Verdeliss anuncia que està embarassada del seu huité fill

 

Als seus trenta-sis anys, la influencer Estefanía Unzu, més coneguda com a Verdeliss, serà mare de nou. Al costat del seu marit Aritz ha anunciat que espera el seu huité fill, un secret que ha estat guardant durant diverses setmanes. “Ja en el quart mes d’embaràs, el que va de la setmana 12 a la 16. Efectivament, hi ha un bebé creixent en el meu interior i no sabria dir-vos si ha sigut fàcil o no guardar el secret” comença.

 

Posteriorment, la youtuber ha explicat per què va prendre la decisió de portar aquest huité embaràs amb discreció i explicar-lo només als més pròxims. “Aquesta vegada tot ha sigut tan diferent. M’he debatut entre proclamar als quatre vents la nostra felicitat o seguir emparats en aqueixa preciosa bambolla on sol nostres més íntims coneixien la notícia, on només existia afecte i il·lusió compartida (gràcies a tota la nostra família i amics per ser tan confidencials). On si ningú més ho sabia, a ningú més atorgàvem el poder de fer-nos mal”.

 

Verdeliss ha recordat el moment en el qual va descobrir al costat de la seua parella que anaven a ser pares de nou “Puc recordar aqueixa màgia en els nostres rostres, aqueix núvol en la qual ens muntem en veure el resultat positiu… aqueixa abraçada en el qual ens fonem i no ens tornem a soltar fins a abraçar al nostre huité fill en la nostra falda” conclou. Nombrosos amics han inundat el perfil d’Estefanía de felicitacions, entre ells Carlota Corredera o Paula Gonu.

 

 

El salt a la fama de Verdeliss

La influencer compta amb més de 2 milions de seguidors en Youtube i 1,3 en Instagram. Amb aquestes xifres, no és d’estranyar que la seua vida haja fet un tomb de 360 graus en els últims anys. La futura mamà es va fer famosa com una de les primeres vloggers que narrava el seu dia a dia a través de Youtube.

 

Es va casar molt jove amb el seu nóvio, Aritz i prompte van formar una gran família. La parella ha planificat sempre els seus embarassos, i fa anys compartia l’explica arrere amb els seus seguidors. A més, també compartia la seua rutina diària, des de la roba que els comprava als seus fills, com menjaven o com els portava al col·legi.

 

No obstant això, la seua fama va créixer amb passes de gegant al setembre del 2018, data en la qual va entrar a la casa de ‘GH VIP’ embarassada de la seua setena filla, Miren, que va nàixer de manera prematura. El matrimoni ha aconseguit treballar únicament com influencers i s’han mudat a la casa dels seus somnis a Navarra.

 

Actualment, Verdeliss dedica part del seu temps a ‘Green Corners‘, la seua pròpia marca de roba infantil, les peces de la qual dissenya ella mateixa. De fet, està preparant ja la pròxima col·lecció que comptarà amb motius com a cactus o animals com a elefants, dofins o raboses.

Últimes notícies

El Consell reclama una investigació ràpida i responsabilitats penals pels incendis

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha agraït la faena dels efectius que lluiten contra l’incendi de la Vall d'Uixó i ha reclamat una investigació ràpida i conseqüències penals. També ha criticat que, quatre anys després de l’incendi de Bejís, les víctimes continuen sense ser resarcides ni tindre procediment judicial obert.

El jutjat de la dana crida a declarar el cap de la Policia de Turís i incorpora proves de Carlet

La Secció Civil i d'Instrucció de Catarroja ha citat com a testimoni el cap de la Policia Local de Turís i ha incorporat a la causa documentació aportada per l'alcaldessa de Carlet. La jutgessa també ha ordenat informes per danys morals vinculats a una víctima mortal i ha demanat més proves documentals.

Els grans eclipsis dels segles XIX i XX que van obrir ponts polítics entre països

El catedràtic Pedro Ruiz-Castell destaca com els grans eclipsis solars dels segles XIX i XX van impulsar col·laboracions científiques internacionals i van servir com a via de diplomàcia en moments de tensió política. Diverses expedicions vinculades a la Universitat de València i a observatoris espanyols van ser clau en este procés.

Cap funcionari citat compareix a l’última sessió de la comissió de Les Naus a Alacant

Cap dels cinc funcionaris citats de l’àrea de Plusvàlues de l’Ajuntament d’Alacant ha comparegut en l’última sessió de la comissió sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus. La sessió, de només deu minuts, ha quedat pendent de possibles noves citacions i de la lectura de conclusions prevista per al 21 de setembre.

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’alçarà al Parc Central de València

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’instal·larà a l’esplanada del Parc Central de València en règim de cessió temporal de deu anys, amb un pedestal de quasi 100.000 euros i una valoració asseguradora de tres milions.

El nou espai d’ajolots de l’Aquari de Saragossa impulsa la protecció dels amfibis

L’Aquari de Saragossa ha obert una instal·lació dedicada als amfibis amb l’ajolot com a espècie estrella per conscienciar sobre la seua conservació. El projecte forma part d’un pla de renovació del centre impulsat pel grup Global Omnium, gestor també de l’Oceanogràfic de València.

Segona fase de l’Operació d’Estiu: 716.000 viatges llargs a les carreteres valencianes

La segona fase de l’Operació Especial de Trànsit d’Estiu 2026, entre el 31 de juliol i el 2 d’agost, preveu 716.079 desplaçaments llargs a la Comunitat Valenciana, amb especial vigilància en els principals corredors i accessos a platges.

El Valencia Femení es presentarà davant l’afició contra el Newcastle United Women

El Valencia Femení disputarà el IV Trofeu TM el 23 d’agost a Paterna davant el Newcastle United Women, en el seu partit oficial de presentació per a la temporada 26-27, amb entrada gratuïta fins completar aforament.
FILMOTECA D'ESTIU