«Era terrorífic»: Les altres víctimes de Rodríguez Menéndez a banda de Rocío Carrasco

En el quart capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat el terror que va aconseguir infondre-li Antonio David després de recórrer al polèmic advocat Emilio Rodríguez Menéndez, el qual editava una revista on es dedicava a insultar els famosos.

 

Entre ells, es trobaven Belén Esteban, Terelu Campos o Ana Obregón, encara que una de les seues principals víctimes va ser Rociíto, tal com ja detallava en el seu documental. Després que en la sentència final del divorci se li atorgués la custòdia dels seus fills, Carrasco relata com Antonio David recorre la mateixa i entra en joc un personatge que tenia contactes des de les esferes més baixes de la societat, fins a les més altes.

 

«Emilio Rodríguez Menéndez tenia contactes amb polítics, amb directors de mitjans, dins del món de la judicatura… Tenia molts contactes, i tenia atemorits i havia fet moltes coses amb rostres molt coneguts d’este país».

 

«És una persona que demostra no tenir cap mena d’escrúpols», assegurava. Una situació que no dubta en descriure com a terrorífica. «Era terrorífic i a Antonio David li ve com a anell al dit, perquè l’agafa d’advocat, i ho utilitza. Jo no dic que Rodríguez Menéndez s’alçara un dia i digués: ‘Li destrossaré la vida a Rocío Carrasco’. No, jo dic que ho va utilitzar per a dur a terme el que ell volia. Va passar d’infondre por d’infondre terror».

 

Segons relata Rociíto, el seu ex va saber aprofitar la gran influència i la por que infonia el reconegut advocat per a acabar de destruir-la i dur a terme totes les seues amenaces, perquè la reputació de Rodríguez Menéndez era de sobres coneguda. «Vaig començar a tindre telefonades molt estranyes, de gent que ni tan sols coneixia, amb la intenció de picar i continuar creant més escàndol. Una situació terrorífica, de no dormir a les nits, jo no sabia amb el que m’anava a alcçar a l’altre dia».

 

A més, la filla de ‘la més gran’ no va ser l’única que es va veure afectada per l’advocat, sinó que en la famosa revista anomenada ‘Dígame’, que editava Rodríguez Menéndez i que va acabar sent segrestada per ordre judicial, a causa de les barbaritats que treia en portada, fins i tot José Ortega Cano va sortir afectat. «A José el va posar com que batia clares d’ou. ‘El seu mosso d’espases em comptava: ‘Pepe, no em deixes que tu ets el que millor bat la clara’, podia llegir-se en l’escandalós titular». Però, ell no va ser l’únic.

 

A Belén Esteban no va dubtar en titllar-la de ‘puta’ sense cap mena de problema. I és que l’advocat no es limitava a l’hora de cometre greuges i faltar el respecte a qualsevol figura coneguda, fos per la televisió o qualsevol altre àmbit. Gairebé totes les acusacions que es feien en la polèmica revista eren constitutives de delicte.

 

L’advocat va acusar Jesús Vázquez de pederastia

Rodríguez Menéndez no mirava res, i fins i tot s’atrevia amb polítics com Mariano Rajoy, del qual assegurava que «anava de putes». O, presentadors tan coneguts com Jesús Vázquez, al qual gairebé destrueix la seua brillant trajectòria professional al·legant que era un ‘pederasta’.

 

Una situació molt greu que Jesús ha assegurat que gairebé li costà la vida, ja que no era capaç de suportar tot el que es deia sobre ell. «Vaig sentir una impotència terrible. Quan va saltar la notícia vaig haver de deixar de treballar, van estar a punt de linxar-me en un poble en el qual actuava», relatava el presentador.

 

Les Campos tampoc van quedar exemptes de les bales d’este advocat que no dubtava a disparar a tort i a dret, acusant de fets tan greus com fer un càsting per a buscar un home semblant a Antonio Angles, i acusat de ser el principal responsable del cas de les nenes d’Alcàsser.

 

En concret, a la matriarca de les Campos la va acusar de dur a terme una estafa immobiliària, mentre que a la seua filla Terelu la titllava de ‘mafiosa’ al costat de Luis Herrero. D’altra banda, a Ana Obregón l’acusava d’«assetjar sexualment els dependents».

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.