17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Augmenten els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 933.355 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 111.052 a Castelló, 331.258 a Alacant i 491.045 a València. Han rebut les dos dosis 267.393 persones.

A més, s’han notificat 149 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.461 persones.

La província de Castelló ha registrat 11 casos nous, per la qual cosa el total de casos a la província ascendeix a 39.528. Alacant, per part seua, suma 51 (145.247 en total) i la de València 87 nous casos (201.685 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 163 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.338 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.933 a Castelló, 145.077 a Alacant i 202.273 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 393 persones ingressades: 27 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 180 a la província d’Alacant, 34 d’ells en l’UCI; i 186 a la província de València, 38 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 15 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.197: 784 a la província de Castelló, 2.738 en la d’Alacant i 3.675 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.395 casos actius, la qual cosa suposa un 0,85% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 7
Treballadors i treballadores nous positius: 1
Residents que han mort: 1

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 13 nous brots des de l’última actualització:

·         Paiporta: 5 casos. Origen social

·         Manises: 7 casos. Origen social

·         Pego: 3 casos. Origen social

·         Alaquàs: 4 casos. Àmbit educatiu

·         Torrevieja: 4 casos. Origen social

·         València: 4 casos. Origen social

·         Requena: 3 casos. Origen laboral

·         Benicarló: 3 casos. Origen social

·         Massamagrell: 4 casos. Origen social

·         Almàssera: 3 casos. Origen social

·         Alboraya: 5 casos. Origen social

·         València: 3 casos. Origen social

·         Benaguasil: 5 casos. Origen laboral

Últimes notícies

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.

Bernabé acusa a Pérez Llorca de falta de moral per comparar indemnitzacions de la dana i de Adamuz

Bernabé ha acusat a Pérez Llorca de creuar els límits en equiparar les indemnitzacions a les víctimes de la dana amb les de l'accident de Adamuz i li ha demanat rectificar.

Vivenda revisarà un a un els expedients dels adjudicataris dels Naus a Alacant

Vivenda revisarà 'tots i cada un dels expedients' de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan per a verificar dades i descartar manipulació. La revisió arriba després de la polèmica per adjudicataris amb vincles municipals i es recolzarà en un informe detallat del visat.