Les tres bodes de María Jiménez i Pepe Sancho

Ejemplo de shortcode con estilo
  Dir que va ser una icona sexual es queda una mica curt i, per a mostra, prou repassar alguna de les seues velles actuacions en YouTube. No es pot ser més descaradament ‘hot’ que aquella Maria Jiménez que repartia gemecs, sospirs, caigudes d’ulls i balls exòtics.         Ver esta publicación en […]

 

Dir que va ser una icona sexual es queda una mica curt i, per a mostra, prou repassar alguna de les seues velles actuacions en YouTube. No es pot ser més descaradament ‘hot’ que aquella Maria Jiménez que repartia gemecs, sospirs, caigudes d’ulls i balls exòtics.

Rossa, imponent i terriblement sexy, es menjava els escenaris i se la menjaven amb els ulls. Venia de molt a baix: amb 15 anys va deixar Sevilla per a treballar d’empleada domèstica a Barcelona i buscar el seu lloc en els ‘tablaos’. Als 18 va tindre a la seua filla Rocío, de pare desconegut (un escàndol).

La va deixar amb els seus pares a Sevilla i va marxar a Madrid. Als deu anys va traure ‘Se acabó’ i es va convertir en la rumbera més sexy d’Espanya. Un mite eròtic.

L’amor descontrolat

 

La fama atrau la fama, i en aquells anys 70 un dels homes més famosos i endimoniadament sexys era Pepe Sancho. En aquells moments encarnava a l’Estudiant, el bandoler més jove de la mítica sèrie de televisió ‘Curro Jiménez’.

El seu va ser una relació tòxica de llibre, amb dependència, violència psicològica i física i una tensió sexual addictiva. Tots dos van reconéixer estar enamorats, però sens dubte es tracta d’una mena d’amor que ningú voldria experimentar en carn pròpia.

En aquell moment, no obstant això, la parella representava el cim de l’erotisme en un moment en el qual les dones es destapaven i presumien d’alliberament sexual. Tot de portes per a fora, perquè a l’interior de les cases l’home continuava portant els pantalons.

Van ser dos persones que es van estimar amb bogeria, i potser eixe va ser el problema, que no van saber gestionar els sentiments amb una mica de cap fred. Una història d’anades i vingudes en la qual van arribar a casar-se tres vegades.

 

Tres bodes

María Jiménez i Pepe Sancho es van casar l’1 de juny de 1980 a l’església de Santa Ana. Hi havia tanta gent arremolinada en les proximitats de l’església, que els cotxes dels contraents van tardar una hora a arribar a la cerimònia.
La felicitat no va durar molt: infidelitats, problemes de diners, insults… Al cap de tres anys i amb un fill en comú, María Jiménez i Pepe Sancho es van divorciar.

Ell portava una doble vida amb els seus amants i, alhora, era gelós i possessiu. Ja llavors van eixir a relluir possibles maltractaments, però ell els va negar. Encara no eren considerats una xacra social, sinó un assumpte exclusivament privat.

Al cap de dos anys del divorci, la tragèdia. Rocío, la filla de 16 anys de María Jiménez, mor en un accident de trànsit. El duel va ser terrible i a més va propiciar un retrobament amb Pepe Sancho, també molt afectat per la mort de la jove a la qual havia adoptat.

La seua segona convivència va ser encara pitjor que la primera: María no treballava i la depressió i l’abstracció provocada per la mort de la seua filla reapareixia intermitentment. Sancho va desplegar el comportament típic del maltractador dirigit a anul·lar i matar la confiança de la dona.

Van arribar a casar-se una tercera vegada, al Nepal, durant un viatge en el qual van ser presentats al Dalai Lama, però tot va ser un muntatge de Pepe Sancho per a guanyar diners.

En 2002 va arribar la separació definitiva de la parella.

 

Maltractaments

 

En 2009 es va celebrar el judici per maltractaments en el qual Alejandro va atestar a favor de la seua mare.

«La meua mare va denunciar en un temps difícil en la societat, tant que la van prendre per boja», ha reflexionat recentment.

 «El meu pare mai va valorar a la meua mare, ni com a cantant ni com a dona. Jo de xiquet no era conscient del que era el maltractament. Però ara amb 35 anys soc conscient que sí, que era maltractament».

La sentència dictada pel jutge així ho va reconéixer, encara que Pepe Sancho va eixir sense condemna per la prescripció del delicte.

Últimes notícies

Morant: davant d’una tragèdia, les institucions han de respondre a les víctimes

La ministra Diana Morant ha demanat a les institucions que acompanyen les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda i treballen per aclarir-ne les causes.

Un home haurà d’indemnitzar amb 8.205 euros dos guàrdies civils a Torrevella

Un jutjat ha condemnat un home a pagar 8.205 euros a dos agents agredits durant un escorcoll a Torrevella, en octubre de 2025.

Pluja intensa activa l’avís groc a Alacant i al sud de València

L’avís groc preveu fins a 30 litres per metre quadrat en una hora al litoral d’Alacant i al sud de València. Les alertes començaran dimarts i s’allargaran en alguns punts fins dimecres.

El Elche suma un punt en cinc partits com a local en Primera División

L’Elche només ha sumat un punt en cinc partits al Martínez Valero. Javier Morcillo ha assegurat que l’equip està tranquil abans de rebre el Betis.

Aguirre suma en quatre partits la primera victòria amb el València

El València ha guanyat l’Elche per 0-1 en el quart partit de Javier Aguirre com a entrenador. L’equip continua en zona de descens, però retalla a un punt la distància amb la salvació.

Sadiq suma 13 punts al València amb nou gols a domicili

Nou dels onze gols de Sadiq amb el València han arribat fora de casa i han aportat 13 punts a l’equip.

Mireia Cabañes aspira als Jocs d’hivern de 2030 després de triomfar en surf

La valenciana, campiona d’Espanya i d’Europa de surf i subcampiona del món, s’entrena en snowboard amb l’objectiu d’arribar als Jocs d’hivern de 2030.

Treballar no evita la pobresa a 2,5 milions de persones a Espanya

Uns 2,5 milions de persones ocupades a Espanya viuen per davall del llindar de pobresa. La parcialitat no desitjada i el cost de l’habitatge agreugen el problema.