Verdeliss anuncia que està embarassada del seu huité fill

 

Als seus trenta-sis anys, la influencer Estefanía Unzu, més coneguda com a Verdeliss, serà mare de nou. Al costat del seu marit Aritz ha anunciat que espera el seu huité fill, un secret que ha estat guardant durant diverses setmanes. “Ja en el quart mes d’embaràs, el que va de la setmana 12 a la 16. Efectivament, hi ha un bebé creixent en el meu interior i no sabria dir-vos si ha sigut fàcil o no guardar el secret” comença.

 

Posteriorment, la youtuber ha explicat per què va prendre la decisió de portar aquest huité embaràs amb discreció i explicar-lo només als més pròxims. “Aquesta vegada tot ha sigut tan diferent. M’he debatut entre proclamar als quatre vents la nostra felicitat o seguir emparats en aqueixa preciosa bambolla on sol nostres més íntims coneixien la notícia, on només existia afecte i il·lusió compartida (gràcies a tota la nostra família i amics per ser tan confidencials). On si ningú més ho sabia, a ningú més atorgàvem el poder de fer-nos mal”.

 

Verdeliss ha recordat el moment en el qual va descobrir al costat de la seua parella que anaven a ser pares de nou “Puc recordar aqueixa màgia en els nostres rostres, aqueix núvol en la qual ens muntem en veure el resultat positiu… aqueixa abraçada en el qual ens fonem i no ens tornem a soltar fins a abraçar al nostre huité fill en la nostra falda” conclou. Nombrosos amics han inundat el perfil d’Estefanía de felicitacions, entre ells Carlota Corredera o Paula Gonu.

 

 

El salt a la fama de Verdeliss

La influencer compta amb més de 2 milions de seguidors en Youtube i 1,3 en Instagram. Amb aquestes xifres, no és d’estranyar que la seua vida haja fet un tomb de 360 graus en els últims anys. La futura mamà es va fer famosa com una de les primeres vloggers que narrava el seu dia a dia a través de Youtube.

 

Es va casar molt jove amb el seu nóvio, Aritz i prompte van formar una gran família. La parella ha planificat sempre els seus embarassos, i fa anys compartia l’explica arrere amb els seus seguidors. A més, també compartia la seua rutina diària, des de la roba que els comprava als seus fills, com menjaven o com els portava al col·legi.

 

No obstant això, la seua fama va créixer amb passes de gegant al setembre del 2018, data en la qual va entrar a la casa de ‘GH VIP’ embarassada de la seua setena filla, Miren, que va nàixer de manera prematura. El matrimoni ha aconseguit treballar únicament com influencers i s’han mudat a la casa dels seus somnis a Navarra.

 

Actualment, Verdeliss dedica part del seu temps a ‘Green Corners‘, la seua pròpia marca de roba infantil, les peces de la qual dissenya ella mateixa. De fet, està preparant ja la pròxima col·lecció que comptarà amb motius com a cactus o animals com a elefants, dofins o raboses.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.