Gran Baixada de positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb 176 nous casos

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 176 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, la xifra més baixa dels últims tres mesos (no es registrava una xifra tan baixa des del 15 de juny).

Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 506.570 persones. Nous casos per províncies, 25 a Castelló (52.518 en total); 78 a Alacant (185.414 en total) i 73 a València (268.636 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 571 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 506.364 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.779 a Castelló, 184.480 a Alacant i 269.048 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 242 persones ingressades, 60 d’elles en l’UCI: 35 a la província de Castelló, 6 en UCI; 103 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 104 a la província de València, 25 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions (en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.742: 839 a la província de Castelló, 2.960 en la d’Alacant i 3.943 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.916 casos actius, la qual cosa suposa un 0,76% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brot amb 10 o més casos associats.

Vacunació

Un total de 4.017.548 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.828.448 persones.

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.