5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

2.931 nous positius i 11 morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana



La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 2.931 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 1.307.004 persones.

Els nous casos per províncies són 258 a Castelló (157.349 en total), 1.065 a Alacant (456.059) i 1.608 a València (693.592). La xifra de casos no assignats es manté en 4.

Respecte al nombre d’altes, s’han registrat 4.858. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana és d’1.289.382.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 155.660 a Castelló, 449.475 a Alacant i 684.188 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment 653 persones ingressades, 77 d’elles en l’UCI: 87 a la província de Castelló, 6 en UCI; 209 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 357 a la província de València, 45 en UCI.

S’han notificat 11 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies excepte dos que són de l’última setmana de febrer. Es tracta de 8 dones de 82 a 98 anys i 3 homes d’entre 73 i 97 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.078: 1.050 a la província de Castelló, 3.461 en la d’Alacant i 4.567 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 19.985 casos actius, la qual cosa suposa un 1,52% del total de positius.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.