16.3 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Tots els detalls de la traïció d’Edmundo Arrocet a Bárbara Rey

Fa dos setmanes, començava la polèmica entre Bárbara Rey i Edmundo Arrocet en ser vistos en actitud afectuosa pels carrers de Màlaga, acabant la nit en un hotel.

Cap dels dos va voler confirmar que eren parella, malgrat que la premsa els ha enxampat in fraganti en diverses ocasions des de llavors, anant a menjar junts, passejant, o, fins i tot, sopant en Nit de cap d’any.
Aquest dimecres, la revista ‘Semana’ publicava en exclusiva la que era la confirmació del romanç entre la vedette i l’humorista, amb una portada posant junts i assegurant que estaven “molt contents“.

No obstant això, al llarg d’aquesta setmana són diversos els col·laboradors que sembraven el dubte de si Bárbara realment era coneixedora que aqueixes fotografies anaven a eixir a la llum o eren de la seua intimitat.

Isabel Rábago ha donat alguns detalls sobre aquest tema en el programa ‘Viva la vida’, dient: “Bárbara es fa unes fotos entenent que està en un ambient íntim i privat. El dimecres va al quiosc i es troba amb aqueixa portada i es queda al·lucinada, no entén res. S’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres”, així que no és tot com sembla.

És llavors quan “s’intenta posar en contacte amb Edmundo i no sap res d’ell des del dimecres“, assegura. La vedette li confirma a la periodista que ella no sabia que aqueixes fotografies anaven a ser publicades i menys en la portada d’una revista.

Però, per part seua, Diego Arrabal, també col·laborador del programa de Telecinco ha comentat: “Aquest reportatge el fan quatre agències. El dimecres Bárbara Rey crida a Lorenzo, el fotògraf que els fa les fotos i li dona l’enhorabona pel bé que han eixit. Que hi ha un negoci darrere, no té cap sentit“.

“El diumenge s’acomiaden a la porta del pàrquing i es va Bárbara amb Edmundo i aqueixos amics fotògrafs. Van a la casa d’un amic pintor, però fan un volt perquè Edmundo li ensenye la casa de María Teresa a Màlaga”, diu el col·laborador de televisió, per la qual cosa això dona a entendre que ella sí que era coneixedora del que s’anava a publicar. Encara que aquesta versió ha quedat desmentida en directe perquè Bàrbara Rei s’ha posat en contacte amb Isabel Rábago, dient: “Mentida el que diu Raval. Mai he vist la casa de Teresa Campos“.
La versió de Bárbara Rey és que no sabia res d’aquestes fotos ni que anava a eixir en una revista. Això podria enterbolir clarament la relació de Rey i l’humorista perquè hi hauria uns interessos econòmics per part d’ell que ella pel que sembla desconeixia.

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.