Nou augment de casos: 2534 contagis en un dia i 2 morts

Ejemplo de shortcode con estilo
Un total de 2.916.639 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.343.850 persones. Per províncies: 280.032 a Castelló, 840.623 a Alacant i 1.223.195 a València. A més, s’han […]

Un total de 2.916.639 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.343.850 persones. Per províncies: 280.032 a Castelló, 840.623 a Alacant i 1.223.195 a València.

A més, s’han notificat 2.534 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 426.077 persones. Per províncies, 255 a Castelló (43.889 en total); 641 a Alacant (154.209 en total); i 1.638 a València (227.977 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.365 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 409.479 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.576 a Castelló, 151.088 a Alacant i 215.756 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 421 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, 3 en UCI; 55 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 338 a la província de València, 51 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.470: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.811 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 20.590 casos actius, la qual cosa suposa un 4,71% del total de positius.

Dels brots registrats, quatre tenen 10 o més casos associats:

• Rocafort: 10 casos. Origen social
• Vinaròs: 16 casos. Origen social
• Paterna: 15 casos. Origen laboral
• Villena: 13 casos. Origen social

Últimes notícies

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.

El Levante necessita punts en la visita al Celta a Balaídos

El Celta i el Levante s’enfronten diumenge a Balaídos amb la necessitat de sumar punts. Hugo Sotelo tornarà a l’estadi en un duel amb baixes i rotacions possibles.

Villarreal i Getafe busquen tancar les ferides europees

El Villarreal i el Getafe s’enfronten diumenge a La Cerámica, després de perdre a Europa. Els madrilenys també volen trencar la mala ratxa fora de casa.