«Era terrorífic»: Les altres víctimes de Rodríguez Menéndez a banda de Rocío Carrasco

En el quart capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat el terror que va aconseguir infondre-li Antonio David després de recórrer al polèmic advocat Emilio Rodríguez Menéndez, el qual editava una revista on es dedicava a insultar els famosos.

 

Entre ells, es trobaven Belén Esteban, Terelu Campos o Ana Obregón, encara que una de les seues principals víctimes va ser Rociíto, tal com ja detallava en el seu documental. Després que en la sentència final del divorci se li atorgués la custòdia dels seus fills, Carrasco relata com Antonio David recorre la mateixa i entra en joc un personatge que tenia contactes des de les esferes més baixes de la societat, fins a les més altes.

 

«Emilio Rodríguez Menéndez tenia contactes amb polítics, amb directors de mitjans, dins del món de la judicatura… Tenia molts contactes, i tenia atemorits i havia fet moltes coses amb rostres molt coneguts d’este país».

 

«És una persona que demostra no tenir cap mena d’escrúpols», assegurava. Una situació que no dubta en descriure com a terrorífica. «Era terrorífic i a Antonio David li ve com a anell al dit, perquè l’agafa d’advocat, i ho utilitza. Jo no dic que Rodríguez Menéndez s’alçara un dia i digués: ‘Li destrossaré la vida a Rocío Carrasco’. No, jo dic que ho va utilitzar per a dur a terme el que ell volia. Va passar d’infondre por d’infondre terror».

 

Segons relata Rociíto, el seu ex va saber aprofitar la gran influència i la por que infonia el reconegut advocat per a acabar de destruir-la i dur a terme totes les seues amenaces, perquè la reputació de Rodríguez Menéndez era de sobres coneguda. «Vaig començar a tindre telefonades molt estranyes, de gent que ni tan sols coneixia, amb la intenció de picar i continuar creant més escàndol. Una situació terrorífica, de no dormir a les nits, jo no sabia amb el que m’anava a alcçar a l’altre dia».

 

A més, la filla de ‘la més gran’ no va ser l’única que es va veure afectada per l’advocat, sinó que en la famosa revista anomenada ‘Dígame’, que editava Rodríguez Menéndez i que va acabar sent segrestada per ordre judicial, a causa de les barbaritats que treia en portada, fins i tot José Ortega Cano va sortir afectat. «A José el va posar com que batia clares d’ou. ‘El seu mosso d’espases em comptava: ‘Pepe, no em deixes que tu ets el que millor bat la clara’, podia llegir-se en l’escandalós titular». Però, ell no va ser l’únic.

 

A Belén Esteban no va dubtar en titllar-la de ‘puta’ sense cap mena de problema. I és que l’advocat no es limitava a l’hora de cometre greuges i faltar el respecte a qualsevol figura coneguda, fos per la televisió o qualsevol altre àmbit. Gairebé totes les acusacions que es feien en la polèmica revista eren constitutives de delicte.

 

L’advocat va acusar Jesús Vázquez de pederastia

Rodríguez Menéndez no mirava res, i fins i tot s’atrevia amb polítics com Mariano Rajoy, del qual assegurava que «anava de putes». O, presentadors tan coneguts com Jesús Vázquez, al qual gairebé destrueix la seua brillant trajectòria professional al·legant que era un ‘pederasta’.

 

Una situació molt greu que Jesús ha assegurat que gairebé li costà la vida, ja que no era capaç de suportar tot el que es deia sobre ell. «Vaig sentir una impotència terrible. Quan va saltar la notícia vaig haver de deixar de treballar, van estar a punt de linxar-me en un poble en el qual actuava», relatava el presentador.

 

Les Campos tampoc van quedar exemptes de les bales d’este advocat que no dubtava a disparar a tort i a dret, acusant de fets tan greus com fer un càsting per a buscar un home semblant a Antonio Angles, i acusat de ser el principal responsable del cas de les nenes d’Alcàsser.

 

En concret, a la matriarca de les Campos la va acusar de dur a terme una estafa immobiliària, mentre que a la seua filla Terelu la titllava de ‘mafiosa’ al costat de Luis Herrero. D’altra banda, a Ana Obregón l’acusava d’«assetjar sexualment els dependents».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.