2.931 nous positius i 11 morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
Els morts són de 8 dones de 82 a 98 anys i 3 homes d'entre 73 i 97 anys



La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 2.931 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 1.307.004 persones.

Els nous casos per províncies són 258 a Castelló (157.349 en total), 1.065 a Alacant (456.059) i 1.608 a València (693.592). La xifra de casos no assignats es manté en 4.

Respecte al nombre d’altes, s’han registrat 4.858. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana és d’1.289.382.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 155.660 a Castelló, 449.475 a Alacant i 684.188 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment 653 persones ingressades, 77 d’elles en l’UCI: 87 a la província de Castelló, 6 en UCI; 209 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 357 a la província de València, 45 en UCI.

S’han notificat 11 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies excepte dos que són de l’última setmana de febrer. Es tracta de 8 dones de 82 a 98 anys i 3 homes d’entre 73 i 97 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.078: 1.050 a la província de Castelló, 3.461 en la d’Alacant i 4.567 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 19.985 casos actius, la qual cosa suposa un 1,52% del total de positius.

Últimes notícies

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.