Augmenten els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 933.355 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 111.052 a Castelló, 331.258 a Alacant i 491.045 a València. Han rebut les dos dosis 267.393 persones.

A més, s’han notificat 149 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.461 persones.

La província de Castelló ha registrat 11 casos nous, per la qual cosa el total de casos a la província ascendeix a 39.528. Alacant, per part seua, suma 51 (145.247 en total) i la de València 87 nous casos (201.685 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 163 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.338 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.933 a Castelló, 145.077 a Alacant i 202.273 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 393 persones ingressades: 27 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 180 a la província d’Alacant, 34 d’ells en l’UCI; i 186 a la província de València, 38 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 15 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.197: 784 a la província de Castelló, 2.738 en la d’Alacant i 3.675 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.395 casos actius, la qual cosa suposa un 0,85% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 7
Treballadors i treballadores nous positius: 1
Residents que han mort: 1

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 13 nous brots des de l’última actualització:

·         Paiporta: 5 casos. Origen social

·         Manises: 7 casos. Origen social

·         Pego: 3 casos. Origen social

·         Alaquàs: 4 casos. Àmbit educatiu

·         Torrevieja: 4 casos. Origen social

·         València: 4 casos. Origen social

·         Requena: 3 casos. Origen laboral

·         Benicarló: 3 casos. Origen social

·         Massamagrell: 4 casos. Origen social

·         Almàssera: 3 casos. Origen social

·         Alboraya: 5 casos. Origen social

·         València: 3 casos. Origen social

·         Benaguasil: 5 casos. Origen laboral

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.