22.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Les tres bodes de María Jiménez i Pepe Sancho

 

Dir que va ser una icona sexual es queda una mica curt i, per a mostra, prou repassar alguna de les seues velles actuacions en YouTube. No es pot ser més descaradament ‘hot’ que aquella Maria Jiménez que repartia gemecs, sospirs, caigudes d’ulls i balls exòtics.

Rossa, imponent i terriblement sexy, es menjava els escenaris i se la menjaven amb els ulls. Venia de molt a baix: amb 15 anys va deixar Sevilla per a treballar d’empleada domèstica a Barcelona i buscar el seu lloc en els ‘tablaos’. Als 18 va tindre a la seua filla Rocío, de pare desconegut (un escàndol).

La va deixar amb els seus pares a Sevilla i va marxar a Madrid. Als deu anys va traure ‘Se acabó’ i es va convertir en la rumbera més sexy d’Espanya. Un mite eròtic.

L’amor descontrolat

 

La fama atrau la fama, i en aquells anys 70 un dels homes més famosos i endimoniadament sexys era Pepe Sancho. En aquells moments encarnava a l’Estudiant, el bandoler més jove de la mítica sèrie de televisió ‘Curro Jiménez’.

El seu va ser una relació tòxica de llibre, amb dependència, violència psicològica i física i una tensió sexual addictiva. Tots dos van reconéixer estar enamorats, però sens dubte es tracta d’una mena d’amor que ningú voldria experimentar en carn pròpia.

En aquell moment, no obstant això, la parella representava el cim de l’erotisme en un moment en el qual les dones es destapaven i presumien d’alliberament sexual. Tot de portes per a fora, perquè a l’interior de les cases l’home continuava portant els pantalons.

Van ser dos persones que es van estimar amb bogeria, i potser eixe va ser el problema, que no van saber gestionar els sentiments amb una mica de cap fred. Una història d’anades i vingudes en la qual van arribar a casar-se tres vegades.

 

Tres bodes

María Jiménez i Pepe Sancho es van casar l’1 de juny de 1980 a l’església de Santa Ana. Hi havia tanta gent arremolinada en les proximitats de l’església, que els cotxes dels contraents van tardar una hora a arribar a la cerimònia.
La felicitat no va durar molt: infidelitats, problemes de diners, insults… Al cap de tres anys i amb un fill en comú, María Jiménez i Pepe Sancho es van divorciar.

Ell portava una doble vida amb els seus amants i, alhora, era gelós i possessiu. Ja llavors van eixir a relluir possibles maltractaments, però ell els va negar. Encara no eren considerats una xacra social, sinó un assumpte exclusivament privat.

Al cap de dos anys del divorci, la tragèdia. Rocío, la filla de 16 anys de María Jiménez, mor en un accident de trànsit. El duel va ser terrible i a més va propiciar un retrobament amb Pepe Sancho, també molt afectat per la mort de la jove a la qual havia adoptat.

La seua segona convivència va ser encara pitjor que la primera: María no treballava i la depressió i l’abstracció provocada per la mort de la seua filla reapareixia intermitentment. Sancho va desplegar el comportament típic del maltractador dirigit a anul·lar i matar la confiança de la dona.

Van arribar a casar-se una tercera vegada, al Nepal, durant un viatge en el qual van ser presentats al Dalai Lama, però tot va ser un muntatge de Pepe Sancho per a guanyar diners.

En 2002 va arribar la separació definitiva de la parella.

 

Maltractaments

 

En 2009 es va celebrar el judici per maltractaments en el qual Alejandro va atestar a favor de la seua mare.

«La meua mare va denunciar en un temps difícil en la societat, tant que la van prendre per boja», ha reflexionat recentment.

 «El meu pare mai va valorar a la meua mare, ni com a cantant ni com a dona. Jo de xiquet no era conscient del que era el maltractament. Però ara amb 35 anys soc conscient que sí, que era maltractament».

La sentència dictada pel jutge així ho va reconéixer, encara que Pepe Sancho va eixir sense condemna per la prescripció del delicte.

Últimes notícies

El València Basket exposa el seu lideratge davant un Baskonia intractable a Vitòria

El líder de la Lliga Endesa visita a un Baskonia invicte a casa i en plena lluita per la Copa del Rei. Els dos arriben després d'un exigent tram d'Eurolliga.

El València Basket busca reacció davant un Spar Gran Canària en ratxa

El València Basket rep al Spar Gran Canària després de caure per la mínima a Salamanca i trencar la seua ratxa de lliga. El rival arriba crescut amb dos triomfs al fil.

Del Moral: ‘Queda moltíssim i estem vius’

Álvaro del Moral va demanar calma malgrat l'últim lloc del Llevant i va remarcar que encara queda moltíssim per jugar. Debutarà en LaLiga davant Osasuna després d'un triomf coper que va reactivar al grup.

El Consell reforça la vigilància per la pesta porcina i ultima un decret per a reduir senglars

La Generalitat ha activat un pla de xoc enfront de la pesta porcina africana i ultima un decret amb 6 milions per a retallar la població de senglars. El paquet inclou ajudes a vedats, reforç de bioseguretat i coordinació amb veterinaris i el sector ramader.

Elgezabal passa per una artroscòpia pel trencament del menisc extern del genoll dret

El defensa del Llevant es va sotmetre a una artroscòpia després de trencar-se el menisc extern del genoll dret davant l'Athletic Club. El club condiciona la seua tornada a l'evolució, amb un termini estimat de 2,5 a 3 mesos de baixa.

Pérez Llorca afirma que està a punt de tancar una reunió amb el Govern per la DANA

El president de la Generalitat Valenciana ha explicat que ja ha contactat amb Moncloa i que estan a punt de fixar data. Reivindica coordinació per a la reconstrucció i menys crispació.

La IA exposa fins al 22% de l’ocupació a Espanya, segons la UPV

Un estudi de l'Institut VRAIN de la UPV situa entre el 18% i el 22% l'exposició de l'ocupació a Espanya a la IA, amb grans diferències territorials i de gènere.

Loteros encaren el tram final amb bones expectatives i sense números estrela

Els loteros afronten els dies decisius amb vendes fermes i sense números estrela detectats. Augmenta la preferència pel desé físic i s'espera l'empenyiment després del pont.