6.093 nous positius i 13 nous morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
Els morts són 6 dones d'entre 78 i 96 anys, i 7 homes d'entre 69 i 90 anys

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 6.093 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, divendres passat.

Els nous casos per províncies són 1.515 a Castelló (169.268 en total), 1.940 a Alacant (476.051 en total) i 2.638 a València (740.993 en total).

D’ells, 2.860 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 746 de Castelló, 842 d’Alacant i 1.272 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 651 persones ingressades, 31 d’elles en l’UCI: 133 a la província de Castelló, 4 en UCI; 170 a la província d’Alacant, 10 d’elles en l’UCI; i 348 a la província de València, 17 en UCI.

S’han notificat 13 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, 12 ells en els últims 7 dies i 1 mort que es va produir el mes de març. Es tracta de 6 dones d’entre 78 i 96 anys, i 7 homes d’entre 69 i 90 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.262: 1.079 a la província de Castelló, 3.518 en la d’Alacant i 4.665 en la de València.

Últimes notícies

Recuperats més de 780.000 euros estafats a una multinacional gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha aconseguit bloquejar i recuperar 788.788,26 euros estafats al director financer d’una empresa del grup d’una multinacional, després d’una transferència fraudulenta a un compte bancari austríac. El jutge ha ordenat la devolució íntegra dels fons, mentre continua oberta la investigació sobre un possible grup criminal.

Quatre detinguts per una macroplantació de marihuana amb 4.000 plantes a l’Alt Millars

La Guàrdia Civil de Borriana ha desmantellat dos cultius de marihuana de tipus guerrilla al terme de Cirat, amb més de 4.000 plantes i huit tones de pes total, i ha detingut quatre persones per tràfic de drogues. El valor de la droga al mercat il·lícit s’estima en prop de dos milions d’euros.

Ábalos portarà la seua condemna al Tribunal Constitucional

L exministre José Luis Ábalos ha anunciat que presentarà un recurs d ampara davant el Tribunal Constitucional contra la sentència del Suprem que el condemna a 24 anys i tres mesos de presó pel cas Koldo. El polític sosté que s han vulnerat els seus drets fonamentals, especialment el de la doble instància penal.

El professorat reclama a Educació reprendre ja les negociacions pendents

La Coordinadora d’Assemblees Docents exigix a la Conselleria d’Educació que convoque amb urgència una mesa de negociació amb els sindicats per abordar totes les reivindicacions que van motivar la vaga educativa del mes de maig.

Multa lleu al Levante per llançament de botelles al camp

El Comitè de Disciplina de la RFEF ha imposat una sanció econòmica lleu al Levante per llançaments de botelles i altres objectes al camp durant el tram final del partit contra el Sevilla al Ciutat de València.

S’ajorna fins al 9 de novembre la declaració de tres responsables de la cooperativa de vivendes de Les Naus

La jutgessa ha ajornat fins al 9 de novembre la declaració com a testimonis del president, la vicepresidenta i la secretària del consell rector de la cooperativa de vivendes de Les Naus, en el marc de la causa sobre la parcel·la municipal de la promoció a Alacant.

VDS referma València com a pont tecnològic entre Europa, Llatinoamèrica i els EUA

La novena edició de VDS, amb 12.000 professionals de més de 120 països, reforça València com a encreuament tecnològic entre Europa, Llatinoamèrica i els Estats Units, segons Startup Valencia.

Sis dones referents reben els premis ‘Mujeres tenían que SER’ de Radio Valencia

La SER a València ha distingit sis dones referents en comunicació, ciència, literatura, emprenedoria i esport amb els premis ‘Mujeres tenían que SER’, en una gala a La Rambleta amb unes 700 persones.