11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Augmenten els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 933.355 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 111.052 a Castelló, 331.258 a Alacant i 491.045 a València. Han rebut les dos dosis 267.393 persones.

A més, s’han notificat 149 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.461 persones.

La província de Castelló ha registrat 11 casos nous, per la qual cosa el total de casos a la província ascendeix a 39.528. Alacant, per part seua, suma 51 (145.247 en total) i la de València 87 nous casos (201.685 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 163 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.338 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.933 a Castelló, 145.077 a Alacant i 202.273 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 393 persones ingressades: 27 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 180 a la província d’Alacant, 34 d’ells en l’UCI; i 186 a la província de València, 38 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 15 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.197: 784 a la província de Castelló, 2.738 en la d’Alacant i 3.675 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.395 casos actius, la qual cosa suposa un 0,85% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 7
Treballadors i treballadores nous positius: 1
Residents que han mort: 1

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 13 nous brots des de l’última actualització:

·         Paiporta: 5 casos. Origen social

·         Manises: 7 casos. Origen social

·         Pego: 3 casos. Origen social

·         Alaquàs: 4 casos. Àmbit educatiu

·         Torrevieja: 4 casos. Origen social

·         València: 4 casos. Origen social

·         Requena: 3 casos. Origen laboral

·         Benicarló: 3 casos. Origen social

·         Massamagrell: 4 casos. Origen social

·         Almàssera: 3 casos. Origen social

·         Alboraya: 5 casos. Origen social

·         València: 3 casos. Origen social

·         Benaguasil: 5 casos. Origen laboral

Últimes notícies

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.