11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

6.093 nous positius i 13 nous morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 6.093 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, divendres passat.

Els nous casos per províncies són 1.515 a Castelló (169.268 en total), 1.940 a Alacant (476.051 en total) i 2.638 a València (740.993 en total).

D’ells, 2.860 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 746 de Castelló, 842 d’Alacant i 1.272 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 651 persones ingressades, 31 d’elles en l’UCI: 133 a la província de Castelló, 4 en UCI; 170 a la província d’Alacant, 10 d’elles en l’UCI; i 348 a la província de València, 17 en UCI.

S’han notificat 13 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, 12 ells en els últims 7 dies i 1 mort que es va produir el mes de març. Es tracta de 6 dones d’entre 78 i 96 anys, i 7 homes d’entre 69 i 90 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.262: 1.079 a la província de Castelló, 3.518 en la d’Alacant i 4.665 en la de València.

Últimes notícies

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.