902 contagis nous i 7 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

Cues per fer-se les proves PCR al Cap Sud de Terrassa

Els casos d’infectats nous no paren de pujar  | Cristóbal

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dimarts, 1 de setembre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 902 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR, 100 més que ahir. Per la seua banda, 7 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.517 en total.

 

Dels 902 casos nous, 584 s’han diagnosticat en la província de València, 237 en la d’Alacant78 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 25.028 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 376 persones, 3  més que en les últimes hores. D’elles, 47 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes 593 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 26.177 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 42 residències de majors: 3 en Castelló, 19 en la província d’Alacant i 20 en la de València. A demés, també hi ha casos en 6 residències de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 1 en Alacant i 3 en València; i en 2 centre de menors: 1 en Castelló i 1 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari hi ha 6: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 25.028 

  • Alacant: 237 nous (7.685 en total).
  • Castelló: 78 nous (2.736 en total).
  • València: 584 nous (14.603 en total).
  • Sense assignar: 4 nou (54 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.510

  • Alacant: 4 nou (523 en total).
  • Castelló: 0 nou (227 en total).
  • València: 3 nou (767 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 1.054 | 253 | 63
  • Alcoi: 578 | 126 | 117
  • Castelló: 1.191 | 333 | 84
  • Dénia: 672 | 338 | 19
  • Elda: 648 | 65 | 56
  • Elx: 730 | 100 | 13
  • Elx – Crevillent: 561 | 73 | 12
  • Gandia: 697 | 242 | 29
  • La Marina Baixa: 1.166 | 207 | 111
  • La Plana: 915 | 109 | 101
  • La Ribera: 844 | 145 | 38
  • Manises: 1.035 | 233 | 70
  • Orihuela: 502 | 145 | 24
  • Requena: 552 | 40 | 77
  • Sagunt: 489 | 96 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 791 | 155 | 45
  • Torrevieja: 745 | 142 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.549 | 340 | 69
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.762 | 464 | 89
  • València Dr. Peset: 2.099 | 644 | 78
  • València hospital General: 2.409 | 636 | 142
  • València La Fe: 2.016 | 497 | 100
  • Vinaròs: 440 | 71 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 680 | 277 | 42
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.