8.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Sanitat notifica 964 nous positius i 5 defuncions per coronavirus en la Comunitat

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 964 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització. Els nous casos per províncies són 155 a Castelló (191.193 en total), 229 a Alacant (527.151 en total) i 580 a València (833.480 en total).

D’ells, 542 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 95 de Castelló, 150 d’Alacant i 297 de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 237 persones ingressades, 12 d’elles en l’UCI: 35 a la província de Castelló, 0 en UCI; 69 a la província d’Alacant, 1 d’elles en l’UCI, i 133 a la província de València, 11 en UCI.

S’han notificat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta de 2 dones de 65 i 95 anys, i 3 homes d’entre 64 i 91 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.058: 1.195 a la província de Castelló, 3.838 en la d’Alacant i 5.025 en la de València.

Nous casos de pigota del mico

A més, des de l’última actualització s’han confirmat 6 nous casos positius de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 516 els casos positius registrats en la Comunitat Valenciana (191 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 277 a la província de València i 34 no residents).

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.