«Era terrorífic»: Les altres víctimes de Rodríguez Menéndez a banda de Rocío Carrasco

En el quart capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat el terror que va aconseguir infondre-li Antonio David després de recórrer al polèmic advocat Emilio Rodríguez Menéndez, el qual editava una revista on es dedicava a insultar els famosos.

 

Entre ells, es trobaven Belén Esteban, Terelu Campos o Ana Obregón, encara que una de les seues principals víctimes va ser Rociíto, tal com ja detallava en el seu documental. Després que en la sentència final del divorci se li atorgués la custòdia dels seus fills, Carrasco relata com Antonio David recorre la mateixa i entra en joc un personatge que tenia contactes des de les esferes més baixes de la societat, fins a les més altes.

 

«Emilio Rodríguez Menéndez tenia contactes amb polítics, amb directors de mitjans, dins del món de la judicatura… Tenia molts contactes, i tenia atemorits i havia fet moltes coses amb rostres molt coneguts d’este país».

 

«És una persona que demostra no tenir cap mena d’escrúpols», assegurava. Una situació que no dubta en descriure com a terrorífica. «Era terrorífic i a Antonio David li ve com a anell al dit, perquè l’agafa d’advocat, i ho utilitza. Jo no dic que Rodríguez Menéndez s’alçara un dia i digués: ‘Li destrossaré la vida a Rocío Carrasco’. No, jo dic que ho va utilitzar per a dur a terme el que ell volia. Va passar d’infondre por d’infondre terror».

 

Segons relata Rociíto, el seu ex va saber aprofitar la gran influència i la por que infonia el reconegut advocat per a acabar de destruir-la i dur a terme totes les seues amenaces, perquè la reputació de Rodríguez Menéndez era de sobres coneguda. «Vaig començar a tindre telefonades molt estranyes, de gent que ni tan sols coneixia, amb la intenció de picar i continuar creant més escàndol. Una situació terrorífica, de no dormir a les nits, jo no sabia amb el que m’anava a alcçar a l’altre dia».

 

A més, la filla de ‘la més gran’ no va ser l’única que es va veure afectada per l’advocat, sinó que en la famosa revista anomenada ‘Dígame’, que editava Rodríguez Menéndez i que va acabar sent segrestada per ordre judicial, a causa de les barbaritats que treia en portada, fins i tot José Ortega Cano va sortir afectat. «A José el va posar com que batia clares d’ou. ‘El seu mosso d’espases em comptava: ‘Pepe, no em deixes que tu ets el que millor bat la clara’, podia llegir-se en l’escandalós titular». Però, ell no va ser l’únic.

 

A Belén Esteban no va dubtar en titllar-la de ‘puta’ sense cap mena de problema. I és que l’advocat no es limitava a l’hora de cometre greuges i faltar el respecte a qualsevol figura coneguda, fos per la televisió o qualsevol altre àmbit. Gairebé totes les acusacions que es feien en la polèmica revista eren constitutives de delicte.

 

L’advocat va acusar Jesús Vázquez de pederastia

Rodríguez Menéndez no mirava res, i fins i tot s’atrevia amb polítics com Mariano Rajoy, del qual assegurava que «anava de putes». O, presentadors tan coneguts com Jesús Vázquez, al qual gairebé destrueix la seua brillant trajectòria professional al·legant que era un ‘pederasta’.

 

Una situació molt greu que Jesús ha assegurat que gairebé li costà la vida, ja que no era capaç de suportar tot el que es deia sobre ell. «Vaig sentir una impotència terrible. Quan va saltar la notícia vaig haver de deixar de treballar, van estar a punt de linxar-me en un poble en el qual actuava», relatava el presentador.

 

Les Campos tampoc van quedar exemptes de les bales d’este advocat que no dubtava a disparar a tort i a dret, acusant de fets tan greus com fer un càsting per a buscar un home semblant a Antonio Angles, i acusat de ser el principal responsable del cas de les nenes d’Alcàsser.

 

En concret, a la matriarca de les Campos la va acusar de dur a terme una estafa immobiliària, mentre que a la seua filla Terelu la titllava de ‘mafiosa’ al costat de Luis Herrero. D’altra banda, a Ana Obregón l’acusava d’«assetjar sexualment els dependents».

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.