«Era terrorífic»: Les altres víctimes de Rodríguez Menéndez a banda de Rocío Carrasco

Ejemplo de shortcode con estilo
En el quart capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat el terror que va aconseguir infondre-li Antonio David després de recórrer al polèmic advocat Emilio Rodríguez Menéndez, el qual editava una revista on es dedicava a insultar els famosos.   Entre ells, es trobaven Belén Esteban, Terelu Campos o Ana Obregón, encara que una de les seues principals víctimes […]

En el quart capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, Rocío Carrasco ha revelat el terror que va aconseguir infondre-li Antonio David després de recórrer al polèmic advocat Emilio Rodríguez Menéndez, el qual editava una revista on es dedicava a insultar els famosos.

 

Entre ells, es trobaven Belén Esteban, Terelu Campos o Ana Obregón, encara que una de les seues principals víctimes va ser Rociíto, tal com ja detallava en el seu documental. Després que en la sentència final del divorci se li atorgués la custòdia dels seus fills, Carrasco relata com Antonio David recorre la mateixa i entra en joc un personatge que tenia contactes des de les esferes més baixes de la societat, fins a les més altes.

 

«Emilio Rodríguez Menéndez tenia contactes amb polítics, amb directors de mitjans, dins del món de la judicatura… Tenia molts contactes, i tenia atemorits i havia fet moltes coses amb rostres molt coneguts d’este país».

 

«És una persona que demostra no tenir cap mena d’escrúpols», assegurava. Una situació que no dubta en descriure com a terrorífica. «Era terrorífic i a Antonio David li ve com a anell al dit, perquè l’agafa d’advocat, i ho utilitza. Jo no dic que Rodríguez Menéndez s’alçara un dia i digués: ‘Li destrossaré la vida a Rocío Carrasco’. No, jo dic que ho va utilitzar per a dur a terme el que ell volia. Va passar d’infondre por d’infondre terror».

 

Segons relata Rociíto, el seu ex va saber aprofitar la gran influència i la por que infonia el reconegut advocat per a acabar de destruir-la i dur a terme totes les seues amenaces, perquè la reputació de Rodríguez Menéndez era de sobres coneguda. «Vaig començar a tindre telefonades molt estranyes, de gent que ni tan sols coneixia, amb la intenció de picar i continuar creant més escàndol. Una situació terrorífica, de no dormir a les nits, jo no sabia amb el que m’anava a alcçar a l’altre dia».

 

A més, la filla de ‘la més gran’ no va ser l’única que es va veure afectada per l’advocat, sinó que en la famosa revista anomenada ‘Dígame’, que editava Rodríguez Menéndez i que va acabar sent segrestada per ordre judicial, a causa de les barbaritats que treia en portada, fins i tot José Ortega Cano va sortir afectat. «A José el va posar com que batia clares d’ou. ‘El seu mosso d’espases em comptava: ‘Pepe, no em deixes que tu ets el que millor bat la clara’, podia llegir-se en l’escandalós titular». Però, ell no va ser l’únic.

 

A Belén Esteban no va dubtar en titllar-la de ‘puta’ sense cap mena de problema. I és que l’advocat no es limitava a l’hora de cometre greuges i faltar el respecte a qualsevol figura coneguda, fos per la televisió o qualsevol altre àmbit. Gairebé totes les acusacions que es feien en la polèmica revista eren constitutives de delicte.

 

L’advocat va acusar Jesús Vázquez de pederastia

Rodríguez Menéndez no mirava res, i fins i tot s’atrevia amb polítics com Mariano Rajoy, del qual assegurava que «anava de putes». O, presentadors tan coneguts com Jesús Vázquez, al qual gairebé destrueix la seua brillant trajectòria professional al·legant que era un ‘pederasta’.

 

Una situació molt greu que Jesús ha assegurat que gairebé li costà la vida, ja que no era capaç de suportar tot el que es deia sobre ell. «Vaig sentir una impotència terrible. Quan va saltar la notícia vaig haver de deixar de treballar, van estar a punt de linxar-me en un poble en el qual actuava», relatava el presentador.

 

Les Campos tampoc van quedar exemptes de les bales d’este advocat que no dubtava a disparar a tort i a dret, acusant de fets tan greus com fer un càsting per a buscar un home semblant a Antonio Angles, i acusat de ser el principal responsable del cas de les nenes d’Alcàsser.

 

En concret, a la matriarca de les Campos la va acusar de dur a terme una estafa immobiliària, mentre que a la seua filla Terelu la titllava de ‘mafiosa’ al costat de Luis Herrero. D’altra banda, a Ana Obregón l’acusava d’«assetjar sexualment els dependents».

Últimes notícies

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.