16.9 C
València
Dissabte, 1 novembre, 2025

12 persones, entre elles 2 menors, celebren una festa d’aniversari en un bar d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha sancionat amb una infracció greu i desallotjat durant esta nit de diumenge una cafeteria, situada en el barri del Pla, en comprovar que dins del local s’estava celebrant un aniversari amb una festa il·legal amb un grup de persones no convivents i sense mascaretes.

 

Segons fonts policials els fets han passat cap a les 21.15 hores, quan la Policia ha rebut una denúncia, en la que s’alertava que en el barri del Pla, dins d’un local de cafeteria, es trobaven persones generant molèsties i amb una festa il·legal a porta tancada.

 

La Policia Local immediatament s’ha desplaçat amb tres patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USEC), i després d’estar cridant durant una estona de manera insistent a la porta, el propietari del local va accedir a obrir, i a deixar passar als funcionaris policials, que van comprovar que dins hi havia una taula llarga amb numerosos gots i plats, però sense persones, cosa que ha fet sospitar que es trobaven amagades.

 

Les persones s’han amagat davant de la presència policial

Després de buscar en les instal·lacions i diferents habitacions, els agents policials van anar trobant amagades a una desena de persones d’entre 40 i 50 anys, tant en els lavabos com en la barra i entre ells també hi havia dos menors amagats per diferents parts i racons de l’establiment.

 

La Policia va desallotjar totes les persones del local i va sancionar a la gent que allí estava per no portar mascaretes i estar persones no convivents agrupats en un local. El gerent de la cafeteria s’enfronta a infraccions greus, segons el decret de la Generalitat Valenciana, amb multa de 30.001 a 60.000 euros i acumulativament fins a 600.000 euros i a una possible suspensió o prohibició de l’activitat per un període màxim de sis mesos, o a la clausura, que s’imposen per destinar l’ús d’espais de l’establiment a activitats o actuacions no permeses per les ordres o mesures dictades enfront del Covid-19, en qualsevol mena d’establiment o activitat siga en espais o locals, públics o privats.

 

De la mateixa manera, després de ser identificades totes les persones que es trobaven celebrant la festa d’aniversari, els agents van procedir a fer les corresponents diligències administratives i el desallotjament de l’establiment.

Últimes notícies

Ecologistes demanen escoltar la ciència i al poble per a no repetir negligències del 29-O

Activistes han penjat una pancarta des del Pont de la Solidaritat amb el lema 'Escolteu el poble, escolteu la ciència'. Han denunciat inacció i negacionismo en l'aniversari de la DANA que va deixar 229 víctimes a València.

Dons de Ciència homenatja a Rosa Menéndez amb un mural a Moncofa

El projecte Dons de Ciència de la UPV va inaugurar en el CEIP Avel·lí Corma de Moncofa un mural dedicat a Rosa Menéndez, primera dona que va presidir el CSIC. L'acció busca visibilitzar a les científiques i incentivar vocacions des de l'escola mitjançant art i treball a l'aula.

Catalá coneix en la Hispanic Society les obres de Sorolla que s’exhibiran a València

María José Catalá ha visitat a Nova York la Hispanic Society per a conéixer les peces de Sorolla que s'exhibiran a València. El projecte preveu més de 200 obres i la primera seu internacional de la institució.

Chloe Chambers lidera el test femení de Fórmula E; Nerea Martí i Marta García brillen a Cheste

El Circuit Ricardo Tormo ha acollit el test femení de Fórmula E amb Chloe Chambers al capdavant amb 1.22:767 i Abbi Pulling a 64 mil·lèsimes. Les valencianes Nerea Martí (Andretti) i Marta García (Lola Yamaha) han destacat davant el seu públic.

El València tractarà de repetir la machada al Bernabéu i tancar la seua crisi davant el líder

El València visita al Reial Madrid amb la missió de repetir el seu triomf del curs passat i frenar una ratxa de cinc jornades sense guanyar. El líder arriba amb avantatge en Lliga i amb el focus en la gestió de Vinícius.

Nous vídeos mostren que Pradas va ser alertada de possibles barrancadas durant la DANA

Tres nous vídeos del centre d'Emergències revelen que Salomé Pradas va ser informada d'avingudes en barrancs com el del Pedrís, amb risc per a Quart i Aldaia. Les imatges, prèvies al Cecopi, s'incorporen a la causa per a aclarir decisions i desplegaments.

El president de l’Audiència de València defén que la crítica a la jutgessa de la dana és lícita, no la pressió

El president de l'Audiència de València ha defés que les crítiques a la jutgessa que instruïx la causa de la dana són legítimes, però ha rebutjat la pressió per a influir en la seua actuació. Ha explicat que els 23 recursos d'apel·lació s'han resolt pel ple de la Secció Segona per a garantir qualitat i coherència.

La Generalitat sosté que els nous vídeos proven que Pradas va estar sempre atenta

La Generalitat defén que tres nous vídeos recolzen que Salomé Pradas va seguir de prop la DANA. Detalla una seqüència d'avisos sobre el barranc de Poio.