12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Sanitat notifica 964 nous positius i 5 defuncions per coronavirus en la Comunitat

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 964 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització. Els nous casos per províncies són 155 a Castelló (191.193 en total), 229 a Alacant (527.151 en total) i 580 a València (833.480 en total).

D’ells, 542 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 95 de Castelló, 150 d’Alacant i 297 de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 237 persones ingressades, 12 d’elles en l’UCI: 35 a la província de Castelló, 0 en UCI; 69 a la província d’Alacant, 1 d’elles en l’UCI, i 133 a la província de València, 11 en UCI.

S’han notificat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta de 2 dones de 65 i 95 anys, i 3 homes d’entre 64 i 91 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.058: 1.195 a la província de Castelló, 3.838 en la d’Alacant i 5.025 en la de València.

Nous casos de pigota del mico

A més, des de l’última actualització s’han confirmat 6 nous casos positius de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 516 els casos positius registrats en la Comunitat Valenciana (191 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 277 a la província de València i 34 no residents).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.