquè Bàrbara Rei s’ha posat en contacte amb Isabel Rábago, dient: «Mentida el que diu Raval. Mai he vist la casa de Teresa Campos«.
La versió de Bárbara Rey és que no sabia res d’aquestes fotos ni que anava a eixir en una revista. Això podria enterbolir clarament la relació de Rey i l’humorista perquè hi hauria uns interessos econòmics per part d’ell que ella pel que sembla desconeixia.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.