«Era terrorífic»: Les altres víctimes de Rodríguez Menéndez a banda de Rocío Carrasco

En el quart capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat el terror que va aconseguir infondre-li Antonio David després de recórrer al polèmic advocat Emilio Rodríguez Menéndez, el qual editava una revista on es dedicava a insultar els famosos.

 

Entre ells, es trobaven Belén Esteban, Terelu Campos o Ana Obregón, encara que una de les seues principals víctimes va ser Rociíto, tal com ja detallava en el seu documental. Després que en la sentència final del divorci se li atorgués la custòdia dels seus fills, Carrasco relata com Antonio David recorre la mateixa i entra en joc un personatge que tenia contactes des de les esferes més baixes de la societat, fins a les més altes.

 

«Emilio Rodríguez Menéndez tenia contactes amb polítics, amb directors de mitjans, dins del món de la judicatura… Tenia molts contactes, i tenia atemorits i havia fet moltes coses amb rostres molt coneguts d’este país».

 

«És una persona que demostra no tenir cap mena d’escrúpols», assegurava. Una situació que no dubta en descriure com a terrorífica. «Era terrorífic i a Antonio David li ve com a anell al dit, perquè l’agafa d’advocat, i ho utilitza. Jo no dic que Rodríguez Menéndez s’alçara un dia i digués: ‘Li destrossaré la vida a Rocío Carrasco’. No, jo dic que ho va utilitzar per a dur a terme el que ell volia. Va passar d’infondre por d’infondre terror».

 

Segons relata Rociíto, el seu ex va saber aprofitar la gran influència i la por que infonia el reconegut advocat per a acabar de destruir-la i dur a terme totes les seues amenaces, perquè la reputació de Rodríguez Menéndez era de sobres coneguda. «Vaig començar a tindre telefonades molt estranyes, de gent que ni tan sols coneixia, amb la intenció de picar i continuar creant més escàndol. Una situació terrorífica, de no dormir a les nits, jo no sabia amb el que m’anava a alcçar a l’altre dia».

 

A més, la filla de ‘la més gran’ no va ser l’única que es va veure afectada per l’advocat, sinó que en la famosa revista anomenada ‘Dígame’, que editava Rodríguez Menéndez i que va acabar sent segrestada per ordre judicial, a causa de les barbaritats que treia en portada, fins i tot José Ortega Cano va sortir afectat. «A José el va posar com que batia clares d’ou. ‘El seu mosso d’espases em comptava: ‘Pepe, no em deixes que tu ets el que millor bat la clara’, podia llegir-se en l’escandalós titular». Però, ell no va ser l’únic.

 

A Belén Esteban no va dubtar en titllar-la de ‘puta’ sense cap mena de problema. I és que l’advocat no es limitava a l’hora de cometre greuges i faltar el respecte a qualsevol figura coneguda, fos per la televisió o qualsevol altre àmbit. Gairebé totes les acusacions que es feien en la polèmica revista eren constitutives de delicte.

 

L’advocat va acusar Jesús Vázquez de pederastia

Rodríguez Menéndez no mirava res, i fins i tot s’atrevia amb polítics com Mariano Rajoy, del qual assegurava que «anava de putes». O, presentadors tan coneguts com Jesús Vázquez, al qual gairebé destrueix la seua brillant trajectòria professional al·legant que era un ‘pederasta’.

 

Una situació molt greu que Jesús ha assegurat que gairebé li costà la vida, ja que no era capaç de suportar tot el que es deia sobre ell. «Vaig sentir una impotència terrible. Quan va saltar la notícia vaig haver de deixar de treballar, van estar a punt de linxar-me en un poble en el qual actuava», relatava el presentador.

 

Les Campos tampoc van quedar exemptes de les bales d’este advocat que no dubtava a disparar a tort i a dret, acusant de fets tan greus com fer un càsting per a buscar un home semblant a Antonio Angles, i acusat de ser el principal responsable del cas de les nenes d’Alcàsser.

 

En concret, a la matriarca de les Campos la va acusar de dur a terme una estafa immobiliària, mentre que a la seua filla Terelu la titllava de ‘mafiosa’ al costat de Luis Herrero. D’altra banda, a Ana Obregón l’acusava d’«assetjar sexualment els dependents».

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.