19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

2.931 nous positius i 11 morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana



La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 2.931 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 1.307.004 persones.

Els nous casos per províncies són 258 a Castelló (157.349 en total), 1.065 a Alacant (456.059) i 1.608 a València (693.592). La xifra de casos no assignats es manté en 4.

Respecte al nombre d’altes, s’han registrat 4.858. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana és d’1.289.382.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 155.660 a Castelló, 449.475 a Alacant i 684.188 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment 653 persones ingressades, 77 d’elles en l’UCI: 87 a la província de Castelló, 6 en UCI; 209 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 357 a la província de València, 45 en UCI.

S’han notificat 11 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies excepte dos que són de l’última setmana de febrer. Es tracta de 8 dones de 82 a 98 anys i 3 homes d’entre 73 i 97 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.078: 1.050 a la província de Castelló, 3.461 en la d’Alacant i 4.567 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 19.985 casos actius, la qual cosa suposa un 1,52% del total de positius.

Últimes notícies

Sant Valentí impulsa les reserves i situa la mitjana hotelera en el 83% en la Comunitat Valenciana

Sant Valentí, que enguany cau en dissabte, ha elevat les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana fins a superar el 83% de mitjana. Benidorm frega el 90% i els preus pugen en tots els destins.

El fiscal veu desficaciat que Ábalos i Koldo vulguen ser jutjats per l’Audiència Nacional

La Fiscalia ha titllat de desficaciat l'intent de José Luis Ábalos i Koldo García de portar el seu juí a l'Audiència Nacional malgrat que el Suprem ja ha obert juí oral. Anticorrupció advertix que canviar ara d'òrgan provocaria un retrocés processal i dilacions indegudes.

Generalitat i Xirivella habilitaran sòl segur per a quasi 4.000 vivendes després de la DANA

La Generalitat i l'Ajuntament de Xirivella activaran un PEUR per a urbanitzar sòl no inundable i alçar quasi 4.000 vivendes després de la DANA de 2024. El pla prioritza seguretat, agilitat i cooperació institucional.

Viviendea destinarà 12 milions a una promoció de 109 vivendes en Malilla, València

La plataforma ha assegurat 12 milions per a alçar una torre de 20 altures amb 109 pisos d'1 a 4 dormitoris en Malilla, amb 87 garatges i 64 trasters. El pla es recolza en la seua tecnologia per a ajustar el disseny a la demanda i preveu arrancar obres després de la llicència.

Els positius per pallola pugen a 22 en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Els casos confirmats ascendixen a 22 després d'analitzar 30 sospites en dos companyies del mateix edifici d'Alacant. Salut Pública activa aïllament, vacunació i reforç de vigilància.

Cano defén un turisme de qualitat que impulse el talent femení

La consellera Marián Cano ha destacat este dijous l'aposta del Consell per un turisme de qualitat i una sostenibilitat social que impulsen el talent femení. El sector suposa entorn del 16% del PIB valencià, més de 300.000 ocupacions i 12,5 milions de visitants internacionals amb un gasto superior a 16.000 milions.

La consellera ha reclamat planificació per a garantir la cobertura de les noves places de jutges

La titular de Justícia ha reclamat al Ministeri una planificació seriosa i coherent que assegure la cobertura real de les noves places de jutges en la Comunitat Valenciana. Ha lligat l'ampliació de la planta a recursos, coordinació i estàndards d'accés exigents.

Felip VI i Pérez Llorca tracten el pla de recuperació, inversions i estabilitat política

El rei va rebre a la Zarzuela al president valencià per a revisar l'avanç del Pla Endavant després de la dana, les inversions previstes i l'estabilitat política. La reunió, de prop d'una hora, va incloure agenda cultural i esportiva i una anomenada als acords.