Les tres bodes de María Jiménez i Pepe Sancho

 

Dir que va ser una icona sexual es queda una mica curt i, per a mostra, prou repassar alguna de les seues velles actuacions en YouTube. No es pot ser més descaradament ‘hot’ que aquella Maria Jiménez que repartia gemecs, sospirs, caigudes d’ulls i balls exòtics.

Rossa, imponent i terriblement sexy, es menjava els escenaris i se la menjaven amb els ulls. Venia de molt a baix: amb 15 anys va deixar Sevilla per a treballar d’empleada domèstica a Barcelona i buscar el seu lloc en els ‘tablaos’. Als 18 va tindre a la seua filla Rocío, de pare desconegut (un escàndol).

La va deixar amb els seus pares a Sevilla i va marxar a Madrid. Als deu anys va traure ‘Se acabó’ i es va convertir en la rumbera més sexy d’Espanya. Un mite eròtic.

L’amor descontrolat

 

La fama atrau la fama, i en aquells anys 70 un dels homes més famosos i endimoniadament sexys era Pepe Sancho. En aquells moments encarnava a l’Estudiant, el bandoler més jove de la mítica sèrie de televisió ‘Curro Jiménez’.

El seu va ser una relació tòxica de llibre, amb dependència, violència psicològica i física i una tensió sexual addictiva. Tots dos van reconéixer estar enamorats, però sens dubte es tracta d’una mena d’amor que ningú voldria experimentar en carn pròpia.

En aquell moment, no obstant això, la parella representava el cim de l’erotisme en un moment en el qual les dones es destapaven i presumien d’alliberament sexual. Tot de portes per a fora, perquè a l’interior de les cases l’home continuava portant els pantalons.

Van ser dos persones que es van estimar amb bogeria, i potser eixe va ser el problema, que no van saber gestionar els sentiments amb una mica de cap fred. Una història d’anades i vingudes en la qual van arribar a casar-se tres vegades.

 

Tres bodes

María Jiménez i Pepe Sancho es van casar l’1 de juny de 1980 a l’església de Santa Ana. Hi havia tanta gent arremolinada en les proximitats de l’església, que els cotxes dels contraents van tardar una hora a arribar a la cerimònia.
La felicitat no va durar molt: infidelitats, problemes de diners, insults… Al cap de tres anys i amb un fill en comú, María Jiménez i Pepe Sancho es van divorciar.

Ell portava una doble vida amb els seus amants i, alhora, era gelós i possessiu. Ja llavors van eixir a relluir possibles maltractaments, però ell els va negar. Encara no eren considerats una xacra social, sinó un assumpte exclusivament privat.

Al cap de dos anys del divorci, la tragèdia. Rocío, la filla de 16 anys de María Jiménez, mor en un accident de trànsit. El duel va ser terrible i a més va propiciar un retrobament amb Pepe Sancho, també molt afectat per la mort de la jove a la qual havia adoptat.

La seua segona convivència va ser encara pitjor que la primera: María no treballava i la depressió i l’abstracció provocada per la mort de la seua filla reapareixia intermitentment. Sancho va desplegar el comportament típic del maltractador dirigit a anul·lar i matar la confiança de la dona.

Van arribar a casar-se una tercera vegada, al Nepal, durant un viatge en el qual van ser presentats al Dalai Lama, però tot va ser un muntatge de Pepe Sancho per a guanyar diners.

En 2002 va arribar la separació definitiva de la parella.

 

Maltractaments

 

En 2009 es va celebrar el judici per maltractaments en el qual Alejandro va atestar a favor de la seua mare.

«La meua mare va denunciar en un temps difícil en la societat, tant que la van prendre per boja», ha reflexionat recentment.

 «El meu pare mai va valorar a la meua mare, ni com a cantant ni com a dona. Jo de xiquet no era conscient del que era el maltractament. Però ara amb 35 anys soc conscient que sí, que era maltractament».

La sentència dictada pel jutge així ho va reconéixer, encara que Pepe Sancho va eixir sense condemna per la prescripció del delicte.

Últimes notícies

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.